Duleban97 » Pon Feb 22, 2021 2:47 pm[/url]":12po1wxj]Moram jos jednom da podelim moje utiske u vezi novog Savskog mosta i da Vas ujedno pitam da li vi vidite isto sto i ja? Bukvalno od kad sam video kakvo je saobracajno resenje namenjeno za novi most, ne mogu da verujem, progoni me vec par dana misao da ili su oni kompletne budale koji su ovo projektovali ili sam ja (sto ostavljam kao mogucnost, jer nisam strucnjak za saobracaj, ali mislim da baratam osvnovnom logikom).
Znaci oni grade novi most koji ce biti i 3 puta siri, od starog, kako neko tu ranije napisao (2x2 trake za aute, u sredini tramvajski saobracaj, pesacki i biciklisticki sa obeju strana) sto je u teoriji super, treba da se povecavaju kapaciteti mostova i da se rasterecuje saobracaj, ALI gledam i ne verujem znaci pravice 3x siri most, koji ce se ulivati u maltene iste saobracajnice? I sve ovo, grade, projektuju na povrsini GDE NIJE BILO NICEGA, i mogao si da das masti na volju, i dodjes do 1000 nekih kreativnih resenja ovoga onoga...
https://www.youtube.com/watch?v=64lQ0DsvU4A Iz nekog razloga svaki screenshot mi je prevelik pa mi ne dozvoljava da ubacim sliku, u svakom slucaju upalite yt link i sami procenite na pocetku posle mosta ce biti samo jedan kruzni tok koji ce se ukrstati sa Vilsonovim bulevarom i jedini drugi prakticno krak kruznog toga ce izlaziti na Karadjordjevu ulicu, pa zar tu niko ne vidi KOLAPS u najavi? Sa sve 3x vecim mostom?
Cak i da kruzni tok kako tako funkcionise (a nema sanse) ovi sto izlaze na Karadjordjevu ulicu ce u svakom slucaju zakociti sve, oni moraju da se ukljuce u ulicu... A da nepricam kakva je guzva malo napred kod Savskog trga...
Pa mogli su barem da denivelisu nekako sabracajnicu sa mosta od kruznog toga i da se ne sliva sav saobracaj u taj jedan kruzni tok, bukv nisu imali problem ni sa postojecim zgradama, putevima, je NICEG NIJE NI BILO TU (tj. nece biti jer se sve rusi) u Novom Sadu treba uskoro da krene gradnja novog mosta preko Dunava (ne ulazim sad u to, i koliko su to samo predizborna obecanja...) ali tamo je jasno regulisano.
da ce most kako se bude spustao do Novog Sada sa Sremske strane biti denivelisan i samim tim nece ometati sabracaj konkretno izmedju bulevara Patrijarha Pavla i kneza Lazara (tamo je isto kruzni tok) kao jos 2 cini mi se
Sto nisu mogli da urade nesto ovako? Ili nesto trece bas me briga ako je bilo moguce (a bilo je)
Beograd ima kolosalan problem sa saobracajom, a nece ga resiti ni metro, sve ako se i pojavi za 10-15 godina, BNW sa ovim kapacitetima, sa ljudima koji ce ziveti i raditi tamo, ce UBITI bilo kakav saobracaj, ovo je katastrofa. Slusao sam Jovu Bakica za koga smatram da mnogo palamudi, i da je veoma ostrascen i prema tome uzimam dosta toga sta govori sa rezervom, ALI sto se tice ovoga sta prica za SAOBRACAJNA resenja u BNW to je ocigledno 100% istina, ne zanima me sad estetska resenja i sve drugo na stranu, ali da li se bilo ko sa 2 grama mozga zapitao da ovo ne moze ovako? Tu ce biti kolona maltene od Novog Beograda preko celog mosta, kruznog toga, pa do Karadjordjeve i boga pitaj gde ce se zavrsavati...
Evo prihvatam da sva go*vna pojedem i kazem pogresio sam, ako mi neko strucniji objasni da se ovo nece desiti, kazem nisam strucnjak za ovo, ali ipak mislim da bilo ko ovo moze predvideti, ne moras zavrsiti saobracajni faks...