Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Zuma znaci treba ukinuti transport nebezbjednim vozovima da se nesto nebi desilo savalovi i praznim zemlistu
I prebaciti to u kamionske cisterne koje bi isle u koloni od panceva do secerane
Racunaj da jednu zeljeznicku cisternu mjenjaju 3 kamionske otprilike zavisno sta se vozi itd
Za 20 zeljeznickih imao bi 60 drumskih bravo kolona id panceva do pan mosta
Spat bas je zanimljivo sto da prekidamo zurku
 
Ponuđena alternativa je da se nafta prevozi rečnim tankerom koji bi pristajao direktno u Čukarici ispred NIS-a.
E sad, tu je pitanje koliki bi hazard bio potencijalno izlivanje nafte u Savu. Onu istu u koju izlivamo sve fekalije sa desne obale.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418932#p418932:on2rymnl je napisao(la):
stanislaw » Pet Nov 25, 2016 12:13 pm[/url]":on2rymnl]Kad je reč o potencijalnim posledicama, koliko NIS-ovih cisterni treba da bude u kompoziciji da bi se rešio problem BW Residences? :kafa:

Neke partizanske akcije ti padaju na pamet. :kafa:


P.S.

Pohvale za reportažu, :sesir: htedoh juče da napišem, da su očistili onu šumu, vidi se lepo sa Gazele.
 
Još samo nešto što verujem da treba posebno naglasiti, pa pretpostavljam da je onda u vezi pitanja koja je trasa rizičnija rečeno sve što je važno. Mada to proizilazi iz skice i onoga što sam već napisao, kod pitanja bezbednosti je bolje ne oslanjati se na to šta je ko sam zaključio.

BNV%20Putanja%20nafte1.jpeg


Iz onoga što je mbvg1 rekao izgleda kao da mi biramo između Topčidera ili Savskog amfiteatra. Dakle da je u pitanju situacija ILI - ILI. Međutim pošto je potrebna spoljašnja sila da bi se cisterena oštetila, rizik velike nesreće postoji samo kad se kompozicija kreće. Što znači da je ona u OBA slučaja u Savskom amfiteatru. U prvom slučaju nesreća može da se desi samo u SA, a u drugom i u SA, i na putu do Topčidera, i u njemu. Nema tu ili - ili. Nismo mi po novom sistemu transporta izbegli Savski amfiteatar. On je uvek u igri, samo je pitanje da li tom konstantnom riziku prolaska koz njega sada DODAJEMO još i rizik jednog velikog NOVOG parčeta puta. I još gore, sada opasna kompozicija ide neposredno uz Savsku ulicu i uz Bulevar Vojvode Mišića, kao i pored svih zgrada sa druge strane i jezive gužve koja se tu može videti u svako doba dana, a ne po pustoj i ispražnjenoj poljani Savskog amfiteatra. Potencijal za štetu ili pogibije je sada daleko veći čak i samo na tom potezu unutar SA. Ne računajući preostali put ka Topčideru i sve što je usput. Tako da i sama postavka o tobožnjoj prednosti nove trase nema previše smisla.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418770#p418770:2jxk5yai je napisao(la):
11030 » 24 Nov 2016 03:31 pm[/url]":2jxk5yai]
Pa nedostatak centralnog grejanja im je najveca prednost!

Onaj ko nema za racun za grejanje nema sta da trazi u ekstrazoni.


A mozda taj neko ima za grejanje, ali bas zato ne zeli da se sa Beoelektranama preganja dal mu je u stanu 19 ili 20`C ?
Mozda, samo nagadjam :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418965#p418965:196dn78m je napisao(la):
Zuma » 25 Nov 2016 12:13 pm[/url]":196dn78m]
Iz onoga što je mbvg1 rekao izgleda kao da mi biramo između Topčidera ili Savskog amfiteatra. Dakle da je u pitanju situacija ILI - ILI. Međutim pošto je potrebna spoljašnja sila da bi se cisterena oštetila, rizik velike nesreće postoji samo kad se kompozicija kreće.

E, pa opet ideš od pogrešne primese. Ko kaže da rizik od nesreće postoji isključivo dok se kompozicija kreće?
Evo ti jedan kontrascenario:

1. NIS-ova kompozicija stoji na signalu u zoni bivše stanice BG spoljna, čeka signal da produži na kolosek ka Sajmu ili 6 topola, svejedno
2. Sa gradilišta Beograda na vodi, recimo Bloka 18, otpada jedna boca gasa za zavarivanje sa osamnaestog sprata, pada pravo na NIS-ovu cisternu
3. Ka-Boom
 
Zumo mislim da ti ne bi smetala eksplozija cisterne u blizini BW Rezidence, tada bi dobio setaliste sirine 100 metara. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418936#p418936:1ll852rc je napisao(la):
direktor » 25 Nov 2016 11:26 am[/url]":1ll852rc]Zuma znaci treba ukinuti transport nebezbjednim vozovima da se nesto nebi desilo savalovi i praznim zemlistu
I prebaciti to u kamionske cisterne koje bi isle u koloni od panceva do secerane
Racunaj da jednu zeljeznicku cisternu mjenjaju 3 kamionske otprilike zavisno sta se vozi itd
Za 20 zeljeznickih imao bi 60 drumskih bravo kolona id panceva do pan mosta
Spat bas je zanimljivo sto da prekidamo zurku
Ne znam kako uspevaš da izvučeš ovakve zaključke. Optimalno bi bilo ono što se oduvek i planiralo. Voz je bezbedniji, a izvan grada je "cena" njegove nesreće manja (tj šteta), pa on prenosi naftu do skladišta izvan grada. A zatim je UNUTAR GRADA razvoze atomobili cisterne zato što se tako nafta distibuira u manjim "paketima", pa je šteta od pojedinačne nesreće manja iako je rizik nesreće za svaku auto cisternu veći. A TO je zato što je potencijlna šteta u gradu JOŠ veća nego što je veće povećanje rizika koje je posledica automobilskog, a ne železničkog transporta.

Teorijska osnova ovakvog zaključka ona koju sam već spomenuo. Ne gleda se SAMO verovatnoća nesreće, ni SAMO šteta kad se ona desi, nego OBE te stvari. Dakle (po treći put to spominjem) RIZIK, koji je njihov proizvod. Moramo da na svakom mestu minimujemo proizvod verovatnoće za nesreću i štete ako se ona ipak desi. A to se radi onako kako je opisano u prvom pasosu.

Ali to trenutno nije izbor pa ne pričamo o tome. Privremeno nam je zadata lokacija skladišta nafte, a železnica je trenutno jedini način da se ona tamo doveze. Ne auto cisterne. Dakle biramo SAMO nabzbednii put kuda ta nafta treba da prođe ŽELEZNICOM. Šta tu može biti nejasno?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418976#p418976:6pszdc4y je napisao(la):
stanislaw » 25 Nov 2016 12:29 pm[/url]":6pszdc4y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418965#p418965:6pszdc4y je napisao(la):
Zuma » 25 Nov 2016 12:13 pm[/url]":6pszdc4y]
Iz onoga što je mbvg1 rekao izgleda kao da mi biramo između Topčidera ili Savskog amfiteatra. Dakle da je u pitanju situacija ILI - ILI. Međutim pošto je potrebna spoljašnja sila da bi se cisterena oštetila, rizik velike nesreće postoji samo kad se kompozicija kreće.
E, pa opet ideš od pogrešne primese. Ko kaže da rizik od nesreće postoji isključivo dok se kompozicija kreće?
Evo ti jedan kontrascenario:

1. NIS-ova kompozicija stoji na signalu u zoni bivše stanice BG spoljna, čeka signal da produži na kolosek ka Sajmu ili 6 topola, svejedno
2. Sa gradilišta Beograda na vodi, recimo Bloka 18, otpada jedna boca gasa za zavarivanje sa osamnaestog sprata, pada pravo na NIS-ovu cisternu
3. Ka-Boom
Blok gde se gradi tržni centar je izvan trase pruge "6 topola" pa ništa ne može da padne odozgo. Takođe, normalno je da pruga bude ograđena. BG spoljna više ne postoji. Blok 18 je dovoljno daleko od preostale pruge. Nema odakle da nešto padne.

Takođe, jasno sam naglasio da je VELIKA nesreća moguća samo dok se voz kreće, a ne nesreća uopšte. Male nesreće imaju lokalni domet, pa je to od manjeg značaja i ne utiče preterano na izbor bolje trase, a to je ono o čemu sada pričamo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418995#p418995:11p35fsp je napisao(la):
Zuma » 25 Nov 2016 01:13 pm[/url]":11p35fsp]
Blok gde se gradi tržni centar je izvan trase pruge "6 topola" pa ništa ne može da padne odozgo. Takođe, normalno je da pruga bude ograđena. BG spoljna više ne postoji. Blok 18 je dovoljno daleko od preostale pruge. Nema odakle da nešto padne.

A šta ako sa osamnaestog sprata gradilišta boca sa gasom odleti paraboličnom putanjom na cisternu na pruzi? Šta ako Gremlin pomeri slepu skretnicu na rampi u Hercegovačkoj da se kompozicija prevrne na Savalovu?

Sad ozbiljno, recimo da se u idealnom scenariju udarnički i pre roka izgradi železnička obilaznica preko Vinče. U tom slučaju bi NIS-ova kompozicija išla preko Vinče, Jajinaca, Rakovice i Topčidera na onu nesrećnu prugu 6 topola iza sajma, pa opet u rikverc u NIS-ovo skladište, potpuno isto onako kao što se manevriše i danas. I tako sve dok neko posle 80 godina ne izmesti rezervoare NIS-a sa Čukarice, da bi na Čukarici gradio ultramoderni Beograd U Vazduhu.

O čemu se onda ovde raspravlja? O tome kako je šteta što je Millenium team uzurpirao prugu 6 topola, jer bolje bi bilo da je ta pruga ostala prolazna, pa da jednog dana imamo sudar NIS-ove kompozicije sa kiperom Millenium tima na improvizovanom prelazu i samim tim Konačno Rešenje Beograda na Vodi?
 
Ovi toliko zemlje pomeraju pa izgleda važi ona narodna: neće Muhamed (alabar) bregu, nego će breg Alabaru. :grand:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419001#p419001:c9749cug je napisao(la):
stanislaw » 25 Nov 2016 01:37 pm[/url]":c9749cug]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418995#p418995:c9749cug je napisao(la):
Zuma » 25 Nov 2016 01:13 pm[/url]":c9749cug]
Blok gde se gradi tržni centar je izvan trase pruge "6 topola" pa ništa ne može da padne odozgo. Takođe, normalno je da pruga bude ograđena. BG spoljna više ne postoji. Blok 18 je dovoljno daleko od preostale pruge. Nema odakle da nešto padne.
A šta ako sa osamnaestog sprata gradilišta boca sa gasom odleti paraboličnom putanjom na cisternu na pruzi? Šta ako Gremlin pomeri slepu skretnicu na rampi u Hercegovačkoj da se kompozicija prevrne na Savalovu?

Sad ozbiljno, recimo da se u idealnom scenariju udarnički i pre roka izgradi železnička obilaznica preko Vinče. U tom slučaju bi NIS-ova kompozicija išla preko Vinče, Jajinaca, Rakovice i Topčidera na onu nesrećnu prugu 6 topola iza sajma, pa opet u rikverc u NIS-ovo skladište, potpuno isto onako kao što se manevriše i danas. I tako sve dok neko posle 80 godina ne izmesti rezervoare NIS-a sa Čukarice, da bi na Čukarici gradio ultramoderni Beograd U Vazduhu.

O čemu se onda ovde raspravlja? O tome kako je šteta što je Millenium team uzurpirao prugu 6 topola, jer bolje bi bilo da je ta pruga ostala prolazna, pa da jednog dana imamo sudar NIS-ove kompozicije sa kiperom Millenium tima na improvizovanom prelazu i samim tim Konačno Rešenje Beograda na Vodi?
A zbog čega bi obična rampa na pružnom prelazu unutar SA bila kosmička tehnologija za nas? Pa kiperi NE MOGU da pređu prugu ako je spuštena?

A završetak mosta na Dunavu je na tako dugačkom štapu da se iskreno nadam da će se do tada iseliti i NIS-ovo skladište. Nije to baš toliko skupo. Međutim do tada bar ne treba birati goru trasu i povećavati rizik za Beograd i ljudske živote samo da bi neko jeftinije prošao i komotnije gradio po Savskom amfitetru. Korist i šteta mi tu nekako nisu baš srazmerni.
 
Bukira, bravo za slike, sjajan doprinos, pogled na ogromne radove koji su do sada bili potpuno skriveni.
Ovde vidimo ogromne radove na iskopavanju, a bogami i ozbiljne operacije u cilju spuštanja nivoa podzemih voda.
I potpuno mi je nejasno šta će tu prvo da se gradi i kako će da funkcioniše.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419007#p419007:127pn2a2 je napisao(la):
Zuma » 25 Nov 2016 01:53 pm[/url]":127pn2a2]
A zbog čega bi obična rampa na pružnom prelazu unutar SA bila kosmička tehnologija za nas? Pa kiperi NE MOGU da pređu prugu ako je spuštena?

A čemu pružni prelaz ako će ovo brdo iskopane zemlje uskoro doslovno zatrpati trasu pruge 6 topola?
 
Pridružujem se Stanislavu, odlične fotke Bukira.

Samo ljudi pripazite, ta pozicija za fotkanje sa gazele uopšte nije bezbedna.
 
Hvala svakome ko sa Gazele ovekovečuje te ogromne radove. Najveći zemljani radovi u gradu su potpuno skriveni od nas, verovatno zato što se obavljaju bez papira. Ovde se potpuno izgubila svaka granica šta je dekontaminacija zemljišta a šta je kopanje temeljnih jama za buduće objekte.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419005#p419005:1g1khe3a je napisao(la):
GOJE » Pet Nov 25, 2016 1:51 pm[/url]":1g1khe3a]Ovi toliko zemlje pomeraju pa izgleda važi ona narodna: neće Muhamed (alabar) bregu, nego će breg Alabaru. :grand:
I ja sam bio iznenađen količinom nasute zemlje. Sve su to iskopali i nabacali ovde:

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419014#p419014:21i1zdbh je napisao(la):
kkorisnikk » Pet Nov 25, 2016 2:05 pm[/url]":21i1zdbh]Pridružujem se Stanislavu, odlične fotke Bukira.
Samo ljudi pripazite, ta pozicija za fotkanje sa gazele uopšte nije bezbedna.
U pravu si, nije svejedno, ali to je bio jedini način da vidimo gradilište sa ove strane. Iako na samom mostu postoji lep trotoar, do njega se dolazi uskom stazom. Šteta što nisu napravili stepenice prilikom zadnje rekonstrucije Gazele.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419011#p419011:a57snz0i je napisao(la):
stanislaw » 25 Nov 2016 02:03 pm[/url]":a57snz0i]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419007#p419007:a57snz0i je napisao(la):
Zuma » 25 Nov 2016 01:53 pm[/url]":a57snz0i]
A zbog čega bi obična rampa na pružnom prelazu unutar SA bila kosmička tehnologija za nas? Pa kiperi NE MOGU da pređu prugu ako je spuštena?
A čemu pružni prelaz ako će ovo brdo iskopane zemlje uskoro doslovno zatrpati trasu pruge 6 topola?
Pa, moraju da čuvaju obližnji put. Tako da se ne bi dobilo puno prostora, samo koliko je širok jedan kolosek i obližnji zeleni zaštitni pojas. Mada ko zna, ako su ga trajno otpisali. Poenta je da ne TREBALO da ga zatrpavaju, a sad, šta će uraditi, ko zna? Ne izlazi se u susret investitoru i na račun bezbednosti grada, valjda smo se dovoljno ispružili do sada u sferi novca i gradskog zemljišta.
 
Da, kolosek 6 topola jeste trajno otpisan u delu nizvodno od starog železničkog mosta. Jedini razlog što šine još stoje je taj što Millenium team nema nameru da čeka Železnice Srbije da papirološki ugase prugu koja faktički jeste ugašena.

Pa i pruga od BG spoljne za Pančevački most je otpisana potpisivanjem međunarodnog ugovora za BNV, ali ipak će se još jedno (duže?) vreme održavati jer nema fizički nikakvu alternativu.
 
Tačno, ali im pruga 6 topola ne smeta za sada planiranu gradnju, pa je pitanje samo ovo: Da li je njima ušteda što je ne čuvaju makar i privremeno veća od naše štete zbog smanjene bezbednosti grada? U pitanju je zajedničko preduzeće i već ionako neverovatno povoljan ugovor za njihovu stranu. Imamo li mi ikakva prava u tom poslu? U ugovoru piše da se strane "dogovaraju", "imaju najbolje namere" jedna prema drugoj, itd. Već smo platili visoku cenu u sferi urbanizma, loših finansijskih uslova i viskog rizika naše zarade, naših visokih početnih troškova u vreme visoke zaduženosti, davanja najboljeg zemljišta i urušavanja pravnog sistema. Šta još treba da uradimo? Zar treba i bezbednost da bude narušena iako drugoj strani to nije veliki problem? To bi nekako bilo baš previše.
 
Сређен је проблем са гранитом који се подигао...

vne61h.jpg
 
Vrh