Ja sam i biciklista i pesak, a i vozac auta. Za mene je najbtnije da se sacuva i setaliste i biciklisticka staza uz reku. Ona je postojala uz reku pre BW i trebalo bi da tako i ostane. Potrebe biciklista i pesaka bi se mogle podeliti u 3 kategorije. Sredstvo prevoza (saobracaj), trening i uzivanje. Cesto se potrebe preplicu, koliko mogucnosti pruzaju.
Mesta za ozbiljniji trening nema puno u letnje vreme. Jeno od popularnijih mesta je Stari ostruznicki put, jer nema puno kola, asfalt je solidan i nema semafora...
Mesta za uzivanje su mora, reke, jezera, planine, parkovi itd. Za Beograd je to pored Save, Dunava i parkovi.
Nije nephodno da staza bude uz reku, da bi bila lepa, lepo je voziti i kroz park, ali saobracajnica (bulevar) sa stazom nikako ne moze zameniti stazu pored reke za onoga ko zeli da uziva u voznji.
Biciklisticke staze nisu za trening sem zimi, kada nema nikoga, a staza na BW ni zimi, jer na njoj gotovo uvek ima nekih prolaznika.
Kada sam u kondiciji, za dobar trening mi treba 35-45 km/h. Tom brzinom kada bih prosao kroz BW 1 kroz 1 bi neko nastradao, ali u poslednje vreme imam potrebu da uzivam u voznji pored reke. Psihicki mi to znaci. Kad nemam vremena za dalje, najbliza mi bude Ada, koja je prepuna i BW.
Ko ima vremena, lepa je Mala Mostanica i okolni putevi, Avala, koja je postala rizicna otkad je presvucen asfalt, ali mnogima je to daleko za voznju.
Kod Savanove je ponekad tolika guzva, da je pesacima neophodno da koriste i bici stazu ili da semafor naizmenicno propusta pesake
Ja kad prolazim peske kad je guzva, okrenem se i pogledam pre nego sto izadjem na stazu, ali ljudi se zapricaju, uzivaju i zaborave da pogledaju. Tu biciklisti moraju da uspore, a zvonjenje nema nekog smisla, jer gde ce pesaci da se sklone, kad nema mesta.
Odvojiti stazu od reke bi bilo ok u nekoj kratkoj deonici, ali je ukinuti celom duzinom BW bi bilo nepravedno.
Za deo kod Savanove najjednostavnije resenje koje bi malo pomoglo je uklanjanje klupa. Najbolje resenje je uklanjanje kafica, jer realno ima mesta da se napravi 10tak metara dalje. U krajnjem slucaju ok je i da bici staza prodje iza Savanove, trasom pruge, ali da se posle igralista vrati na sadasnju putanju.
Sto se tice uklapanja staze u ostatak BW, ne verujem da je sa trenutnim prostorom moglo bolje (necu vise pominjati krivinu kod Brankovog mosta).