Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Apsolutno se slažem. Centar grada treba da bude javan prostor, a naročito površine uz reku.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Nikada od kada postoji Savanova, tj. od 2015. kada su već nešto majmumisali.

Nije to nikakav prekid nego devijacija obaloutvrde (verovatno zbog nekog ispusta kanalizacije u reku). Mogao si malo levo da skreneš i nastaviš šetnju.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
@CASTELBIANCO
Ja nikoga ne vredjam/provociram a posebno ne tebe. Nemas razloga da se ljutis sto razliciti ljudi imaju razlicito misljenje.

@dejjan
Lutsticu Bay sam uzeo za primer samo i iskljucivo iz razloga sto sam se nadao da je bliska ljudima u Srbiji tj na ovom forumu.

Sto se tice moje izjave oko toga da li je privatno i javno vlasnistvo se nije odnosilo ni na sta drugo nego samo na deo ko ce da odrzava promenadu na dug period. Po meni zajednicki interes imaju i grad (zbog turista i gradjana koji ce tu setati i provoditi dane) i stanari okolnog naselja jer je njima najblize. Ovakvu promenadu nije lako odrzavati cak i kad ti je neko da na poklon. Kada dodje do promene gradske vlasti u Beogradu neka druga vlast ce mozda imati nizak prioritet odrzavanje promenade pa samim tim i kvalitet odrzavanja padne. (Ovo nije samo problem u Srbiji vec slican primer je bio i u US). Zato je uobicajeno da se na ovakvim projektima par ulica koje su bas u sklopu tako jednog velikog mega projekta preda investitoru na odrzavanje i samih ulica. Gde oni onda postave svoje privatno obezbedjenje. Privatno ciscenje ulica i slicno. Takav model je mnogo efikasniji za grad a i za sam taj projekat jer je to maltene garancija da ce to biti cisco i sredjeno dugi niz godina. Naravno verujem da su vec razmisljali o tome i da je to nekako reseno. U tom smislu "privatno vlasnistvo" se odnosi samo na to da bi mogli da nesmetano odrzavaju a da ceo teret odrzavanja ne ide na ceo grad vec najvise na neposredne stanare. Hteo sam samo da napomenem da je to sve cesca praksa na tako velikim projektima. Naravno da je i dalje pristup javan za sve.

@dejjan
i trenutno imas slicno takvu putanju stim da je mnogo lepse sredjeno i pogled na reku je mnogo bolji. Kada se zavrsi taj deo oko BW Galerija promenada ce ici bas pored reke. Ne sumnjam da ce to ubrzo i uraditi. Koliko znam BW Galerija bi trebalo da je gotova do kraja 2019.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=593261#p593261:2o8ii4ib je napisao(la):
dejjan » Fri Jan 04, 2019 11:16 pm[/url]":2o8ii4ib]Nikada od kada postoji Savanova, tj. od 2015. kada su već nešto majmumisali.

Nije to nikakav prekid nego devijacija obaloutvrde (verovatno zbog nekog ispusta kanalizacije u reku). Mogao si malo levo da skreneš i nastaviš šetnju.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
NIje sporno da je postojala devijacija setne staze vidi se na zadnjoj slici sa leve strane da se setači spustaju,ali da bi dosao do nje iduci iz pravca starog savskog mosta morao si da ides bici stazom ili putem.
 
Po ovim fotografijama ispada da je lakše izmestiti glavnu železničku stanicu nego glavnu autobusku. Suprotno logici se ispostavlja kao tačno jer vozove odavni niko ne koristi u Srbiji ili barem koriste mnogo manje nego autobuse.

Da prokomentarišem i onaj skaradni dečiji crtež tzv. novog glavnog gradskog trga. Ako ono duguljasto treba da bude glavna zgrada žel. st. mogli su još malo da se potrude. Ulica nema potrebe da krivuda jer nije kružni tok. Deluje mi i da nije u srazmeri jer tamo nema baš toliko prostora, osim ako neće sa rušenjem da se krene i uz Nemanjinu prema bolnici. Konačno, ako nema nikakvih sadržaja na tom mestu, nema potrebe da postoji trg, posebno ne glavni jer je to suprotno logici nastanka trgova kao gradske specifičnosti. Zapravo, to će biti kopija Skoplja, samo još gora...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Znaci posle skoro triipo godine (septembar 2015) od pocetka radova na BnV zavrsene su dve zgrade i dve su pri kraju. Radi se TC i treba valjda da krene dildo. Raskantali su glavnu zeleznicku stanicu (nova ne postoji) i pored gomile magacina i zgradu simpa (rusenje im mnogo bolje ide od ruke).
Posto je predvidjeno oko sto objekata u BnV rekao bih da ce im ovim tempom trebati sto godina da zavrse sa ovim gradilistem. eh srece i radosti za stanare..
Ocekujem tada najezdu turista koji ce dolaziti da obidju blok zgrada koji se gradi najduze na svetu, prava turisticka atrakcija :D
 
Ma nece ovo dozivetu 2. fazu, nema teorije. Ovo sto sad grade u prvoj tipuju da ce se sigurno rasprodati, a skoro verovatno i hoce, i jos taj naj od naj trzni centar i to je to. W hotel ce kako stvari stoje doci na kraju jer im se zuri da obrnu lovu na stanovima, siguran sam da su iz tog razloga kulu pretvorili u stambenu zgradu. I na kraju sve je to u interesu gradjana kako kazu - kojih? pa onih 2 posto, i to je nesto. Nama sto treba da klimamo glavom da su ova stambena gradnja i trzni centar u nasem interesu jedino ostaje da zalimo sto bar arhitektura nije na odgovarajucem nivou pa da nam oci bar imaju koristi od necijeg interesa.
 
Prema mojim očekivanjima, ovo je na stepenu realizacije od 300%. Već je učinjena nemerljiv šteta. Prihodi grada su 0.

Ranije sam komentarisao da je tržni centar preblizu Gazele i to se sada vidi kada je upaljeno osvetljenje.

Ona metalna obaloutvrda će da propusti vodu čim se nivo Save malo podigne ili kada sneg počne da se topi.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=593107#p593107:3bnmezmd je napisao(la):
dejjan » 04 Jan 2019, 11:11[/url]":3bnmezmd]Nekoliko sam video. Odakle ti procenat, stvarno ne znam niti znam da li žive stalno ili povremeno. U garaži može bilo ko osim stanara da drži vozila, baš zato što nije sve useljeno.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Velika vecina vozila se koristi skoro svakodnevno, ostaje da mi jedno verujes na rec.
U garazi niko sem stanara ne moze da drzi vozila, jer smo po parking mestu dobili po 1 stampan token, koji ne mozde da se duplira. Ako ga neko izgubi placa novi 30eur, a stari se automatski brise iz baze i postaje neupotrebljiv, vec znamo par primera komsija koji su zagubili pa posle nasli stari koji nie vise radio.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=593110#p593110:1kyxpnfk je napisao(la):
Armatura » 04 Jan 2019, 11:20[/url]":1kyxpnfk]@vradovic
Nemoj samo da rade brze i ovako sve rade po tri puta. Samo neka urade temeljno i bice dovoljno brze nego sada.

@Prcha
Promet je dobar zato sto ima dosta radnika na gradilistu inace populacija koja zivi u tim zgradama ne kupuje hleb, mleko i jaja...ako me razumes radije odu u restoran.

Vecina stanara je jedva cekala da se otvori Shop Go, i komsije koje smo upoznali se skoro svi snadbevaju u istom.
U prici sa radnicima iz Shop Go, kazu da slican promet prave stanari i radnici, a kada je lepsi dan najbrojniji su setaci pored reke, ali prave nize racune u proseku. Mislim da Shop Go nece biti profitabilan do proleca, jer tesko da ce do tada u Residencu biti 50% stanova u kojima se svakodevno zivi, a Promenadom ce veci broj ljudi ici sa dolaskom proleca tj lepseg vremena.

Za radnike i stanare je odlicno sto ovaj Shop Go ima pecenu i kuvanu hranu i solidnu pekaru.

Kada se stanari usele u Vistu i Parkview mislim da ce biti i guzve u ovom Shop Go, sem ako se kod njih ne otvori jos jedna prodavnica.
 
Ne kažem da se ne koriste vozila svakodnevno, nego da može bilo ko u dogovoru sa BW da koristi jer trenutno ima viška parking mesta.

Dogovorićemo se jednom da se nađemo da vidim taj "token" na kojoj je frekvenciji i kako se duplira :D

Analiza shop&go je sporedna stvar.
Više me interesuje kakva je struktura tih vozila u garaži. Koliko koštaju parking mesta? Ko plaća 3000e kvadrat, pretpostavljam da ima više vozila i da je najjeftinije vozilo od 50.000e?
 
Eво примера како се пруга може уклопити у зграде - библиотека у Калгарију. Овако су могли два колосека до ГЖС да оставе зазидане у тунел преко ког би биле зграде.
 
Mogli su da znaju sta je kreativnost, ovakvih primera imamo sirom sveta ne samo u Kalgariju.
 
Tu zvučna izolacija košta kao omanja zgrada.

BTW, ne mogu da ne primetim žal za poslovnim zgradama u savskom amfiteatru. Ne znam u kakvom je interesu bilo kome od nas poslovna zgrada? Šta ja imam od airport cityja npr? Ama baš ništa, samo možeš da dobiješ packu ako se ne daj bože usudiš da fotografišeš.

A da ne pominjemo presiju na parkinge (i zelene površine) koje zaposleni prave. Pogledajte Novi Beograd, sa posebnim osvrtom na onu jarugu kod belvila.
 
Pre ili kasnije će se vratiti pruga do GŽS jer je to jedan transoportni resurs koji je pre vredan za Beograd i budale smo ako ga ne iskoristimo i dalje razvijemo. Pitanje je samo vremena, načina i toga koje generacije će srušiti BNV ali sada je svima jasno da je to ogroman ožiljak Beogradu i da su se ovi malo zaneli.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=593496#p593496:r82lhn0x je napisao(la):
StariPosmatrač » 06 Jan 2019 11:02 am[/url]":r82lhn0x]Tu zvučna izolacija košta kao omanja zgrada.

BTW, ne mogu da ne primetim žal za poslovnim zgradama u savskom amfiteatru. Ne znam u kakvom je interesu bilo kome od nas poslovna zgrada? Šta ja imam od airport cityja npr? Ama baš ništa, samo možeš da dobiješ packu ako se ne daj bože usudiš da fotografišeš.

A da ne pominjemo presiju na parkinge (i zelene površine) koje zaposleni prave. Pogledajte Novi Beograd, sa posebnim osvrtom na onu jarugu kod belvila.
Pa sta ako kosta kao omanja zgrada, hvale se sa silnim milijardama tako da bi to bilo nista.

Meni je u interesu kad se vec sve ovo gradi da se grade i poslovne zgrade. Zasto da se ceo projekat pretvori u mas spavaonicu plus trzni centar idiotskih razmera? Kad se vec gradi hocu neki sadrzaj.

Presije na parkinge ce biti iovako.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592857#p592857:x6v5q966 je napisao(la):
operator » Wed Jan 02, 2019 9:15 pm[/url]":x6v5q966]Овај пројекат је доказ како се наша земља понижава за мале паре. Овај пројекат је део међудржавног уговора са Уједињеним Арапским Емиратима, а сви знамо да су наши "арапски пријатељи" признали као независну нашу јужну покрајину још 14.октобра 2008. године. Да имамо иоле патриотску власт, требало би да упутимо ултиматум влади УАЕ и да ако не повуку признање тзв. државе Косово, раскинемо све међудржавне уговоре са УАЕ и наравно уговор о Београду на води са УАЕ компанијом Еагле Хилс.

У тренуцима кад се решава судбина Косова, најмање што можемо да урадимо је да извршимо економски притисак на земље које су признале Косово, а ми имамо у сред наше престонице пројекат који води компанија из земље које не признаје територијалну целовитост Србије. Ако ми не штитимо своје интересе нико други неће заштитити наше интересе. Ја не могу да замислим да усред Кине компаније из земаља које признају Тајван као независну државу добију бесплатно земљиште да граде шта хоће. Пројекат БнВ је симбол понижења наше земље, пустили смо странце који не признају територијални интегритет Србије да раде шта хоће у сред наше престонице.
Ko da je važno što je UAE priznala Kosovo, globalizacija ionako ukida nacionalne granice. Firme iz UAE su pokupovale i hiljade hektara poljoprivrednog zemljišta u Srbiji, poslednje što su kupili je zemljište PKB-a. Mislim da je bitnije što ćemo mi ostati bez najkvalitetnijeg poljoprivrednog zemljišta jer će ga pokupovati za male pare firme iz inostranstva, nego da li je neko priznao Kosovo ili ne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=593496#p593496:2vuogucb je napisao(la):
StariPosmatrač » Нед Јан 06, 2019 11:02 am[/url]":2vuogucb]Tu zvučna izolacija košta kao omanja zgrada.

BTW, ne mogu da ne primetim žal za poslovnim zgradama u savskom amfiteatru. Ne znam u kakvom je interesu bilo kome od nas poslovna zgrada? Šta ja imam od airport cityja npr? Ama baš ništa, samo možeš da dobiješ packu ako se ne daj bože usudiš da fotografišeš.

A da ne pominjemo presiju na parkinge (i zelene površine) koje zaposleni prave. Pogledajte Novi Beograd, sa posebnim osvrtom na onu jarugu kod belvila.

Mного што шта по БнВ је коштало већ као омања зграда. Има ту и пуно привременог садржаја, нпр. пирвремени промо штанд - кафић, привремене рампе на пружним прелазима које нису никад ни пуштене у погон па су склоњене, привремене ограде које су скинуте на шеталишту, затим улице којима су поплочани тротоари, а сад преко њих иду багери и кипери са блатњавим гумама.

А шта имамо ми тачно и од стамбених зграда? Шта имамо ми од А блока нпр? И лоше планирани стамбени комплекси једнако праве пресију на зелене површине и паркинге. А тржни центар тек, шта имамо ми од њега? Ту ће се стварати не само пресија на паркинге и зелене површине, већ на целокупни саобраћај, посебно јавни превоз.
 
Biciklistkinja":qjnthe6s je napisao(la):
Pre ili kasnije će se vratiti pruga do GŽS jer je to jedan transoportni resurs koji je pre vredan za Beograd i budale smo ako ga ne iskoristimo i dalje razvijemo. Pitanje je samo vremena, načina i toga koje generacije će srušiti BNV ali sada je svima jasno da je to ogroman ožiljak Beogradu i da su se ovi malo zaneli.
To je upravo problem. To nije nicije kada je sagradjeno i prodato. Najmanji bi bili troskovi rusenja. Zamisli troskove nadoknade stanarima.

"Vi sagradite neku kuću, posle 20 godina vam se ne sviđa i srušite je, napravite novu. Kad negde tresnete gradski blok u neku slobodnu površinu, za koju smo se ranije dogovarali da bude nešto drugo, nema mogućnosti da se to promeni. Problem je u nepopravljivosti." Arh Bojan Kovacevic

Najgora stvar po meni koja bi se desila je da oni izgrade sve u gruboj fazi, da prodaju a da ne zavrse gradnju do momenta useljenja. To bi onda bila nocna mora. Ovako je bolja varijanta gde grade pa ako prodaju grade dalje, s tim sto u varijanti da im zainterrsovanost kupaca padne ispod granice rentabilnosti ostaju prazne rupe, kvartovi, koje ce nekom daljom izgradnjom i projektovanjem biti jako tesko uklopiti u celu papazjaniju koja ce u tom momentu nastati.

Sent from my Lenovo K53a48 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=593435#p593435:pc0l5e3p je napisao(la):
dejjan » Sub Jan 05, 2019 9:56 pm[/url]":pc0l5e3p]Ne kažem da se ne koriste vozila svakodnevno, nego da može bilo ko u dogovoru sa BW da koristi jer trenutno ima viška parking mesta.

Dogovorićemo se jednom da se nađemo da vidim taj "token" na kojoj je frekvenciji i kako se duplira :D

Analiza shop&go je sporedna stvar.
Više me interesuje kakva je struktura tih vozila u garaži. Koliko koštaju parking mesta? Ko plaća 3000e kvadrat, pretpostavljam da ima više vozila i da je najjeftinije vozilo od 50.000e?

A zasto misliti da u BnV zive samo milioneri i da kvadrat kosta 3-5000e? (Ok kostace u kuli ali verujem da ni skyline nece zaostajati sa cenom) Kvadrat kosta 2450-2550e m2 SA PDV-om iliti oko 2300e bez pdv-a. Jedino sto je parking mesto obavezno (ali i mora da bude da bi licilo na nesto) i cena je 18000e. Sta reci onda za one koji kupuju stanove na NBG gde su cene 2500e+ BEZ PDV-a? Okolina hrama gde je kvadrat 3000e+ isto bez pdv-a i td... Ove "jeftinije" gradnje nema nista ispod 2000e po m2. Srecom pocele su polako cene da padaju ako se ne proda u predvidjenom roku. Tako da verujem da ce u BnV biti stanara koji ce itekako koristiti markete.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=593435#p593435:1hhevc1k je napisao(la):
dejjan » 05 Jan 2019, 20:56[/url]":1hhevc1k]Ne kažem da se ne koriste vozila svakodnevno, nego da može bilo ko u dogovoru sa BW da koristi jer trenutno ima viška parking mesta.

Dogovorićemo se jednom da se nađemo da vidim taj "token" na kojoj je frekvenciji i kako se duplira :D

Analiza shop&go je sporedna stvar.
Više me interesuje kakva je struktura tih vozila u garaži. Koliko koštaju parking mesta? Ko plaća 3000e kvadrat, pretpostavljam da ima više vozila i da je najjeftinije vozilo od 50.000e?

Struktura vozila je sarenolika, od uobicajenih kola do skupljih autombila. Vecina stanara ima 2 auta koliko sam primetio.

Parking mesta su kostala 19.800eur, a dupla 31.800eur ali ona imaju manu jer je pozadi zid pa mora da se pomeri prvi auto da bi izasao taj drugi do zida.
 
Vrh