Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Пантограф":3gbqs23x je napisao(la):
Реља,
Мислим да то не би личило ни на шта. Добра веза с Трећим булеваром, и са Пупиновим и Теслиним кад се све то споји поред Сајмишта, не треба више.
Mislim da od svega treba da ostane samo metro-most na istoj poziciji, bez njegove drumske komponente. Metro treba da ide pravo od Bulevara Dr Zorana Đinđića i da kod ''IMEL''-ove zgrade ponire u zemlju, pa da podzemno prođe ispod parkinga ''Delte'' i između ''Kontinental'' hotela (sadašnja ''Crown Plaza'') i ''Genex apartmana'', preko novog mosta na Savi, koji bi imao samo konstrukciju za dupli metro kolosek, i dalje po Jovinovom planu, pored zgrade Ekonomskog fakulteta i ispod Kameničke na Bulevar kralja Aleksandra. Jeftinije, jednostavnije, brže i efikasnije i bolje rešenje, nego da skreće na Brankov most pa na SANU i trg Republike, bespotrebno praveći veliki trošak 3 metro stanice, od kojih 2 na velikoj dubini i uz 5 ''lakat'' krivina (kod ''IMEL''-ove zgrade, kod zgrade TC ''Ušće'', kod zgrade SANU, na Trgu Republike i na Terazijama)!
 
Bgd ima prsten te pozivanje na auto put je besmisleno kad se govori o sadašnjem i buducem gradskom tkivu

4 duž. km iza dr. I. Ribara jesu idealna za novu urbanističku koncepciju
te ,,grad na vodi ,, je primerenija ideja za Novo Begradski Savski amfitetar

Staro Beogradskom amfiteataru je potrebna revitalizacija u duhu starog Begrada
sa što više i što vecim trgovima gde god je to moguce i podosta savremenih zelenih površina
gde bi linija - kej bio logicna i prirodna veza: trg - park- kej - Sava
a NE : kancalarija (stan)- kej - Sava . . . .
kao sto su stari urbanisti morali izvesti zbog pomanjakanja prostora na Zemunskom keju

Očiglednu razliku u pristupu svakodnevno vidimo na samom šetalištu od ušća ka Zemunu
gde iza šetlišta postoje zelene površine i gde se iza šetalištae nalaze zgrade sa ulicom gde tutnje vozila
moram da pomenem da deo uzvodno od Šarana zahvaljuci pomanjaknju saobracja i starim zgradama sasvim ,, slatko,, i prijatno izgleda :)
 
ems":3co5r8or je napisao(la):
Mislim da od svega treba da ostane samo metro-most na istoj poziciji, bez njegove drumske komponente. Metro treba da ide pravo od Bulevara Dr Zorana Đinđića i da kod ''IMEL''-ove zgrade ponire u zemlju, pa da podzemno prođe ispod parkinga ''Delte'' i između ''Kontinental'' hotela (sadašnja ''Crown Plaza'') i ''Genex apartmana'', preko novog mosta na Savi, koji bi imao samo konstrukciju za dupli metro kolosek, i dalje po Jovinovom planu, pored zgrade Ekonomskog fakulteta i ispod Kameničke na Bulevar kralja Aleksandra. Jeftinije, jednostavnije, brže i efikasnije i bolje rešenje, nego da skreće na Brankov most pa na SANU i trg Republike, bespotrebno praveći veliki trošak 3 metro stanice, od kojih 2 na velikoj dubini i uz 5 ''lakat'' krivina (kod ''IMEL''-ove zgrade, kod zgrade TC ''Ušće'', kod zgrade SANU, na Trgu Republike i na Terazijama)!

I ja gotovo isto tako mislim. Mada, ako baš mora i drumski deo, dovoljna je veza sa Trećim bulevarom.
 
Београд има ту срећу у несрећи да је ушао у 21. век са великим бројем превредних урбаних површина ширег центра града које тек треба да се урбанизују и уреде...

Нажалост, као што рече Делија, нашим "стручњацима" треба забранити да се тим површинама баве. Или барем, за почетак - политичарима.

"Београд на води" у својој представљеној верзији треба да буде будућност овог града .... ? Пре сем мишљења да ће представљати завршну урбану деградацију овог већ неповратно деградираног и напаћеног града ...

Примера ради, ево како изгледају "концептуални" рендери за нови пешачки мост преко реке Темзе у Лондону /Thomas Heatherwick and Arup/ који би требало да буде завршен 2017. године ...

1456529_10153440627275603_1570859211_n.jpg


Више рендера и информација на следећем линку:
http://www.archdaily.com/389848/

"Београд на води" ... јадно и бедно ... :bash:
 
ems":1hx878de je napisao(la):
Пантограф":1hx878de je napisao(la):
Реља,
Мислим да то не би личило ни на шта. Добра веза с Трећим булеваром, и са Пупиновим и Теслиним кад се све то споји поред Сајмишта, не треба више.
Mislim da od svega treba da ostane samo metro-most na istoj poziciji, bez njegove drumske komponente. Metro treba da ide pravo od Bulevara Dr Zorana Đinđića i da kod ''IMEL''-ove zgrade ponire u zemlju, pa da podzemno prođe ispod parkinga ''Delte'' i između ''Kontinental'' hotela (sadašnja ''Crown Plaza'') i ''Genex apartmana'', preko novog mosta na Savi, koji bi imao samo konstrukciju za dupli metro kolosek, i dalje po Jovinovom planu, pored zgrade Ekonomskog fakulteta i ispod Kameničke na Bulevar kralja Aleksandra. Jeftinije, jednostavnije, brže i efikasnije i bolje rešenje, nego da skreće na Brankov most pa na SANU i trg Republike, bespotrebno praveći veliki trošak 3 metro stanice, od kojih 2 na velikoj dubini i uz 5 ''lakat'' krivina (kod ''IMEL''-ove zgrade, kod zgrade TC ''Ušće'', kod zgrade SANU, na Trgu Republike i na Terazijama)!
Prema Jovinovom planu metro trasa i ide podzemno pored Delte pa skreće kod Genex apartmana i posle toga izdiže se iz tunela i ulazi u stanicu na stubovima ispred mosta..ma idealno zamišljeno da se uklapa sa Savskim amfiteatrom.. :kafa:
ems,evo ti preska trase kod Sava Centra
wdf.png

003-GP-02-MM-greda-IZGLED.jpg
metromost.jpg

Projektovani metro most sa stanicama Nbg strana i Savski amfiteatar..nema imovinsko pravnih problema, zemljište je u državnom vlasništvu..
 
Alo imate temu METRO nemoj u svakoj temi o istom 2012
 
Direktore,valjda vidiš da je moj odgovor na post ems?,a ne vidim razlog zašto se u okviru ove teme ne bi razgovarlo i o tome,jer se direktno dotiče teme Sa,a kako misliš da razgovaramo o rešenju SA, bez pominjanja javnog transporta i koridora?.Ovo što smo o metrou izneli ems i ja..je direktno vezano za rešenje SA jer metro stanice kao i most sa obe strane obale čine kompletno rešenje Sa.
 
Lijepo odgovoris u temui metro stavis ovdje link da nezatrpavate nece u sa biti nkakvog javnog prevoza ko to smije izgraditi u novo dedinje
 
stf":11p8rih8 je napisao(la):
Београд има ту срећу у несрећи да је ушао у 21. век са великим бројем превредних урбаних површина ширег центра града које тек треба да се урбанизују и уреде...

Нажалост, као што рече Делија, нашим "стручњацима" треба забранити да се тим површинама баве. Или барем, за почетак - политичарима.


Samo ima jedan mali ali vrlo zaj. problemcic, ko da im zabrani?
 
direktor":lq57x57e je napisao(la):
Lijepo odgovoris u temui metro stavis ovdje link da nezatrpavate nece u sa biti nkakvog javnog prevoza ko to smije izgraditi u novo dedinje
He he nasmeja me..novo dedinje, moze i Seikovo.. :D A jest stvarno..moze samo jahtom da se pridje.. :kafa:
 
Problem cinjenica jeste sto na prikazu nije definisan javni prevoz a ni govora o metrou za koji se zalazemo.
 
Verovatno zato sto ce se tek razgovarati o metrou u SA kada se implementira nova vlast..ali eto mi smo poceli prvi..
 
stf":36fujg96 je napisao(la):
Примера ради, ево како изгледају "концептуални" рендери за нови пешачки мост преко реке Темзе у Лондону /Thomas Heatherwick and Arup/ који би требало да буде завршен 2017. године ...

Smesno je uopste porediti Beograd - prestonicu jedne od najsiromasnijih evropskih drzava i London koji je najveci svetski finansijski centar i pliva u parama.

Vrlo je moguce da ce biti jos i gore od onoga sto je lansirao SNS. Da cemo uz vodu imati soping molove i ostale prigradske objekte...
 
Beograd nije London, ali ni Bangladeš..pa ni 70'ih nismo bili bogati pa se gradili pristojno,ne vidim ni sada razlog da ne bude pristojno..
 
Пантограф":1ow5pvl1 je napisao(la):
Да се вратимо најдиректније теми. Управо сам листао предизборни памфлет партисјких квазистручњака "Belgrade on the Water", с поднасловом "Belgrade World Metropolis", "Serbian Progressive Party", и видео зашто су заборавили бар још један мост на Сави. Словом "М" означену метро станицу - "planned by the Master plan" - су уцртали на месту Главне железничке станице. И, само ту - где је ниједан једини план који је икада важио у Београду није предвидео.

Можда су људи листали "Систрину" студију и помислили да је то важећи план, или им се - јавило. Ово врло сликовито говори да је реч о особама који познају београдску проблематику колико и Мадагаскар. Да је супротно, у плану би, например, макар назначили постојање Теразијске терасе.

Btw, ja cuo da su oni te planove crtali, a da nisu uzeli u obzir promenu nivoa vode u Savi, tako da, kako je nacrtano, pola vremena bi taj Beograd na vodi bio dobrim delom Beograd u vodi.
 
2012":34gq24e6 je napisao(la):
Beograd nije London, ali ni Bangladeš..pa ni 70'ih nismo bili bogati pa se gradili pristojno,ne vidim ni sada razlog da ne bude pristojno..

Naravno da moze biti mnogo pristojnije od ovoga sto je predlozio SNS, sa zgradama koje ne seku pogled sa terazijskog platoa na Savu, sa boljom sabracajnom povezanoscu, kruznim tokom... i tome treba i teziti. Ali ovde mnogi porede Beograd sa Abu Dabijem, Londonom, Berlinom... za sta nema nikakvih (materijalnih) osnova.
 
Још увек. Ни Дубаи није имао материјалне услова пре пар деценија. Сада се то мало изменило...дај мало оптимизма :)
 
Маштовитост,естетска и архитектонска вредност најчешће немају никакве везе са парама. У осталом СА би судећи по снс-овом памфлету за СА био далеко већа инвестиција од онога у Лондону.
 
Vranac,

Као што Делија написа, естетски квалитет нема нужно везе са висином улагања. Нама је фолозофија лепо=скупо урезана у свест за време СФРЈ када је то била политика дизајна и у архитектури - пројектовања. Када су хтели да нешто изгледа јефтино то је грађено ружно "за све паре" а када је требало да изгледа лепо, трошена су ненормална средства. Али то не мора бити тако.

Поента мог уписа је осврт на филозофију планирања концепта и будућности града. Идеја. Визија. Тај мост преко Темзе сигурно јесте скупљи од оног приказаног на СНС памфлету, али је за разлику од нашег, овај лондонски самоодржив и на дуже стазе далеко јефтинији јер је наспрам њега, овај "наш" чист трошак.

Док се по свету увелико планирају и разматрају градске четврти које саме себе издржавају на геотермалној и енергији ветра, на зеленим крововима на којима се гаји парадајз, који се наводнјава кишницом, док се стамбени блокови укопавају ала Фродо Багинс, трава сади по зидовима ради уштеде енергије за хлађење и грејање дотле се у Београду планира "Град на води" који је урбанистички лошији и од ортогоналног растера Емилијена Јосимовића од пре више од 100 година ...
 
PPV sinoć na RTS-u:

"Beograd na vodi" - promena igre, promena svega

Vučić je podsetio da je danas u Beograd došao graditelj Muhamed el Abar, graditelj Burdž Halife, sa kojim je urađen koncept master plana za projekat "Beograd na vodi".

"Ta investicija je vredna tri milijarde i 100 miliona. To bi značilo, ne samo promenu igre, već promenu svega u regionu. Tu ima 1,5 - 1,6 kilometara izlaza na vodu. Srbija će drugačije izgledati posle toga", naglasio je Vučić.

"Beograd na vodi“ je projekat koji će, kako je rekao, promeniti celokupnu sliku grada, kad bude izgrađeno četiri hotela, parkovi i molovi...

On je naveo da je za tako veliki projekat potreban konsenzus svih u zemlji i izrazio spremnost da razgovara o tome sa svima, predstavnicima opozicije i svima drugima.

"To bi donelo neverovatan novac našoj zemlji i to bi izmenilo ne samo izgled Beograda, nego cele Srbije", rekao je Vučić i dodao da su investitori iz UAE spremni da sve brzo rade, ističući, kao primer, brzinu kojom je urađen master plan.

Vučić je najavio i rekonstrukciju pruge Beograd - Bar, o čijoj modernizaciji je, navodi, šeik razgovarao sa crnogorskim premijerom Milom Đukanovićem.

Izvor: B92.net

Muhamed el Abar je direktor komapnije "Emaar properties", čija je delegacija zaista jeste juče bila u Beogradu sa šejkom Bin Zajedom.
 
Evo ga, krenulo je, 3 milijarde evra, promena odnosa u regionu. Sad samo da počne sudija da znak za početak trke i krećemo. Željko Mitrović i njegovih 35 televizijskih kanala spremno čekaju da za dž počnu sa emitovanjem miliona spotova u kojima "svi ima da popijemo po kafu u nekom od 4 hotela i šoping molova" od 3 milijarde evra. Ludilo is going on. Hardcore.
 
Bio je i CG gde mu traže da finansira rekonstrukciju...
 
Vrh