Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Vucko 35 vidi cjena izgradnje bic staze i trotara je malte ne identicna ako se rade od istog matrijala najcesce asfalta a cesto moze da pjesacka staza bude daleko skuplja Svidjalo se tebi ili ne biciklisti su organizovani a grad ce kroz 2 godine uraditi 120 km bic staza cilj je da se poveca koriscenje bicikla u svakodnevnom zivotu odlazak na posao skolu
Prostora ima za sve samo treba vise postovanja medju korisnicima i tolerancije
 
priobalni pojas je po samom sebi vrlo atraktivan, kako za "bleju po kaficima" tako i za rekreativne aktivnosti i bilo bi ne fer da se biciklisti izbace sa mesta, koje da kazem ima "tradiciju" biciklisticke staze. Sada ih izmestati iza zgrada, se moze zaista smatrati anti gradski potez.U 30m staje i ceo bulevar, a kamoli priobalni pojas. Ima zaista mesta za sve da se smesti, tj bilo je, da nisu izvodili svoje kerefeke sa ovim terasama, badzama i ostalima.

 
Ja do sada nisam primetio nijedan primer netolerancije izmedju pesaka sa jedne i biciklista sa druge strane na promenadi
 
Bilo je mesta i za bici stazu i pešačku i za džogere i za dečja kolica i za trotinete i za invalide i za sve druge.

Da li u Zemunu gde nema iscrtane bici staze dolazi do problema?

NE

Zašto?

Zato što zgrade i lokali nisu nabijeni uz obalu.

Ovde je bilo mesta za sve nas, a zbog žvalavog idiota se mi sad ovde raspravljamo, pa čak i svađamo.

Poslato sa telefona
 
Vožnja obalama naše dve reke, od stare centrale na Dorćolu do Ade Ciganlije i oko nje je zaista izuzetan doživljaj. Povremeno viđam i čitave grupe turista kako tuda kolektivno voze iznajmljene bicikle. Ne postoji nikakav altenativni način da se doživi ova tako specifična strana Beograda. Peške bi bilo isuviše daleko, a ići biciklom kroz grad je ne samo veoma opasno nego i ne previše zanimljivo.

bg-x8_620x0.jpg


image_7.jpg


Postoji li neki ozbiljan problem između pešaka i biciklista u ovom videu, od 35'' do 1:10' ?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MVyDqzcwKDQ[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449410#p449410:1wjjuh6j je napisao(la):
direktor » 03 May 2017 05:31 pm[/url]":1wjjuh6j]Vucko 35 vidi cjena izgradnje bic staze i trotara je malte ne identicna ako se rade od istog matrijala najcesce asfalta a cesto moze da pjesacka staza bude daleko skuplja Svidjalo se tebi ili ne biciklisti su organizovani a grad ce kroz 2 godine uraditi 120 km bic staza cilj je da se poveca koriscenje bicikla u svakodnevnom zivotu odlazak na posao skolu
Prostora ima za sve samo treba vise postovanja medju korisnicima i tolerancije
Ja ne znam da li čitate moje postove.Nije mi krivo što se grade staze,pogledajte moje izlaganje o stazama na Nbg.Pogledajte moj odgovor Zumi.Tolerancija i kompromis.Prvi sam i spomenuo te reči u ovoj raspravi.

Biciklisti su ti koji su uvek nezadovoljni i nespremni na kompromis u ovom slučaju na delu između dva mosta.

Nisam pričao o ceni izgradnje asfaltne i bici staze,nego postojanju kritične mase biciklista-zaposlenih.
Neka mi neko objasni kako je taj proces tekao u Nemačkoj.Molim da ne uzimate dva ekstrema Holandiju iDansku.
Od nekoga ko poziva na kompromis stavljene su mi reči u usta da želim da proteram bicikliste,roditelje sa decom....budalaština
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449411#p449411:1k15ha67 je napisao(la):
milanche » 03 Мај 2017 06:37 pm[/url]":1k15ha67]priobalni pojas je po samom sebi vrlo atraktivan, kako za "bleju po kaficima" tako i za rekreativne aktivnosti i bilo bi ne fer da se biciklisti izbace sa mesta, koje da kazem ima "tradiciju" biciklisticke staze. Sada ih izmestati iza zgrada, se moze zaista smatrati anti gradski potez.U 30m staje i ceo bulevar, a kamoli priobalni pojas. Ima zaista mesta za sve da se smesti, tj bilo je, da nisu izvodili svoje kerefeke sa ovim terasama, badzama i ostalima.


file.php
Staje Milanče, staje u 3o metara sve ali ne radi se o tome. Trenutno je rasprava oko teze da se konflikt dešava zbog širine obale što nije istina, pa me zanima tvoj stav kao realne i neostrašćene osobe. Da li bi se na 30 metara gornjeg šetališta dešavao jednak broj konflikta između pešaka i biciklista kao što je to slučaj na izgrađenih 10 metara? Moj stav je da bi bio jednak broj konflikta i da širina nema nikakveveze sa time.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449414#p449414:1k15ha67 je napisao(la):
astrodule » 03 Мај 2017 06:48 pm[/url]":1k15ha67]Da li u Zemunu gde nema iscrtane bici staze dolazi do problema?
NE
Zašto?
Nema problema baš zato što staza nije iscrtana. Striktno odvajanje namene površina na ovakvom tipu javnog prostora stvara konfliktnu situaciju. Kako na zemunskom lepo funkcioniše bez staze, moglo je i ovde isto tako. Biciklisti ne smetaju nikome, smeta staza. I pešacima, a i samim biciklistima.
 
vucko35":2n3og9w0 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449410#p449410 je napisao(la):
direktor » 03 May 2017 05:31 pm[/url]":2n3og9w0]Vucko 35 vidi cjena izgradnje bic staze i trotara je malte ne identicna ako se rade od istog matrijala najcesce asfalta a cesto moze da pjesacka staza bude daleko skuplja Svidjalo se tebi ili ne biciklisti su organizovani a grad ce kroz 2 godine uraditi 120 km bic staza cilj je da se poveca koriscenje bicikla u svakodnevnom zivotu odlazak na posao skolu
Prostora ima za sve samo treba vise postovanja medju korisnicima i tolerancije
Ja ne znam da li čitate moje postove.Nije mi krivo što se grade staze,pogledajte moje izlaganje o stazama na Nbg.Pogledajte moj odgovor Zumi.Tolerancija i kompromis.Prvi sam i spomenuo te reči u ovoj raspravi.

Biciklisti su ti koji su uvek nezadovoljni i nespremni na kompromis u ovom slučaju na delu između dva mosta.

Nisam pričao o ceni izgradnje asfaltne i bici staze,nego postojanju kritične mase biciklista-zaposlenih.
Neka mi neko objasni kako je taj proces tekao u Nemačkoj.Molim da ne uzimate dva ekstrema Holandiju iDansku.
Od nekoga ko poziva na kompromis stavljene su mi reči u usta da želim da proteram bicikliste,roditelje sa decom....budalaština
Kompromis?

Da li se sećaš rešenja koje su genijalci smislili?

"Obilaznica" preko Novog Beograda!?!?

Čak su posle prvih kritika postavili rampice u podzemne prolaze kod 6 kaplara.

Poslato sa telefona
 
Citiram deo posta da ne gušim temu:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449398#p449398:313tgfx1 je napisao(la):
vucko35 » Sre Maj 03, 2017 6:29 pm[/url]":313tgfx1]

Kakva je sutuacija u Beogradu?da li postoji kritična masa biciklista-zaposlenih koji svakodnevnim korišćenjem staza opravdavaju izgradnju staza?

Ne, zbog takvih poput tebe koji pokušaj implementacije staza i razvoja biciklizma dočekuju na nož.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449398#p449398:313tgfx1 je napisao(la):
vucko35 » Sre Maj 03, 2017 6:29 pm[/url]":313tgfx1]

Čisto sumnjam da recimo 70 hiljada zaposlenih iz Kaluđerice ima ikakvu želju da sedne na bicikl,vozi se di centra,a možda i dalje,radi 8-12 sati na nekom bednom ili čak i fizičkom poslu i biciklom nazad u Kaluđ.
Samo gradite staze,ali porediti Holandiju koja je besna od para i može da poruši ceo Amsterdam i tu izgradi biciklistički raj sa Srbijom je dečački i nezrelo

Ako bi im se ponudila mogućnost ko ti garantuje da ne bi? Ja sam biciklom sa kraja Karaburme redovno isao na Novi Beograd na posao. Bio sam brzi od gradskog prevoza i kola, manje me je kostalo, bavio sam se sportom. Smetalo mi je samo što sam morao da vozim u istoj traci sa gradskim autobusima koji dime kao termoelektrana i što 99 procenata vozača ne poštuje bicikliste niti malo, pa gledaš stalno da te neko ne pokupi. Brankov most i centar prodjem za 5 min. dok ovi sa automobilima prelaze i do pola sata držeći auto na kvačilu.

Holandija i Nemačka jesu besne od para. Svako može da priušti automobil, ali svest ljudi je svetlosnu godinu ispred prosečnog Srbina, pa su shvatili da im je lakše, bolje, lepše i jeftinije voziti se biciklom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449427#p449427:3b3v23wa je napisao(la):
stf » 03 May 2017 07:16 pm[/url]":3b3v23wa]
Staje Milanče, staje u 3o metara sve ali ne radi se o tome. Trenutno je rasprava oko teze da se konflikt dešava zbog širine obale što nije istina, pa me zanima tvoj stav kao realne i neostrašćene osobe. Da li bi se na 30 metara gornjeg šetališta dešavao jednak broj konflikta između pešaka i biciklista kao što je to slučaj na izgrađenih 10 metara? Moj stav je da bi bio jednak broj konflikta i da širina nema nikakveveze sa time.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449414#p449414:3b3v23wa je napisao(la):
astrodule » 03 Мај 2017 06:48 pm[/url]":3b3v23wa]Da li u Zemunu gde nema iscrtane bici staze dolazi do problema?
NE
Zašto?
Nema problema baš zato što staza nije iscrtana. Striktno odvajanje namene površina na ovakvom tipu javnog prostora stvara konfliktnu situaciju. Kako na zemunskom lepo funkcioniše bez staze, moglo je i ovde isto tako. Biciklisti ne smetaju nikome, smeta staza. I pešacima, a i samim biciklistima.
Osnovni parametar je prosečno slobodan prostor oko svake osobe, bez obzira kako se ona kreće. U BNVu ima manje mesta i više očekivanih ljudi nego u Zemunu. Zato u Zemunu može, a ovde ne može. Iako se problemi zbog ukrštanja tokova ne mogu potpuno izbeći, mogu se minimizovati ako ima dovoljno mesta, jer ljudi na obali imaju više fleksibilnosti u kretanju, a projektanti više slobode u rešenjima koja regulišu ova ukrštanja. Pogledaj početak prethodnog videa i situaciju na Dunavu kod solitera, nizvodno od 25. maja. Čim ima više prostora, problema više skoro i da nema iako ukrštanje i dalje postoji.
 
@ Nik
Nemoj me optuživati za nešto izvlačenjem jednog mog citata iz konteksta.Nekorektno.

Moje pitanje je krajnje iskreno i legitimno.Da li je naše društvo i privreda i tržište rada takvo kao u Holandiji,Danskoj da opravdava postojanje razgranate bici staze.Ja mislim da nije.Opravdano je trenutno samo rekreativnim vrednostima.Moje nišljenje,možda grešim.

A mislim da variocu na relaciji Kalu-Bataja nije do bajsa,a struktura tržišta rada je takva kod nas.Nisam rekao nikad da treba proterati bicikliste nego da na deonici na kojoj ne mogu voziti brzo,uspore ili siđu sa bicucleta.U konkretnom slučaju mislim na promenadu,jer rasprava je otišla predaleko na bici staze u Bg-u i strasti su se uzburkale
 
Nisu u holandiji oduvjek imali staze i toliko vozili bajseve ta svjest se gradi uci stvara staze su preduslov
Da sam na nbg ili da imam staze u starom djelu grada daleko vise bi koristio bajs u svakodnevnom kretanju
Staze i javni bicikli su nesto sto ce povecati broj korisnika
 
A da li naše društvo želi nešto što nisu Farma i Parovi?
Očigledno ne želi.
Bici transport je budućnost (a u mnogim zemljama i sadašnjost) kojoj se treba težiti i koa se MORA forsirati građenjem mreže staza po celom Beogradu (i Srbiji)

Poslato sa telefona
 
Vrlo poučno, upravo za nas u ovom trenutku.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XuBdf9jYj7o[/youtube]
 
Zuma,ovaj video me je podučio da trebamo:

Vrlo brzo da se obogatimo
Promenimo našu privredu iz pretežno poljoprivredne u tercijarnu
Izgradimo 6 metro linija za godinu dana
Sklonimo kola iz centra i vratimo trotoare koje su nam ukrali prilikom zoniranja
Na tim trotoarima napravimo odličnu bici mrežu.

kao što rekoh još smo na nivou motiva izgradnje bici staza iz rekreativnih razloga
 
Par današnjih fotografija.

Prvo, zgrada Simpa, unutra je ogoljena i u trenutku dok sam slikao čuli su se radovi
unutra.

media-share-0-02-05-d45ca679dc1301d38c9e44acb9d3.jpg


Inače, danas su podigli logo.


media-share-0-02-05-d78a22dee1f229a293c4abde9e3f.jpg


Dalje ka donjem nivou keja.

media-share-0-02-05-9ec8d29f3453b586a2f54b6b7f6b.jpg



IMG_20170503_185922.jpg



IMG_20170503_190035.jpg



Uskoro kreće betoniranje

IMG_20170503_190145.jpg


IMG_20170503_190108.jpg



Nova terasa, moram priznati odilično mesto za zalazak sunca.


IMG_20170503_190158.jpg
 
Kakva je ovo kozija stazica odjednom?
media-share-0-02-05-9ec8d29f3453b586a2f54b6b7f6b.jpg

IMG_20170503_190035.jpg
 
Ako ovo bude bici staza to je kriminal, em je neprakticna em kranje opasna


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Koliko protracenog materijala i prostora za ovu zaje*******anciju od obaloutrvrde. Kada su nasipali reko nije mi bilo sto na taj nacin nadoknadjuu izgubljeno, ali rekoh makar ce biti sire setaliste, kad oni prave cik-cak kozije staze :?
 
Meni ovo liči ne neuspešnu kopiju nemačke obalotvrde,cemu sve to??
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449433#p449433:2dbij9qt je napisao(la):
Zuma » 03 Мај 2017 07:39 pm[/url]":2dbij9qt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449427#p449427:2dbij9qt je napisao(la):
stf » 03 May 2017 07:16 pm[/url]":2dbij9qt]
Staje Milanče, staje u 3o metara sve ali ne radi se o tome. Trenutno je rasprava oko teze da se konflikt dešava zbog širine obale što nije istina, pa me zanima tvoj stav kao realne i neostrašćene osobe. Da li bi se na 30 metara gornjeg šetališta dešavao jednak broj konflikta između pešaka i biciklista kao što je to slučaj na izgrađenih 10 metara? Moj stav je da bi bio jednak broj konflikta i da širina nema nikakveveze sa time.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449414#p449414:2dbij9qt je napisao(la):
astrodule » 03 Мај 2017 06:48 pm[/url]":2dbij9qt]Da li u Zemunu gde nema iscrtane bici staze dolazi do problema?
NE
Zašto?
Nema problema baš zato što staza nije iscrtana. Striktno odvajanje namene površina na ovakvom tipu javnog prostora stvara konfliktnu situaciju. Kako na zemunskom lepo funkcioniše bez staze, moglo je i ovde isto tako. Biciklisti ne smetaju nikome, smeta staza. I pešacima, a i samim biciklistima.
Osnovni parametar je prosečno slobodan prostor oko svake osobe, bez obzira kako se ona kreće. U BNVu ima manje mesta i više očekivanih ljudi nego u Zemunu. Zato u Zemunu može, a ovde ne može. Iako se problemi zbog ukrštanja tokova ne mogu potpuno izbeći, mogu se minimizovati ako ima dovoljno mesta, jer ljudi na obali imaju više fleksibilnosti u kretanju, a projektanti više slobode u rešenjima koja regulišu ova ukrštanja. Pogledaj početak prethodnog videa i situaciju na Dunavu kod solitera, nizvodno od 25. maja. Čim ima više prostora, problema više skoro i da nema iako ukrštanje i dalje postoji.

Kod javnog prostora rekreativnog tipa dominantni pravci kretanja su podužni i samim tim broj konfliktnih tačaka je minimalan. Takvi javni prostori su dorćolski, savski i novobeogradski kej.
Kod javnog prostora komercionalne namene povećan je broj kretanja poprečnog tipa, odnosno upravnog na glavni pravac kretanja. Samim tim, broj konfliktnih tačaka se eksponencionalno povećava. Koliku god širinu da mu predvidiš, neće smanjiti broj konfliktnih tačaka jer nećeš smanjiti broj poprečnih prelazaka i sečenja podužnog pravca.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449460#p449460:2uv7zkvx je napisao(la):
Igor » Sre Maj 03, 2017 10:01 pm[/url]":2uv7zkvx]Kakva je ovo kozija stazica odjednom?
media-share-0-02-05-9ec8d29f3453b586a2f54b6b7f6b.jpg

IMG_20170503_190035.jpg
tako se pecaju klenovi. na prvi mamac. A četvorica se odmah upecaše. Sačekajte malo. Polako i bez tenzije. Kad budu završili kritikujte
 
Vracaju u prvobitno stanje ko se nama vratio iz ilegale doso na dudubak
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449460#p449460:3cadqqou je napisao(la):
Igor » Wed May 03, 2017 10:01 pm[/url]":3cadqqou]Kakva je ovo kozija stazica odjednom?
media-share-0-02-05-9ec8d29f3453b586a2f54b6b7f6b.jpg

Kad sam prolazio prekjuce tuda, bagerista koji je kopao kanal dubine oko pola metra (koji je sad betoniran) je na pitanje sta to kopa, rekao da ce tu biti "betonska greda, a levo i desno od toga trava". Ako bude tako, to bi znacilo, da ce za setanje ostati samo uski deo pored reke i ova stazica ?!.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449380#p449380:d9fd9k2h je napisao(la):
Zuma » Wed May 03, 2017 4:17 pm[/url]":d9fd9k2h]Da li biciklistička staza ovde nešto ometa? Naravno, ovde pre svega ima dovoljno mesta, i to je sve što je potrebno.

231_chambre-luxe-9.jpg

Moze i Beograd ovako nesto...samo bi morao poplocati Savu.
Naime, ovaj trg (park) u Nici je nastao zatvaranjem recnog korita a nekad je to izgledalo ovako...

 
Vrh