Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Ovi su baš dali po gasu sa soliterima. Možda se tako tržište nekretnina u BG malo dovede u normalu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543357#p543357:9z6kokai je napisao(la):
cloud041 » Pet Jun 08, 2018 8:52 am[/url]":9z6kokai]Ovi su baš dali po gasu sa soliterima. Možda se tako tržište nekretnina u BG malo dovede u normalu.
Kada bi bilo naznake da će išta u BW biti ispod 2000 kvadrat možda. Ovako u najboljem slučaju udaraju gornji plafon za fuš, mada će vračar verovatno ostati 3000+ još dosta vremena.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543349#p543349:1dh9r79g je napisao(la):
roland » Today, 09:18[/url]":1dh9r79g]Ako nastave ovako gusto da pakuju solitere u BnV, čak mnogo gušće nego u prosečnom novobeogradskom bloku, imaćemo celodnevno saobraćajno zagušenje na prilazima BnV-u. Nek uzmemo da prosečno na svaki stan dodje 1,5 automobila (jer definitivno u tim stanovima neće živeti penzioneri i studenti), biće nekoliko hiljada automobila u celom BnV. Još ako se uzme u obzir da će i najveći tržni centar na Balkanu generisati dosta veliki automobilski saobraćaj, kao i da metro ko zna kad će biti izgrađen, izlaz i ulaz automobilom iz BnV će zahtevati mnoooooogo vremena.

Naravno, već smo pisali o tome. Džabe i novi most sa više traka kada nema saobraćajnica koje će odvoditi / dovoditi taj novi saobraćaj. Unutar amfiteatra će biti OK, ali zato Savska i prilazi novom mostu će biti zakrčeni.

Tuneli i metro mogu da pomognu, ali oni nisu realni u narednih 5-10 godina.
 
Stanovnici BNV blokova plus par desetina hiljada posetilaca dnevno. Biće veselo s obzirom da je i sad gužva u tom delu grada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543364#p543364:148e7602 je napisao(la):
astrodule » Fri Jun 08, 2018 11:45 am[/url]":148e7602]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543349#p543349:148e7602 je napisao(la):
roland » Today, 09:18[/url]":148e7602]Ako nastave ovako gusto da pakuju solitere u BnV, čak mnogo gušće nego u prosečnom novobeogradskom bloku, imaćemo celodnevno saobraćajno zagušenje na prilazima BnV-u. Nek uzmemo da prosečno na svaki stan dodje 1,5 automobila (jer definitivno u tim stanovima neće živeti penzioneri i studenti), biće nekoliko hiljada automobila u celom BnV. Još ako se uzme u obzir da će i najveći tržni centar na Balkanu generisati dosta veliki automobilski saobraćaj, kao i da metro ko zna kad će biti izgrađen, izlaz i ulaz automobilom iz BnV će zahtevati mnoooooogo vremena.

Naravno, već smo pisali o tome. Džabe i novi most sa više traka kada nema saobraćajnica koje će odvoditi / dovoditi taj novi saobraćaj. Unutar amfiteatra će biti OK, ali zato Savska i prilazi novom mostu će biti zakrčeni.

Tuneli i metro mogu da pomognu, ali oni nisu realni u narednih 5-10 godina.

U saobraćajnom špicu će te gužve na prilazima BnV-u da se prenose i na okolne saobraćajnice, tako da će se povećati zagušenja na Gazeli, Nemanjinoj i Starom železničkom mostu, a najviše će BnV generisani automobilski saobraćaj da utiče na povećanje vremena putovanja na pravcu prema Banovom brdu, jer će na tom pravcu da se nalaze 2 ulaza/izlaza iz BnV.
 
Gusto upakovani soliteri su danas u svakom gradu u svetu, jednostavno tako je ljudi hrle u gradove i tako mora biti, medjutim nije problem u samim soliterima koliko u jadnoj i zaostaloj infrastrukturi koja tesko moze da pokrije i obskrbi toliki saobracaj. Tu se MORA voditi racuna kako bi se izbegao haos, dakle soliteri da ali uz infrastrukturu koja ce sve to da isprati i onda je sve ok.

Ova Arkadija, znaci jos jedna Ge zgrada i preslikana vista/park u susedstvu??! Lepo rece Bulbulderac da ce Residensi biti arh. vrhunac ovog projekta, meni licno sasvim ok zgrade u pogledu fasade.
 
Nije tacno da svi gradovi prave solitere u centru. To je tipicno tranziciono i azijsko planiranje grada.
Mi u evropi nemamo tu kulturu ako izuzmemo period modernizma (1945-1975)
 
Ljudi i dalje ne shvatamo šta se ovde radi. Ode ceo grad sa ovim krmačama. Urbicid :(

Da se izgradi i 10 ovakvih solitera, a izgleda da hoće nažalost, ode naš dragi istorijski lavor SA. Povećanje temperature, saobraćaja, stanovništva na tako malom prostoru.

Što neko reče, pa bokte, template-a za ovakve solitere, po celoj Srbiji koliko hoćeš. Ako već hoćeš krmaču, uradi je kako treba.

Zaključak: izgleda da nam je ostalo samo da pričamo o (ne)arhitekturi ovog projekta i posledicama, bojim se da je nezaustavljivo sada.

poz za struku svakojaku i moralne građane
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543395#p543395:17ittcyu je napisao(la):
spatiotecte » 08 Jun 2018 12:49 pm[/url]":17ittcyu]Nije tacno da svi gradovi prave solitere u centru. To je tipicno tranziciono i azijsko planiranje grada.
Mi u evropi nemamo tu kulturu ako izuzmemo period modernizma (1945-1975)
Ok pardon otisao sam isuvise siroko. Ali to nazvati tranzicionim i azijskim planiranjem grada mi je totalno besmisleno, pa jel ceo zapad Evrope i zapad uopste podignut po principu azijsko-tranzicionog planiranja grada?? Nerazumem sta hoces da kazes, mozda jedino Minhen i jos par znacajnijih gradova u zap. Evropi nemaju solitere u samom ili sirem centru. Pariz je to izmestio na rub grada iz sasvim opravdanih i razumljivih razloga jednostavno nisu imali gde drugde da grade difens, a sta mi ovde imamo - poluraspalu kasabu sa u vrh glave 30% necega sto ima istorijsku vrednost. To nemoze da se poredi. Nasa nesreca je sto dobijamo jedan stambeni projekat, spavaonicu, sa vrlo zabrinjavajucom arhitekturom.
 
Nisu problem soliteri sami po sebi ali postoji razlika u tome što se u metropolama, u centru grade poslovne zgrade sa heliodromima na krovu u i podzemnim metro stanicama a kod nas socijalni soliteri.

unedfined":21ncdx7y je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543357#p543357 je napisao(la):
cloud041 » Pet Jun 08, 2018 8:52 am[/url]":21ncdx7y]Ovi su baš dali po gasu sa soliterima. Možda se tako tržište nekretnina u BG malo dovede u normalu.
Kada bi bilo naznake da će išta u BW biti ispod 2000 kvadrat možda. Ovako u najboljem slučaju udaraju gornji plafon za fuš, mada će vračar verovatno ostati 3000+ još dosta vremena.
Mislio sam na generalno smirivanje cena u gradu, kad ponuda bude veća od potražnje.
 
BW Lakrdija*


* lakrdija • ženski rod Vrsta niže komedije, kojoj je glavni zadatak da izazove smeh, bez ikakvog cilja, tako da je zbog preterivanja u svemu, više karikatura nego prava komedija; farsa; fig. šala, šegačenje. (tur.)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543455#p543455:1xko88nl je napisao(la):
Nebojsa » 08 Jun 2018 03:57 pm[/url]":1xko88nl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543395#p543395:1xko88nl je napisao(la):
spatiotecte » 08 Jun 2018 12:49 pm[/url]":1xko88nl]Nije tacno da svi gradovi prave solitere u centru. To je tipicno tranziciono i azijsko planiranje grada.
Mi u evropi nemamo tu kulturu ako izuzmemo period modernizma (1945-1975)
Ok pardon otisao sam isuvise siroko. Ali to nazvati tranzicionim i azijskim planiranjem grada mi je totalno besmisleno, pa jel ceo zapad Evrope i zapad uopste podignut po principu azijsko-tranzicionog planiranja grada?? Nerazumem sta hoces da kazes, mozda jedino Minhen i jos par znacajnijih gradova u zap. Evropi nemaju solitere u samom ili sirem centru. Pariz je to izmestio na rub grada iz sasvim opravdanih i razumljivih razloga jednostavno nisu imali gde drugde da grade difens, a sta mi ovde imamo - poluraspalu kasabu sa u vrh glave 30% necega sto ima istorijsku vrednost. To nemoze da se poredi. Nasa nesreca je sto dobijamo jedan stambeni projekat, spavaonicu, sa vrlo zabrinjavajucom arhitekturom.

Mislio sam na stambene solitere u centru, ne na poslovne.
Mi u BnV nemamo klaster poslovnih zgrada vec nesto sto pocinje da ide u smeru nekog azijskog predgradja.
 
Ili a la Miami:





Medjutim za razliku od Beograda u Milvokiju i Majamiju ima i poslovnih zgrada ne iskljucivo stambenih kao kod nas.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543464#p543464:pkjsgkyr je napisao(la):
cloud041 » Пет Јун 08, 2018 5:24 pm[/url]":pkjsgkyr]Nisu problem soliteri sami po sebi ali postoji razlika u tome što se u metropolama, u centru grade poslovne zgrade sa heliodromima na krovu u i podzemnim metro stanicama a kod nas socijalni soliteri.

unedfined":pkjsgkyr je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543357#p543357 je napisao(la):
cloud041 » Pet Jun 08, 2018 8:52 am[/url]":pkjsgkyr]Ovi su baš dali po gasu sa soliterima. Možda se tako tržište nekretnina u BG malo dovede u normalu.
Kada bi bilo naznake da će išta u BW biti ispod 2000 kvadrat možda. Ovako u najboljem slučaju udaraju gornji plafon za fuš, mada će vračar verovatno ostati 3000+ još dosta vremena.
Mislio sam na generalno smirivanje cena u gradu, kad ponuda bude veća od potražnje.
Зашто да праве пословне зграде ако нема потражње за њима, праве оно што ће им донети профит. Неће неко тек тако да изгради неку пословну кулу од 100м и да му зврји празна јер нема компанија које ће је узети у закуп..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543455#p543455:rrsbytm5 je napisao(la):
Nebojsa » Fri Jun 08, 2018 3:57 pm[/url]":rrsbytm5]...mozda jedino Minhen i jos par znacajnijih gradova u zap. Evropi nemaju solitere u samom ili sirem centru. Pariz je to izmestio na rub grada iz sasvim opravdanih i razumljivih razloga jednostavno nisu imali gde drugde da grade difens, a sta mi ovde imamo - poluraspalu kasabu sa u vrh glave 30% necega sto ima istorijsku vrednost. To nemoze da se poredi. Nasa nesreca je sto dobijamo jedan stambeni projekat, spavaonicu, sa vrlo zabrinjavajucom arhitekturom.

Firma za koju radim, trenutno ucestvuje u izgradnji jedne od najvecih stambenih zgrada u Chicagu. (80+spratova). Ta zgrada se nalazi u centru, downtown, okruzena drugim visokim (i visim) zgradama. Ono sto mi je bilo zanimljivo, je da ta stambena zgrada od 80 spratova ima prvih 13 spratova skoro u potpunosti projektovane kao parkiraliste. Zgrada ce, kad bude gotova, imati ukupno 790 stanova i 540 parking mjesta - u zgradi.

Kakve to ima veze sa projektom BNV? Rekao bih nikakve, jer Chicago je grada sa neuporedivo boljom saobracajnom infrastrukturom od Beograda. Chicago vjerovatno moze da podnese klaster zgrada veliike gustine i visine u centru, pa i stambenih jer ima avenije, garaze ali i razvijen metro. Nista od toga ne vidim u Beogradu, koji je odavno u saobracajnom kolapsu, tako da svaka gradnja, a narocito ovog obima kao sto je BNV, predstavlja veliku opasnost po dalje funkcionisanje grada jer osovni infrastrukturni problemi ostaju nerjeseni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543708#p543708:1t8dhwu9 je napisao(la):
RioBL » 09 Jun 2018 07:31 pm[/url]":1t8dhwu9] Chicago vjerovatno moze da podnese klaster zgrada veliike gustine i visine u centru, pa i stambenih jer ima avenije, garaze ali i razvijen metro. Nista od toga ne vidim u Beogradu, koji je odavno u saobracajnom kolapsu, tako da svaka gradnja, a narocito ovog obima kao sto je BNV, predstavlja veliku opasnost po dalje funkcionisanje grada jer osovni infrastrukturni problemi ostaju nerjeseni.
Slazem se absolutno.
 
Investitor je "lepo osmislio" da glavni infrastrukturni projekti(unutar granica SA) idu o trošku grada,države,tu pre svega mislim na liniju podzemne zeleznice: stanica Sajam podzemno kroz SA ,izgradnja novog (starog savskog mosta) kao i veza SA -Dunavski amfiteatar.

Upravo iz tih razloga kasni i izgradnja W hotela (bilo bi suludo graditi hotel dok most ne bude završen),isto vazi i za poslovne objekte koji su planirani na lokacijama blizu Sajma,prvo metro pa onda poslovne zgrade.
 
Investitor je potpuno smetnuo sa uma da mi taj metro kroz SA ne možemo da napravimo narednih 20 godina.

No, sigurno nije smetnuo sa uma da na to ime naplaćuje penale koje ćemo mi plaćati. Kada kažem "mi" mislim da nagrađane Beograda, a ne na one koji bi to trebalo da plaćaju iz svog džepa (funkcioneri koji su glasali i potpisali ovo)
 
Greska je sto su infrastrukturni projekti potpuno odvojeni od projekta BNV. Samim tim sto su odvojeni, nema nikakve garancije kako i kada ce biti realizovani. Mozda nece nikad. Mozda ce biti ali na nedovoljno dobar nacin.

S druge strane, izgradnji u BNV se pristupa kao da je to svijet za sebe potpuno odvojen od ostatka Beograda i sam sebi dovoljan.

Rezultat takvog razvoja stvari je da se izgradjuje prostor koji slabo ili nikako ne komunicira sa okolinom a istovremeno, infrastruktura koja je izmjestena (zeljeznica) ne moze da funkcionise na lokaciji na koju je izmjestena.
 
Vrh