Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Da nam objasnis stavku po stavku ako nije problem ...da nas prosvjetlis ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614924#p614924:3hrlh3qg je napisao(la):
Ksenija » Uto Apr 09, 2019 2:55 am[/url]":3hrlh3qg]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614804#p614804:3hrlh3qg je napisao(la):
lukarts » Pon Apr 08, 2019 3:03 pm[/url]":3hrlh3qg]Po meni je dobro da smo rascistili taj deo, sto se razvlaci infrastruktura (putevi), setaliste uz reku...... a sto se tice zgrada, pa one se mogu srusiti :)
Ma jašta, biće rušenja čim dođe novi BOs. :mrgreen:

Zaista zvuci kao da je decija rasprava, ali ako u nekoj buducnosti neki novi strucni kadar dodje to spoznaje da su zgrade itekako nebezbedne i da se moraju po ubrzanum postupku srusiti zarad bezbednosti svih gradjana :D :D :D .....

.....bas kao sto ova vlast govori da je ovo u interesu svih gradjana :D

Po meni bi to trebao da bude jedan velikji Beogradski park u kombinaciji sa Terazijskom terasom....... naravno park da ima galerije i Sportsko rekreatevne terene, moze i Trzni Centar...ali zelenilo. Zeleznicku stanicu je pogodak premestiti iz tog dela grada, ali prokop, NBG, Topcider i stanica sa banatske Strane su morale biti tip top pre uklanjanje stare......
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614953#p614953:97ur1z9n je napisao(la):
direktor » 09 Apr 2019 07:53 am[/url]":97ur1z9n]Da nam objasnis stavku po stavku ako nije problem ...da nas prosvjetlis ...

Да са све правилном интерпункцијом, за просветљивање...
 
Ако би за почетак неко од бранилаца пројекта нашао неки званичан податак колико је то улагање приватног инвеститора који је уједно и већински власник предузећа БнВ, ја би можда донекле и променио мој крајње критички став о целом пројекту. Кажем донекле јер има ту много питања на које треба одговорити.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614952#p614952:25kky7wi je napisao(la):
Veliki Vracar » Уто Апр 09, 2019 6:47 am[/url]":25kky7wi]Ништа од наведеног. :wink:
Чекај, очување железнице није могло да буде од користи за јавнин транспорт у граду?
Савска, Војводе Мишића и Мостар нису већ на ивици колапса сваки дан у шпицу па им само фали да постану пут ка највећем тржном центру на Балкану?
Није било идеја и то Јовинових да се у продужетку булевара АВНОЈа где је остављен метро коридор напеави метео-друмски мост који би растеретио Газелу и Бранков мост?
Метро ће пролазити Вилсоновим булеваром или Савском? Какви су планови? До сад су сви челници негирали пролазак метроа кроз БнВ већ искључиво поред, Савском.
Стаза уз обалу није сужена беспотребно код Сава нове? Није се одронио онај део код игралишта? Нису утонуле плоче по 5 сm?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614809#p614809:1nh2kc1s je napisao(la):
Дошљак » Pon Apr 08, 2019 3:18 pm[/url]":1nh2kc1s]Највећа мана БнВ је баш у инфраструктури и урбанизму. Уклоњена је пруга која је могла доста допринети транспорту у тој зони, урађена је мрежа саобраћајница која ће са посетиоцима садржаја у БнВ и становницима паралисати Савску и Војводе Мишића, као и Мостар, пропуштена је шанса за метро-друмски мост у продужетку булевара АВНОЈа, такође је и сам метро истеран на обод, тј. у Савску улицу, и урађена је лоша и непрактична стаза у приобаљу.
Kako ce Savska ako dobije jos dve paralelne ulice tj.bulevara u blizini koji nisu do sada postojali, da bude paralisana?

Creme-nadlle, u potpunosti identicnih sam razmišljanja
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UR0JqbFN1Mc[/youtube]
 
Хахахха, не знам да л' је јачи наслов ("Поглед са 30 спрат") или коментари испод снимка. Сазнали смо дакле да смо добили зграду од "30 спрат", а нисмо били свесни.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615162#p615162:3jmboxwz je napisao(la):
lepi » 09 Apr 2019 08:40 pm[/url]":3jmboxwz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614809#p614809:3jmboxwz je napisao(la):
Дошљак » Pon Apr 08, 2019 3:18 pm[/url]":3jmboxwz]Највећа мана БнВ је баш у инфраструктури и урбанизму. Уклоњена је пруга која је могла доста допринети транспорту у тој зони, урађена је мрежа саобраћајница која ће са посетиоцима садржаја у БнВ и становницима паралисати Савску и Војводе Мишића, као и Мостар, пропуштена је шанса за метро-друмски мост у продужетку булевара АВНОЈа, такође је и сам метро истеран на обод, тј. у Савску улицу, и урађена је лоша и непрактична стаза у приобаљу.
Kako ce Savska ako dobije jos dve paralelne ulice tj.bulevara u blizini koji nisu do sada postojali, da bude paralisana?

Creme-nadlle, u potpunosti identicnih sam razmišljanja

lepi, evo da te usmerm malo. i tebe i kremeta a i ostale sa problemom percepcije. pacovi i narkomani nisu isli dalje od savske. misleci ljudi cene, cak sa prilicnom sigurnoscu tvrde, da stanovnici i korisnici novanastalih kvadrata izmedju savske i reke nece imati iste zivotne navike kao pacovi i narkomani pa ce pre ili kasnije odluciti da posete ostatak beograda. odu kod dokotra, na posao, da jedu, mozda cak neko bude isao i u skolu ili na fakultet, neki ce do suda na rociste ili nekome u zatvor u posetu. pazi dalje, ovo sad postaje zanimljivo... cak ce i neki iz beograda koji do sad nisu isli kod pacova i narkomana ici kod pevacica i biznismena i u soping u novi mol. verujem da ti je vec zamorno ali kraj je blizu...kad se sve to doda postojecoj infrastrukturi koja vec sad ima problem sa kapacitetom ili je na granici istog nastaje problem.. za neke ocekivano a za neke eto odjednom i bez najave, kad na preopterecenu infrastrukturu bez njene dogradnje dodas novi saobracaj nastaje kolaps.

znam da zvuci neverovatno ovo sto citas ali je tako.
 
^^
Ovo ce se graditi jos 20 i kusur godina, bice novi most, ajd optimisticno i metro.
Mislim sta god da su tu napravili saobraćajna infrastruktura bi svakako bila opterecenija.

Konkretno Savska? Sa jos dva paralelna pravca tik uz nju. :?:
Bolje onda argument antiustavno, eksteritorijalno... ovako konkretno bas ne ide...
Znam da je teško smisliti različite od gore navedenih argumenata, pa si zatecen sta citas.
 
ja sam odavno zatecen sta citam, tu se slazemo.

nista, onda da verujemo da ce za 20 godina sve biti kako treba. uostalom, sve sto su ljudi koji stoje iza ovog projekta i narod koji ih podrzava ikada radili i tvrdili pokazalo se kao najispravnije moguce pa nema nikakve dileme da ce i ovoga puta biti bas tako
 
Nisi trebao da se mučiš da kucaš, bolje vikni par puta Vucicu *****

Smislenije deluje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615162#p615162:5t42lr1i je napisao(la):
lepi » Уто Апр 09, 2019 8:40 pm[/url]":5t42lr1i]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614809#p614809:5t42lr1i je napisao(la):
Дошљак » Pon Apr 08, 2019 3:18 pm[/url]":5t42lr1i]Највећа мана БнВ је баш у инфраструктури и урбанизму. Уклоњена је пруга која је могла доста допринети транспорту у тој зони, урађена је мрежа саобраћајница која ће са посетиоцима садржаја у БнВ и становницима паралисати Савску и Војводе Мишића, као и Мостар, пропуштена је шанса за метро-друмски мост у продужетку булевара АВНОЈа, такође је и сам метро истеран на обод, тј. у Савску улицу, и урађена је лоша и непрактична стаза у приобаљу.
Kako ce Savska ako dobije jos dve paralelne ulice tj.bulevara u blizini koji nisu do sada postojali, da bude paralisana?

Creme-nadlle, u potpunosti identicnih sam razmišljanja
Лепо, системом спојених судова. Вилсонов булевар који се завршава у Војводе Мишића ће паралисати Војводе Мишића због гужве коју ће генерисати највећи тржни центар на Балкану. И та гужва ће се преко Мостара прелити на Савску.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615186#p615186:1pfhn3uq je napisao(la):
Sarajevska » Uto Apr 09, 2019 11:22 pm[/url]":1pfhn3uq]Хахахха, не знам да л' је јачи наслов ("Поглед са 30 спрат") или коментари испод снимка. Сазнали смо дакле да смо добили зграду од "30 спрат", а нисмо били свесни.

Google Translate
 
Odma da se ogradim od politike, ali mislim da ovaj projekat u nasoj zemlji je tezak minimum 30 godina...... tek ce ljudi posle 30 godina moci da mere ovaj projekat i svu njegovu infrastrukturu.

Cak i da se otvore dve nove paralelne ulice, one ce sluziti vise gradjevinskim masinama nego saobracejem obicnih ljudi (osim novih stanra- broj pod upitnikom)

Ako pogledam procentualno koliko je projekat odmakao i za koje vreme....... mora se biti realan i ne ocikivati puno u neko kratko vreme.

Ako dodamo na sve ovo faktor "POLITIKA"....mozemo ocekivati i izmene i dopune, jer svaka buduca vladajucu garnitura ce pokusati da se ogradi na neki nacin na ovaj projekat.....

Sto se tice putne infrastrukture, mislim da ima prostora da se unapredi jer mislim da pruga ispred sajma nece koristiti u buducnosti a to je sasvim dobar prsotor za prosirenje....... mislim protivnik sam ovog projekta zbog nacina kako se provukao i kako je poceo, ali je Beogradu definitvno bilo potrebno da se uradi nesto sa tim prostorom!

Opet ja te zgrade mogu lako da se sruse! Ali putevi ce sigurno sluziti i priobalje ce sigurno sluziti.
 
Свакако је требало нешто да се уради али ово што је урађено целојупно је све урађено наопачке и погрешним редоследом.
 
100% se slazem za sve vezano oko samog projekta, ali tocak se pomerio i meni je drago zbog toga! Sad projekat je zaista velik, i da kazemo da se sve uradi u najboljem roku po trenutnom planu ja ne vidim ranije od 2045-2055, zaista to mislim (kada se uzmu u obzir sve moguce varijante za pomeranje rokova).

Ovaj projekat ce nadziveti svaku trenutnu politicku garnituru u Srbiji....i u tome vidim prednost istog....ima vremena i nade :)
 
Za 20 ili 30 godina Beograd neće ličiti na sadašnji, kao što ni sada ne liči na ono od pre 20 ili 30 godina. Takav način razmišljanja ne vodi razvoju ili bar ne planskom razvoju. Mora se unapred anticipirati, a delovati sada.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615162#p615162:fky86ejm je napisao(la):
lepi » 09 Apr 2019 08:40 pm[/url]":fky86ejm]
Creme-nadlle, u potpunosti identicnih sam razmišljanja
Nema nam spasa - Izgleda da nam se većinski ovaj odličan dil baš sviđa.

Da uprostim: Nekim tamo licima je omogućeno da (u prvoj fazi od oko 400,000kvm) ZARADE MILIJARDU EVRA (po računici člana @creme-nadlle). Jedino što država dobija je 32% eventualne knjigovodstvene dobiti, a za sada tu imamo minus od oko 24.5m€ i dobiti nema. Mi dali ogroman kapital u vidu besplatnog zemljišta, finansirali skupu infrastrukturu do BnV-a, usput uništili postojeću železnicu, pogazili postojeći tržišni i pravni mehanizam (usvajanjem lex specialisa), dobili arhitektonski i urbanistički tumor, oprali ko zna čiji novac, finansirali paradržavni bot mehanizam koji je narastao do gigantskih razmera, zarad 9 zgrada i tržnog centra. ODLIČAN DIL!!!!
 
Ne bih da pametujem :D ali zar nije bilo lakše da su odmah odradili šetalište celom dužinom, pa da se ne majmunišemo sa ovakvom bici stazom koja menja trasu svakih par meseci i prolazi kroz gradilište.

Ma i ja pitam svašta.

Da li neko, pa i najveći branioci ovakvog projekta, može da ospori da bi ovakva bici staza, u paru sa trkačkom stazom, trebalo da postoji celom dužinom Dunava i Save od Dorćola do Ade? Paralelno bi naravno išla "promenada" sadašnje širine.

 
Fotografije su kao da su iz onog filma sa Tom Hanksom u Saudijskoj Arabiji...
 
Vrh