Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Radi se o 5 skroz novih zgrada, nema nepoznatih.
Verovatno se radi o nizim zgradama oko Zadruge.
 
Iskreno, sumnjam. Ako pogledamo neku urbanističku proceduru, koja se čak i u "Navnodnom Beogradu" ovakvom kakav je, poštuje - onda bi urbanistički projekti za tih pet zgrada već odavno trebalo da budu na javnom uvidu. Jer dok prođe javni uvid UP, pa Komisija usvoji UP, pa investitor podnese zahteve za lokacijske uslove, pa se lokacijski uslovi izdaju, pa se podnese zahtev za građevinsku dozvolu, pa se građevinska izda itd, treba i više od šest meseci.

Bar je tako bilo u slučaju zgrada koje su dosad počele da se grade (Bw Residences, Vista/Parkview, Galerija, Kula). Jedino što može tu vanredno da uleti je taj "BW central" na mestu Simpa i eventualno rekonstrukcija Bristola.
 
Drugi deo današnjih slika, obaloutvrda i šetalište prema kuli:

Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Na ovom delu se radi nova obaloutvrda:

Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Ovo je mnogo strmije nego što izgleda na slici, neophodna je neka ograda. Ukoliko bi se neko ovde okliznuo, ozbiljno bi se povredio:

Pogledajte prilog 4
Šteta što nisu spojili ovu stazu sa platoom, ovako ne vodi nigde:

Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Kao što su i mnogi primetili, biće izuzetno teško očistiti obalu sa ovim rastinjem posle visokih vodostaja:

Pogledajte prilog 1
 
Što se tiče strmine i nedostatka ograde, ista je situacija i na novoj obaloutvrdi u Zemunu. Celom dužinom nema nikakve ograde. Meni je najbolje rešena ograda od ušća do Gazele na NBG strani. Em je masivna, em može da se sedi, em stoji već decenijama.

Ono što vidim na ovoj slici, a video sam i juče oko 16-17h je da nema šetača uopšte. Nije to karakteristično samo za BnV, nego Beograđani ne provode vreme u prirodi ako nema sunca.
 
Taj deo uz samu vodu nije ni namenjen za setnju. Tamo gde su dole ploce (ne beton) tu se seta.
Sto se tice ograde postoji gore i to je sasvim dovoljno.

Primera radi najpoznatije setaliste u glavnom gradu najmocnije drzave na svetu izgleda ovako:

cherry-blossom-dc-2.jpg


Generlano gledan u Americi retko kada uz obalu stavljaju ogradu. To uvek primetim kada odem tamo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471113#p471113:o8hpxcpp je napisao(la):
srdjanprpa » Ned Avg 13, 2017 3:32 pm[/url]":o8hpxcpp]Hoce mi neko objasniti jel se skidaju ove sine ili ce one ostati?
0
Ostaju dok se ne sagradi zeleznicki most koji ce omoguciti preusmeravanje saobracaja. Do tada sine su neophodne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471113#p471113:283tquwu je napisao(la):
srdjanprpa » Ned Avg 13, 2017 4:32 pm[/url]":283tquwu]Hoce mi neko objasniti jel se skidaju ove sine ili ce one ostati?

Ja sam pre par meseci dobio zvaničnu informaciju da se planira uklanjanje pruge 2019. godine. Zna se koje su 2 opcije moguće posle toga a do izgradnje novog železničkog mosta, već je pisano o tome ovde...
 
Znaci sad imamo apsurdnu situaciju da ce po sred beograda na vodi dvije godine prolaziti teretne kompozicije a istovremeno nece postojati nikakav sinski putnicki saobracaj. Pa zar je moguce da su ljudi toliko neinovativni da ne mogu iskoristiti postojanje pruge da je upotrebe i za putnicki saobracaj? Ili ih jednostavno zabole neka stvar!?

Ovakvim indolentnim i neodgovornim odnosom prema zeljeznickom nasljedju nanosimo veliku stetu i gradu i zeljeznici jer ce imidz zeljeznice u nareden dvije godine biti opterecen slikom teretnih kompozicija koje prolaze izmedju novih zgrada beograda na vodi i tim jos vise oslikati zeljeznicu kao "uzurpatora prostora" i "prepreku silasku grada na rijeku". Umjesto, da se ovim ozbiljno pozabave i iskoriste postojanje pruge i za nardene dvije godine puste u saobracaj neko sinsko putnicko vozilo.

Tako bi se istovremeno i umanjio "negativan" uticaj teretnih vozova i popravio imidz zeljeznice kao bitnog faktora ozivljavanja i razvoja prostora.

Jedan od primjera ulaska vozova na normalnom kolosjeku u ulicnu sredinu...Manchester MetroLink, koji povezuje centar Manchestera sa 80-90km udaljenim susjednim mjestima.

 
Mr Awesome, imam jedno pitanje za tebe posto delujes da si upucen.
Da li su poceli da projektuju one zgrade odmah iza Geozavoda koje ce imati nize spratnosti i koje ce da cine 2 bloka do reke?
 
Ili još da se nadovežem na Spatia, na kojih pet novih velikih zgrada čija izgradnja treba da započne u narednih
šest meseci je Mali mislio?

Dve navodno stambene i tri poslovne? Hajde vidi i to ako možeš da proveriš. :sesir:
 
Pa stambene su one dve nakaze iz Peckham-a (vista i "Lepi pogled" :D ), a poslovne verovatno kula, rekonstrukcija zgrade simpa i one što se naslanja na simpo (to se planiralo za komercijalne objekte ako se dobro sećam)
 
Pa ako eliminisemo malo cudne boje fasada za nas ukus meni to izgleda relativno OK. Klasican sky line vidjen nebrojeno puta. Kako su objekti uradjeni iznutra i da li su kupatila sa ovim ili onim plocicama ili je u sobama beton ili tikov parket je posebna prica.
 
Биће то ваљда једна земља ускоро, Корејци су диван и мучен народ и свакако не заслужују берлинске зидове и дегенерике на власти довека.
 
[/quote]

Moze odgovor na moje pitanje? :D
[/quote]

Imate u tekstu gospodine, možda niste primetili... Nisam siguran za to, trebalo bih da se raspitam, pa kad saznam da javim.
Jutros sam pio kafu sa mojim starim prijateljom koji radi na ovom projektu, od koga zapravo dobijam informacije, i on mi je potvrdio da će se izgraditi još 5 novih zgrada, što bi trebalo biti početak "Druge faze", prva je u toku, a ti temelji bi označili početak radova druge faze, od četiri.
(kada saznam koje zgrade tačno se rade, poslaću vam fotografiju sa obeleženim zgradama na planu, a trebalo bi da to budu 3 zgrade iza BW Residences i dve pored tržnog centra i BW ParkView, najverovatnije).
Prvo se rade zgrade do vode, kako bi bilo mesta za dopremanje materijala i ostalog, zatim ide jedan red dalje, i tako će ići do sadašnje Karađorđeve i Savske ulice. Sve su to veliki radovi, puno posla tu ima, ali će se svakako uraditi...
Pitao sam ga za ova parkirališta, na šta mi je on odgovorio da će mesta za parking biti i više nego dovoljno, sve je isplanirano.
A po planu, BW St.Regis kula bi trebala imati 21 noseći stub do 24. sprata, i 13 koji će ići do vrha. To je zapravo ona kičma koja drži celu građevinu.
Na tim visinama umeju biti i jaki udari vetra, pogotovo kad krene košava kod nas, tako da će kula biti elastična do te mere da će vrh po nekoj proceni trebati da osciluje i do 50cm. Što je normalno kod građevina takve visine. Kula "Commerzbank" u Frakfurtu je visoka 259m i ima 56 spratova, na jakim udarima vetra njen vrh osciluje i do 90cm.

P.S. Umalo da zaboravim... Ako sve bude po planu, radićemo još jedan ovakav projekat uskoro, samo malo dalje od centra. :)
Sprema nam se "Tesla City ", i jako je blizu realizacije. Možda do zime i krenu radovi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471273#p471273:390cqa0r je napisao(la):
Mr.Awesome » Pon Avg 14, 2017 3:35 pm[/url]":390cqa0r]

Moze odgovor na moje pitanje? :D
[/quote]

Imate u tekstu gospodine, možda niste primetili... Nisam siguran za to, trebalo bih da se raspitam, pa kad saznam da javim.
Jutros sam pio kafu sa mojim starim prijateljom koji radi na ovom projektu, od koga zapravo dobijam informacije, i on mi je potvrdio da će se izgraditi još 5 novih zgrada, što bi trebalo biti početak "Druge faze", prva je u toku, a ti temelji bi označili početak radova druge faze, od četiri.
(kada saznam koje zgrade tačno se rade, poslaću vam fotografiju sa obeleženim zgradama na planu, a trebalo bi da to budu 3 zgrade iza BW Residences i dve pored tržnog centra i BW ParkView, najverovatnije).
Prvo se rade zgrade do vode, kako bi bilo mesta za dopremanje materijala i ostalog, zatim ide jedan red dalje, i tako će ići do sadašnje Karađorđeve i Savske ulice. Sve su to veliki radovi, puno posla tu ima, ali će se svakako uraditi...
Pitao sam ga za ova parkirališta, na šta mi je on odgovorio da će mesta za parking biti i više nego dovoljno, sve je isplanirano.
A po planu, BW St.Regis kula bi trebala imati 21 noseći stub do 24. sprata, i 13 koji će ići do vrha. To je zapravo ona kičma koja drži celu građevinu.
Na tim visinama umeju biti i jaki udari vetra, pogotovo kad krene košava kod nas, tako da će kula biti elastična do te mere da će vrh po nekoj proceni trebati da osciluje i do 50cm. Što je normalno kod građevina takve visine. Kula "Commerzbank" u Frakfurtu je visoka 259m i ima 56 spratova, na jakim udarima vetra njen vrh osciluje i do 90cm.

P.S. Umalo da zaboravim... Ako sve bude po planu, radićemo još jedan ovakav projekat uskoro, samo malo dalje od centra. :)
Sprema nam se "Tesla City ", i jako je blizu realizacije. Možda do zime i krenu radovi.
[/quote]

Zaista interesantne informacije.

Da li mozete da otkrijete u kom delu grada se sprema taj novi projekat koji ste pomenuli?
 
Nije nikakva tajna. " BK Aliance Group d.o.o " tj. kompanija gospodina Bogoljuba Karića je odlučila još 2014 da uradi jedan ogroman projekat u Srbiji. Čovek već decenijama gradi po Belorusiji i Rusiji, ogromne poslovno-stambene komplekse, najveći tržni centar u Evropi koji je u Minsku je izgradila BK kompanija, zove se "Dana" ima 200.000m2. Zaista ozbiljno rade.
Čovek je poreklom sa Kosova, želeo je da ostavi traga i u svojoj zamlji, tako da je ovaj plan u ideji još od 2013. godine, ali kako ide, verovatno će i realizovati uskoro.
TC Dana, Minsk - https://www.youtube.com/watch?v=SRZctzJzDOA&t=2s

O projektu "Tesla City" ukratko:
- Projekat će obuhvatati 2 miliona m2 stambenog i poslovnog prostora
- Mesto izgradnje : Makiško polje
https://www.youtube.com/watch?v=7P-0NK6XdOI

Iz tog razloga je metro planiran da ide do Makiša. Za godinu dana u ovo vreme će vam neke stvari biti jasnije zašto se sada baš ovako rade.
 
Gledam plan blokova i tesko da ce sada graditi u bloku 15, odmah iza BW Residences. Razlog je aktivna pruga koja ga sece.
Ja bih najvise voleo da vidim radove u bloku 21, zato sto je tu dozvoljeno ici do 100m visine. Od tog bloka najvise ocekujem. :)

b18pozicijaj.jpg


Malo mi je glupo to sto ce od 2 miliona kvadrata (koliko ukupno treba da ima BnV) samo jedna zgrada biti visa od 100m.
Za tu kvadraturu moze se napraviti cak 30 x Kula Belgrade.
 
@Mr.Awesome

Učinilo mi se da ste u prethodnom postu najavili još neki sličan projekat (osim Tesla City). Zato me je zainteresovalo.
Što se tiče projekta Tesla City, tu je već dosta rečeno na posebnoj temi. Lično, ne verujem u njega.
 
Gospodine @Max15, gledajući ove blokove, to bi najverovatnije trebalo biti Blok 17, 20 i 21. Jer takvim redosledom se gradi uvek (kada bi se preskakali blokovi, bilo bi problema u rotiranju kranova, dostavljanju robe i drugo).

Sama kula St.Regis će se brže izgrađivati gledano po spratovima nego što je to bilo kod BW Residences, jer je kvadratura jednog sprata St.Regis kule manja od kvadrature jednog sprata BW Residences. Tako da bi sledeće godine u ovo vreme St.Regis kula trebala biti izgrađena oko 50% od celokupne svoje visine.

@gospodarvremena
Gospodine, u ovom trenutku još ništa ne možemo da potvrdimo. Ali s' obzirom da je u planu već par godina da se to izgradi, i već postoji plan, a što je bitnije postoje zainteresovani investitori (oko 20 njih).
Ja nisam ni na čijoj strani, uvek realno gledam na sve. Kada bi me neko pitao kolika je šansa da se gradi Tesla grad, ja bih rekao, oko 90% (što je jako velika verovatnoća da hoće). Ostaje da vidimo...
 
Jedno marketinsko-finansijsko pitanje, tipa kvaka 22. Kad su vec vlasniku tako dragi botovski klikovi placeni narodnim parama da tolerise kojekakve mister osome i slicne. Da li ce forum biti profitabilan ako normalni clanovi odu i ostanu samo mister osomi, kartmeni i drustvo da njuse pozadinu jedan drugome? Ili se tada sve gasi pa time i reklame? Ne razumem.
 
Vrh