Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Koji bre metro? Koja stanica? :D Zamišljeni metro ne zateba ni plan ni prostor na terenu :) i veoma je jeftin... jedini problem je što de facto ne prevozi putnike.
Nego, zašto se toliko reaguje na sns trolove, meni je to jako interesantna pojava jer sam i sam to radio..
 
Cini mi se da je odsustvo metroa u planovima i u faktickim gradjevinskim aktivnostima ogromna greska u ovom poduhvatu.

Ako gledamo zapreminu, prostor podzemne garaze trznog centra je veci od prostora potencijalne linije metroa sever-jug kroz amfiteatar!

Da je od pocetka bio predvidjen metro, i da se gradilo makar 20m trase, u javnosti bi bilo puno vise podrske i razumevanja, po mom misljenju.

Ali, arogancija, bahatost, pohlepa, egocentricnost... Ucinili su svoje.
 
Metro po planu ide Savskom, van granica BnV.
 
Da, trasa ide van BNV ali je recheno da ce glavna stanica biti u okviru BNV-a i da ce tu dolaziti i do ukrstanja sa drugom linijom, posto se radi jelte o centralnoj stanici gradskog metroa, koja ce jednog dana preci preko reke. Ono sto mene zanima jeste gde je predvidjen prostor za sadrzaje koji prate jednu takvu stanicu, koji su neophodni za njenu ulogu centralne stanice metroa. U velikim evropskim, a i shire, gradovima - centralne stanice metroa su i istovremeno i mesta preseka sa drugim vidovima saobracaja - autobuskim, automobilskim, zeleznickim...npr Amsterdam Centraal station itd. Ako vec nema planova da se pravi neka garaza za kola i ako (nije ako nego sigurno) nema ukrstanja tu sa zeleznickim medjugradskim prevozom, onda je barem za ocekivati da se ostavi mesto za veliku autobusku/tramvajsku stanicu (kao sto postoji u Amsterdamu) gde bi ljudi prelazili iz metroa u autobus. to ovako izgleda - https://imgur.com/a/NHPqY
U do sada predstavljenim urbanistickim planovima uopste se, jasno, ne definishe mesto za takvu stanicu iako je jasno recheno iz grada koja ce biti linija metroa prva, gde ce biti centralna stanica itd...(sve samo da se opere prljavstina sa ovog projekta i da neka funkcija osim pranja pare za prijatelje premsednika). Ispasce da ce sa tim pitanjem baviti kroz jedno 20 godina kada nece biti prostora ili sta da se rushi i morace nesrecno da se kalemi na urbanu, pogotovo transportnu matricu.
 
Pa zar nije tačka ukrštanja po planu Savski trg? Što znači da će stanica metroa biti na mestu sadašnje glavne železničke, a to jeste u okviru bnV-a ...
 
... rece covek koji tvrdi da nece biti saobracajne guzve znog bnv-a. Toliko o merodavnosti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500500#p500500:1k9v0lv6 je napisao(la):
stf » 13 Dec 2017 02:11 pm[/url]":1k9v0lv6]Pa zar nije tačka ukrštanja po planu Savski trg? Što znači da će stanica metroa biti na mestu sadašnje glavne železničke, a to jeste u okviru bnV-a ...

Mozda (mozda jer se kao za 99% ovog projekta nista ne zna) ali sve, do sada predstavljene grafike ovog projekta predstavljaju, ispred zgrade stanice, parkic sa skulpturom a sa druge zgrade stanice, odmah, red p+4 zgrada. Dakle nista od otvorenog, multifunkcionalnog prostora za stajaliste autobusa, tramvaja itd...
 
sve funkcionalno sto je u neposrednoj blizini bnv-a, bilo to stanica, trafika, kafic, hotel, fast food objekat..., direktna je konkurencija i bice na svaki nacin sputavano ne samo u razvoju poslovanja nego i u pukom prezivljavanju.

o razlici o odnosu prema gradjanima beograda i njihovim potrebama sa jedne strane i vlasnicima i buducim korisnicima bnv-a vec sad svedoce mnoge stvari, npr travnati tepih na gradilistu bnv-a koji se svakodnevno zaliva i sut i djubre cim se predje ta sada vec vidljiva granica dve teritoije, na jednoj strani imamo deking i cuvare nelegalnih objekata a na drugoj razrovan grad i komunalce koji hapse babe preprodavce..

ko iskreno misli da ce, ako se ovo ne spreci, jednog dana vlasnik hotelcica u bnv-u i vlasnik hotelcica u npr sarajevskoj imati isti tretman i poslovati po istim fer usovima... taj neka prvo sedne i analizira ne samo kako se razvija ovo zlo nego i malo siru sliku, recimo kakvo mu je iskustvo sa akterima i sta na osnovu njihovih dosadasnjih dela i ponasanja moze ocekivati u buducnosti
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500546#p500546:2692tu6f je napisao(la):
Aleksandar1 » 13 Dec 2017 04:08 pm[/url]":2692tu6f]... rece covek koji tvrdi da nece biti saobracajne guzve znog bnv-a. Toliko o merodavnosti.

Kakve veze ima sad to?

Mesto ukrstanja 2 metro linije treba da bude jedno od najprometnijih mesta u gradu a picin park svakako to nije.
Da je savski trg u pitanju bilo bi potpuno u redu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500500#p500500:10t9jpvk je napisao(la):
stf » 13 Dec 2017 02:11 pm[/url]":10t9jpvk]Pa zar nije tačka ukrštanja po planu Savski trg? Što znači da će stanica metroa biti na mestu sadašnje glavne železničke, a to jeste u okviru bnV-a ...
Mesto ukrštanja dve linije metroa mora biti na najkraćoj liniji između između mosta i parka kod Ekonomskog. Pošto su ulice BNV-a fiksirane i pošto je usvojena varjanta za automobilski tunel, to znači da za dve izabrane trase metroa mesto ukrštanja i presedanja može biti samo na mestu označenom na slici. Žuto je prostor objekta za presedanje između autobusa, tramvaja i dve linije metroa. Crvena linija metroa je na stubovima i na visni mosta, a zelena je još jedan nivo iznad nje, dakle dva nivoa iznad zemlje. Autobuske stanice bi bile ispod metro linija. Ovo takođe znači da tramvaj za Novi Beograd može da pređe Savu još samo na mostu na Adi, što je prilično daleko od starog dela grada (pa bi most u nastavku Zorana Đinđića bio poželjan i zbog ponovnog povezivanja tramvajske mreže u situaciji kad metro zauzme pružnu trasu rekonstruisanog i bivšeg "Tramvajskog" mosta).

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500569#p500569:1emrcsbb je napisao(la):
razgradjevinar » 13 Дец 2017 06:28 pm[/url]":1emrcsbb]sve funkcionalno sto je u neposrednoj blizini bnv-a, bilo to stanica, trafika, kafic, hotel, fast food objekat..., direktna je konkurencija i bice na svaki nacin sputavano ne samo u razvoju poslovanja nego i u pukom prezivljavanju.

Ово је истина као што се испоставило да је истина она тврдња са почетка градње БнВ-а да ће он зауставити све инвестиције у грађевинарству. Па испаде да није тако и да су инвестиције најнормалније наставиле да се реализују.
 
stf, istina je relativan pojam, svako ima svoju interpretaciju iste. neko npr veruje da su aktuelni sns amandmani dokaz iskrene zelje sns poslanika da srbija dobije bolji budzet nego sto su to sns ministri predlozili, neko pak veruje da je takvo ponasanje dovoljno za robiju, kada se uspostavi vladavina prava..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500643#p500643:2n516v86 je napisao(la):
Zuma » 14 Dec 2017 12:54 am[/url]":2n516v86]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500500#p500500:2n516v86 je napisao(la):
stf » 13 Dec 2017 02:11 pm[/url]":2n516v86]Pa zar nije tačka ukrštanja po planu Savski trg? Što znači da će stanica metroa biti na mestu sadašnje glavne železničke, a to jeste u okviru bnV-a ...
Mesto ukrštanja dve linije metroa mora biti na najkraćoj liniji između između mosta i parka kod Ekonomskog. Pošto su ulice BNV-a fiksirane i pošto je usvojena varjanta za automobilski tunel, to znači da za dve izabrane trase metroa mesto ukrštanja i presedanja može biti samo na mestu označenom na slici. Žuto je prostor objekta za presedanje između autobusa, tramvaja i dve linije metroa. Crvena linija metroa je na stubovima i na visni mosta, a zelena je još jedan nivo iznad nje, dakle dva nivoa iznad zemlje. Autobuske stanice bi bile ispod metro linija. Ovo takođe znači da tramvaj za Novi Beograd može da pređe Savu još samo na mostu na Adi, što je prilično daleko od starog dela grada (pa bi most u nastavku Zorana Đinđića bio poželjan i zbog ponovnog povezivanja tramvajske mreže u situaciji kad metro zauzme pružnu trasu rekonstruisanog i bivšeg "Tramvajskog" mosta).


file.php
sve ovo, na relativno malom prostoru, sa tri strane, raskrsnicom i tunelom deluje kao Zeleni Venac 2.0 i nimalo elegantno resenje
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500787#p500787:2274p9so je napisao(la):
razgradjevinar » 14 Dec 2017 02:33 pm[/url]":2274p9so]stf, istina je relativan pojam, svako ima svoju interpretaciju iste. neko npr veruje da su aktuelni sns amandmani dokaz iskrene zelje sns poslanika da srbija dobije bolji budzet nego sto su to sns ministri predlozili, neko pak veruje da je takvo ponasanje dovoljno za robiju, kada se uspostavi vladavina prava..


Ove dve teme su itkekako povezane, udar na pravnu drzavu sproveden u Savamali i ovaj parlamentarni udar SNS kakav nije zabelezen u Srbiji.
Brisanje patosa drzavnim institucijama.

Interesatno je kako je jos jedno jucerasnje desavanja povezano sa ovom temom, na juznoj tribini je pokusan obracun sa tzv. vodjama od kojih je ekipa pokojnog Saleta Mutavog ucestvovala u rusenju u Hercegovackoj, tzv. Janjicari.
 
dordje stvarno si zlocast, sad si ponovo ispod gomile fotografija polunapustenog gradilista izvukao nezeljenu temu na povrsinu. slutim za danas jos jednu detaljnu reportazu svakog kamena i blatnjave rupe na mestu gde su se nekad kotile zmije i pacovi a danas mladi volonteri fotografi reporteri bruse svoje vestine koje im mogu doneti uhlje*******ljenje u redakciji informera/studia b ili neko gotivno mesto u javnim preduzecima, koje ih naravno ne bi sprecilo da nastave svoje volenterske aktivnosti ..

naravno, sve je ovo plod moje maste i paranoje, takve stvari se ne desavaju, svi smo ovde samo iz ljubavi i samo s zeljom da unapredimo grad
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496379#p496379:2gkze6u1 je napisao(la):
KartmenBG » Tue Nov 28, 2017 12:04 am[/url]":2gkze6u1]Mislim da Beograd u fali pesacki most ali svaki pesacki most bi morao da bude minimum 14. metara iznad reka zbog plovnog puta, ne znam zasto se uporno ovde na balkanu izbegava pokretni most, bez izdizanja desetine metara vec bi bili direktno uz reku i lepse je i ugodnije biti na toj perspektivi. Mislim da bi ovakvim nekim mostom Beograd zaista sisao na reke :


Gateshead_millennium_bridge_open.jpg


Arch2O-Puente-de-la-Mujer-22.jpg


i4uyIkMiT8r8f_phwfOPKGsYtyU5UbugX4pR5V80utL8ysAzEE7JBr-CLs1JByxJGrBeqX4kWUqJE7AblcrnI2Yjk4ek9AyUqdO15DR0F4ESXgDTGtX9-hMPk-RSRQ=w5000-h5000


Pont_Jacques_Chaban_Delmas.jpg


twin_sails_flickr_cc_jeff_owen_775.jpg


Dragon-Wings-AM-Structures-Pont-y-Ddraig.jpg


59332e1fda82c291c61c597e4b0c3181.jpg


54055346c07a80c13c00009b_friedrich-bayer-bridge-loebcapote-arquitetura-e-urbanismo-_46113_140414-040d-530x795.jpg

E ovo bi bio konacno jedan pun pogodak za BNV!

Ali, nema sluha kod graditelja za potrebe gradjana, za dusu beogradsku...
 
Barem da su ubacili neku skulpturu pored reke... Za to je potrebno dva kvadratna metra, a oplemenjuje dusu.

Ali hiljade i desetine hiljada kvadratnih metara se trosi na bezlicni trzni centar - koji ce sve nas da pretvara u potrosacke zombije - neminovno.

Jako los projekat.
 
Opasno je puštati na forum slike ovih mostova (mada su zanimljivi).Budale bi mogle da vide i da dobiju inspiraciju da potroše nove milione na takvo nešto, u gradu kome mnogo toga važnijeg nedostaje.Bio bi to obavezno "muzički most",prvi put u novijoj istoriji Beograda.
 
Vrh