Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566209#p566209:3ocva5i5 je napisao(la):
direktor » 09 Sep 2018 09:48 pm[/url]":3ocva5i5]Koja su ovo ambasadorska dj**** jel tako rade u parizu
Vasar dupli red tezgi
Zaista je ličilo na vašar. Evo i slika. Ako se navade da ovo češće rade (a ako bude veći broj šetača ne vidim zašto bi bilo drugačije nego u Knez Mihajlovoj ili na Trgu Republike), onda bi ovaj način korišćenja gornjeg i doneg nivoa mogao postati uobičajen. Pa će ljudi da idu u koloni po jedan.

Pogledajte prilog 1
 
Eto šta možemo očekivati. Ljudi ovde obožavaju seljanu i gužvu (Budva mi prva pada na pamet).

Ponavlja se idiotluk da se što više sužava prostor za kretanje pešaka (koji je prisutan u celom gradu) time što su tezge stavili pored ovih turističkih bilborda

Ali zato, između stepenastih zgrada (Rezidens) imamo plato na kome na sred stoji samo onaj stakleni lavirint (zbog kojeg su morali da po zemlji izvode struju od strujnog ormarića sa druge strane bici staze).
 
Vandali upali u muzej u Beogradu i napravili haos FOTO

Beograd -- U Železničkom muzeju lokomotiva i strugova u Beogradu vandali su napravili haos. Uništeni su predmeti neprocenjive vrednosti.

https://www.b92.net/info/vesti/index.ph ... id=1442425


Ložionica ispod Gazele.
Po slikama, kako su lokomotive rezane, ovo deluje kao namerno uništavanje.
 
Policija naravno nema nikakvu predstavu ko su pojedinci koji se bave tim aktivnostima i na koje otpade odnose svoj ''plen''. Ovo je sasvim nova pojava, u inače ogromnoj i nepreglednoj Srbiji, pa je jako teško ući u trag tim ljudima i tokovima...
 
Odgovorni pojedinac može biti samo vlasnik muzeja, ako se uopšte može nazvati vlasnikom, i ako se može nazvati muzejom.

Taj isti vlasnik je dozvolio da se muzej i okolina zapuste do mere da je nemoguće prepoznati trenutak vandalizacije.
A za "muzej" i sve vezano za očuvanje voznih sredstava mislim da je bespredmetno arčiti furumski prostor.
 
astrodule":5w2gb4t4 je napisao(la):
Eto šta možemo očekivati. Ljudi ovde obožavaju seljanu i gužvu (Budva mi prva pada na pamet).
Ne bi bilo loše da se u budućnosti na ovom prostoru napravi neka *ijada. Tako možemo privući još 100k Bugara, Rumuna i ostalih.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566608#p566608:3bs3u34k je napisao(la):
GOJE » Uto Sep 11, 2018 3:25 pm[/url]":3bs3u34k]Odgovorni pojedinac može biti samo vlasnik muzeja, ako se uopšte može nazvati vlasnikom, i ako se može nazvati muzejom.
Naranvo, ima i toga. Nego me neopisivno frustrira da ovde već decenijama divljaju ti kradljivci (raznih sorti i uzrasta, nema pravila stvarno) koji ne samo što prave ogromne štete nego i ugrožavaju hiljade ljudi svake godine... i odgovor policije je uvek ''ne znamo stvarno šta da radimo''.

Ogromna ova Srbija, ima toliko puno ljudi a još više otpada i krimosa što valjaju ukradene stvari, pa ne mogu naša jadna policija i država sa stotinu hiljada ljudi da im uđu u trag... :roll:
 
Страшно, а нисам ни знао да имамо овај музеј.
 
Šta vam je, pa nisu ove lokomotive isekli "neki obični" kradljivci, već direktor muzeja lepo reče danas da je ložionica do pre mesec dana imala obezbedjenje, ali da su ih iz preduzeća Beograd na vodi oterali..Da, sve je to izgleda jako dugo bilo zapušteno, ali ovaj dogadjaj i ovo uništavanje lokomotiva se očigledno desilo uz saglasnost, ili uz naredbu ovih iz BnV.. :evil: Po ranijim najavama tu ložionicu i te lokomotive je trebalo restaurirati, ali pošto su sada uništene, "Arapi" će uštedeti pare i od te ložionice napraviti nešto mnogo isplativije od muzeja.. :rant:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566632#p566632:3cnz57oa je napisao(la):
Vox91 » Uto Sep 11, 2018 3:18 pm[/url]":3cnz57oa]Šta vam je, pa nisu ove lokomotive isekli "neki obični" kradljivci, već direktor muzeja lepo reče danas da je ložionica do pre mesec dana imala obezbedjenje, ali da su ih iz preduzeća Beograd na vodi oterali..Da, sve je to izgleda jako dugo bilo zapušteno, ali ovaj dogadjaj i ovo uništavanje lokomotiva se očigledno desilo uz saglasnost, ili uz naredbu ovih iz BnV.. :evil: Po ranijim najavama tu ložionicu i te lokomotive je trebalo restaurirati, ali pošto su sada uništene, "Arapi" će uštedeti pare i od te ložionice napraviti nešto mnogo isplativije od muzeja.. :rant:
Sram vas bilo za ovakve bolesne teorije zavere. Još ćete mi reći da je rušenje u Savamaloj organizovano sa vrha gradske vlasti i da je za to odgovoran kompletan id***?! :kum:

To nije moguće jer je kompletan id*** sada gospodin ministar. Vidi se da je nova vlast finija, nije bilo fantomki.
 
https://www.b92.net/info/vesti/index.ph ... id=1442582

Ovo je zaista, zaista neverovatno... FOTO

Najstarija lokomotiva iz kolekcije Železničkog muzeja, napravljena 1864. godine, isečena je i u delovima odneta 31. avgusta iz Depoa muzeja.
Izvor: B92, Tanjug utorak, 11.09.2018. | 16:45 -> 16:59
Podeli
FOTO TANJUG/ RADE PRELIC/ bk
FOTO TANJUG/ RADE PRELIC/ bk

Depo je deo Ložionice beogradske Železničke stanice, u blizini Beogradskog sajma, a direktor muzeja Nenad Vojčić kaže da su bili nemoćni da to spreče.

Ekipa Tanjuga je Vojčića zatekla vidno uzmirenog, na mestu gde se nalazila lokomotiva, koja je do pre nekoliko dana bila jedan od navrednijih železničkih eksponata u ovom delu Evrope.

"Dobio sam poziv 31. avgusta uveče od čoveka, koji je tog trenutka posmatrao ekipu od 16 ljudi, koji su brenerima sekli lokomotivu, koja je pripadala seriji sličnih železničkih mašina, koje su se koristile u izgradnji Sueckog kanala. Ona je bila starija, nego što je Železnica u Srbiji", kazao je Vojčić.


On naglašava da je lokomotiva od 1952. godine u Depou muzeja, gde je na kraju i isečena.

"Ovaj prostor ovde, zgrada, je pod zaštitom Republičkog zavoda za zaštitu spomenika. Za sigurnost artefakata koji su se ovde nalazili bio je odgovoran Muzej železnice. Ovaj objekat nije rušen, jer je Zavod predvideo njegovu rekonstrukciju u okviru projekta 'Beograd na vodi'", kazao je Vojčić.


Prema njegovim rečima, obezbeđenje objekta je postojalo do pre mesec dana, a onda više niko nije vodio računa o vrednim eksponatima.

"Dve godine mi ratujemo sa nasilnicima koji su želeli da iseku naše lokomotive. Ovde su na šinama isečene dve lokomotive naočigled celog grada i na kraju su zatrpane u zemlju. Sada su nam uništili nešto što svet nema", kaže Vojčić.

Direktor Muzeja ne spori svoju odgovornost, ali odgovornima smatra i policiju i, posebno, preduzeće Beograd na vodi, koje, kaže, upravlja tim prostorom.

On tvrdi da je upravo to preduzeće uklonilo ljude iz obezbeđenja Depoa u procesu sistemskog uklanjanja beogradske "Železničke stanice".


Svi su, tvrdi, znali šta se nalazi u Depou Muzeja, ali nisu ništa preduzeli da se lokomotive zaštite.

"Nemam ja pištolj da branim lokomotivu ovde", kazao je Vojčić i dodao da je, pored lokomotive, uništeno i sedam strugova, dve vertikalne bušilice i ručno kovan vagon.

6676434575b97d7d4c2d0b572706430_v4_big.jpg


5272570075b97d7d5e1dcb084758639_v4_big.jpg


999966565b97d7d6a8de3412093155_v4_big.jpg


7505493695b97d7d794b34043156596_v4_big.jpg


2096338295b97d7d8877a6752279995_v4_big.jpg
 
Zemljo, otvori se i progutaj "Beograd na vodi"!
 
Evo sad i u Bg hronici kažu da se Zavod za uništavanje spomenika oglasio i izrazio žaljenje i pozvao na.. bla, bla, bla.. u maniru saopštenja iz Brisela. A RTS ne sme u prilogu da pusti deo gde direktor poziva na odgovornost ove iz BnV.. I kao šlag na torti sledeći prilog o postavljanju novogodišnje rasvete bez ikakve doze kritike i zapitanosti šta će nam to 11. septembra, zašto da se plaća toliko osvetljenje 5 meseci godišnje itd, nego je sve to super, lepo, normalno i svi smo srećni i veseli..
 
Kad je zvanično zatvorena železnička stanica u saopštenju "Infrastruktura železnice Srbije a.d." ste mogli pročitati da time čitav ovaj čvor prestaje biti "službeno mesto" železnica. Time su oni verovatno izgubili i sva operativna prava na prostor i instalacije, pa očigledno i na čuvare. Pa je sve to, šine, skretnice, semafori, elektro i druge instalacije, zgrade itd, ostalo bez čuvara (sem onih koje eventualno obezbedi preduzeće Beograd na vodi čiji je sada to prostor) i polako je počelo zarastati u travuljinu i korov. A to je očigledno bio znak ljudima koji žive od prodaje starog gvožđa da je prostor napušten i nebranjen, pa prema tome i njihovo "praktično legalno" lovište, po dugoj praksi koja važi u celoj Srbiji. Ako nema nikoga da nešto čuva, onda to znači da je napuštreno jer nema ništa dovoljno vredno (inače bi to bilo vredno bar čuvara), pa oni smatraju da tada imaju pravo da se "posluže". Tako je uvek bilo, pa se moglo očekivati i ovde. Ja sam se čak u jednom trenutku spremao da odem i napravim detaljnu foto reportažu čitavog bivšeg železničkog čvora pre nego što stara i sada već istorijski vredna oprema bude totalno razvučena, što je po izgledu čitavog tog prostora bilo sasvim očigledno da će se dogoditi (a za muzej u ložionici nisam ni znao pošto nigde nije bilo natpisa da je to muzej, a pitanje je da li su i lopovi znali za takav status jedne napuštene i zapuštene zgrade), međutim nisam se usudio ni da uđem jer su svuda već bili čopori divljih pasa koji su branili svoju teritoriju, a sa petlje i iz autobusa su se u okretnici noću videle vatre ljudi koji su se tamo odavno uselili. I tako nam ode još jedan muzej i još malo istorije Srbije.

Usput, saznali smo i sudbinu dve lokomotive zatrpane zemljom za koje smo upravo mi ovde odavno tražili zaštitu. Ranije su bile postavljane njihove slike.
 
Српска напредна странка је највеће зло и пошаст Србије. Овде свака даља прича губи смисао. Друштво нам је сведено на ниво талибана, који су уништавали статуе Буде у Бамијану. Биће још горих дешавања.
 
Zanimljibvo je da se sve to desavalo na 100 metara od policiske stanice u Savskoj (one iste koja je aistirala kod rusenja u Hercegovackoj)
 
Koliko god nesrećna, velika je Srbija bila pre ove pošasti koja se popela na tron.
 
Zgrožen sam zločinom nad kulturnim nasleđem ove zemlje!

Za uništenje muzejskih aksponata kriva je isključivo kriminalna organizacija Belgrade Waterfront i niko drugi. Naravno ne tvrdim da su direktno upravljali uništavanjem lokomotiva, ali su omogućili da se to desi. Forumaši su sve lepo objasnili, samim tim što je Savski amfiteatar prestao da bude službeno mesto železnice, odgovornost za obezbeđenje celokupnog prostora prelazi na kriminalnu organizaciju Belgrade Waterfront.

A pošto smo i prethodnih godina bili svedoci kako sekundarci raznoraznih vera i rasa naočigled svih čupaju i rasturaju enterijer Simpa, Iskre i onog Neltovog skladišta koje je poslednje srušeno u Travničkoj ulici, dakle sve to praktično prekoputa Beogradske zadruge, potpuno je jasno da je kriminalna organizacija Belgrade Waterfront odavno uspostavila praksu da nakon što je neka zgrada iseljena i pripremljena da bude oguljena do betona u iščekivanju neke buduće rekonstrukcije (ili konačnog rušenja), svako je slobodan da se posluži ako će to proces guljenja zgrade ubrzati.
Potpuno je jasno da su sekundarci već godinama uspostavili praksu da se u Belgrade Waterfrontu mogu raspitati da li je zgrada slobodna za čerupanje preostalog drveta/bakra/gvožđa i da im odatle stižu usmeni odgovori da jeste.

Tako je neko i ovog puta ekspresno pitao u Belgrade Waterfrontu da li je Ložionica slobodna za uklanjanje napuštenog gvožđa i dobio je odgovor da jeste. U "najboljem" slučaju je takav usmeni odgovor dao neko ko je prevideo ili zaboravio da su to gvožđe zapravo eksponati muzeja čiji je opstanak odobren urbanističkim planom Beograda na vodi, a u najgorem slučaju je baš zato takvo usmeno zeleno svetlo za čerupanje i dato!

Neko kritikuje železničare što sve ovo nemo i indolentno posmatraju, ali ne možemo njih pozivati na odgovornost! Ljudi shvatite, železnica je u Savskom amfiteatru jednostavno ukinuta a ovo organizovano uništavanje kulturnog nasleđa je direktna posledica toga!
Kriminalna organizacija Belgrade Waterfront je pokazala da nije u stanju da gazduje prostorom u kojem se nalazi kulturno nasleđe i tu ih ništa ne može oprati.

Pitam se šta je sledeće, verovatno će da krenu provale u zamandaljenu zgradu železničke stanice i njeno čerupanje iznutra po ugledu na model Simpa i Iskre. Pa zatim čerupanje zgrade pošte u Savskoj ulici i tako redom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566650#p566650:3qqxdam0 je napisao(la):
Пантограф » 11 Sep 2018 05:36 pm[/url]":3qqxdam0]Српска напредна странка је највеће зло и пошаст Србије. Овде свака даља прича губи смисао. Друштво нам је сведено на ниво талибана, који су уништавали статуе Буде у Бамијану. Биће још горих дешавања.

Odprilike.
Ovi su uništili buduće eksponate muzeja železnice, sinonoma za napredak, nauku, tehnologiju, tehnlogiju inovacije itd itd, a ako bude muzeja, biće "Muzej Nemanjića" onako kako to njiima odgovara, zasnovan na mitovima i zbog njega će orobiti sve muzeje, zbirke i manastire koji su vekovima čuvali to malo preostalih predmeta.

S T O K A
 
Bukvalno i sasvim precizno 107 metara od policijske kućice do odavno nebranjenog ulaza u železnički čvor i Ložionicu. Imate ga i na Guglovom street view-u, sve kompletno sa psima.

 
Ја сам се лично више пута мотао около ложионице неовлашћено, тада сам и усликао три оронуле локомотиве око ње али нисам имао појма да је унутар ложионице музеј. Увек сам мислио да ту само гаражирају електро локомотиве. Од како је ГЖС угашена, виђао сам иза саме ложионице често са Газеле из аутобуса један-два аута и групе људи, али појма нисам имао ко су нити шта раде. Али до тог места су могли да дођу само путем који је у оквиру градилишта БнВ. Треба сад овде преиспитати улогу свих, и БнВ, и госпође министарке, и градских власти, и МУПа који толерише највеће дивљаштво у најнепосреднијој близини полицијске станице Савски венац. Пораз једног друштва и односа према традициј.
 
Da ne bi bilo sumnje, evo zvaničnog saopštenja sa vrlo preciznim i očigledno namerno formalnim izrazom za jedno saopštenje novinarima: "službeno mesto", kojom se izgleda onako usput i unapred odriču od svake odgovornosti.

Од 1. јула у станици Београд Центар дневно 195 возова, вечерас последњи полазак из станице Београд Главна
Објављено 30. јуна 2018. 16:06

“Инфраструктура железнице Србије“ од недеље, 1. јула 2018. године у потпуности ће обуставити железнички саобраћај у Главној железничкој станици Београд, као и на подручју комплекса станице Београд.

То значи да се од 1. јула укида железничко службено место Београд Главна станица.
http://infrazs.rs/2018/06/od-1-jula-u-s ... ad-glavna/
 
Vrh