Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

[
[/quote]



Nema potrebe da nazivas nekoga lazovom. Da ima pravde protiv tebe bi trebalo pokrenuti sudski postupak za sirenje neistine.
[/quote]
kako to misliš ,da ima pravde?pa valjda smo pravna država ,pobogu
 
Polako se slazu kockice i pomalja sta se stvarno dogadjalo i nastala situacija koju su "sekundarci" iskoristili.

U startu cele price se na jednom od foruma oglasio gospodin, visoko pozicioniran u strukturi zeleznice i napisao-

OGOLJENA ISTINA !!! Tek ovih dana se ta ista istina probija na videlo, te danas imamo clanak u Novostima, kakve god da su.
http://www.novosti.rs/vesti/naslovn...DjE-EKSPONATA-Selidbu-lokomotive-omeli-odmori

Omrazeni Vesic je samo elaborirao ono sto svi u direkciji zeleznice znaju.. NESPOSOBNJAKOVICI nisu iselili lokomotive u zadato vreme.
Unapred se znalo , da sa gasenjem Glavne-ODLAZE i zastitari..!
I to sam vec komentarisao ovde kada je neko pominjao "zatrpane " lokomotive-KO JE tu omanuo...

Deo prisutnih na forumu voli da svaki dogadjaj politizira, a tome ovde nema mesta.
Radi se samo o smuljavim rukovodiocima nedostojnih mesta koje drze poslednjih 10 godina.....

A novinarskih gluposti bilo je na pretek tako da su se slabi poznavaoci cinjenicnog stanja zeleznice, nahvatali na lepak.
Unustena je skoro 70% pokazna lokomotiva "Presek" iz Pule, dok je NAJSTARIJA sacuvana lokomotiva 044, takodje doneta iz Pule,
prosla manje devastirano i obnovljivo..

BTW... Kako vam nije palo na pamet da se kradja nije odmah objavljivala kako bi garagane nahvatali pri predaji plena otpadima ???
Vise puta ponovljen postupak :kk: ..I raspitajte se o imenima "vlasnika" otpada... :mrgreen: I ko je KRALJ bakra u Srbiji.. :lool:
Ali prvo popijte vode i malo secera... :laugh:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=567628#p567628:t09vvfom je napisao(la):
vradovic » 15 Sep 2018 03:21 am[/url]"
Nema potrebe da nazivas nekoga lazovom. Da ima pravde protiv tebe bi trebalo pokrenuti sudski postupak za sirenje neistine.

pozivanje na pravdu u bilo kom kontekstu BNV-a, kada vam nije smetalo kako je ovaj projekat zapocet i kako se odvijao vec godinama, je istovremeno i infantilno i besramno i komichno....pogotovo za nekoga koji je godinama lagao kako ce ovo da bude domaci zadatak svetskim neimarima, turisticki magnet itd...
 
Значи кривица је ипак у Зокином дворишту, као што сам и предпоставио.
 
Прича о овом догађају ће трајати још 3 дана и појео вук магарца...
 
Članak u Novostima je interesantan, ali i dalje obe strane izbegavaju da odgovore na ključna pitanja, a ono što govore nije ključno za razumevanje krivice za ovaj događaj.

Prvo, ukidanje saobraćaja na stanici nema veze da sa podrazumevanom obavezom da se I DALJE štiti vredna imovina koja je tu ostala. Dakle, to je i dalje neko morao da radi pošto je u pitanju velika vrednost raznih vrsta. Pojmovi "saobraćaj" i "imovina" nemaju veze jedan sa drugim.

Zatim, ne znam kako može BNV da naredi železnicama da se isele a da on nije preuzeo upravljanje tim zemljištem i imovinom? BNV je ili "u posedu" (u zakupu) tog zemljišta i imovine ili nije (ne u "vlasništvu", jer je to različito). Ako jeste, onda ima pravo da traži da se svi drugi, pa i tuđi čuvari, isele sa zemljišta i imovine kojima on upravlja. Ako nije u posedu, onda nema. Dakle, ili jeste ili nije.

Pa zatim, ako su na vreme obaveštene o trenutku preuzimanja zemljišta, železnice su stvarno trebale da se isele na vreme. Međutim, ako zbog kompleksnosti operacije, hroničnog nedostatka novca, objektivnih okolnosti ili prosto neorganizovanosti posle podele, to nisu na vreme uspeli, to i dalje ne briše obavezu da onaj ko je u fizičkoj i pravnoj mogućnosti štiti istorijski vrednu imovinu. A taj neko ko je to trebao da radi su ili železnice, ako BNV zaista nije ušao u posed, ili BNV ako jeste, pa je "u posedu" imovine koja je tuđe vlasništvo, ako upravo BNV brani vlasniku da je ON čuva.

Što nas ponovo dovodi do ključnog pitanja, pošto već zbog nečega nisu iselile svu svoju vrednu imovinu (a nešto nisu ni mogle, naprimer istorijski vodotoranj, trafo stanice i druga vredna oprema), da li su železnice uopšte bile u mogućnosti da je i dalje čuvaju? Da li im je bilo DOZVOLJENO da zadrže čuvara? A ako im je rečeno da to neće moći jer BNV ulazi u posed, kako su tekli pregovori da BNV preuzme tu obavezu? Da li je takvih pregovora uopšte bilo? BNV je uostalom firma delom u državnom vlasništvu. Stranog partnera takve sitnice kao što je jedan čuvar jednostavno ne interesuju, pa on sigurno ne bi pravio smetnje za bilo kakav dogovor. Ako su železnice bile sprečene, bilo da zadrže svog čuvara, bilo da njegovu platu daju BNV-u da on tu drži svoje čuvare, ne vidim kako bi železnice mogle da nose GLAVNU odgovornost, izvan onog dela da su možda mogle i ranije da se isele. Ali ako to zbog bilo čega, objektivnog ili ne, nisu uradile, to ne ukida obavezu da se takva istorijska vrednost i dalje i čuva. Pa je glavno pitanje ko je TO sprečio?

Odgovor na ovo pitanje bi bio značajan pošto za sada najveće izglede da bude istina ima veoma tužna mogućnost da je jedna fima u delimično državnom vlasništvu, ali sa puno para, rekla drugoj potpuno državnoj firmi bez para: "Iseljavajte se odavde do tog i tog datuma (ukidanje saobraćaja) kako god znate, a posle nas apsolutno ne interesuje šta će dalje biti od sto godina starog Beogradskog železničkog čvora i od bile čega što se tu u tom trenutku zatekne neodnešeno (iako su oni i dalje samo zakupci, ako su i to).
 
Ovo bi vredelo ponoviti:

Ko sada čuva stari vodotoranj? Depo? Okretnicu? Ko čuva električne i signalne instalacije bivšeg žel. čvora? Semafore i trafo stanice? Da li su i dalje pod naponom? Šine, pragove, skretnice, preostale zgrade i njihov sadržaj? Postoje bar dve veoma dugačke i zaključane barake u kojima ne izgleda da ima ikoga? Da li su prazne? Gde su čuvari svega toga? Postoje li?

Ko je uopšte "u posedu" čitavog bivšeg železničkog čvora? Da li je i to sve sada "ničija zemlja" ako već BNV kaže da nema ništa sa Depoom?
 
Ustvari, sad vidim da je pitanje trebalo generalizovati još više. Šta ako je železnica isterana sa celog prostora, a BNV po ugovoru očekuje samo "rasčišćen" prostor (obaveza Srbije po ugovoru). Da li to znači da su kompletan železnički čvor i sva njegova imovina tako prosto admistrativno obrisani, da više formalno ne postoje (jer ih niko nije preuzeo)? Tj šta su pre povlačenja železnice uzele, uzele su, a za ostalo, "šta da se radi, ako ge neko ne odnese dok nam ne zasmeta valjda će i dalje biti tu" ?

Postoje li uopšte bilo kakvi posebni, prelazni ugovori ili dogovori oko bilo čije zaostale imovine u Savskom amfiteatru (sem par u BNV ugovoru eksplicitno pomenutih "prenesenih" objekata)?
 
Vreme je za malo podsecanje.
Kako je to bilo nekada dok godinama gradske vlasti nisu ni prstom nisu mrdnule.
Da ima prave sudovi bi odavno pokrenuli postupak protiv toga sto je 15 godina ostavljeno sve zapusteno.
Umesto da radi bivsi gradonacelnik je sedeo po kaficima na Vracaru!

Sve cestitke Sinisi Malom i preduzecu Beograd na vodi!
 
I posle svog nasilja, fizičkog i pravnog, bahatosti, donošenja specijalnog zakona koji poništava sve ostale zakone, potrošenih para, propagande i laži o Arapima, stranim investicijama, podizanju privrede, "svetskim" i "najmodernijim rešenima", zatvaranju železničke i autobuske stanice, rušenje kuća bez osnova, gradjenju i rušenju i ponovnom građenju - po više puta....sve supotno logici i zdravoj pameti - sve što su ljudi gore napisali.

Uprkos svemu tome, vaš krajnji rezultat je ovo s-ranje koje ste napravili.
Svaka čast, guzo-lizači.
 
Pošto nas je Vradović obradovao svojom slikovnicom, evo još jedne. Ovde se može videti ne staro, nego TRENUTNO stanje bivšeg železničkog čvora pošto su ga železničari čak 6 meseci pre roka morali napustiti, a niko sem lopova i Roma nije došao, a pre svega kako izgleda zakonom zaštićena zgrada Depoa, okretnice i Ložionice. Ista ona koja je navedena i u BNV ugovoru. Sve "zaštićeno" što se može odneti nestaje, a jedino divlja priroda napreduje:

Pogledajte prilog 21
Ona gomila zemlje koja je vrlo simbolično nasuta direktno unutar "zaštićene" istorijske zgrade ipak nije odneta, nego ju je prosto prekrio bujni korov pa se ne vidi. Međutim i dalje je tu.

Pogledajte prilog 20
Pogled na trenutno stanje Depoa i Okretnice.

Pogledajte prilog 19
Stpen tobožnje "zaštićenosti" Depoa se najbolje vidi po tome što se još od onog davnog rušenja okolnog naselja upravo u njega neko uselio, i sve od tada tu i živi čitava povelika porodica sa već pripadajućim đubretom ispred vrata.

Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 17
Vrata su provaljena a prozori porazbijani.

Pogledajte prilog 16
A pogledajte šta je posle par nedelja od povlačenja železničara ostalo od onog divnog kružnog i takođe tobože "zaštićenog" mehanizma za skretanje lokomotiva.

Pogledajte prilog 15
Pogled u kućicu sa upravljačkim mehanizmom.

Pogledajte prilog 14
Pored dela Depoa sa starim lokomotivama je izrasla čitava džungla.

Pogledajte prilog 13
A čitav napušteni prostor sad već izgleda ovako:

Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1

Tako mi čuvamo svoje nasleđe.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=567630#p567630:n5qleiuo je napisao(la):
Zuma » Sat Sep 15, 2018 5:42 am[/url]":n5qleiuo] Prostor unutar granica projekta BNV je privremeno u zakupu predzeća BNV.
Zuma da li mozeš ovo što si rekao da pronadješ u Ugovoru,mislim na ceo prostor unutar granica BNV-a?
 
Ja sam uglavnom izbrisao ceo savski amf iz glave kao da ni ne postoji, pa me ne interesuje šta se gradi, šta se ruši itd, ali kada sa vremena na vreme naletim na ovu temu i vidim Vradovića kako i dalje propagandira ovde pozli mi i pičim na drugu temu.
 
Vradovićev argument je isti kako kad bi rekao za nekog čoveka kako je nekad (evo vidite slike!) imao zapuštenu bradu i kosu, nije se šišao sto godina, ali sada je super jer ima rak, pa mu je sva kosa opala i baš je uredan.
 
DnO6qefX0AEaTem.jpg
 
da ti se smuči kad uđeš na ovu temu. Svaki deseti dan kada uđem iste gluposti čitam. Pa onda sve opet u krug. Zumo još piskaraš? Vidim da i dalje imaš 24 pohvala (lajkova). Nisi napredovao ni malo.
 
Kad oni koji rukovode Beogradom na vodi ne bi svaki dan proizvodili novu dozu gluposti, koje često čak i naši kontrolisani mediji moraju da objave, diskusija bi vremenom ipak odumrla. Čak i kad bih to želeo, a ne želim, nemoguće je pisati ako nema ništa novo (sad me već obično mrzi i kad ima). Čitaoce je nemoguće lancem privezati za forum. Ako je sadržaj poruka glup i ponavljajući, neće biti onih koji to prate. Čista demokratija i slobodno tržište. Na nesreću, nova doza gluposti se zbog nečega uvek pojavljuje. Ustvari je fascinantno sa kolikom doslednošću, i koliko dugo, Beograd na vodi uspeva da proizvodi loše vesti i da bude u njima. To je zapravo prilično dostignuće ako čovek o tome zrelo razmisli.
 
ZumO, ZumO, baš si krenuo u zumiranje. :wink:

Nego, uz fotoaparat bi trebalo da imaš pri ruci i kakvu motku, za slučaj da naiđe neki čopor pasa, s obzirom na to gde se sve zavlačiš. :mrgreen:
 
Da, nije baš bezopasno muvati se po takvim mestima. Ali pošto su nam lopovi uništili ili ukrali lokomotive iz Depoa, išao sam da proverim da li je išta ostalo od one tri lokomotive koje su bile izvan njega. Jer je postojala mogućnost da će se ipak videti gledajući odozgo, iako se od zemlje ne vide gledajući iskosa sa Gazele. Nažalost ni na licu mesta se ne vidi ništa. Nivo zemlje mi izgleda viši nego što je ranije bio. Pa i dalje ne znamo da li su isečene i odnete, pa onda zatrpani ostaci, ili su samo zatrpane u stanju kakvom su bile u vremenu onih starih slika. Ovo drugo bi bilo bolje, pošto bi se onda valjda ipak mogle otkopati, iako bi u tom slučaju ubrzano rđale u vodi i vlažnoj zemlji. Međutim tamo se sada vidi samo pust pejsaž jedne delimično zakorovljene deponije zemlje i šuta. Ako me osećaj za orjentaciju ne vara, one dve nešto bolje očuvane lokomotive nekada su bile otprilike ovde.

Pogledajte prilog 1
 
vradovic":351wgq7v je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=567462#p567462 je napisao(la):
Zuma » 14 Sep 2018 01:20 pm[/url]":351wgq7v]
Vesić "našao krivca": Železnice su jedine odgovorne

Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić označio je Železnice Srbije kao jedino odgovorne za krađu u ložionici nekadašnje Železničke stanice.
On je istakao da je to preduzeće bilo dužno da obezbedi tu imovinu.
Vesić je, gostujući na Studiju B, podsetio da je reč o veoma vrednim muzejskim eksponatima, te dodao da ne zna zašto oni nisu dobro čuvani.
"Železnice su jedine odgovorne, jer Železnički muzej pripada njima, a to su upravo njegovi eksponati i svako drugo prebacivanje odgovornosti na bilo koga drugog je samo skidanje odgovornosti sa onih koji su zapravo krivi što se ovo dogodilo", rekao je Vesić.

Istakao je da preduzeće „Beograd na vodi” nema nikakve veze sa imovinom Železničkog muzeja niti imaju ikakve veze sa tom parcelom.
https://www.b92.net/info/vesti/index.ph ... id=1443652
Onda Direktor muzeja laže kad kaže da je baš predzeće Beograd na vodi uklonilo čuvare. Ali da li je tako?

Direktor Muzeja ne spori svoju odgovornost, ali odgovornima smatra i policiju i, posebno, preduzeće Beograd na vodi, koje, kaže, upravlja tim prostorom. On tvrdi da je upravo to preduzeće uklonilo ljude iz obezbeđenja Depoa u procesu sistemskog uklanjanja beogradske "Železničke stanice".
https://www.b92.net/info/vesti/index.ph ... id=1442582
Jedan od njih dvoje otvoreno laže. Ko?

Zuma ova izjava ti apsolutno nije na mestu. Ne mozes ti da tvrdis da "jedan od njih" laze kad nisi ti tu da utvrdjujes cinjenice. Ako mislis da neko laze pokreni tuzbu. Tako direktne optuzbe da neko laze su pre svega kontraproduktivne. Mozes da kazes ovako "izgleda da se izjave direktora muzeja i Vesica ne podudaraju". Vrlo je vazno da kazes "izgleda" jer mozda i nije tako. Sta ako mediji nisu lepo preneli? Sta ako su mislili na drugacije stvari?

Nema potrebe da nazivas nekoga lazovom. Da ima pravde protiv tebe bi trebalo pokrenuti sudski postupak za sirenje neistine.

O Vradovicu, pa da se slozim i sa tobom.
Jeste, zaista postoji ozbiljna verovatnoća da Zuma gresi kada kaze da 'jednood njih dvoje laze'...

Evo, ja milsim da lazu oboje!

A za sirenje neistine sad nek se povede postupak i protiv zume i mene, ali i svih ljudskih otpada (kojima ti iz samo sebi znanih razloga redovno klices) koji zadnjih 5-6 godina nista drugo ne rade vec samo sire neistinu - LAŽU!

Nego, hoce li to useljnje, greota da "takav fenseraj" zvrji prazan?

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Izgleda da je Laki malo (više) nervozan... :mrgreen:

Laki, Laki, nemoj da praviš gužvu... :lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=567957#p567957:1xulaqqq je napisao(la):
laki72 » 16 Sep 2018 11:06 pm[/url]":1xulaqqq]
Nego, hoce li to useljnje, greota da "takav fenseraj" zvrji prazan?
Stanje "useljenosti", iliti društvena igra "u koliko stanova vidite svetlo", u petak u 19:20, pred vikend, deset minuta pre TV dnevnika :)

 
Pa zar nije baš ovo najbolje mesto za provod i žurke? Prazan i nenamešten stan, terase, pogled ?
 
Vrh