Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Mislim da sam shvatio šta je u pitanju sa nepravilno raspoređenim betonskim gredama na talpama. To su ukrućenja koja zbog lošeg zabadanja talpi treba da raspodele neravnomerne bočne sile na kritičnim mestima. Iako one mogu biti i posledica nehomogenog zemljišta u donjem delu, pre će biti da je veći problem to što nisu sve zabodene do iste dubine (već su one koje nisu "htele" da idu dublje kasnije isečene na vrhu) pa je otpor bočnom krivljenju različit, ili, i to najverovatnije, što neke uopšte nisu ušnirane jedna u drugu (zato što su im se stalno krivile na istu stranu, pa su ih povremeno uspravljali), pa zato nepovezani žlje******* između dve susedne talpe dopušta bočno krivljenje čitavog reda, pošto na tom mestu talpe ne drže jedna drugu. Tako da je ovo verovatno popravka brljotina u zabadanju talpi, pa se betonske grede nalaze pre svega na mestima gde susedne talpe ili nisu dobro povezane ili su skraćene sečenjem. Primeri

IMG_4500_resize.jpg

IMG_4499_resize.jpg

IMG_1191_resize.jpg

IMG_1193_resize.jpg


Na ovoj staroj slici se vidi originalna, sasvim prava ivica isturenog dela, i kasnija, iskrivljena ivica. Grede verovatno treba ovo da ukrute, odnosno da raspodele bočni pritisak na najlošijim mestima.

IMG_4467c.jpg

IMG_5885c_resize.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448544#p448544:2ckgdayw je napisao(la):
Zuma » Thu Apr 27, 2017 8:55 pm[/url]":2ckgdayw]
Veoma zanimljiva razlika između Nemačkog okupatora i javnih objekata koje nam za naše pare radi naš Arapski prijatelj.
Preko tvoje poruke zbog ove recenice.
Bice zanimljivo kako ce proci drzava Srbija, a sa njom i mi kada krene da se deli profit od BnV jednog dalekog dana.. Ako bude kao sa NIS-om sto je za ocekivati prosli smo ...
"OŠTETIO SRBIJU ZA STOTINE MILIONA EVRA Kravčenko otpustio radnike iz NIS-a, pa ih iznajmio na lizing
Slađana Vukašinović | 27. 04. 2017 - 22:40
I pored brojnih upozorenja stručnjaka, ali i samih zaposlenih, nijedna vlast nije preispitala koliko je privatni biznis Kirila Kravčenka ugrozio interese države kao manjinskog vlasnika NIS-a.
NIS je masovno otpuštao radnike, pa ih na lizing angažovao preko firme za koju se sumnja da je povezana sa Kravčenkovom ženom .Pored toga, nejasna su odricanja države na sopstvenu štetu, u slučaju NIS-a, a to je ispoljeno kroz mnoge aspekte, od rudne rente do načina na koji se eksploatišu resursi.
Za poslovanje koje je vodio, Kiril Kravčenko je sam sebe nagrađivao. Tako je na ime na ime bonusa za 2015. i 2016. godinu primio oko 3,5 miliona evra. itd itd "
Sta li u ugovoru pise po ovom pitanju?
A verujem da ce i Al Aca (arapski prijatelj) i sebi da udeli koji milion..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448524#p448524:3nlb0gio je napisao(la):
tzoran1 » 27 Apr 2017 05:30 pm[/url]":3nlb0gio]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448509#p448509:3nlb0gio je napisao(la):
spatiotecte » Thu Apr 27, 2017 2:54 pm[/url]":3nlb0gio]Verujem da su betonske grede tako nepravilno izlivene prema merenjima sila koje dejstvuju iza talpi.
Vrlo optimistcki ako verujes da su merili staticka opterecenja i uradili staticki proracun za te betonske grede.. :sesir:

Pa ne vidim nikakvo drugo racionalno objasnjenje zasto su te grede izlivene na ovakav nacin.
 
Meni ovo izgleda kao da nema nikakvog smisla. I cini mi se da sve u hodu resavaju, bez ikakvog koncepta. Cista fuseracija.
 
Duži tekst izgleda ima isti efekat kao i da ništa nije napisano. Evo Twiter verzije:

Zašto što neušnirane talpe omogućuju krivljenje zida i razmicanje dva kraja, što na spoju otvara rupu veću nego što je bila. Visina ukrućenja zavisi od međusobnog položaja nespojenih talpi.
 
I nešto što nisam eksplicitno napisao zato što je trebalo da bude očigledno iz poređenja dve slike: gornji betonski venac koji povezuje vrhove talpi je pukao na više mesta. Ovo bočne grede su tu i zato da preuzmu njegovu ulogu.

IMG_4467c.jpg

IMG_5885c_resize.jpg
 
Izgleda da će ovaj BNV biti pun pogodak. Konačno će Beograđani i posetioci imati pravo šetalište na reci. Samo da nije komaraca...
 
I za mene je Dunavski kej na Dorćolu pravo šetalište pored reke. Uživanje je izaći ovde u šetnju:

 
Zar nije suština i bogatstvo Beograda upravo ovako raznolika ponuda šetališta pored reka.

Imamo dunavski kej na Dorćolu i savski sa novobeogradske strane ko želi da uživa u zelenilu i širokim stazama.

Sa druge strane imamo promenadu za one koji više vole i postojanje nekog sadržaja na samom šetalištu.

Svako prema sopstvenim afinitetima pa šta izvoli.
 
Tako je, ali ne smeš da napraviš šetalište gde se ljudi guraju ili sudaraju sa biciklistima.

Mislim da se svi slažemo da je na nekim mestima nova promenada preuska i to samo zato što je dupe zinulo nekome da iskoristi što više prostora za komercijalne stvari. Da je ta neka linija pomerena 10m dalje od obale, imali bismo barem za četvrtinu manje strana na ovoj temi.
 
Slažem se astrodule, jedna od najvećih zamerki novog šetališta je upravo nedovoljna širina za predviđeni broj posetilaca. A bilo je mesta na pretek...
 
Arapi imaju para tu nema sumnje ,pitanje sto nasi ne vrse pritisak da setaliste bude sire to je i u njihovom interesu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448773#p448773:2xqe7vfg je napisao(la):
astrodule » 29 Apr 2017 11:15 am[/url]":2xqe7vfg]Tako je, ali ne smeš da napraviš šetalište gde se ljudi guraju ili sudaraju sa biciklistima.

Mislim da se svi slažemo da je na nekim mestima nova promenada preuska i to samo zato što je dupe zinulo nekome da iskoristi što više prostora za komercijalne stvari. Da je ta neka linija pomerena 10m dalje od obale, imali bismo barem za četvrtinu manje strana na ovoj temi.

Mislim da se malo preteruje sa tim da je sve toliko preusko koliko neki ljudi to dozivljavaju ovde.

Kao prvo treba uzeti u obzir da je najprometnije setaliste u gradu setaliste na Adi (makiska strana) koje je u letnjem periodu krcato.
I pored postojanja odvojene staze za bicikliste i ogromnog sadrzaja kafica lokala i ostalog niko se nije bunio zbog guzve i trazio prosirenje kapaciteta pesacke staze na Adi.
20 godina se guramo svi tamo svakog leta i jos nisam video Zumu da premerava koliko je Petica blizu setalista i da li mogu da se mimoidju 2 babe i 3 tinejdzera kod Sunseta

Ovde vise smeta investitorski urbanizam i politikanstvo pa se trazi svaki propust za kritikovanje.
 
Da, ali Ada je već formirana, a iako je staza do vode uska, sa jedne strane je šuma, a sa druge plaža. Ovde je sa jedne betonski zid, a sa druge reka. Takođe, na Adi su privremeni objekti i bašte koje mogu lako da se izmeste, pa ostaje nada da će sa nekom promenom vlasti i to da se desi, što je ovde nemoguće bez raseljavanja i rušenja. Zbog svega toga, kritika uskog keja (da, tako smo zvali "promenadu" do pre četiri godine) je sasvim na mestu.
 
Usko je zato što je bici staza ubudžena.

Kad nema mešanja pešaka i biciklista kao na Adi, onda nema problema, pa čak ni u zoni kafića na Makiškoj strani.

A tu grešku smo dobili zbog ovoga što si naveo da je pravi problem, samo što bih ja rekao da je politikanstvo u većoj meri ovde umešano.



Poslato sa telefona
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448804#p448804:3pnm5jth je napisao(la):
spatiotecte » 29 Apr 2017 04:30 pm[/url]":3pnm5jth]
Kao prvo treba uzeti u obzir da je najprometnije setaliste u gradu setaliste na Adi (makiska strana) koje je u letnjem periodu krcato.
I pored postojanja odvojene staze za bicikliste i ogromnog sadrzaja kafica lokala i ostalog niko se nije bunio zbog guzve i trazio prosirenje kapaciteta pesacke staze na Adi.
20 godina se guramo svi tamo svakog leta i jos nisam video Zumu da premerava koliko je Petica blizu setalista i da li mogu da se mimoidju 2 babe i 3 tinejdzera kod Sunseta

Ovde vise smeta investitorski urbanizam i politikanstvo pa se trazi svaki propust za kritikovanje.

Ово је тачно само ако се мисли на званичну побуну. Много људи шизи због гужве која настаје чим је мало лепше време, посебно они који су на Ади бар једном недељно. А послушај тек реакције када се неко направи паметан и провоза бицикл или ролере пешачком стазом.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448749#p448749:qb8qcpie je napisao(la):
Nepopravljivi optimista » Sat Apr 29, 2017 8:35 am[/url]":qb8qcpie]
JarJarBinks":qb8qcpie je napisao(la):
Izgleda da će ovaj BNV biti pun pogodak. Konačno će Beograđani i posetioci imati pravo šetalište na reci. Samo da nije komaraca...

Dođite ti i posetioci na 25. maj...

Dolazim. Već sam kupio Hans Hopfer nameštaj i Poršea.

Vizure gradova se stvaraju od zgrada. Konačno će Savamala biti uokvirena. Kao što slike ne mogu bez ramova, tako ni GRADovi ne mogu bez zGRADa.

Živela gradnja radi grandje!!
 
Градња ради градње , то ми тако звучи ала- Калуђерица/звездарско-врачарска новоградња.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448818#p448818:2aiucxee je napisao(la):
Дошљак » Sat Apr 29, 2017 7:29 pm[/url]":2aiucxee]Градња ради градње , то ми тако звучи ала- Калуђерица/звездарско-врачарска новоградња.

Ironija. Zuma će shvatiti.

BTW Suviše ozbiljno shavatate sebe - na primer:

Ranije: 1. Da li je biciklistička staza uža za pet cm?

Sad: 2. Da li je strani investitor suzio savsko korito radi svoje dobiti? :laugh:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448803#p448803:m245u7m5 je napisao(la):
Zderic222 » Sat Apr 29, 2017 4:14 pm[/url]":m245u7m5]Arapi imaju para tu nema sumnje ,pitanje sto nasi ne vrse pritisak da setaliste bude sire to je i u njihovom interesu.

Možda je problem u tome što vi raspravljate o šetalište četiri godine pre njegove izgradnje. I kritikujete ga usput dok se gradi.
Vi ste unikati. Nešto kao Naše malo misto. :laugh:
 
Da su objavili javno projekat i kako će izgledati šetalište, bici staza i ostalo ne biso toliko diskutovali.

Da se nisu pobunila bici udruženja, ne bi ni bilo bici staze.

I nemoj da banalizuješ raspravu kao žvalavi (tipa 5 cm širine). U pitanju su metri, a ne centimetri,
 
Posebno sam insistirao na uređenju obale i njenoj širini u BNV projektu iz tri razloga:

- To je nešto što se projektuje i radi upravo sada, pa je SADA trenutak da se o tome priča. Za ono što je nekada bilo je kasno, a vreme će tek doći za ono što će tek biti.

- Ovo je centar grada, istorijsko i turističko središte, elitni prostor i elitni projekat. A, u okviru njega, javnosti je najvažnija obala reke. Zato što je to istovremeno i javni, svima dostupan prostor, njegov najlepši i građanima najkorisniji deo. Zbog toga ovo treba da bude vrhunac u svakom pogledu. Da imamo šta u budućnosti da pokažemo i čime da se pohvalimo. Sem Kalemegdanskog gornjeg i donjeg grada na ušću, gde to još postoji kvalitetniji i važniji prostor? Da li je dakle OVO vrhunac koji Beograd može da da? Pošto će nas (uz Kalemegdan i Ušće) po tome procenjivati. Našu kulturu, grad, potencijale i vrednosti. Pa razmislite šta stavljate u izlog.

- Centri većine velikih i uspešnih gradova se polako oslobađaju od automobila, iz niza razloga koji se neće promeniti. To nije prolazna moda. Što znači da je veoma kvalitena pešačka i biciklistička komunikacija, kao i uslužno rekreatvni pešački pojas od vrhunske važnosti. Takvi turistički i istorijski centri gradova, odnosno vrhunska kulturna, administrativna i zabavna središta, više NISU mesta za klasični biznis i stanovanje. Ljudi se tu masovno skupljaju zato što nude poseban kvalitet, nešto što za razliku od posla i stanovanja niie toliko prostorno distribuirano po čitavom gradu, a istovremeno je univerzalno i privlačno svima. Dakle pre svega se moraju obezbediti takvoj masovnosti prilagođene magistralne pešačko-biciklističke komunikacije dovoljno velikog kapaciteta (uz veoma dobar javni saobraćaj), kao i javni prostori koji mogu primiti ogromne mase ljudi (pošto na takvim mestima priroda pretežnih aktivnosti više nije toliko vezana za dugo sedenje u nekom zatvorenom prostoru). Ovaj zahtev je u Beogradu posebno iskomplikovan i važan jer je desna obala Save apsolutno jedina ravna veza dva dela grada pogodna za pešake i bicikliste. Ovo je funkcija koja mora postojati sasvim nezavisno od bilo kakvih drugih lokalnih zahteva uređenja i razvoja Savskog amfiteatra, zato što su u pitanju osnovne potrebe čitavog grada. Dakle uzak javni prostor pored Save bukvalno i trajno razbija grad na dva dela, i to je sasvim nezavisno od svega ostalog što bi on još trebalo da zadovolji. Ovo će biti ogroman problem.
 
Vrh