Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

@stnislaw...Luks hotel sa pogledom na autoput?
Mozda bi neka klijentela zelela da im pet metara od kreveta prolaze automobili... Salu na stranu,jedino pametno mesto trznom centru je pored Gazele, znaci kao sto rece direktor trebala bi mala rokada TC i hotela. E sada posto su krenuli da kopaju, to je teze izvodjivo.
 
Kad se PR stručnjaci za rendere malo potrude, isto to mesto izgleda mnogo bolje. Ali samo spolja. Kad pogledate detalje, stvar nažalost ostaje ista. Naprimer, zbog očigledne pohlepe investitora u BNV-u poostoji opšti problem premalo javnog prostora. I pogledajte sad ovaj sukob. Kako na malo mesta napraviti glavni ulaz u tržni centar? Tu će da cirkuliše ogroman broj ljudi (setite se kako izgleda okolina TC Ušća). A na nesreću tu je i jedna od budućih glavnih gradskih magistrala. I šta ćemo sad?

Pa ništa, ljudi i automobili na SAO1 će složno da žive na istom mestu, u jednoj velikoj i intimnoj porodičnoj simbiozi automobila i ljudi. I to će po renderistima izgledati ovako (na SAO1 su nacrtali jedan autobus i dvoja kola):

IMG_8646_resize.jpg


Susedna raskrsnica.

IMG_8647_resize.jpg
 
Zar je moguce da je nekome stari projekat trznog centra bolji? Ranije je bila obicna kutija (kao i svaki tc) a sada su se makar fokuirali na spoljasnost a ne samo na unutrasnjost. Zeleni krov, veliki broj terasa sa bastama, ulaz sa svih strana... sve u svemu projekat za tc je odlican. Najbolje od svega jeste sto je akcenat na spoljasnosti.

file.php


Cak su tamo levo izbacili stakleni krov i ostavili otvoren prostor.
 
Zar ti stvarno misliš da se glavna magistrala može ispred TC-a pretvoriti u zajedničku pešačko-automobilsku zonu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422336#p422336:1dqpv3b3 je napisao(la):
Zuma » Sat Dec 10, 2016 8:46 pm[/url]":1dqpv3b3]Zar ti stvarno misliš da se glavna magistrala može ispred TC-a pretvoriti u zajedničku pešačko-automobilsku zonu?

To je samo RENDER.
Nauci vise da nije sve tacno onako kako je prikazano na crtezu.
 
Prošetah malopre Savamalom, i uđoh baš u zgradu Zadruge. Baš onako kako je Miloš rekao, devojka mi
reče da su pre dve nedelje odradili ''update'' za par zgrada na maketi, i da je to konačni izgled.

Reč je o Visti, W hotelu i tržnom centru, nisam imao mnogo vremena tako da svega par fotografija sam uslikao.


media_share_0_02_05_9996daae9b1673fdba69e693d0ee.jpg


W hotel

media_share_0_02_05_9faa869c9a19d9052bf4b310d80b.jpg


I tržni centar

media_share_0_02_05_4dd6c6b346cc2a7fe4ece77e7d1e.jpg


Inače ako sam uspeo dobro da vidim spuštali su krovne elemente sa one žute zgrade u neposrednoj bilizini dvorišta
zadruge. Da li su menjali krov ili planiraju rušenje iskreno ne znam.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422339#p422339:2yz760k6 je napisao(la):
Max15 » 10 Dec 2016 08:50 pm[/url]":2yz760k6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422336#p422336:2yz760k6 je napisao(la):
Zuma » Sat Dec 10, 2016 8:46 pm[/url]":2yz760k6]Zar ti stvarno misliš da se glavna magistrala može ispred TC-a pretvoriti u zajedničku pešačko-automobilsku zonu?
To je samo RENDER.
Nauci vise da nije sve tacno onako kako je prikazano na crtezu.
Ja sam to do sada veoma dobro naučio. Ali mi onda objasni čemu uopšte služe renderi ako čak ni u principu ne predstavljaju ono što će se graditi? Ako ponekad prikazuju rešenja koja su očigledno neupotrebljiva? Namerno laganje je po tebi prihvatljivo? Hajde da imamo bar planove, ali nemamo ni njih.
 
..Namerno laganje je po tebi prihvatljivo?
Pa da isto kao kad babe svoim udvaračima radi zakazivanja radevua
šalju svoje fotografije (kad su bile bujne plavuše) od pre 40-50 god
kad ono na samom randevu ......pojavi se usahla krezuba babetina :lool:
 
Ta zuta zgrada se nalazi na 2 parcele 442/1 i 443 (zgrada zadruge) i jednim delom preseca front od zadruge ka reci

U planu je da se radi preparcelizacija (proširenje parcele 443 gde je zgrada zadruge) tako da bi se ovaj deo koji pripadi parceli zadruge rušio,a ovaj veći deo najverovatnije rekonstrukcija tu bi po nacrtu plana bio objekat javne namene.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422340#p422340:34kxilz7 je napisao(la):
kkorisnikk » 10 Dec 2016 08:58 pm[/url]":34kxilz7]
reče da su pre dve nedelje odradili ''update'' za par zgrada na maketi, i da je to konačni izgled.

Aha, jeste. To je definitivno konačni izgled do sledećeg apdejta.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422340#p422340:34kxilz7 je napisao(la):
kkorisnikk » 10 Dec 2016 08:58 pm[/url]":34kxilz7]
media_share_0_02_05_9faa869c9a19d9052bf4b310d80b.jpg

Interesantno je da su u bloku 18 još uvek prisutne kule bliznakinje, samo što je ova jedna koja će se graditi našminkana da izgleda kao da je jedinstvenaa. Takođe mi se dopada jedan (iskreni) detalj gde ka mostu Miladina Zarića vode četiri saobraćajne trake koje se na samom mostu sužavaju u dve. To je prilično realan detalj, jer i kada se završe prve zgrade iz prvog plana makete - most će izgledati upravo tako.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422341#p422341:29imhbm7 je napisao(la):
Zuma » Sat Dec 10, 2016 9:02 pm[/url]":29imhbm7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422339#p422339:29imhbm7 je napisao(la):
Max15 » 10 Dec 2016 08:50 pm[/url]":29imhbm7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422336#p422336:29imhbm7 je napisao(la):
Zuma » Sat Dec 10, 2016 8:46 pm[/url]":29imhbm7]Zar ti stvarno misliš da se glavna magistrala može ispred TC-a pretvoriti u zajedničku pešačko-automobilsku zonu?
To je samo RENDER.
Nauci vise da nije sve tacno onako kako je prikazano na crtezu.
Ja sam to do sada veoma dobro naučio. Ali mi onda objasni čemu uopšte služe renderi ako čak ni u principu ne predstavljaju ono što će se graditi? Ako ponekad prikazuju rešenja koja su očigledno neupotrebljiva? Namerno laganje je po tebi prihvatljivo? Hajde da imamo bar planove, ali nemamo ni njih.

Namerno laganje?! Koji je to projekat u gradu realizovan skroz isto kao sto je prikazano na renderu?
Renderi i makete samo okvirno prikazuju buduce stanje, sluze da bi imao makar neku vizuelizaciju o projektu u glavi.
Da se malo razumes u gradnju znao bi da se projekti i tokom gradnje cesto menjaju i da je to normalna stvar. Ne mislim samo na spoljni izgled nego i na polaozaj cevi, stubova i sl.
 
"Возна средства Инфраструктуре у станици Београд Дунав. Цистерну са нафтом чувају два пса на ланцу. Имају и кућице.
Гаров и Жућа секјурити тим. :) "

izvor.Gagijeva železnica
 
Ralno nema sta a sta je sa tramvajem preko zaricevog mosta
Cisterna i vagoni sve iz filma valter brani sarajevo
 
Одавно сам желео да снимим део простора Баре Венеције, односно део између моста Газела и старог железничког моста и данас -10.12. о.г. ми се указала прилика да направим пар слика. Са моста Газела и силазне рампе према Сајму, нажалост не може, па је добро и овако из градског аутобуса (88) са задњег дела. :)
У том делу Баре Венеције су насуте тоне и тоне земље, које довозе са осталог простора Баре Венеције или ти СА и ко зна још одакле. Већ је висина довежене па разгрнуте и утабане земље по слободној одокативној процени близу 7-8 метара, а земља се још увек довози и уредно разгрће.

Од свих објеката и свега што је ту било, остало је још увек ово складиште или већ шта је, које је поред пруге.

Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422350#p422350:6855zcg3 je napisao(la):
milos.tro » Sub Dec 10, 2016 10:46 pm[/url]":6855zcg3]"Возна средства Инфраструктуре у станици Београд Дунав. Цистерну са нафтом чувају два пса на ланцу. Имају и кућице.
Гаров и Жућа секјурити тим. :) "

izvor.Gagijeva železnica
file.php

Kao scena iz horor filma...jedva cekam da uklone te stanice i to groblje vozova odatle.
 
To je svakako deo onih mera bezbednosti u transportu nafte do Topčidera o kojima smo pre par strana imali priliku da čitamo :lol:
 
I u vezi sa tim, dobili smo prve snimke iz Bugarske. I naravno, kao što sam u vezi verovatnoća već objasnio, nesreća se nije desila dok je voz stajao u stanici (da bi imali neke koristi od toga što sad stoji u Topčideru) nego dok se kretao (pa imamo samo štetu zbog dužeg puta).

27027806_b.jpg

f4253e19bff1fcc1a3320b16a7bd27cf.jpeg

982753e3fe41ee7c178e837541876a2b.jpeg

10967bff4f28915373e9b63ef4a3a545.jpeg


"Obim štete i eksplozija koja je uslijedila nakon iskliznuća voza jednaka je prirodnoj katastrofi", rekao je Kostov.
 
I sada će bugari poučeni iskustvom da prekinu da transportuju gorivo cisternama?
 
Ne znam šta će Bugari da urade, ali znam šta posle ovoga neće da urade. Ako im trasa konvoja sa naftom može prolaziti ili kroz neko relativno prazno, veliko i narodu zabranjeno gradilište ili izvan njega, kroz veliki grad, duže i većom brzinom, oni je sada SIGURNO neće skrenuti tako da dužim putem vijuga kroz grad, samo da bi ovima na gradilištu bilo nešto jeftinije da odlažu zemlju. Pošto sada vrlo dobro znaju koliko takva "ušteda" može da košta. Mi izgleda još ne znamo. Srećom, sada smo sasvim besplatno dobili slike, pa možda nešto i naučimo.
 
Kad sam čuo za ovu tragediju u Bugarskoj znao sam da će osoba poput tebe da je uzme kao kontraargument za BNV. Strašno.
A što se tiče fotke radnog voza u stanici Beograd Dunav i tu si totalno promašio.
Na fotografiji su vagoni ZGOP-a za smeštaj radnika i rezevnih delova i potrebne opreme za mehaničko regulisanje koloseka. On se tu nalazi privremeno pošto se radila mašinska regulacija na ona dva nadvožnjaka kod stajališta Krnjača most.
 
Evo jedan predlog, promovisati bnv kao centar IT sektora, silicijumska dolina srbije i ovog dela evrope.Učiniti taj deo grada hubom za startape. Mislim da bi mnogi stručnjaci iz inostranstva a ne samo domaći hteli da se presele ako bi imali odlične uslove. Privuci ih odgovarajucom infrastrukturom, niskim troškovima života, dobrim noćnim životom, dobrom klimom. Praktički na jednom mestu bi imali urede, stanovanje i zanimljiv kulturni i noćni život. A takvim profesionalcima bi i grad bio obogaćen. Zamislite koji bi to bio spoj Sava male i odmah pored masa IT profesionalaca, hipstera, dizajnera, programera, startap preduzetnika.
 
@mvbg1

Prilično mi je neverovatno da nekom moram da objašnjavam da je sasvim očigledno da je osoba koje je napravila onu fotografiju sa psima to zamislila kao šalu. Ovde ju je preneo Miloš, i svi su je shvatili kao takvu, pa sam je i ja komentarisao na isti način. Doduše prilično simboličnu i prigodnu, ali ipak šalu.

Fotografije iz Bugarske sam preneo zato što se tu dobro vide posledice jedne takve nesreće, što je neophodno za stvarno shvatanje stepena opasnosti za Beograd, zato što je iz psihologije dobro poznato da skoro svi ljudi koji nisu posebno obučeni imaju tendenciju da nekritički potcenjuju stepen rizika za rizične procedure koji su nažalost postale uobičajene, koje su zbog navike već postale skoro neprimetne, pogotovo ako nikada nisu lično prisustvovali posledicama takve nesreće, ili smatraju da se one dešavaju samo negde veoma daleko od njih. Slika iz komšiluka veoma pomaže da u takvim okolnostima procena rizika bude realnija i primerenija stvarnoj opasnosti pošto je to vizuelno i direktno svedočanstvo onoga što nije u iskustvu, a stvarno se dešava baš tako. Zbog toga tu nema ništa "strašno". Naprotiv, strašno je želeti da se to sakriva od javnosti, da se ona uljuljkuje u lažni osećaj sigurnosti u situaciji u kojoj su autoriteti sasvim očigledno kompromitovani pa im se ne može verovati samo na reč.

Što se ostalog tiče, možemo da pričamo tek kad počneš da koristiš argumente umesto termina "osoba poput mene", "Strašno", "takva je procedura na železnici", uz generalni poziv na autoritet kao argument, pa umesto toga ponudiš jasnu analizu svih aspekata koji utiču na rizik, dakle i verovatnoće i potencijalne štete, jer bi tek to eventualno moglo da argumentovano pokaže da je nova trasa bolja od stare.
 
Vrh