Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Danas
29e95ecd1f2d06daf5c34916283b2415.jpg


Sent from my SM-S906B using Tapatalk
 
Da li mi imamo stvari za takav muzej? I da li imamo klijentelu za takav muzej?
Mislim da je iluzorno porediti beograd sa berlinom ili nekom metropolim.
Mada ovo je samo moje misljenje mozda gresim....
 
Da li mi imamo stvari za takav muzej? I da li imamo klijentelu za takav muzej?
Mislim da je iluzorno porediti beograd sa berlinom ili nekom metropolim.
Mada ovo je samo moje misljenje mozda gresim....
Грешиш. Ствари имамо, а клијентела се прави, и тако се гради и одржава метропола.
 
Postaviti stare lokomotive koje 99% gradjana ne zanimaju u zivotu na najekskluzivniju lokaciju u Srbiji je po meni diletantizam.
Ako bi otisao jednom i video lokomotive ne razumem sta bi me navelo da odem ponovo da vidim iste te lokomotive?
Nebuloza, to bi za par godina bilo pusto mesto. To je kao oni topovi na Kalemegdanu.
 
Podrzavam neku lokomotivu tu tipa lokomotiva restoran tj u vagonu ili da remontuju neku od lokomotiva plavog voza i da je stave al kao muzej mislim da je neprofitabilno... Nema bg tolko turista a beogradjani su za tako nesto operisani..
 
Postaviti stare lokomotive koje 99% gradjana ne zanimaju u zivotu na najekskluzivniju lokaciju u Srbiji je po meni diletantizam.
Ako bi otisao jednom i video lokomotive ne razumem sta bi me navelo da odem ponovo da vidim iste te lokomotive?
Nebuloza, to bi za par godina bilo pusto mesto. To je kao oni topovi na Kalemegdanu.
Uh, navodiš me da nešto napišem pa da budem banovan.

Šansa da ovaj BnV malo popravi prosek je propuštena.
 
Pošto si "strašno" tvrdoglav, evo ti primer jednog Železničkog muzeja u Utrehtu.

Inače, to je jedan od najboljih porodičnih muzeja u NL, a s obzirom na konkurenciju to uopšte nije naivno.

Bitno je da se napravi program & atrakcije u samom muzeju pa će posetioci sami doći, deci su uvek vozovi zanimljivi.

 
Ili neki muzej koji je profitabilan da neko ide u njega a ne da bude dva gosta sa kartama od 200din
Музеји нису ствар профита већ културе и традиције. Са друге стране имамо Шарган као позитиван пример да људи воле старе возове.
Da li mi imamo stvari za takav muzej? I da li imamo klijentelu za takav muzej?
Mislim da je iluzorno porediti beograd sa berlinom ili nekom metropolim.
Mada ovo je samo moje misljenje mozda gresim....
Наравно да имамо, старих локомотива само у БГ има 10ак, а има и клијентеле. Нпр. туристе који долазе баш због возова у Србију - на Шарган или због Плавог воза, некада су долазили и због Романтике али је она без парњаче задњих 8 година нажалост. Такве ствари привлаче туристе, а не новокомпоноване фонтане и споменици на раскрсницама.
Можда треба да поставимо контра питање, имамо ли ми клијентелу за ИТ креативни центар?
Postaviti stare lokomotive koje 99% gradjana ne zanimaju u zivotu na najekskluzivniju lokaciju u Srbiji je po meni diletantizam.
Ako bi otisao jednom i video lokomotive ne razumem sta bi me navelo da odem ponovo da vidim iste te lokomotive?
Nebuloza, to bi za par godina bilo pusto mesto. To je kao oni topovi na Kalemegdanu.
Зато све грађане интересује испијање кафица програмера. Тај ћошак БнВ уопште није ексклузива, већ слепо црево до ког се теже долази из правца града због петље и Савске.
Деца свуда у свету воле локомотиве.
Војни музеј је најмање пуст део Калемегдана. Деца се нонстоп пентрају по топовима и тенковима.

Специјализовани технички музеји су одраз напредних држава са техничком традицијом и културом неговања традиције. Све нормалне државе у Европи, од Енглеске до Русије имају у главмим градовима веће железничке музеје. Погледајмо и Словенију као ближи пример.
 
Ми као народ имамо генерално слабу културу неговања баштине која подразумева обиласке музеја и историјских места.
Железнички музеј са десетак локомотива би био сјајна атракција, али планери БнВ нису из Србије па ни немају појма о нашој историји и култури као и техничкој баштини којом располажемо. Музеј у ложионици би био достојанствен омаж железници која је ту господарила.
 
@Jelancha ove makete i simulator jesu cool stvar sto se tice ovih vozova pa do pre 3 god su takvi vozovi bili na nasim prugama ako nisu i dalje nije to kod nas nesto wow sto ne moze da se vidi..a sto se tice zaostavstine bilo bi lepo videti nekubstaru sredjenu lokomotivu tu mada bilo bi lepo bideti i neki brod na obali posto ih je tu ore bilo milion mada olupina... Kao sto bi mogli i od cargo kontenera da naprave atrakciju neku posto su i oni tu bili
 
БнВ је одређен од планера за фенси модерни крај града по узору на Арапске нове градове. Зграда железничке, ложионица, водоторањ и пошта су сачувани само зато што нису смели да их руше. Немачки бункери и ложионица узаног колосека, као и пар магацина иза 10. колосека са лепим фасадама су срушени.
Било је најмање 4 брода са историјом у БнВ, али се ни они не уклапају у ново и фенси - бетонски брод Сип, пароброд Жупа, лађа Драгор којом је краљица Марија дошла у Југославију и један мањи моторни тегљач из 1927., заборавио сам му име.
Од локомотива ту су поред локомотива плавог воза испред станице били и два музејска експоната унутар саме ложионице замало уништене од стране секундараца и три руиниране парне локомотиве које су нажалост исечене као и моторна кола Ганц исто исечена.
 
Драгор је паркиран преко пута на НБГ страни код старог железничког, Сип је као сређен али је посељачен у ресторан-сплав низводно од Бранковог моста, а за Жупу се прича да је потонула код Остружнице где је измештена са свим осталим пловилима ЈРБ и ПИМ.
 
Da li se zna sudbina brodova ?
Navodno se planira vadjenje i rekonstrukcija Zupe

 
Postaviti stare lokomotive koje 99% gradjana ne zanimaju u zivotu na najekskluzivniju lokaciju u Srbiji je po meni diletantizam.
Ako bi otisao jednom i video lokomotive ne razumem sta bi me navelo da odem ponovo da vidim iste te lokomotive?
Nebuloza, to bi za par godina bilo pusto mesto. To je kao oni topovi na Kalemegdanu.
A šta po tvom mišljenju treba da se postavi na "najekskluzivnije" lokacije u gradu?

Tere, Arije i Park vjuovi?
 
Vrh