Ne treba da pravimo grad za strance ili Tiktok/Instagram storije nego za ljude koji žive u njemu.
O da, i te kako treba da pravimo grad koji ce privlaciti ljude koji ce BG
besplatno promovisati kroz objave na Instagramu i Tiktoku, pa ce zbog tih objava dolaziti novi i novi ljudi koji ce dalje siriti pozitivan vajb BG-a... to je poenta besplatne promocije BG-a... a to ce zapravo koristiti svima koji zive u Beogradu. Jednostavno to su kanali koje prati najveci broj gen Z i milenijalaca i to su gosti koji vec sada cine gro ljudi koji putuju i trose na tim putovanjima, i vremenom ce njihov udeo samo rasti.
Razumem da generaciji X taj momenat nije blizak, ali prosto to su novi trendovi. Pitajte lokalne gen Z i milenijalce da li im se svidja takav razvoj BG-a kakav je sad, verujem da je vecina ipak ZA takvav razvoj kakav je sada, a ne suprotno.
Mene uopšte nije bilo sramota da ugostim nekoga iz inostranstva ni kasnih 90-ih, ni ranih 2000-ih.
BG je tada bio jedno veliko selo i ljudi koji su tada dolazili u BG su nas uglavnom zalili, sto sada nije slucaj.
Takav je i West 65 blok i sve sto je novo.
Tako je, i West 65 je odlican, i vecina ovih novih naselja iz premium cenovne kategorije u novom i starom delu BG. Mada sam primetio da i ove zgrade iz neke srednje cenovne klase lagano ide ka toj "fensi", ali malo jeftinijoj fensi prici, sto je takodje dobar pomak.
1. Тржни центар је требао бити дуж Савске, са железницом у тунелу по узору на Бетон халу док су њом тутњили возови.
2. Обала је требала да буде широка са појасом зеленила, као преко пута, са више нивоа, и са одвојеним пешачким, бициклистичким и стазама за трчање.
3. Железница је морала бити сачувана у функцији превоза путника, два колосека до ложиомице до станице, пет колосека са перонима на станици, пруга од поште до ложионице у зиданом тунелу кроз тржни центар.
4. Са станице да крећу приградски возови за Лазаревац, Младеновац, Смедерево, Ваљево и Инђију, међународни возови који нису пролазни, аутовозови за Бар, Солун, Атину, и музејски возови Романтика и Плави воз.-Ложионица би постала музеј старих локомотива
5. БАС би био исељен на НБГ а на његовом месту исправљен пут од Савског трга до Савског моста, да се трамвај брже креће.
6. За друмски саобраћај би добили нови мост у продужетку булевара Зорана Ђинђића преко Саве.
7. Друмско-пешачка веза Савске са Савским амфитеатром би била кроз подвожњак попут оног на Дорћолу, само ширим. Сличан подвожњак би био и на Сајму.
Morao sam da dodam brojeve na ove tvoje bulletpointe da bi ti lakse odgovorio, tj. da bi citaoc mogao da prati na sta sam replicirao:
1) Slazem se, mogla je zeleznica da ide u tunelu ispod, npr. od Pancevackog mosta do Topcidera. To bi svakako bio dobar kompromis, ali i ovo sada je dobro, obzirom da Prokop pri kraju i po videima i renderima bice to top stanica.
2) Slazem se, bilo bi bolje da je obala malo sira i da su pesacke staze odvojene od biciklistickih, tj. da je sve pomereno za nekih 50-100 m unutra. Ali to je sto je, ni ovako nije lose.
3) Kao sto rekoh, kroz tunel bi bilo skroz korektno resenje, ali sta je tu je
4) Ko jos koristi autovozove? To je bilo popularno pre 20-30 godina. Sada ljudi sednu u auto i provozaju se do dole.
5) Slazem, se, to bi bio dobar dodatak
6) Slazem se. I to oko novog drumskog mosta bilo bi dosta bolje nego resenje koje se planira koje svakako nije lose, ali ovo sto ti predlazes bilo bi bolje
7( Slazem se, i to oko psesacke veze je dobro resenje. Odlicno!