Рокенрол је можда у Сарајеву био замишљен као нека југословенска идеја где су Суљо и Милош занемарили различитости и идентификовали се кроз рокенрол какав год био квалитет те музике. Ту тему је данас начео Неле Карајлић и верујем да ће се на ту тему писати озбиљне књиге кад прође довољна временска дистанца.
Тај рокенрол у Сарајеву је нестао кад је нестало оно Сарајево чији је део био и Неле.
Рок бендови су у Хр били једна карика приликом мобилизације нације за државни пројекат који је кулминирао протеривањем Срба. Оно што је искакало из те матрице у Хр је био панк и Куд идијоти који нису имали југословенску већ људску идеју али нису представљали неку опасност по Пројекат. Оно што је искрено било југословенско и што је имало истинску снагу и харизму морало је да оде, мислим на Штулића
Рок бендови у Србији су се бавили борбом за демократију и били део пројекта мобилизације нације за 5. октобар.
Што се тиче југословенства у филму и позоришту ту је евидентна заједничка црта да су се за озбиљне награде могли борити филмови где су Срби били лоши момци и силоватељи и на озбиљне аранжмане се само могло рачунати за рад под том матрицом што је многе одбило и тако је стасала једна жалосна глумачка генерација.
Тај рокенрол у Сарајеву је нестао кад је нестало оно Сарајево чији је део био и Неле.
Рок бендови су у Хр били једна карика приликом мобилизације нације за државни пројекат који је кулминирао протеривањем Срба. Оно што је искакало из те матрице у Хр је био панк и Куд идијоти који нису имали југословенску већ људску идеју али нису представљали неку опасност по Пројекат. Оно што је искрено било југословенско и што је имало истинску снагу и харизму морало је да оде, мислим на Штулића
Рок бендови у Србији су се бавили борбом за демократију и били део пројекта мобилизације нације за 5. октобар.
Што се тиче југословенства у филму и позоришту ту је евидентна заједничка црта да су се за озбиљне награде могли борити филмови где су Срби били лоши момци и силоватељи и на озбиљне аранжмане се само могло рачунати за рад под том матрицом што је многе одбило и тако је стасала једна жалосна глумачка генерација.