Šta je novo?

Saobraćajnica T6

@shadestudio
Dve reči: "Saobraćajna kultura"!
Na primer tu spada i propuštanje nekoga da skrene iako ti imaš prvenstvo prolaza.


Imaš ljudi koji vole da pretiču, a ako ga obiđu sa desne strane to im se ne priznaje u preticanje ;)
Na putu u naselju na kome postoje najmanje dve saobraćajne trake namenjene za saobraćaj vozila u istom smeru, prolaženje sa desne strane vozila koje se ne kreće krajnjom desnom saobraćajnom trakom, ne smatra se preticanjem.
 
Ako je vozio 50 ne znam gde je problem.
U tome sto usporava saobracaj. Kada te 5 vozila za manje od minut obidje sa desne strane, jasno je da usporavas saobracaj.

Mi kao grad ne mozemo da se pohvalimo adekvatnim saobracajnicama, lepo resenim za danasnji saobracaj i planiranjem gradnje novih u skladu sa potrebama danasnjeg saobracaja. I na to dobar deo uzroka guzvi mozemo da odbijemo. Mozemo i na to sto uglavnom ne postoje prave alternative prevozu sopstvenim automobilom. Ali isto tako i na ljudski faktor, dobar procenat razloga guzve u saobracaju, mozemo da odbijemo.
 
Vožnja ne zahteva samo striktno poštovanje propisa. Znam da sada mnogi čupaju kosu, ali ako SVI oko tebe voze 55-60, pa čak i 80 tamo gde je ograničenje 50, onda ti predstavljaš veću opasnost od ovih koji voze brže.

Isto tako preticanje na auto-putu. Ako pretičeš po propisu strogo pazeći da ne pređeš ograničenje, opet si ti taj koji negativno utiče na bezbednost.

Nemamo mi šta da razmišljamo "ja vozim po propisu, baš me briga što neko žuri", nego je naše da se prilagodimo saobraćaju.

A ako već hoćete da morališete i pričate o propisima - prvo dobro savladajte ZoBS pa pričajte o propisima.

Vožnja nije samo "gledanje svog posla", već kao i sve na svetu i prilagođavanje.

E sad, slažem se da to može da vodi u neku anarhiju, ali blaga doza haosa je neophodna. Primer za to je Slavija, gde sve više manje teče uz blaga kršenja propisa i vozačku solidarnost. Ne postoji sistem semafora koji bi Slaviju učinio prophodnijom.
 
Onda moze svako da kroji pravila kako hoce, tako i dobijamo ono sto imamo u beogradu. Nekome smeta onaj sto ide 50 posto ga on usporava da ide 100 iako to nije dozvoljeno. Nekom smeta jedna traka za skretanje ulevo pa ce on da izmisli tj koristi traku za pravo za levo, nekome kratko traje zeleno po ce on da prolazi kroz crveno. Nekome je skup parking pa ce da se parkira na trotoar i tako dalje. Uvek ima neki izgovor kod nas. Ja sam za stroga pravila za sve ceo grad kamere na 51km pa salji kazene pritvaraj oduzimaj kola, ili sa druge strane za anarhiju, svakome podeliti pistolj pa ko prezivi.
 
Da kaznis mozes, privatnu imovinu, ako je posteno zaradjena, ne mozes da oduzimas, nije ovo 1945. godina. Ne mozes nekome da zaplenis auto zbog saobracajnog prekrsaja, koji je njegova privatna imovina. Mozes da mu oduzmes vozacku dozvolu, na konto tezine ucinjenog prekrsaja, koju si mu kao drzava i izdao.

Niko ovde ne poziva na bahatu voznju, ali prespori vozaci i tek kako ugrozavaju saobracaj.
 
Kada kada god vidim "jednorukog Krstivoja", redovno propuštam. Mnogo bezbednije je propustiti zavisnike od cigara i mobilnih, nego rizikovati. Isto i sa onima koji odvrnu muziku na max u kolima.​
 
I u gradu si dužan da se skloniš iz leve trake ako je neko brži od tebe.

Tj, desne trake su za vožnju.
U gradu su sve trake za voznju.
Duzan si ako imas gde da se sklonis, ako je desna traka puna ili se pripremas za skretanje levo zasto bi se ocekivalo da se sklonim. Posle kad se sklonis i treba da skrenes levo niko nece da te pusti, zavrsis u borci umesto u altini.
 
Vožnja ne zahteva samo striktno poštovanje propisa. Znam da sada mnogi čupaju kosu, ali ako SVI oko tebe voze 55-60, pa čak i 80 tamo gde je ograničenje 50, onda ti predstavljaš veću opasnost od ovih koji voze brže.

Isto tako preticanje na auto-putu. Ako pretičeš po propisu strogo pazeći da ne pređeš ograničenje, opet si ti taj koji negativno utiče na bezbednost.

Nemamo mi šta da razmišljamo "ja vozim po propisu, baš me briga što neko žuri", nego je naše da se prilagodimo saobraćaju.

A ako već hoćete da morališete i pričate o propisima - prvo dobro savladajte ZoBS pa pričajte o propisima.

Vožnja nije samo "gledanje svog posla", već kao i sve na svetu i prilagođavanje.

E sad, slažem se da to može da vodi u neku anarhiju, ali blaga doza haosa je neophodna. Primer za to je Slavija, gde sve više manje teče uz blaga kršenja propisa i vozačku solidarnost. Ne postoji sistem semafora koji bi Slaviju učinio prophodnijom.
Sta ce nama taj zobs, ovde treba da se nauci kako da se prilagodis.

Zamisli da vozis bicikl po stazama koje su uz pesacke staze, i pesaci stalno izlecu na stazu, da li ti realno predstavljas smetnju na sopstvenoj stazi i da li ne bi trebao da vozis bicikl jer se nisi prilagodio vecini koja ide peske? Vidis svako moze da izmisli sta je za njega bitno.
 
Onda moze svako da kroji pravila kako hoce, tako i dobijamo ono sto imamo u beogradu. Nekome smeta onaj sto ide 50 posto ga on usporava da ide 100 iako to nije dozvoljeno. Nekom smeta jedna traka za skretanje ulevo pa ce on da izmisli tj koristi traku za pravo za levo, nekome kratko traje zeleno po ce on da prolazi kroz crveno. Nekome je skup parking pa ce da se parkira na trotoar i tako dalje. Uvek ima neki izgovor kod nas. Ja sam za stroga pravila za sve ceo grad kamere na 51km pa salji kazene pritvaraj oduzimaj kola, ili sa druge strane za anarhiju, svakome podeliti pistolj pa ko prezivi.
Promašio si temu. Ovde se priča o neprilagođenim ograničenjima iz prošlog veka koje logično niko ne poštuje. Na primer, na bulevarima u Budimpešti je ograničenje 70, a u Americi i do 85 (50-55 milja/h). Ja sam našao način da na sudu oborim kazne za takva prekoračenja, ali moram trik da držim u tajnosti da ne bi nestao.
A ovo za skretanje levo iz trake za pravo, pričamo o Bulevaru Mihajla Pupina, gde su unakazili leva skretanja u druge nema.
 
Raskrsnice Cara Dusana - T6 - SMT, T6 - NS put i T6 - Altina - Ugrinovacka, gde su ukrstajuci pravci mnogo prometni, od kojih je jedan pravac koji je trenutno deo obilaznice oko grada, ne mogu da budu resene sa ,,prodje mi mladost" semaforima, a ukombinovano sa ostalim faktorima o kojima se trenutno vodi prica, a da ne bude ovo sto jeste.
 
Da kaznis mozes, privatnu imovinu, ako je posteno zaradjena, ne mozes da oduzimas, nije ovo 1945. godina. Ne mozes nekome da zaplenis auto zbog saobracajnog prekrsaja, koji je njegova privatna imovina. Mozes da mu oduzmes vozacku dozvolu, na konto tezine ucinjenog prekrsaja, koju si mu kao drzava i izdao.

Niko ovde ne poziva na bahatu voznju, ali prespori vozaci i tek kako ugrozavaju saobracaj.
ne mora oduzimanje, imamo bodove, suspendovanje dozvole, nema registracije dok se kazne ne namire i/ili odsluze....
u sustini, primenjivati zakon, stalno i na svakoga, uvek
a dok se ne dovedemo u red caj i pojacati kazne
nevezano za sve ovo, 100% podici porez i takse na drugo vozilo za fizicka lica koja na svoje ime imaju vise od jenog vozila (bez obzira da li su registorvana)!
 
ne mora oduzimanje, imamo bodove, suspendovanje dozvole, nema registracije dok se kazne ne namire i/ili odsluze....
u sustini, primenjivati zakon, stalno i na svakoga, uvek
a dok se ne dovedemo u red caj i pojacati kazne
nevezano za sve ovo, 100% podici porez i takse na drugo vozilo za fizicka lica koja na svoje ime imaju vise od jenog vozila (bez obzira da li su registorvana)!

Za sve sam saglasan, osim za poslednje...

Koja dva vozila...Dva Yuga stara 20 godina? BMW E39 i Citroen C2, star 20 godina? Na kraju, prijavićeš jedno vozilo na sebe, drugo na ženu, tatu, mamu, kuma,...I?
 
Za sve sam saglasan, osim za poslednje...

Koja dva vozila...Dva Yuga stara 20 godina? BMW E39 i Citroen C2, star 20 godina? Na kraju, prijavićeš jedno vozilo na sebe, drugo na ženu, tatu, mamu, kuma,...I?
tako je, pa nek ga vozi/e. a ako zena hoce mozda da avanzuje u punta, ne moze jugo da se ostavi na prakingu da trune i zauzima mesto, ima da pojuris da ga se resis
a nisam siguran da ima kumova, roditelja i ko zna koga jos da nema vec vozilo, a i ako ima to ce brzo da se potrosi
ovo je i za one wheeler-dealer batice i servise koji drze po 5 automobila na parkingu
 
tako je, pa nek ga vozi/e. a ako zena hoce mozda da avanzuje u punta, ne moze jugo da se ostavi na prakingu da trune i zauzima mesto, ima da pojuris da ga se resis
a nisam siguran da ima kumova, roditelja i ko zna koga jos da nema vec vozilo, a i ako ima to ce brzo da se potrosi
ovo je i za one wheeler-dealer batice i servise koji drze po 5 automobila na parkingu
To da, javno parking mesto nije tvoje, neka se i ne plaća.

Vozilo koje stoji na javnom parkingu duže od godinu dana, a ne pomera se (nemoguće je da za godinu dana nisi imao potrebu da isto upotrebiš), vlasnik treba da bude duzan da pomeri na privatni posed, proda, rashoduje,...Ja u mom dvoristu mogu da drzim 10 automobila, ako oni iz bilo kog realnog razloga ne predstavljaju opasnost po komšiluk. Ali na javnom parking mestu, trajno ostavljen ne može da bude ni jedan, pošto to parking mesto ne pripada ništa više od mene komšijama i svim drugim građanima.
 
To da, javno parking mesto nije tvoje, neka se i ne plaća.

Vozilo koje stoji na javnom parkingu duže od godinu dana, a ne pomera se (nemoguće je da za godinu dana nisi imao potrebu da isto upotrebiš), vlasnik treba da bude duzan da pomeri na privatni posed, proda, rashoduje,...Ja u mom dvoristu mogu da drzim 10 automobila, ako oni iz bilo kog realnog razloga ne predstavljaju opasnost po komšiluk. Ali na javnom parking mestu, trajno ostavljen ne može da bude ni jedan, pošto to parking mesto ne pripada ništa više od mene komšijama i svim drugim građanima.
Mislim da mogu da prijave takvo vozilo i tako ispadne da je vlasniku bolje da ga se sam otarasi. Pričali su o tome u sat verovatno ove godine, možda i prošle.
 
Vrh