Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Bravo! Sjajan predlog!
Time bi eto i BW dobio neki sadržaj koji ostaje ovom društvu zauvek

A da, Sajam nije napravljen sada, ali bi sada da ga ruše…Ko bi to prihvatio, a zna se da je većina protiv

Sto se tice rusenja Sajma, ja bih u Hali 3 uradio zatvoreni bazen. Tom delu Beograda fali jedan zatvoren bazen a u hali 2 moze da se napravi centar za atletiku i gimnastiku a u prizemlju za streljastvo.
 
Kakvu mi srecu imamo sto zivimo u epohi gde mozemo biti svedoci kako se Srbija razvija i srlja u buducnost. Moci ce mo nekada pricati da smo svi ucestvovali u tome.
Ja nisam učestvovao u ovom urbicidu. Mojne mi nabacuješ neku odgovornost za ovo.
Dragan St je u pravu! Svi smo saučesnici u ovom zločinu protiv svog naroda. Imamo čega da se stidimo i pred sobom i budućim generacijama. Od priznavanja sopstvene grešnosti i krivice počinje svaki lični i duhovni napredak.

U nekoj budućoj, možda zdravijoj generaciji, neki minimum sanacije bi bilo sledeće:
Sanacija.jpeg

Naravno, da se vrati nacionalna infrastruktura. Tek tada možemo biti na civilizacijskom nivou znatno iznad Tirane, a što smo i bili do 2018. godine.
 
Dragan St je u pravu! Svi smo saučesnici u ovom zločinu protiv svog naroda. Imamo čega da se stidimo i pred sobom i budućim generacijama. Od priznavanja sopstvene grešnosti i krivice počinje svaki lični i duhovni napredak.

U nekoj budućoj, možda zdravijoj generaciji, neki minimum sanacije bi bilo sledeće:
Pogledajte prilog 203814
Naravno, da se vrati nacionalna infrastruktura. Tek tada možemo biti na civilizacijskom nivou znatno iznad Tirane, a što smo i bili do 2018. godine.
Promijeniti fasade na Visti i njenim kopijama.
 
Dragan St je u pravu! Svi smo saučesnici u ovom zločinu protiv svog naroda. Imamo čega da se stidimo i pred sobom i budućim generacijama. Od priznavanja sopstvene grešnosti i krivice počinje svaki lični i duhovni napredak.

U nekoj budućoj, možda zdravijoj generaciji, neki minimum sanacije bi bilo sledeće:
Pogledajte prilog 203814
Naravno, da se vrati nacionalna infrastruktura. Tek tada možemo biti na civilizacijskom nivou znatno iznad Tirane, a što smo i bili do 2018. godine.
Реално, много горе наказе су на десној страни фотографије, ово што си санирао је још и најподношљивији део. Мада свакако цео пројекат треба „санирати“ као Шилерову, чак и без улажења у урбанистичке разлоге.
 
Dragan St je u pravu! Svi smo saučesnici u ovom zločinu protiv svog naroda. Imamo čega da se stidimo i pred sobom i budućim generacijama. Od priznavanja sopstvene grešnosti i krivice počinje svaki lični i duhovni napredak.

U nekoj budućoj, možda zdravijoj generaciji, neki minimum sanacije bi bilo sledeće:
Pogledajte prilog 203814
Naravno, da se vrati nacionalna infrastruktura. Tek tada možemo biti na civilizacijskom nivou znatno iznad Tirane, a što smo i bili do 2018. godine.

Zašto hoćeš da srušiš najnormalnije zgrade u BnV?

Pruga je ranije prolazila na trasi gde se sada nalazi park tako da je najbolje da ako se u budućnosti razmatra povratak pruge da je vrate na tu istu trasu tako da ni ne bi bilo mnogo rušenja u tom slučaju.
 
Реално, много горе наказе су на десној страни фотографије, ово што си санирао је још и најподношљивији део. Мада свакако цео пројекат треба „санирати“ као Шилерову, чак и без улажења у урбанистичке разлоге.
U Beogradu je prosek arhitektonskog (ne)ukusa i uređenja mikrolokacija toliko jadan, da je ona Antalija na obali reke čak i iznad proseka kvaliteta za Beograd. Ali, od svega što je kada je Srbija bila država, makar i sa mnogo korupcije tu državu činilo državom, to je ono što je bilo na tom pojasu uz Savsku ulicu.

Da svi smo saučesnici u toj veleizdaji, i to je odraz medostatka minimuma ne nacionalne, već državotvorne svesti. Dok NATO gradi "Rail Baltica", dok su Rusi uspeli da već 2,5 godine nekako sačuvaju Krimski most, a još i grade prugu preko kopna za Krim, dok nam je NATO lupao po železničkim mostovima, pa je i pored satelitskog snimanja još te 1999-te četvrta armija uspela da sačuva većinu vojne opreme u Srbiji i dostavi je tamo gde treba, dok četvrta armija Belorusije može za 24 sata može da napravi most na reci tipa Drine ili Morave, i odmah prolaze vozovi preko njega, dok je nedavno Rusija udarila u voz NATO, na teritoriji Ukrajine nedaleko od rusko-NATO fronta (gle čuda, i posle 2,5 godine Četvrta armija Ukrajine trenutno u službi NATO još funkcioniše).

Za civilne svrhe, Beograd se razvijao u prestonicu i metropolu u odnosu na nacionalnu železničku stanicu, krajnje praktični kompaktni institucijalni, obrazovni, kulturni, turistički, centar ranije i sa poslovno trgovinskom dominacijom (iako je dosta sačuvana i ta funkcija) na pešačkoj razdaljini. To se ne može zameniti reonskom stanicom Prokop, za koju sam ja predložio naziv "Beograd Klinički centar" po svojoj lokacijskoj specifičnosti.

Za gradske potrebe, čak i vijugava pruga kroz Topčider sa krivinom kod Sajma za 60km/h, u uslovima profesionalizacije upravljanja sistemom predstavlja brži sistem čak i od nekog potencijalnog metroa. Da ne govorimo o dva prelaza preko Save u gradskom koje smo imali zajedno 34godine 1984-2018, i koje smo većinu tog vremena nedovoljno koristili.
 
U Beogradu je prosek arhitektonskog (ne)ukusa i uređenja mikrolokacija toliko jadan, da je ona Antalija na obali reke čak i iznad proseka kvaliteta za Beograd. Ali, od svega što je kada je Srbija bila država, makar i sa mnogo korupcije tu državu činilo državom, to je ono što je bilo na tom pojasu uz Savsku ulicu.

Da svi smo saučesnici u toj veleizdaji, i to je odraz medostatka minimuma ne nacionalne, već državotvorne svesti. Dok NATO gradi "Rail Baltica", dok su Rusi uspeli da već 2,5 godine nekako sačuvaju Krimski most, a još i grade prugu preko kopna za Krim, dok nam je NATO lupao po železničkim mostovima, pa je i pored satelitskog snimanja još te 1999-te četvrta armija uspela da sačuva većinu vojne opreme u Srbiji i dostavi je tamo gde treba, dok četvrta armija Belorusije može za 24 sata može da napravi most na reci tipa Drine ili Morave, i odmah prolaze vozovi preko njega, dok je nedavno Rusija udarila u voz NATO, na teritoriji Ukrajine nedaleko od rusko-NATO fronta (gle čuda, i posle 2,5 godine Četvrta armija Ukrajine trenutno u službi NATO još funkcioniše).

Za civilne svrhe, Beograd se razvijao u prestonicu i metropolu u odnosu na nacionalnu železničku stanicu, krajnje praktični kompaktni institucijalni, obrazovni, kulturni, turistički, centar ranije i sa poslovno trgovinskom dominacijom (iako je dosta sačuvana i ta funkcija) na pešačkoj razdaljini. To se ne može zameniti reonskom stanicom Prokop, za koju sam ja predložio naziv "Beograd Klinički centar" po svojoj lokacijskoj specifičnosti.

Za gradske potrebe, čak i vijugava pruga kroz Topčider sa krivinom kod Sajma za 60km/h, u uslovima profesionalizacije upravljanja sistemom predstavlja brži sistem čak i od nekog potencijalnog metroa. Da ne govorimo o dva prelaza preko Save u gradskom koje smo imali zajedno 34godine 1984-2018, i koje smo većinu tog vremena nedovoljno koristili.

Могли су бедници да оставе Железничку станицу без проблема, да осмисле неку заштиту од буке или шта већ, изгубили би само пар бесмислених зграда,

али сад када неко први пут долази у Београд, неки туриста, странац и слично и изађе из воза на станици Београд центар, то јест не Прокопу чека га велико изненађење,
имаће да шипчи сат времена до Калемегдана или Кнез Михаилове и то добрим делом узбрдо.
 
Могли су бедници да оставе Железничку станицу без проблема, да осмисле неку заштиту од буке или шта већ, изгубили би само пар бесмислених зграда,

али сад када неко први пут долази у Београд, неки туриста, странац и слично и изађе из воза на станици Београд центар, то јест не Прокопу чека га велико изненађење,
имаће да шипчи сат времена до Калемегдана или Кнез Михаилове и то добрим делом узбрдо.
Ni to ne bi bio problem da postoji više adekvatnih saobraćajnih veza. Meni ne bi smetalo što ekipa želi da provuče M1 liniju kroz BnV i napravi ono bezvezno ukrštanje da u isto vreme žele da M1 zakači Prokop i KC i žele da povežu Prokop učestalim autobuskim i tramvajskim linijama ka svim delovima grada. Neka kradu, ali neka i nama dadu. Pa barem ovde na forumu ima puno entuzijasta koji su crtali mape i predlagali kuda sve te linije mogu da prođu. Ne pričam o budućem staničnom trgu sa n teži beskonačno mnogo autobuskih linija koje će potpuno da zaguše prostor oko Hitne. Otišao sam u preveliki off topic, sorry.
 
Vrate topčidersku prugu sa stanicom sajam i imaju presedanje na metro liniju 1 bez pešačenja travelatora i kojekakvih shuttle linija.
Prosto i jeftino.
 
Vrh