Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Dosljak apr ovac fotkaj taj pogled iz apr na to dvoriste ... i te budzevine
 
Ево Дишо, није поглед из АПРа већ са терасе из Бранкове. Уживо је још накарадније, мало је лоше видљиво због сунца које бије контру.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577253#p577253:2bolmxbe je napisao(la):
Propeler » Sub Okt 27, 2018 2:17 pm[/url]":2bolmxbe]Pri osvajanju sveta treba brisati sve tragove nasleđa, kulture, tradicije, svesti, istorije i saznanja, paralelno s tim degradirati i uništavati obrazovanje i učenje, promovisati nekulturu, nemoral, primitivizam, priglupost i razne oblike aberantnog ponašanja, kako bi se stvorile široke mase neprosvećenih, zatupljenih i primitivnih goja koje će u potpunosti služiti svojim gospodarima kao robovi.
Ovaj sjajni komentar me je podsetio na Čerčilove reči kada je u žaru diskusije rešavajući neke probleme u Velikoj Britaniji jedan general predložio da se zarad drugih interesa žrtvuje kultura. Na to mu je Čerčil odgovorio: "Generale, a šta ćemo onda braniti?"
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578367#p578367:1m1fzlr3 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Čet Nov 01, 2018 6:41 pm[/url]":1m1fzlr3]
Ova je zakonom zaštićena, Simpo nije bio.

aZNGqA9_460sa.gif

Smiri se Ben i prihvati surovu stvarnost. Znaš da se nervne ćelije ne regenerišu i zato počni da kolutaš očima kao ja, daleko je bezazlenije nego cepati pivo.

Rušenje Simpa je ZLOČIN!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578695#p578695:tozo4f6e je napisao(la):
Delija » 02 Нов 2018 09:40 pm[/url]":tozo4f6e]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578364#p578364:tozo4f6e je napisao(la):
stf » 01 Nov 2018 06:37 pm[/url]":tozo4f6e]
Ova je zakonom zaštićena, Simpo nije bio.
Шта ти мислиш о рушењу зграде Симпа?
Apsolutno nepotrebno, besmisleno, malograđanski. Od toliko zemljišta koje je predmet ugovora zaista nije bilo potrebe rušiti zgradu već joj rekonstruisati enterijer za nove potrebe. Ako to nije moguće, srušiti je i prilikom zidanja nove zadržati fasadu stare, kao sa bivšom američkom ambasadom u Kneza Miloša.

Ali nije zločin u pravnom smislu, jer zgrada nije bila zaštićena. Ali jeste zločin u moralnom smislu.
 
KALENIC;153766170 je napisao(la):
Danas sam izmedju ostalog obisaom i ovo gradiliste.
Novo je mada sam jednom do sad izneo opste misljenje na gradilistu da ce firma IZ belgije raditi kulu.To se nije ostvarilo.Mozda nece ni ovo ali.>
Razgovarao sam danas sa ne obicnim radnicima iz Milenijum tima i dotakli smi se teme i o kuli.Stvari za sada stoje ovako.
Italijani su bili ovih dana i oni ce graditi kulu.Prethodno mora se obaloutvrda dovesti u red.Ipak je odron bio okidac ovako dugog zasto. Trenutno se radi na nasipanju krupnog kamenja duz odrona i iznad odrona odnosno baceni kamen se sabija ili nabija.

Dubina gde se ravi vestacki sprud ili baca kamen je sedam metara po ovom vodostaju.
Strabag bi trebao da predje na novo radiliste za nove dve zgrade.
Milenijum tim uskoro pocinje da gradi i park uz bulevar.
Kucice uz Savsku se ruse.
Interesantno je da je Milenijum tim na kuli radi prvih pet etaza,Dve podzemne i tri nadzemne, a onda Italijani nastavljaju dalje.

45320903_1898970653556309_5754573379919151104_n.jpg


45384091_1898970636889644_1569624828007153664_n.jpg


45343179_1898970580222983_3818663235419111424_n.jpg


45351672_1898970846889623_4458382074239254528_n.jpg


45257880_1898970916889616_1841573249427701760_n.jpg


Ovde kazu da imaju jos dosta posla, a i ovo je uslov za gradnju.

45411287_1898970936889614_8410035724983730176_n.jpg


45278525_1898971013556273_4756093242804535296_n.jpg


45296877_1898971203556254_4697229891379134464_n.jpg


Ide bulevar ka Gazeli.

45327419_1898971240222917_7903149508685463552_n.jpg


45342231_1898971263556248_2154572813644595200_n.jpg


45233611_1898971380222903_6162548006924058624_n.jpg


45342258_1898971530222888_2325822170577502208_n.jpg


45253347_1898971493556225_8228374568461402112_n.jpg


45276129_1898971630222878_7011236898983116800_n.jpg


Deo kuca je poruseno uz Savsku ulicu.

45235053_1898971833556191_1589082172319334400_n.jpg


45280080_1898971953556179_4863461317761040384_n.jpg


45444673_1898972016889506_6501668363939348480_n.jpg


45254760_1898972140222827_5328264611269443584_n.jpg


45351232_1898972283556146_7675734318961917952_n.jpg


45259848_1898972506889457_1963690358042787840_n.jpg


45302144_1898972540222787_4659327565201145856_n.jpg


45306214_1898972600222781_2102679764643872768_n.jpg


45483830_1898972840222757_3023660966408617984_n.jpg


45259195_1898972823556092_7612240838172606464_n.jpg


45342238_1898972853556089_4496359781388255232_n.jpg


45253347_1898972963556078_8454816930912534528_n.jpg


Ovde nasipaju.

45284367_1898974266889281_8816084862315266048_n.jpg


45347921_1898974280222613_2578452245712470016_n.jpg


45351651_1898974233555951_6568602981116149760_n.jpg
Kalenić sa SSC
 
Zbog preglednosti ne bi bilo loše da NBGD strana dobije zasebnu temu.

Nego, oni odron planiraju da saniraju nasipanjem krupnog kamenja. I šta će onda se desi? Kao što znamo, voda uvek pronađe put i to tamo gde nam najmanje odgovara.

Mogu samo da se nadam da su svi šipovi dovoljno duboki.
 
Мислим да и имамо тему о блоку 18. А овај спој булевара Н. Тесле и Владимира Поповића би морао да се уради пре затварања старог моста зарад демонтаже, а кружни ток је ко створен за привремену окретницу трамваја (нешто као на Аутокоманди, а и служило би и за убудуће пошто на НБГ има окретница само на терминусу у блику 45).
 
Nemci su se malo bavili ovim nasim predivnim projektom, pa ako nekoga zanima moze da procita:

Hauptstadt ohne Bahnhof

In Belgrad muss für ein umstrittenes Luxusviertel vieles weichen – mit gravierenden Folgen

Der Tagesspiegel4 Nov 2018Von Thomas Roser, Belgrad und Claudia Seiring, Berlin
Foto: Robert B. Fishman/Imago

Mit riesigen Plakaten werben die Planer von „Belgrad am Wasser“für ihr Projekt – auch neben dem Hauptbahnhof, der seit Juli nicht mehr angefahren wird.
Belgrad - Vor wunderlichen Überraschungen ist der Reisende auf dem Balkan nie gefeit. Seit dem 11. September wird beispielsweise in Serbiens Hauptstadt Belgrad die Festbeleuchtung für die Weihnachtsfeiertage installiert. Mit dem Ziel, mehr Touristen anzulocken, rechtfertigt die Kommune die in den vergangenen vier Jahren um ein Hundertfaches gestiegenen Ausgaben von umgerechnet drei Millionen Euro für die korruptionsträchtige Neujahrsbeleuchtung. Wer sich an den Belgrader Lichterfestspielen ergötzen will, sollte allerdings lieber nicht per Zug oder Bus anreisen: Denn der Haupt- und der Busbahnhof sind aus dem Zentrum verschwunden, die Innenstadt ist quasi abgeschnitten. Zumindest für alle, die die Stadt aus der Ferne anfahren wollen.

Ob störende Häuserzeilen, Schienen, der Bahnhof oder gar eine Brücke: Es ist das umstrittene Luxusviertel „Belgrad am Wasser“, für das in Belgrad alles weichen muss. Ohne Ausschreibung und Wettbewerb, dafür aber mit einem eilig durch das Parlament gepeitschten Sondergesetz wurde das wenig transparente Prestigeprojekt im Frühjahr des Jahres 2015 auf den Weg gebracht.

Schon ein Jahr später sollte die Großbaustelle am Save-Ufer erstmals für weltweite Schlagzeilen sorgen. In einer Nacht- und Nebelaktion wurde im April 2016 eine komplette Straßenzeile von maskierten Bauarbeitern ohne jegliche Genehmigung geräumt – und abgerissen. Die von aufgeschreckten Anwohnern alarmierte Polizei ließ die Maskenmänner, die mit Baseballschlägern angerückt waren, gewähren. Wenig Ermittlungseifer zeigte hernach die Justiz: Bis heute ist die illegale Abrissaktion nicht aufgeklärt.

Zwar kündigt der allgewaltige Staatschef Aleksandar Vucic seit 2014 jährlich den baldigen Bau einer Schnellzugtrasse nach Budapest mit chinesischer Hilfe an. Doch seit der voreiligen Stilllegung des Belgrader Hauptbahnhofs im Juli ist schon die Expedition zu den schlecht erreichbaren Ausweichbahnhöfen im besten Fall ein Abenteuer geworden.

Nur alle 45 Minuten macht sich ein Bus vom als Verkehrsknotenpunkt in der quirligen Stadt nicht mehr existierenden Ex-Hauptbahnhof zum unvollendeten Neubahnhof „Prokop“unweit der Auto- bahn auf. Weder Aufzüge noch Rolltreppen erleichtern nach der Ankunft den Reisenden im Bahnhof ohne Bahnhofsgebäude den Abstieg zu den unterirdischen Schienen: Für Wartende sind weder Bänke noch ein Kiosk zu finden.

Reisende, die dagegen die berühmte Bahnstrecke Belgrad-Bar nutzen wollen, um Montenegro oder Griechenland per „Tito-Express“zu erreichen, haben derweil zunächst die Odyssee zum abgelegenen Vorortbahnhof Topcider zu meistern: Schlecht angebunden empfiehlt sich eigentlich nur die Anreise mit einem Taxi – vorausgesetzt, dessen Fahrer weiß, wo der Bahnhof liegt. In Topcider angekommen empfängt einen Leere. An der einsamen Station mit drei Bahnsteigen und sechs Gleisen gibt es weder ei- nen Kiosk noch andere Geschäfte. Durch eine düstere Unterführung müssen die Passagiere dort ihr Gepäck zu den Bahnsteigen wuchten.

Selbst die Bewohner der Stadt wissen nicht unbedingt, von welchen Punkten aus Belgrad gerade an das Schienennetz des Balkan angeschlossen wird. Der

Bus vom Flughafen hält ausdrücklich an der Station „Hauptbahnhof“– wo an dem einzigen geöffneten Schalter auch

Fahrkarten verkauft werden. Allerdings gehört zum Service nicht, den Reisenden darüber zu informieren, dass der Bahnhof selbst seit Juli abgeschnitten ist. Wer Pech hat, wartet dort auf einen Zug, der nie kommen wird.

Zu allem Übel will die Stadt nun auch noch den Busbahnhof vor dem Bau eines neuen abreißen – und an zwei provisorische Haltestellen verlagern lassen. „Abreißen – und dann überlegen, was man will“, umschreibt das Wochenblatt „NIN“bitter die Logik der kommunalen Verkehrsplanung. Derweil ist auf der Baustelle von „Belgrad am Wasser“außer dem Bahnhof nun auch noch die älteste Lokomotive des Landes verschwunden. Ungestört konnten Diebe im Depot des Eisenbahnmuseums tagelang eine Dampflokomotive aus dem Jahr 1864 zerlegen. Die Investoren von „Belgrad amWasser“hätten einen Monat zuvor den Abzug des Wachpersonals veranlasst, heißt es in einer hilflosen Entschuldigung des Museumsdirektors.

Fahrkarten werden noch verkauft, aber Züge fahren hier nicht mehr

Izvor:
www.pressreader.com/germany/der-tagessp ... 3652059148
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578843#p578843:3rtenaos je napisao(la):
miki-nbgd » Sub Nov 03, 2018 4:44 pm[/url]":3rtenaos]Pogledajte prilog 1
file.php

file.php

Bukvalno su stavili nadgrobni spomenik na obalu reke. Pretužno je ovo šta su napravili. Zalepiti neki baner na vrhu tih zgrada tipa "Beograd - upokojen 2018" uz epitaf "bio jednom jedan grad", zapaliti svecu ispod spomenika i to vam je to...
 
Prvo, onaj gore napisani Nemački članak je kritičarska kuća, koja uglavnom takve tekstove i piše za sve (Ne vidim njihovu povezanost sa Srbijom, niti sa bilo čim ovde, ali verovatno su dobili nešto novca pa su i to morali da spomenu - pošto tako i rade).

A drugo, da li priliči nekom savremenom čoveku da napiše ovakav opis ispod fotografije?
Da li bi bilo lepo da vama neko pred kućom ili stanom zapali sveću, a iznad vrata okači tablu sa vašim natpisom?
Naravno da ne bi, to je nečiji dom sada, i trebalo bi ga ceniti, kako njihov - tako i vaš.
Sveće kupite, prošetajte do neke crkve, zapalite ih za zdravlje i sreću, molite se za mir, jer je ovde prisutna jako velika količina mržnje- to nije dobro...

I ne razumem šta je to ovde uništeno? Za čim se toliko žali?
Jesu li one raspadnute kuće, šupe, udžerice, magacini i ostalo imali neku posebnu istorijsku vrednost?
Da li je to sve srušeno dok su ti ljudi bili u svojim domovima? Da li je nekog buldožer sravnio sa svojom kućom? Pa naravno da nije, svi su oni pre toga preseljeni u svoje nove modernije stanove na lepim mestima (svakako mnogo lepšim nego stare oronule kuće u kojima su živeli).
I svi su oni zadovoljni, samo vi niste, samo vama nešto stalno smeta.
Ono što je od istorijskog i kulturnog značaja, kao što je železnička stanica - nije srušeno, nije bilo u planu da se ruši, niti će biti - naprotiv, osvežiće se i pretvoriti u lep muzej koji će biti dostupan svima.
Ove zgrade možda nisu najnovijeg dizajna koji postoji, ali su svakako najmodernije koje imamo. Sa druge strane ne bi ni priličilo da se od jednom izgradi nešto u najnovijem dizajnerskom stilu, jer se ne bi uklapalo sa starim delom grada, previše bi odskakalo.
Svuda se po Evropi koristi izlaz na reke, gradi pokraj njih, jedino pojedinima ovde to pravi problem...
Zašto pratite ove teme? Zašto smarate druge koji su ovde došli da vide šta ima novo, dokle se stiglo sa radovima?
Kao što spomenuh u nekom prethodnom postu - ima puno lepih lokacija u gradu na prodaju, kupite, investirajte, sagradite šta vam se sviđa, po vašem ukusu i rešite problem.
Svim članovima želim ugodan ostatak dana.
 
Pod uslovima koje su dobili, i ja bih mogao da gradim (da mi Grad obezbedi svu infrastrukturu, garantuje da će sve da raščisti, garantuje metro, da zidam sledeću zgradu tek kada prodam stanove u prethodnoj...)

Koji investitor je sve to dobio do sada?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579014#p579014:3pul25wm je napisao(la):
astrodule » Ned Nov 04, 2018 2:50 pm[/url]":3pul25wm]Pod uslovima koje su dobili, i ja bih mogao da gradim (da mi Grad obezbedi svu infrastrukturu, garantuje da će sve da raščisti, garantuje metro, da zidam sledeću zgradu tek kada prodam stanove u prethodnoj...)

Koji investitor je sve to dobio do sada?

Ovo je prvi projekat kome su dati takvi uslovi, jer je i prvi projekat u zemlji koji obuhvata ceo jedan kvart koji nema infrastrukturu.
Ja koliko znam grad i treba da obezbedi to (ukoliko nije ugovoreno drugačije).
Grad radi putnu infrastrukturu, vodovod, toplovod, kanalizaciju i sve uz to, dok Eagle Hills finansira gradnju objekata. Takođe ništa neoubičajeno da se prvo radi promocija zgrade, zatim kreće prodaja, pa kada firma sakupi nešto novca - počinje izgradnja (Kao i svuda u svetu).
Recimo tržni centar, poslovni prostori, i objekti slične namene se uglavnom grade od gotovog novca kompanije koja investira. Jer u većini slučajeva lokali se iznajmljuju, tako da firma radi procenu ko će sve zakupiti lokale, prema tome se određuje kvadratura objekta i drugo (ima i tu malo priliva novca u startu pre samog početka gradnje, ali uglavnom najveći deo firma mora sama da uloži odmah).
Da je to tako jednostavno, svako bi zidao zgrade. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579025#p579025:echjrsje je napisao(la):
Mr.Awesome » Ned Nov 04, 2018 3:35 pm[/url]":echjrsje]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579014#p579014:echjrsje je napisao(la):
astrodule » Ned Nov 04, 2018 2:50 pm[/url]":echjrsje]Pod uslovima koje su dobili, i ja bih mogao da gradim (da mi Grad obezbedi svu infrastrukturu, garantuje da će sve da raščisti, garantuje metro, da zidam sledeću zgradu tek kada prodam stanove u prethodnoj...)

Koji investitor je sve to dobio do sada?

Ovo je prvi projekat kome su dati takvi uslovi, jer je i prvi projekat u zemlji koji obuhvata ceo jedan kvart koji nema infrastrukturu.
Ja koliko znam grad i treba da obezbedi to (ukoliko nije ugovoreno drugačije).
Grad radi putnu infrastrukturu, vodovod, toplovod, kanalizaciju i sve uz to, dok Eagle Hills finansira gradnju objekata. Takođe ništa neoubičajeno da se prvo radi promocija zgrade, zatim kreće prodaja, pa kada firma sakupi nešto novca - počinje izgradnja (Kao i svuda u svetu).
Recimo tržni centar, poslovni prostori, i objekti slične namene se uglavnom grade od gotovog novca kompanije koja investira. Jer u većini slučajeva lokali se iznajmljuju, tako da firma radi procenu ko će sve zakupiti lokale, prema tome se određuje kvadratura objekta i drugo (ima i tu malo priliva novca u startu pre samog početka gradnje, ali uglavnom najveći deo firma mora sama da uloži odmah).
Da je to tako jednostavno, svako bi zidao zgrade. :)
Pa iz ovoga sto si napisao i proizilazi da svako i zida zgrade....
 
ja mislim kada se sve sredi, da ce ipak lepo da izgleda. tako i u hamburg svi se zalili kako je upropasceno, a kada su zavrsili vecina podrzava. mislim da ce ovde bas da bude isto kad se izgradi mal, hotel 1 i kula
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579004#p579004:2x5j59fx je napisao(la):
Mr.Awesome » 04 Nov 2018 01:08 pm[/url]":2x5j59fx]Prvo, onaj gore napisani Nemački članak je kritičarska kuća, koja uglavnom takve tekstove i piše za sve (Ne vidim njihovu povezanost sa Srbijom, niti sa bilo čim ovde, ali verovatno su dobili nešto novca pa su i to morali da spomenu - pošto tako i rade).

A drugo, da li priliči nekom savremenom čoveku da napiše ovakav opis ispod fotografije?
Da li bi bilo lepo da vama neko pred kućom ili stanom zapali sveću, a iznad vrata okači tablu sa vašim natpisom?
Naravno da ne bi, to je nečiji dom sada, i trebalo bi ga ceniti, kako njihov - tako i vaš.
Sveće kupite, prošetajte do neke crkve, zapalite ih za zdravlje i sreću, molite se za mir, jer je ovde prisutna jako velika količina mržnje- to nije dobro...

I ne razumem šta je to ovde uništeno? Za čim se toliko žali?
Jesu li one raspadnute kuće, šupe, udžerice, magacini i ostalo imali neku posebnu istorijsku vrednost?
Da li je to sve srušeno dok su ti ljudi bili u svojim domovima? Da li je nekog buldožer sravnio sa svojom kućom? Pa naravno da nije, svi su oni pre toga preseljeni u svoje nove modernije stanove na lepim mestima (svakako mnogo lepšim nego stare oronule kuće u kojima su živeli).
I svi su oni zadovoljni, samo vi niste, samo vama nešto stalno smeta.
Ono što je od istorijskog i kulturnog značaja, kao što je železnička stanica - nije srušeno, nije bilo u planu da se ruši, niti će biti - naprotiv, osvežiće se i pretvoriti u lep muzej koji će biti dostupan svima.
Ove zgrade možda nisu najnovijeg dizajna koji postoji, ali su svakako najmodernije koje imamo. Sa druge strane ne bi ni priličilo da se od jednom izgradi nešto u najnovijem dizajnerskom stilu, jer se ne bi uklapalo sa starim delom grada, previše bi odskakalo.
Svuda se po Evropi koristi izlaz na reke, gradi pokraj njih, jedino pojedinima ovde to pravi problem...
Zašto pratite ove teme? Zašto smarate druge koji su ovde došli da vide šta ima novo, dokle se stiglo sa radovima?
Kao što spomenuh u nekom prethodnom postu - ima puno lepih lokacija u gradu na prodaju, kupite, investirajte, sagradite šta vam se sviđa, po vašem ukusu i rešite problem.
Svim članovima želim ugodan ostatak dana.
Sto uporno ponavljas ko papagaj kao da slusamo Vucica, Malog i Vesica. Ko normalan moze da kaze da su one raspale kucice i sav krs i lom imali ikakvu vrednost i ko je to ovde i bilo gde ikad rekao?

Zasto jedan trzni centar mora da uzurpira onoliku povrsinu i zasto se jednom trznom centru pridodaje onakva vaznost?

Ko kaze da je protiv izlaska na reke, ko je to ovde ijedanput pomenuo?

Ova slika ilustruje koliko je pomenutim likovima stalo do istorijskog i kulturnog nasledja ovog grada. Jedna lepa i vitalna zgrada iz 1922 godine se uklanja a ona sramota iza ostaje da krasi i ulepsava grad. O cemu ti pricas?


Dalje, ove zgrade ne da "mozda nisu najnovijeg dizajna" nego su mediokritet kakav skoro nisam video, predstavlaju dno arhitekture i prostotu same po sebi. Da je bilo pameti zaustavili bi se na visti/parku pa bi sve kako tako proslo, ne oni ovo dupliraju tako da cemo imati pravi jednoobrazni pod konac zid sastavljen od ovoga


pa x 2.

Reci mi dali bi iko nesto ovako prosto na nivou studenta 1. godine uspeo da nametne Nemackoj i Frankfurtu kao zgrade u projektu od "nacionalnog znacaja"?
 
Posle dužeg vremena sam danas prošetao ovuda, pa evo i nekoliko sličica koje sam usput snimio.
Ovuda više ne može da se prođe, i pešačka i bicilistička staza su ovde prekinute:

Pogledajte prilog 6
Održavanje i čišćenje ovog dela se nastavlja redovno, iako nema posetilaca jer je izuzetno teško stići dovde. Na sve strane su danas bile trake, jedva sam prošao. Voleo bih da vidim slično održavanje i u drugim delovima grada, a ne samo ovde.

Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
Znas sta ja nikako nemogu da shvatim... Kad ovde isti ljudi pricaju kako su neke zgrade dno dna, a onda na sledecoj strani pricaju kako je kvadrat preskup i tu niko nece da zivi sem nekih gasterbajtera, estrade, politickih mafijasa itd, pa na sledecoj strani kako zgrade nisu bezbedne, kako je interijer los. Pa cekaj... Jel vi hocete vrh arhitekture i izgelda kojeg ce samo bogatasi moci da priuste? Ili hocete jefitne stanove koje ce te vi moci da pristite? Jel vi ismejavate ljudi koji ce da zive tu, ili ste stvarno zabrinuti o tome kako stanovi nisu bezbedni i kako ce stanari ziveti na gradilistu narednih 20 godina? Pazite, kako god se ovo gradilo, vi, a znate koji ste, cete govoriti samo o losoj strani.

Na ovoj temi je prilicno mali broj ljudi, ne shvatam koga mislite da lozite svim tim pricama?
 
ovo je preskupo za kvalitet arhitekture (uporedjujuci sa slichnim lokacijama i projektima po regionu) a kvalitet i i bezbednost su se kod nas postizali i za mnogo manje pare, da ne govorimo sta rade oni kojima smo navodno "davali domaci", odnosno inostrani gradjevinari. STa ti tu nije jasno? neke stvari mogu da budu loshe na vishe strana.

I da, da razjasnimo - koje su to dobre strane ovog projekta, osim onoga cega se hvatate vec cetiri godine praktichno - rasciscavanje terena? Od 3 milijarde nema nista, zbog ovog projekta grad godinama nece imati resenje za zeleznicku i autobusku stanicu (u normalnim sredinama zna se sta bi se prvo uradilo da se ne usporava zivot grada od preko milion stanovnika), price o magnetu za turiste su svima smeshne jer je arhitektura prosek za Evropu sredinom 90tih a bugarski turisti kod nas ne dolaze u shoping svakako, promenada je visestruko puta manje od optimalne mere i raskopava se svaka dva meseca, kada se ne raspada, jer je sinhronizacija na ovom projektu strani pojam.

Dakle koje su to dobre strane ovog projekta? Pare? Kvalitet arhitekture? Kvalitet urbanizma? Sta ga recimo chini nacionalnim projektom iznad West 65, Central Garden-a itd? josh jedan trzni centar?
samo zato sto zbog ovog projekta zaradite sendvic ili drzavnu fotelju, ne znachi da je projekat generalno dobar
 
Vrh