Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413788#p413788:1uct7wkw je napisao(la):
milos.tro » 01 Nov 2016 08:27 am[/url]":1uct7wkw]
Da li je zlodelo prema toj istoj obali desetine i desetine brodova-krševa i tone i tone djubreta i g..... koji se svakodnevno izlivaju u reku?

Ne razumem. Govna se i dalje izlivaju u Savu, a uskoro će čak i objekat BW Residences da pridoda svoja u tu istu kloaku.
Što se tiče krševa privezanih na Savi, ja vidim raznorazne sklepotine na novobeogradskoj obali Save od železničkog do tramvajskog mosta koje NIKO ne sklanja, iako je taj prostor dodeljen projektu BNV. A i ono spvlačina što je bilo na savamalskoj obali samo su rasporedili da prave haos negde drugde po Beogradu.
Što se tiče železničarskih porodica koje su živele u SA, radili su ceo vek na železnici, dobili su od želleznice taj nužni smeštaj, dobar deo njih je uložio svoja sredstva da to adaptira u koliko-toliko sređene i okrećene kućice. Onda su došli Mali ljudi da materijalizuju vradovicev višedecenijski san, sve su im to rasturili i raselili ih po stanovima gde im je plaćena kirija na dve godine, a posle da se sami snalaze.
Jasno je kolika je nepravda prema tim porodicama - dok je pola Srbije otkupilo svoje stanove za kikiriki, oni koji su stanarsko pravo od železnice dobili u SA jednim potezom su raseljeni pa sad neka plaćaju kao da nikad ništa nisu imali.

i izgradnja obaloutvrde na delu od Brankov mosta do Gazele,prenamena dela prostora SA u parkovsku,javnu površinu,sa rekreativnim sadržajima,bici stazama itd.itd.

Čisto da podestim da je prvi kilometar savskog šetališta sa biciklističkom stazom od Gazele ka Brankovom mostu urađen još sedamdesetih godina, a ove godine je ga je ova bahata ekipa jednostavno bez stida zatvorila, bez ikakvog razloga, valjda da im niko ne gleda divlje zemljane radove na prostoru tržnog centra.
 
Pogledaj ugovor i regulacioni plan. Po ugovoru se mora rešiti do kraja godine izlivanje fekalija na desnoj obali save obuhvaćenoj nacrtom plana BNV-a kako,da li će i kada je drugo pitanje:
Pogledajte prilog 1
BW residences će izlivati svoju kloaku u Savu? Pogledaj regulacioni plan,gde se to kišna i fekalna kanalizacija izlivaju u Savu?


Što se radnika železnice tiče oni koji su imali objekte u svom vlasništvu,dobili su i stanove u svom vlasništvu.Nelogično je da neko ko nema legalizovan objekat dobije stan u vlasništvu.

Taj prvi kilometar savskog šetališta sa bici stazom od Gazele ka Brankovom mostu urađen sedamdesetih godina bio je plavljen tako reći svake druge godine,novo šetalište sa kotom 77m plus 1.5m- mobilni elementi može biti poplavljeno jednom u 100godina u slučaju kataklizmičkog scenarija.
 
Meni nije jasna ta priča Stanislave o radnicima železnice, kao što MIloš reče oni koji su imali stanarsko pravo,
dobili su stanove u svom vlasništvu. A veruj mi broj ljudi koji rade na železnici, ceo svoj radni vek, pa i u brojnim drugim
preduzećima a koji nisu dobili ne stanove u svom vlasništvu, već ni na korišćenje je prilično veliki.

I šta oni sada da rade, kome da se žale.

Ko god da je rešio da urbanizuje SA, bilo ovaj nesrećni BnV ili neko drugi, na isti način bi rešio pitanje ljudi koji nisu imali stanove
u svom vlasništvu već samo na korišćenje.

A da ne pričamo da je dobar deo njih barem u SA duplirao kvadrate dodavanjem spratova, doziđivanjem na susednim parcelama itd.
(to je valjda ta adaptacija i ulaganje sopstvenih sredstava na koji misliš). To je u suštini ista filozofija koja je bila na delu u Zemunu devedesetih,
gde je politički otac Vučića, Šešelj zajedno sa njim podsticao divlju gradnju.

Ima ironije u svemu ovome, to ne sporim.

Vezano za kej od brankovog do gazele, i načinu na koji je ukraden od pešaka i biciklista, ruku na srce jeste bio privremeno otet,
i to od ljudi koji su stvarno koristili taj kej a to su bili biciklisti, i njima skidam kapu. Biciklisti su se okupili, izašli sa zahtevima, složni
nisu im trebali levičari i ostale NVO organizacije niti su imali pretenzija da uđu u političke vode, i uspeli su da se izbore za svoja prava.

Odgovorno tvrdim, barem na potezu od Zarićevog mosta do Gazele, broj pešaka pre celog ovog BnV se merio u promilima. I to ne samo zato
što se taj deo plavio, već zato što je bilo slabo osvetljeno, razrovano, puno lutalica, klinaca koji su taj deo koristili za cirkanje itd.

Ne vidim potrebu da se idealizuje neko prethodno stanje koje realno nije bilo ni blizu idealnog.
 
Ovaj argument struka je kritikovala gradnju u SA mi je urnebesan.

Je li ISTAKNUTA struka izasla sa bilo kakvom idejom, nacrtom, renderom, skicom, zaje*******ancijom sta bi u SA?
Bilo kakvom zvrljotinom, bilo cime?
 
Више пута. И све је било боље од овог периферијског пројекта.
 
ne troluj! nego izbaci da vidimo? :kafa:
bar nije bilo na ovom forumu i na slicnom koji se bavi istom temom.
 
А ти не сери. Био је и међународни конкурс средином деведесетих, потражи.
 
Sto smo nervozni Panto? Opusti se malo, znam da je tesko da se gluposti obrazlazu.
 
Ako je tako, ne bi bilo na odmet da izbacis ili nadjes svoje postove da pogledam ideje. Unapred zahvalan.
Moze i u PM.
 
Потруди се мало и сам, угојићеш се од брзе хране којом те кљука овај из Јајинаца. Ево ти помоћ, за једно решење - кључне речи: Дик, Манојловић, Савски амфитеатар. А има још. Ради мало.
 
Kad su u pitanju stanovi radnika železnice ljudi prave grešku u razmišljanju zbog toga što ne razumeju da je u komunizmu pravo na stan bilo sasvim ekvivalentno vlasništvu stana u kapitalizmu, uključujući u to i činjenicu da su taj stan radnici efektivno već platili iz svoje zarade. Tako da on zaista jeste njihov, jedino što ga nekima od njih država izvesno vreme duguje. Ne govorim samo o uplati obaveznog doprinosa za stan, već o opštim principima raspodele dobiti u dva politička sistema.

U kapitalizmu zarada ide vlasniku sredstava za proizvodnju, a on i radnicima i rukovodiocima isplaćuje nadnicu za rad koja je manja od stvarne vrednosti njihovog rada. Od te naknade oni kupuju stanove. U komunizmu nadnica je još manja nego u kapitalizmu, pri čemu je ideja bila da ovu razliku država treba da raspodeljuje na najbolji način, i da u nekom obliku vrati onima koji su je zaradili. Dakle ovde deo svoje zarade radnici ne dobijaju odmah nego kasnije, i u drugom obliku. pa im država onda u nekom trenutku vrati pozajmicu tako što im da stan bez nove naknade zato što su ga oni efektivno već kupili. Dugo vremena su u firmama postojale stambene liste sa brojem bodova, pa su svake godine oni sa vrha besplatno dobijali stan, pare ili bar veoma povoljan kredit. Ni vaši roditelji prilikom otkupa društvenih stanova nisu platili njihovu stvarnu tržišnu cenu upravo zbog toga. Tako da nema bitne razlike kakav je stan u kome je neko tada živeo, da li je to bio stari vagon, sklepana baraka ili pravi stan. Sve je to već bilo kupljeno neisplaćenim radom tih ljudi. Možda je baš tom neisplaćenom vrednošću napravljena fabrika u kome su vaši roditelji zaradili svoju penziju i sagradili svoju privatnu zgradu? Dakle razlika u odnosu na stan u kome možda vi sada živite je samo u tome što nasuprot firmi vaših roditelja železnica nije imala para za stanove svojim radnicima, ali je u vlasništvu imala zemljište i stare vagone, pa je ljudima dala to. Tako da to sada JESTE njihovo privatno vlasništvo na isti način na koji su stari društveni stanovi sada privatni svima ostalima. Ovde je prosto na krajnje perfidan i nepošten način iskorišćena pravna začkoljica da železnica nije mogla da legalizuje te "stanove" svojim radnicima zato što sto su formalno bili u krugu železničkog čvora i ne naročito kvalitetni, iako joj to zemljište više nije trebalo, i iako bi rukovodstvo železnice to davno uradilo da je moglo. I sad su oni ovde tobože nelegalno? Maltene lopovi? Ne, prava istina je da su dobili stan u vlasništvo na jednak način kao i svi drugi u to vreme, da su ih kroz svoj neisplaćeni rad i uplate u stambeni fond jednako platili, da je on zato NJIHOV, i da ih sada ova vlada izbacuje na ulicu posle dve godine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413836#p413836:1u4os0h5 je napisao(la):
lepi » 01 Nov 2016 01:02 pm[/url]":1u4os0h5]Ovaj argument struka je kritikovala gradnju u SA mi je urnebesan.

Je li ISTAKNUTA struka izasla sa bilo kakvom idejom, nacrtom, renderom, skicom, zaje*******ancijom sta bi u SA?
Bilo kakvom zvrljotinom, bilo cime?


:evil: Ma jok, gde je bilo ikakvih planova za bilo sta... Sve je pocelo sa aktuelnom ekipom :blah: :blah: :blah:

citajuci ovu temu shvatio sam znacenje recenice svoje pokojne babe koja glasi ``to ne zna za sramotu`` !
I zasista, ocigledno je da su pojedini ljudi spremni da besomucno lazu i mazu bez trunke stida i srama.... :(
Ove na vlasti i razumem pomalo, jer to rade iz licne (prilicno velike) koristi, ali ovu boraniju koja im daje podrsku... Ne njih stvarno ne razumem.
 
Zamolio sam da vidim ponudjena resenja.

Meni nije jasno kako st*** koja zivi kao ista, misli da zasluzuje bolji tretman od ovog sto im se daje. One sto su opozicija i razumem, al ove ostale evo stvarno ne. Oce nemacki standard, ciste ulice ali da se dozvoli divlja prodaja, oce uredjen SA ali da ljudi nastave da zive u barakama. :blah: :blah:
 
A ovo takmičenje ko se prvi setio da negde izgradi bilo šta više spada u oblast komedije. Da li nekim ljudima uopšte dopire do uma da je na posebno vrednim lokacijama najvažnije ŠTA se gradi, a ne da li se gradi? A pogotovo ako se politički "eureka momenat" trenutnog izvlačenja investitora iz čarobnjakovog šešira sastoji u tome da se najvrednije, za grad STRATEŠKO zemljište na obali reke i u centru grada, da ispod cene da bi investor tu pravio bilo šta, na bilo koji način koji mu odgovara. Pri čemu ON sam negde u inostranstvu pravi i master plan koji potpuno određuje budućnost dobrog dela gradskog centra? Pa pobogu, ako već spominjete da je Kosovo naše, šta bi sa Beogradom?
 
Zasto ne bi pomerili ulaz u Bnv iz pravca sajma da bude na prvom nivou Mostarske petlje mislim da ima poprilicno mesta za to jer saobracaj koji se spusta sa autoputa ili iz kneza milosa ima opciju ili da skrene levo ili desno u Radnicku ili Savsku a kada postoji prostora da se produzi pravo u Bnv i tako bi i tobogani koji su kaldrmisani dobili svoju funkciju i bili bi vise korisceni , ovako pravljenjem raskrsnice uz morstarsku petlju kod Home centra bespotrebno se gusi petlja ...kad bi u BNV moglo da se dodje direktno iz kneza milosa , autoputa , i iz pravca dedinja i prokopa i klinickog centra direktno preko Mostarske petlje ciji taj prvi prizemni nivo treba iskoristiti za to .jer vec je to semaforizovana raskrsnica zasto praviti jos jednu semaforizovanu raskrsnicu koja bi gusila saobracaj na ispustima sa gazele , kad je ova idealna za to ?
 
Zamislimo da je ideja o bnv potekla od grupe naših arhitekata. Dobila je odmah široku podršku akademije nauka, gradske skupštine kao i ogromne večine građana. Podrška je stigla i iz cele Srbije. Ukratko, svi su oduševljeni konačnim sređivanjem najružnijeg dela Beograda koji "bode oči" već decenijama. Na posao su se dali arhitekti, urbanisti kao i najbolja domaća građevinska oprativa. Glasovi onih malobrojnih da je to, u ovom trenutku, bacanje para, jedva se čuju i sa prezirom su odbačeni. Ali kako je u stvarnosti!? Pojavili su se stranci!! I to ne npr. oni zapadni već arapi!! To nisu čista posla, Srbi nemaju ništa protiv stranaca makar oni bili i bogati arapi ali ovde nešto nije u redu. Kao da je kompletna domaća javnost potpuno zaobiđena. Kako to može, kako sme? Ko je taj arapin (dali je šeik?), zašto baš on, zar nismo mogli svojim snagama to izgraditi? U sumnjivom arapinu leže zec.
 
Dedinje stizes posle bitke, sve je ovo o cemu pricas je vec prezvakano odavno na Beobuildu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413859#p413859:ixdgaf4y je napisao(la):
Zuma » Tue Nov 01, 2016 2:50 pm[/url]":ixdgaf4y] Pa pobogu, ako već spominjete da je Kosovo naše, šta bi sa Beogradom?
Posto je Kosovo poklonjeno da bi se doslo i ostalo na vlasti, sada je red da se izvuce i neka licna korist prodajuci za saku srebrnjaka i deo Beograda. Ono prvo je proslo relativno bezbolno za vladajuci estamblisment, pa moze i ovo uvijeno u bajku o nekim nacionalnim interesima...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413867#p413867:h4f7o792 je napisao(la):
dedinje » 01 Nov 2016 03:36 pm[/url]":h4f7o792]Zamislimo da je ideja o bnv potekla od grupe naših arhitekata. Dobila je odmah široku podršku akademije nauka, gradske skupštine kao i ogromne večine građana. Podrška je stigla i iz cele Srbije. Ukratko, svi su oduševljeni konačnim sređivanjem najružnijeg dela Beograda koji "bode oči" već decenijama. Na posao su se dali arhitekti, urbanisti kao i najbolja domaća građevinska oprativa. Glasovi onih malobrojnih da je to, u ovom trenutku, bacanje para, jedva se čuju i sa prezirom su odbačeni. Ali kako je u stvarnosti!? Pojavili su se stranci!! I to ne npr. oni zapadni već arapi!! To nisu čista posla, Srbi nemaju ništa protiv stranaca makar oni bili i bogati arapi ali ovde nešto nije u redu. Kao da je kompletna domaća javnost potpuno zaobiđena. Kako to može, kako sme? Ko je taj arapin (dali je šeik?), zašto baš on, zar nismo mogli svojim snagama to izgraditi? U sumnjivom arapinu leže zec.

Sam si opisao kako bi lep bio taj hipotetički scenario po kojem BNV planira struka, stvara se konsenzus cele javnosti i kreće se u realizaciju.
E sad, ako se pitaš otkud je sad taj arapin sumnjiv sam po sebi, podsetiću te da je na prvom predstavljanju makete premijer izjavio da je dizajn Kule Beograd birao Alabar lično. To ne mora biti istina, postoje biroi koji se time bave, ali je indikativno da nema nikakvih ljudi iz struke po imenu i prezimenu. Ništa od projekata BNV ne potpisuje ni jedan arhitekta od karijere svojim imenom i prezimenom, sve je rad bezimenih mrava iz biroa. E, zato mnogi kažu da Beograd zaslužuje bolje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413792#p413792:3nhuddyf je napisao(la):
milos.tro » 01 Nov 2016 09:58 am[/url]":3nhuddyf]
BW residences će izlivati svoju kloaku u Savu? Pogledaj regulacioni plan,gde se to kišna i fekalna kanalizacija izlivaju u Savu?

A gde mogu da se izlivaju? Ako se do završetka BW Residences završi primarna ulična mreža BNV-a (u šta sumnjam), mogli bi kanalizaciju da sprovedu do KCS Mostar, a ako istovremeno ne bude urađen tunel Hitna pomoć - Venizelosova, onda da kanalizacija sa Mostara može biti ispuštena, kao i do sada, jedino u Savu... O tome smo već i diskutovali...

Taj prvi kilometar savskog šetališta sa bici stazom od Gazele ka Brankovom mostu urađen sedamdesetih godina bio je plavljen tako reći svake druge godine,novo šetalište sa kotom 77m plus 1.5m- mobilni elementi može biti poplavljeno jednom u 100godina u slučaju kataklizmičkog scenarija.

Ali nije problem u tome što je to šetalište bilo na kraće vreme plavljeno svake druge godine, već u tome što je sada to šetalište trajno zatvoreno ne zbog poplave, već zbog bahatosti te ekipe koja se sada igra sa BNV-om. To je javni prostor koji je priveden nameni i njegovo samovoljno ograđivanje je nasilje.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413824#p413824:3nhuddyf je napisao(la):
kkorisnikk » 01 Nov 2016 11:57 am[/url]":3nhuddyf]
Odgovorno tvrdim, barem na potezu od Zarićevog mosta do Gazele, broj pešaka pre celog ovog BnV se merio u promilima. I to ne samo zato
što se taj deo plavio, već zato što je bilo slabo osvetljeno, razrovano, puno lutalica, klinaca koji su taj deo koristili za cirkanje itd.

Govorim o izgrađenom delu šetališta od Gazele, imao je osvetljenje po projektu sa antivandal svetiljkama, nije bilo razrovano. Oteto je ne samo biciklistima, već je otet i improvizovani skejt park ispod same Gazele, a takođe je ceo taj prostor otet i pecarošima. Treba da odeš na sam ćošak, kraj šetališta kod Sajma gde počinje biciklistička obilaznica, videćeš gomilu pecaroša stisnutu na malom prostoru i videćeš gomile đubreta, za koje je prosto neverovatno da bi u normalnim okolnostima ostajale iza pecaroša. Kako je to moguće? Pa tako što su SVE kante za đubre zarobljene u ograđenom prostoru ispod Gazele, a pecaroši koji su proterani van ograde ostali su na ćošku gde ne postoji nijedna kanta!
Jel sad jasnije o kakvom nasilju nad javnim prostorom govorim?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413862#p413862:sm7uvnf1 je napisao(la):
KartmenBG » 01 Nov 2016 03:02 pm[/url]":sm7uvnf1]Zasto ne bi pomerili ulaz u Bnv iz pravca sajma da bude na prvom nivou Mostarske petlje mislim da ima poprilicno mesta za to jer saobracaj koji se spusta sa autoputa ili iz kneza milosa ima opciju ili da skrene levo ili desno u Radnicku ili Savsku a kada postoji prostora da se produzi pravo u Bnv

Verovao ili ne, tvoja ideja je već sastavni deo plana BNV i jasno se vidi na nekima od karata kačenih na ovoj temi :)
Postojaće dva ulaza u BNV sa južne strane, jedan na mestu ulaza u Sajam, a drugi u sklopu Mostarske petlje upravo tako kao što ti upisuješ i upravo po toj logici, da tamo semafor ionako već postoji. To će ujedno biti i ulaz u autobusku okretnicu koja će biti smeštena ispod stubova Gazele.

Inače, što se tiče ulaza iz pravca sajma, ja se iskreno nadam da će on ostati T-raskrsnica bez mogućnosti levog skretanja (kako i ucrtana na mapama), jer dodavanje još jednog semafora u Bulevaru Vojvode Mišića pred samu Gazelu bilo bi vrlo loše po saobraćaj.
Leva skretanja se kompenzuju polukružnim okretanjima koja su već izgrađena u Bulevaru Vojvode Mišića ispod Gazele i ispod petlje kod mosta na Adi.
 
Idući na nedavni sajam knjiga video sam zaustavljenu kolonu automobila koja se proteže skoro do polovina Gazele. Malo posle shvatim da nije sudar, nego da čelo te kolone čeka na spuštenoj rampi da bi ušli na Sajam. Rampa se spušta samo par minuta pre prolaska voza. Sad probajte da zamislite isto to, ali je Sajam obnovljen i proširen, ubačen je i najveći tržni centar na Balkanu, još 2.000.000 kvadrata izgrađene površine, uz kola onih koji su dožli na Promenadu u šetnju, provod i kupovinu izvan TC-a. Takođe imajte na umu da se već danas u dobrom delu dana i na Gazeli i na Brankovom mostu vozi branik do branika. Šta će biti sutra?
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=BU5Wxiug6IY[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413902#p413902:1qmnv3z2 je napisao(la):
Zuma » Tue Nov 01, 2016 7:11 pm[/url]":1qmnv3z2]Idući na nedavni sajam knjiga video sam zaustavljenu kolonu automobila koja se proteže skoro do polovina Gazele....Šta će biti sutra?

To je važno pitanje, a s obzirom na iznešene planove saobraćaja i izgradnje u prostoru BNV nije teško pogoditi odgovor :(
 
Vrh