Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Radnici koji su srušili ružne divlje objekte, koji su inače privremeni, nisu nosili fantomke već maske za sprečavanje udisanja prašine. Takve maske su dobro poznate i uobičajeno se vide na gradilištima. A protivnici Beograda na vodi (koji se ubrzano gradi na radost svih onih koji žele lepši i veći Beograd) "za zelen bor da se uhvate i on bi se zelen osušio".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387992#p387992:20w7iuy8 je napisao(la):
vradovic » 26 May 2016 07:38 am[/url]":20w7iuy8]
Ovo stvarno napreduje neverovatnom brzinom. Svaka im cast ko god da vodi ovaj projekat.

Mislim da je problem upravo u ovome:
- ne zna se ko vodi
- ne zna se ko ruši
- ne zna se ko finansira

Čekam samo sledeću izjavu AV "Ko god da ovo /ruši/finansira/vodi/ mora da je id***."
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388306#p388306:3rponf2a je napisao(la):
razgradjevinar » 27 May 2016 09:19 pm[/url]":3rponf2a]mislim da se stvari odvijaju neocekivano dobro, nakom izbora mislio sam da je bnv neminovnost ali glupost sa hercegovackom iz korena je promenila stvar i sada opet ima nada da ce projekat u nekoj ranoj fazi biti stopiran a odgovrni procesuirani. sa svakom novom konferencijom za stampu i ovakvim budalastinama koje prica mi smo korak blize tome

Mislim da ako se spreci izgradnja ili bar prodaja nekretnina u dve stambene kule - projekat biti u velikom problemu.
Ove dve kule su finansijski motor celog projekta. Takodje ako Arapin vidi da prijatelji ne mogu da izguraju ni 1% od prvobitne price, naci ce nacin da se izvuku.

Da polu-debilna opozicija ZAISTA ZELI da zaustavi ovo cudo - napravila bi zajednici sastanak i izradila proglas koji bi upozorila kupce da ce sledeca vlast da revidira zakonitost izgradnje i prodaje i da mogu da zavrse u stanovima za raseljavanje.
 
Takodje treba ponuditi Vucicu izlaznu strategiju. Da izadje iz ove gluposti i ispadne heroj. Za nase dobro. Nije cilj srusiti Vucica i unistiti Beograd, vec popraviti stetu. Izlazna strategija je - VUCICEV PARK ili park ARAPSKOG PRIJATELJSTVA. A Arapi neka grade hotele na lokacijama uz Savsku ulicu iza VUCICEVOG PARKA. Naravno P+5 max i to uz konkurs.
Ja bih im dao zgradu SUP-a u Savskoj, i poste br 2. Mozda ispitati mogucnost da se zavrsi linijski blok sa druge strane Savske. To bi bilo dovljno da svi koji zele da zarade - dobro zarade, da se ucvrsti silueta grada i izgrade zaista potrebni hoteli.

Ovo je test za ineligenciju vladara. Sta je vaznije rizikovati vlast za kulu, i of shore profit, sa izvesnim crvenim poternicama posle silaska sa vlasti.
Ili postati heroj i zaraditi malo manje sa mogucnoscu da ostane u zemlji posle 4 ili 6 godina. Ovo je Vuciceva sansa da se upise u istoriju bar po jednoj stavci.

Nema boljeg politickog poteza nego kada bi Vucic sazvao sastanak sa Akademijom Arhitekture, sa SANU, DAB i rekao - studenti su u pravu, pardon - akademici su u pravu. Evo vam PARK.

To je test da li vladar moze da se odupre radikalskom nacinu razmislanja, i da napravi korak dalje. Po ovim poslednjim izjavama, izgleda je u krizi.
Posto se radi o inteligentnom coveku, ocekujem da ce da sabere te dvojke i da nadje negde tu cetvorku.
 
'Ko je naredio da se preskače ograda i hapsi Milošević. To je strašan zločin, to moramo da zaustavimo“, rekao je Vučić.'

Bolest je uznapredovala i podigla se na jedan zavidan nivo, to je vise nego evidentno.
Da sam investirao u bnv sada bih vec malo zadrhtao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388251#p388251:149q2tdg je napisao(la):
dosen » 27 May 2016 01:11 pm[/url]":149q2tdg]Problem je sto niko nije digao glas za radnike Zeleznice Sr. koji takodje imaju znacajna prava, a koje su pocistili bez pravedne naknade ili opcije i bez mnogo protesta u javnosti. Kada su to izveli u tako velikom broju, na slican nacin, logicno je bilo zakljuciti da isto mogu da urade i u hipsterskoj zoni. Medjutim prevarili su se. U Sr. je pravo na stan i ugovor mnogo slabije od prava na nocni zivot i prava na cool mesto za skupljanje. Zbog ovakve podvojenosti izmedju slojeva stanovnistva koji imaju isti problem, snaga i legitimitet protesta su mnogo slabiji..
Везано за Железничарске породице, које су живеле код Старе ложионице, сви су они имали станарско право, а не власништво. Када су се исељавали, водило се рачуна да се не направи ни један скандал, и да се све решава на сувише компликован начин да би се објашњавало широким народним масама. Сви они су добили смештај за наредних 5 година, шта су потписивали масовно, уместо да им на другим локацијама буде додељено станарско право.

Сама екипа, која организује протесте, по неким својим деловањима ми није јасна. Ево, почињен је вандализам, исечени су музејски експонати парне локомотиве серије 128, а како би се то омогућило, смењено је комплетно руководство Железничког музеја. За други број памфлета: "Не давимо Београд", уопште нас нису позвали, иако нас та екипа зна више од 5 година. Није им пало на памет ни на скупу ни за памфлет да се посаветују, а саобраћајна решења су управо највећа катастрофа коју ће апсолутно сви осећати, волели стаклене небодере или не! Неће само још више упропастити Подсахарску Африку под Ластиним монополом, него и за Сурчин, Сремчицу, предграђа која су третирана као цивилизација, (бар до сада).

О додатним оптерећењима на централном делу мреже да не причамо...
 
Karlo kad su isjecene lokomotive i smjenjeno rukovodstvo muzeja zar je toliko tesko bilo premjestiti te lokomotive na neki slijepi kolosjek
 
Zbog nekog meni potpuno neobjašnjivog izbora da se i na struku i na Beograđane od početka "ide đonom" u nečemu što je za većinu krajnje emotivno i lično pitanje, a pogotovo posle javne demonstracije demontaže samih osnova pravnog poretka u Savamali, sam Vučić uradio ono što zaista niko drugi sem njega nije mogao, odnosno učinio BNV popularnim simbolom samovolje i nezakonitosti. Pošto simboli uvek prvi moraju da padnu (takva je uvek bila priroda svih društvenih sukoba), time je praktično vezao ruke i opoziciji. Oni sad MORAJU da preuzmu problem BNV projekta kao svoj, prosto zato što je obična grupa građana posle Savamale na toj temi skupila više ljudi na svom skupu nego bilo koja opoziciona partija na svom izbornom. A ako oni zbog toga dovoljno glasno i uporno počnu da obećavaju kompletnu reviziju projekta, kupci će se povući, jer onda više nisu sigurni šta tačno kupuju i šta nosi budućnost. Pošto su veći investitori u principu plašljivi, a za manje kupce je kupovina ovako skupih stanova ogromna, i prema tome u svakom slučaju rizična investicija, onda će ozbiljna i uverljiva sumnja u budućnost projekta efektivno zaustaviti prodaju odmah posle rasprodaje najprivlačnijih stanova ili objekata, odnosno posle prvih špekulanata koji igraju na kartu visokog rizika. A to je jedino što može naterati Abara da bude voljan na dogovor. Tako da je, paradoksalno, sam Vućić učinio upravo ono što je najmanje želeo, uveo elemente ozbiljne nestabilnosti u poslovnu operaciju ovako velikih razmera, odnosno uradio jedino što može biti uzrok revizije projekta pre nego što prođe previše vremena.
 
Beograd na vodi je teritorija koja totalno oduzeta od zakona tu svako moze da rusi sa fantomkama i da se ni dan danas ne otkrije koje pocinio takvo monstruozno delo.
 
Definitivno i kontejneri odlaze jer je carina dobila rok do 8 juna da se preseli.Mozda bude nekog parka tematskog jer ako budu samo zgrade bice mali Belvil.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388213#p388213:1u439k5d je napisao(la):
stf » 27 May 2016 07:53 am[/url]":1u439k5d]Верујем да ће иницијатива "Не давимо Београд" са Добрицом на челу узети учешће на предстојећим градским изборима. Од самих почетака начин деловања иницијативе је чисто политички и да се разумемо, ово не пишем осуђујуће, већ напротив. Београду јесте неопходна грађанка опција.

Својевремено је популарност коју има Добрица, имао Филип Вукша, а како он није отишао корак даље, што му лично замерам, тај вакуум и простор који је он направоио, искористило је Министарство простора. "Филипа за градоначелника" је био познат слоган пре две, три године ...

У сваком случају, оно што замерам Министарству простора, као и већини удружења грађана, а нарочито - бициклистима јесте што су то све удружења "круга двојке". То сам већ јавно изнео као критику па сам овде, стандардно - опљуван.

Београд је периферија. Власт доноси периферија. Она је велика, разуђена, пуна проблема и деценијама запостављана. ДС је изгубио Београд на периферији за коју их је "болела патка". Министартво простора такође периферија не интересује. Докле год буде тако - неће имати снагу сем да буду симпатична опозиција која може само да дува у патке на скупштини.

Иницијатива "Не давимо Београд" је уско усмерена против Београда на води" али само Министартво простора има мало шире деловање и покрива целокупну политику урбаног развоја града. Зато ово и пишем.

Hvala STF, zaslužio si svoj sendvič, možeš ga dobiti sutra u "krugu dvojke", poslednja stanica tramvaja 7, gde dolazimo već 3 x. Tamo smo oko 18:00
Hvala što se i ti boriš da ovaj grad bude bolji, pravilno i jasno ukazuješ na sve ono što je loše, samo napred(no). :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388338#p388338:5d4ueear je napisao(la):
Zuma » 28 Maj 2016 01:05 am[/url]":5d4ueear]Zbog nekog meni potpuno neobjašnjivog izbora da se i na struku i na Beograđane od početka "ide đonom" u nečemu što je za većinu krajnje emotivno i lično pitanje, a pogotovo posle javne demonstracije demontaže samih osnova pravnog poretka u Savamali, sam Vučić uradio ono što zaista niko drugi sem njega nije mogao, odnosno učinio BNV popularnim simbolom samovolje i nezakonitosti. Pošto simboli uvek prvi moraju da padnu (takva je uvek bila priroda svih društvenih sukoba), time je praktično vezao ruke i opoziciji. Oni sad MORAJU da preuzmu problem BNV projekta kao svoj, prosto zato što je obična grupa građana posle Savamale na toj temi skupila više ljudi na svom skupu nego bilo koja opoziciona partija na svom izbornom. ...

Ko je pratio vucicevu psihopatiju od samog pocetka rusenje u savamali mu nije doslo kao neko preveliko iznenadjenje. Bilo je pitanje vremena kada ce nesto slicno da se dogodi. Oni i ne shvataju da su uradili nesto preterano lose, odnosno mozda su shvatili sada, ali samo zbog toga sto se toliko ljudi okupilo na protestima, ne zato sto su ugrozili pravni poredak, demokratiju i zivote ljudi.
 
U nekoliko prehodnih strana postova se pominje raskid,stopiranje ugovora,revizija ugovora,revizija projekta i tome slično. Da li mislite da ugovor iza koga stoji država može tek tako da se raskine? Čak i da ga u nekoj perspektivi obori Skupština i da se ide na medjunarodnu arbitražu od toga nema ništa.O tome je već ranije govorio Belka pre nekoliko meseci,čovek koji je advokat i koliko se sećam bio najoštriji kritičar čitavog projekta na forumu.

U ovaj projekat je već uloženo ne malo novca od investitora i ne mislim da je neki ozbiljni problem prodati stotine i stotine stanova.Ima tu i dosta marketinških aktivnosti po pitanju privlačenja dijasporu (ili ti statističke greške dijaspore koja je bitna za ovaj posao i nekoliko stotina stanova) na koju se ozbiljno računa,tako da se uskoro planira i prezentacija projekta u Cirihu.Veličina kule je verovatno smanjena iz gradjevinskih razloga, a išlo se na stanove i zbog interesovanja i brzina profita.

Tržni centar? Koliko se sećam na početku je bio planiran samo tržni centar pa su još dodate 3 zgrade (stanovi,poslovni prostor,hotel).Zašto?Opet zbog interesovanja.Činjenica da je TC bio na javnom uvidu ne znači baš mnogo,pošto jedan arhitektonski biro još uvek radi na projektu. Rade se 3d animacije i investitor je taj koji na kraju odlučuje o svemu,projektanti daju ideje,a investitorova je zadnja.

Zašto se planira uklanjanje kontejnera i terminala? Jer bi se tu gradio poslovni prostor,sve zbog interesovanja.Investitor je i te kako ispitao tržište do najsitnijih detalja i dobro zna šta da čini.

Pominje se i "segragacija BNV","zabranjeni grad" i tome slično? Kakva segragacija,to što će samo vlasnici luks stanova moći da koriste bazen,teretanu,park na višem nivou,sasvim normalno i uobičajeno u svetu,kad je u pitanju luks gradnja. Da li će neko da ima lepši pogled sa prvog sprata na reku ili neko ko se bude besplatno šetao donjim nivoom šetališta?Hm...relativna stvar...koliko znam kad se gledaju utakmice najskuplje su karte pored terena upravo zbog "pogleda" :wink:

Na čemu bi mogle da insistiraju gradjanske inicijative,udruženje ljubitelja železnice i ostali? Prvo na očuvanju SVAKOG PEDLJA JAVNOG PROSTORA,boriti se za bukvalno za svaki pedalj i ne ustupati ga npr. kafanskim stolovima ili bilo kakvim privatnim sadržajima,(uspelo se bar za sada po pitanju javnih površina oko Savanove).

Saobraćajna infrastruktura? Mislim da je ona tu najveći problem,dati predloge za proširenje saobraćajnica,izgradnju internog šinskog sistema,napraviti skicu troškova i sa takvim predlozima izaći pred gradske vlasti pošto sve ovo što sam pobrojao nije obuhvaćenom prostornim planom i išlo bi o trošku Grada. U svakom slučaju je bolje imati dodatne troškove nego nekaradnu infrastrukturu zauvek.Pitanje očuvanja železnice u SA,je po meni najteže s obzirom na negativne reakcije od strane savetnika invesitora,na svaki predlog od strane ljudi iz Urbanističog Zavoda.Ako su već planirane 2 trase podzemne zeleznice dati predlog da se nekoliko koloseka u SA odradi u "podzemnoj varijanti",skicirati trasu koja ne bi remetila gradjevinske radove iznad zemlje,napraviti kalkulaciju troškova koji bi išli opet na teret Grada .
 
:lol: :lol: :lol:

Neki opet gube dodir sa realnošću.
Da se izvuče iz projekta :lol:
Da revidiraju prodaju :lol:

Ajte ljudi uozbiljite se. Idite protestujte, sve ok, al ne pustajte filmove...
Vidim arpin drhti, ove zgrade stoje u mestu.

Smesni ste sanjari. No opet, nekoga ce sa zrtvuju za fantomke u savamali, da ne bude uzalud trud...

Eto, Milos.tro vam dao neke smernice. Bolje nesto konkretno da trazite, nego da se bavite apstraktnim stvarima ;)
 
Mnogo je apstraktnije pisati poruke po forumima u nadi da ces dobiti drzavni poso i 30 iljade platu.
 
dedinje":2tk569gp je napisao(la):
Radnici koji su srušili ružne divlje objekte, koji su inače privremeni, nisu nosili fantomke već maske za sprečavanje udisanja prašine. Takve maske su dobro poznate i uobičajeno se vide na gradilištima. A protivnici Beograda na vodi (koji se ubrzano gradi na radost svih onih koji žele lepši i veći Beograd) "za zelen bor da se uhvate i on bi se zelen osušio".
Klasična relativizacija zločina.

TT
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388351#p388351:2tumt72d je napisao(la):
milos.tro » 28 Maj 2016, 07:55[/url]":2tumt72d]...Tržni centar? Koliko se sećam na početku je bio planiran samo tržni centar pa su još dodate 3 zgrade (stanovi,poslovni prostor,hotel).Zašto?Opet zbog interesovanja.Činjenica da je TC bio na javnom uvidu ne znači baš mnogo,pošto jedan arhitektonski biro još uvek radi na projektu. Rade se 3d animacije i investitor je taj koji na kraju odlučuje o svemu,projektanti daju ideje,a investitorova je zadnja...

Ovde se ne bi slozio da javni uvid ne znaci mnogo. Urbanistickim projektom se definusu gabariti objekta, tj visine, pozicije odredjenih elemenata, odnos prema javnom prostoru i sl. Arhitektura se ne definise tu i to moze da se menja. Ukoliko bi se menjali gabariti i zadate pozije kula, i visine posle javnog uvida, mogu slobodno da ukinu sve sluzbe u zemlji. Neka se onda pita samo jedan covek za sve.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388351#p388351:2tumt72d je napisao(la):
milos.tro » 28 Maj 2016, 07:55[/url]":2tumt72d]Saobraćajna infrastruktura? Mislim da je ona tu najveći problem,dati predloge za proširenje saobraćajnica,izgradnju internog šinskog sistema,napraviti skicu troškova i sa takvim predlozima izaći pred gradske vlasti pošto sve ovo što sam pobrojao nije obuhvaćenom prostornim planom i išlo bi o trošku Grada. U svakom slučaju je bolje imati dodatne troškove nego nekaradnu infrastrukturu zauvek.Pitanje očuvanja železnice u SA,je po meni najteže s obzirom na negativne reakcije od strane savetnika invesitora,na svaki predlog od strane ljudi iz Urbanističog Zavoda.Ako su već planirane 2 trase podzemne zeleznice dati predlog da se nekoliko koloseka u SA odradi u "podzemnoj varijanti",skicirati trasu koja ne bi remetila gradjevinske radove iznad zemlje,napraviti kalkulaciju troškova koji bi išli opet na teret Grada .

Saobracajnice su kriminalno isplanirane tu nema mnogo pomoci i to je ubedljivo najgori deo celog master plana. Za podzemnu zeleznicku vezu mislim da i ima neke sanse zahvaljujuci nekim pametnim ljudima u urb.zavodu koji su insistirali da u tektu plana postoji i ta opcija. To sto stoju u tekstu plana je jako bitno i ako se to ovde ne shvata. Ta zeleznicka veza je jedino resenje koje bi nas splaslo kompletnog kolapsa, ali to vrhuska na vlasti ne shvata jer nema dovoljni intelektualni kapacitet. Za ostalo se slazem.
 
@Milanče, mislio sam na arhitekturu.Arhitektonski je TC sa kulama još u fazi razrade. :) (što se tiče gabarita nisam siguran,koliko sam razumeo pominjalo se i menjanje spratnosti,ali me nemojte držati za reč.)

2 linije podzemne železnice kroz SA jesu stavljene u Nacrt plana u smislu izrade studije izvodljivosti,a nisu obuhvaćene regulacionim planom koji je deo Ugovora.Izrada studije ne mora da znači i njihovu izgradnju,čak i kad bi se gradile one ne bi išle na trošak arapskog investitora,jer nisu obuhvaćene regulacionim planom.

S obzirom da bi se radila i studija za vezu aerodrom-z.stanica NBG-podzemno kroz SA-centar grada (po meni poprilično skupa i teško izvodljiva varijanta),logičnije mi je da se "sačuva" nekoliko koloseka u SA u "podzemnoj" varijanti.
 
Naravno da moze da se raskine ugovor, sto pre to uradimo bice bolje.
Ne pravite bauk od toga, nema tu velikih para, platicemo obestecenje za ovu dosadasnju zurku i teramo dalje.

Postoje po mom misljenju dve varijante, da do raskida dodje kada premijer uvidi da je steta koju sam sebi cini ovim projektom veca od propagandnog benefita. Tada ce se naci resenje po kom ce se investitor sam povuci uz obrazlozenje da zbog finasijske krize mora da obustavi neke od projekata kako bi investirao na njemu vaznijim mestima.

Druga varijanta je da se tvrdoglavo insistira na realizaciji, a tu tom slucaju projekat ce se urustiti zbog dva razloga, prvi je ekonmski jer jednostavno u celoj ovoj prici nema dovoljno mesa, drugi je politcki jer se kolicina gneva javnosti progresivno uvecavati i kulminirati na sledecim izborima.

U svakom slucaju, ovo je par exelance politicki projekat jednog coveka. I trajace sve dok veci deo sveta ne shvati da se radi o obicnoj prodaju magle.

Prosto postoje granice do kojih se moze obmanjivati i zaljudjivati narod, uz svu presiju TV stanica, tabloida i botova. U nekom trenutku predstoji i sudar sa realnoscu.
 
@Milos, Tacno da izrada studije ne znaci da ce se i izgraditi, ali ostavlja "zakonsku" mogucnost, da ne moze posle niko, pa ni investitor da ospori to ili da blokira. Trasa nije urtana, jer prvo nije ni definasana da li bi se islo podzemno do beton hale, ili stati kod glavne stanice ili podzemno ka dunav stanici kroz terazijiski greben sto je po meni najbolje. Naravno da bi to finansirao grad ili republika, glupo je i ocekivati da to gradi investitor.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388377#p388377:34c8svwt je napisao(la):
djordje*******g » 28 Maj 2016, 11:31[/url]":34c8svwt]U svakom slucaju, ovo je par exelance politicki projekat jednog coveka. I trajace sve dok veci deo sveta ne shvati da se radi o obicnoj prodaju magle.
1000% tacno. Samo sto ce to, na zalost, da potraje duuugoo.
 
entero11":e3f5uqxc je napisao(la):
Definitivno i kontejneri odlaze jer je carina dobila rok do 8 juna da se preseli.Mozda bude nekog parka tematskog jer ako budu samo zgrade bice mali Belvil.
За контејнерски терминал у Батајници, ни прва лопата за сада није ископана. Тајни увид (по бирократском речнику "јавни увид"), завршен је 18-маја. По плановима које сам могао гледати 2015 године, знам да је по капацитету и функционалности железнице у оквиру терминала гори од садашњег. Железница је најважнији и по питању параметара за пројектовање осетљивији вид транспорта. Немам информацију ко је пројектовао, али по начину пројектовања подсећа на ЦИП-ову парадигму: "politician imagines, let's we build it, they will use it", без икакве економске рачунице, и планираних експлоатационих показатеља.

Ако би пре завршетка макар и тако фушерски пројектованог терминала, затворили садашњи, то би била економска издаја (ништа ново).
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388337#p388337:e3f5uqxc je napisao(la):
direktor » 28 May 2016 12:59 am[/url]":e3f5uqxc]Karlo kad su isjecene lokomotive i smjenjeno rukovodstvo muzeja zar je toliko tesko bilo premjestiti te lokomotive na neki slijepi kolosjek
Локомотиве нису биле у покретном стању. Од сакупљача старог метала, односно мафије, биле су заштићене врло густим растињем. Био би потребан доста скуп транспорт таквих експоната, за који треба много дозвола. Када смо са ранијим руководством музеја разговарали о томе, поставили су питање: "ко ће да финасира пренос експоната", за шта нисмо имали решење. Проблем је што ни ми, ни особље музеја нисмо рачунали на разбојништво и злоупотребе положаја моћи, и погрешили смо што смо хтели на културан и конструктиван начин да сарађујемо. Да би се безбедно секло бренером, потребно је потпуно уклонити растиње, а у разбојничкој психологији је да се у плен не инвестира (евентуално тужим новцем, из градске касе и слично...). Лако је сада бити генерал после битке, да кажемо како смо требали преко петиција и медија, и доказа да нисмо добили одговоре од институција направи халабука, при којој је власти немогуће да изврши вандализам и разбојништво, а да се не обрука жестоко.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388336#p388336:7n5irhx4 je napisao(la):
Karlo del Ponte » 28 May 2016 12:51 am[/url]":7n5irhx4] Ево, почињен је вандализам, исечени су музејски експонати парне локомотиве серије 128, а како би се то омогућило, смењено је комплетно руководство Железничког музеја.
Možeš li da napišeš nešto više o ovome? Gde su tačno bile te lokomotive, koliko njih, kada se to desilo? Šta su tvrdili smenjeni ljudi iz muzeja i zašto je bila neophodna njihova smena? Možda neka fotografija?
 
Ево ја сам овде покренуо тему о тим локомотивама, viewtopic.php?f=45&t=3447 а ево и слика локомотива у овој мојој поруци. viewtopic.php?f=21&t=197&p=359051#p359051

Задњи пут када сам пролазио ближе ложионице бициклом прошле недеље, кроз грање сам видео да је локомотива код ложионице која није обрасла и даље ту, али нисам могао да загледам друге две зарасле локомотиве и моторна кола. Ако су завршили у старом гвожђу то је велика срамота, а искрено се надам да није тако. А управу железнице треба да буде срамота како се односе према свом наслеђу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388223#p388223:2p1ax18p je napisao(la):
jabbu » 27 Мај 2016 09:49 am[/url]":2p1ax18p]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388213#p388213:2p1ax18p je napisao(la):
stf » 27 May 2016 07:53 am[/url]":2p1ax18p]

У сваком случају, оно што замерам Министарству простора, као и већини удружења грађана, а нарочито - бициклистима јесте што су то све удружења "круга двојке". То сам већ јавно изнео као критику па сам овде, стандардно - опљуван.

STF, neću te "opljuvati", ali kao dugoprugaš sa ovog foruma bi morao da znaš da je centar grada glavna zona atrakcije, pored NBG. Povezivanje ravnijih delova grada sa centrom mora biti prioritet, to je ono št sad nedostaje i gde je najviše zahteva za bici stazama.
Не треба потезати прич о приоритетима јер је то у нашој средини, којој много тога фали - опасна игра. Постоје далеко приоритетније ствари у овом граду од било које бици стазе па на даље.

Дакле, уопште се не ради о приоритетима већ о једнакој заступљености свих делова града што код грађанских удружења овог типа МОРА бити заступљено.

Филип Вукша је једини грађански активиста који је пријављивао комуналне проблеме, како на Тргу Републике, тако и у Сланцима. Поносан сам што сам са другарима из Имамо План наставио такав приступ и једнако смо шљакали и у центру, и на периферији. Удружење љубитеља железнице се такође једнако бави проблемима шинског првоза у ужој и широј градској зони. И то је то. Сви остали не мрдају дупета даље од ширег центра. И докле год тако буде - моје поштоваље неће имати.

То је једини иссправан принцип. Све остало је да извинеш - пиздарија и глумљење грађанске свести.



[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388347#p388347:2p1ax18p je napisao(la):
Bulevarac » 28 Мај 2016 03:02 am[/url]":2p1ax18p]

Hvala STF, zaslužio si svoj sendvič, možeš ga dobiti sutra u "krugu dvojke", poslednja stanica tramvaja 7, gde dolazimo već 3 x. Tamo smo oko 18:00
Hvala što se i ti boriš da ovaj grad bude bolji, pravilno i jasno ukazuješ na sve ono što je loše, samo napred(no). :sesir:

Булеварац, нисам очекивао од тебе да се спустиш на тај ниво јадничког прозивања уместо да ме докусуриш аргументима у дискусији достојног писменог човека. (ваљда си и сам свестан да ми на тај начин ниси ни до чланака.

Ево, прочитај шта сам одговорио члану Јабуу јер то важи и за тебе.
 
Vrh