Što se logistike tiče, reku su zaista koristili, ali samo za pristup gradilištu i prevoz dugačkih metalnih cevi za fundiranje. Njih bi inače bilo teško provući kroz uske ulice ovog dela Beograda. Evo vam jednog pravog usamljenenog ali hladnokrvnog heroja u neravnopravnoj borbi protiv naoružane i neposlušne cevi.
Logistički centar je izabran prosto tako što je neko ošacovao mesto koje je blizu oba gradilišta, reke i puta. Pre toga je projektant prostornog plana, da bi uprostio logistiku i maksimalno skratio pripreme, ucrtao granice blokova tako da ih ovičavaju postojeći putevi. Jedan ka zarđalim kontejnerima kargo terminala, drugi pored obale. Tu onda nije bilo neke velike nauke ili puno izbora, pa je izbran budući blok 13, neposredno u susedstvu bloka 14 gde će početi prva gradnja. To je ovo desno.
Inače, da je projekat drugačije vođen, ovo bi trebao veliki i svečani trenutak, pošto je po počela prva prava grdanja projekta BNV uzvodno od Starog Savskog mosta. Do sada su tu samo rušili. Pošto već imaju dve gotove ulice, upravo su probili i treću, tako da ide granicom između bloka 13 i 14. To je buduća saobraćajnica SAO 4. To znači da sada postoje pristupni putevi na tri strane bloka 14.
Na teritoriji samog bloka 14, za sada nisu ništa ozbiljnije nasipali (sem malo pored puta), ali je teren izravnat korišćenjem šuta preostalog od rušenja. Na sledećim slikama vidite ivicu izravnatog materjala, tj dokle je on bio dovoljan da održi nivo jednak onom na kome je obalski put.