Šta je novo?

Saobraćajnica T6

Ako sam ja dobro shvatio, Belka misli da će ostatak placa koji sada ne uzmu, po izgradnji T6 vredeti samo još više pošto će biti tik uz novi put.
 
Grunik983, ovakva je situacija. Ja sam konstatovao da je u katastru podnet zahtev za deobu parcela i to za parcele od raskrsnice kod Kvantasa do sredine saobracajnice T6, dakle do moje parcele. Dakle to je jedan jedinstven zahtev za deobu svih ovih parcela na T6 u dužini od nekih 800 metara. U drugom delu od 800 metara do Grand kafe, širina parcela je tačno 41 metar koliki je i profil same saobraćajnice T6. Ja sam na osnovu toga izveo preliminaran zaključak da je Direkcija u međuvremenu došla na ideju da profil saobraćajnice tačnije obuhvat zemljišta koje treba da nam oduzme skrati na širinu saobraćajnice, na 41 metar, a da nam ostatak širine 60 metara kao zelenu površinu ostavi da se njime što bi se narodski reklo zakitimo. Ja znam šta bih uradio i u tom slučaju, međutim na svu sreću, to nije tačno. Otišao sam direktno u Direkciju da vidim o čemu se radi i o kakvom zahtevu za deobu parcela se radi i saznao sledeće.

Deobira se samo jedna parcela i to moja lično, koja se nalazi na sredini saobraćajnice, jer je tu raskrsnica za buduću saobraćajnicu koja će voditi do ulaza u novo groblje koje će se graditi. I to potpuno debilna i nepotrebna deoba: novim urbanističkim planom skretanje ulevo u udesno je uradjeno u kružnom obliku, a prethodno je bilo koso, i oni sada pošto su mi već isekli parcelu sa tom kosinom (što mi inače ne smeta, jer je predvidjeno za oduzimanje), mi je dodatno seku na još jednu sa tim kružnim delom. Međutim umesto to da urade kao sav normalan svet i da zahtev za deobu podnesu samo u odnosu na moju parcelu, njihov stručnjak geometar je podneo zahtev za sve parcele od Kvantaša do moje parcele, iako ostale uopšte ne deobira. On ih ja batica sve obuhvatio nekom crvenom linijom, iako je tu liniju povukao po njihovim postojećim granicama kakve su sada. Tako da vam u Listu nepokretnosti u G listu trenutno stoji podnet zahtev sa brojem predmeta, iako se nikakva promena neće desiti, ni u pogledu parcele, ni u pogledu upisa nosilaca prava na parceli naravno.

Dakle, ne mogu da prekrate obuhvat zemljišta koji moraju da oduzmu, ne mogu ni da izvrše deobu tako što bi odvojili saobraćajnicu, a ostavili tampon zelenila izmedju privredne zone i saobraćajnice, to bilo protivzakonito. Ja bih se složio i sa tim, samo da dodje što pre do oduzimanja, medjutim, nema razloga za brigu, sve ostaje po starom: prva parcela do groblja se oduzima u širini od 100 metara, znači oduzeće ti lepih 35 ari i to će biti fine pare. Iza će ti ostati oko 150 metara puta 35 ako se ne varam, što je finih 50 ari sjajne gradjevinske parcele u privrednoj zoni.

Samo da ti ukažem na još jednu stvar: nisu sve parcele koje se naslanjaju na saobraćajnicu T6 u privrednoj zoni. Ima jedno skretanje u jednu saobraćajnicu, to ide kroz parcelu mojih klijenata, a odmah pored nalazi se kompleks carine. E tu sad dvoje mojih klijenata upadaju u carinu, ali iza njih još nekoliko. Carina je javno gradjevinsko zemljište predvidjeno takodje za eksproprijaciju, tako da se tu neće moći dobiti lokacijska i gradjevinska dozvola za gradnju privrednih objekata. Posle opet ide jedan mali deo privredne zone, pa nova saobraćajnica (ova koja skreće preko moje parcele) i onda idu parcele koje se nalaze u budućem groblju. U tom delu je profil saobraćajnice 41 metar i nema tampon zelenila, već je sa ostatak od nekih 200 metara širine u budućem groblju.

Ovo da proveriš slučajno da nisi upao tu, pa da se ne razočaraš. Biće sve ovo oko T6 jedna mnogo dobra priča, samo da vreme i život čine svoje. Treba biti strpljiv i izdržati.
 
belka svaka cast za detaljan opis...

sad za nas koji malo slabije poznajemo taj kraj, da li bi mogao da postavis neku sliku ili na mapi da iscrtas "buduci" izgled celog dela koji si opisao?
 
Zaboravljas sa kime pricas junkie,to ce te kostati 100 eura+varijabilni troskovi :)
 
nije da zaboravljam...relativno sam nov na forumu pa nisam toliko upoznat sa tim ko je ko. Vidim da neki ljudi ovde postuju pametne i korisne stvari pa zelim da saznam malo vise, a ako sam u mogucnosti, i ja da doprinesem nekako :)
 
ЏанкиБањица, Вучко је као што видиш рекао то у шали, а Белка је иначе адвокат-стручњак за некретнине, а његово мишљење нам увек добро дође, јер поред корисних савета, сазнамо и нешто ново и драгоцено око изградње. Извињавам се што у Белкино име одговарам, као неки дрвени адвокат :lol:

Ако могу колико толико да помогнем око "упознавања" терена, мало сам исцртао тај део где треба да буде "будућа вечна кућа", бар некима од нас" :D , саобраћајница Т6, а обележио сам и неке постојеће објекте, ради бољег сналажења. Е сад ако треба нешто детаљније и прецизније, то већ мора Белка (због парцела и земље), ако си мислио на то.



Што се слика тиче, ја имам слике снимљене код лакат кривине код Кванташа, а те слике су већ на форуму, неке су и на овој теми, а неке и на теми УМП.
 
Hvala na odgovoru, primetio sam da se Vucko salio naravno :) sala nikad nisu na odmet :p a i drago mi je da saznam ko je ovde u kojoj struci da bih eventualno znao kome da se obratim za konkretna pitanja...licno nisam ni iz kakve bliske struke (Visa Elektrotehnicka) ali me zanima pa zato i ponekad postavim glupo pitanje :)

a sad, vezano za T6... jel se zna uopste kad se planira izgradnja saobracajnice sa slike? Znam da su "poceli" radovi na drugom kraju ka novom mostu.
 
Gago, оvo što si nacrtao je fenomenalno. Nije baš originalno takvo, ali sad ćemo se sigurno videti da ti prebacim neke urbanističke planove, pa da ih ti posle lepiš na forum i podmećeš pod ove ortofoto mape sa gugla. Inače, za Dzankija sa Banjice, evo Gaga je odmah pomogao, a ja to (sram me bilo) inače ne znam da uradim, mislim to što se odnosi na postavljanje slika i grafike. Veliki sam tantus za kompjuter i inače sam oduvek imao averziju prema istom, ali sam morao da ga prihvatim kao tehničko sredstvo za rad, preko koga pišem i čuvam podneske. zato je tu Gaga koji odmah reaguje i dopunjuje me, hvala mu ko bratu. Inače, ovo skretanje koje je Gaga postavio ide tačno na sredini trase od Kvantaša do Grand kafe i u drugom delu nema ovog tampona, već se groblje direktno naslanja na ulicu.

Što se tiče daljeg dela pitanja Džankija (ovo kao bukvalni prevod ovog junkie, ne u šatro prevodu), sve o tome je već napisano i elaborirano u postovima unazad, tako da samo malo iščitaj i sve će ti biti jasno. Pozdrav.

E, čekaj još nešto. Groblje je duplo manje od ovog koje je prikazano. Ono ide u drugoj polovini saobraćajnice, a prvi deo je privredna zona.
 
Белка, ни ја нисам неки велики стручњак за рачунаре, али онолико колико ми треба за мој посао који радим , ми је сасвим довољно.
Знам да није оригинално како ће бити, али барем може да се предпостави. За привредну зону ми није било баш најасније, али сад кад си дао додатно објашњење у задњој реченици, све је много јасније. Пошто ће будуће Ново Бежанијско гробље бити у другој половини Т6, да ли ће онда доња "граница" (ограда) гробља бити уз Сурчинску улицу, па ће онда морати да се исељавају и оне куће или ће ограда гробља бити до тих кућа ? Хтео бих да нацртам ту ситуацију коју си сад описао, а док се не договоримо око урбанистичких планова.


Кад будем од тебе добио те урбанистичке планове, наравно да ћу их одмах поставити на теми. Или ми достави на моју е-адресу, имаш је, или боље да се видимо у крају на каФућину, јави ми на мобилни, кад будеш могао, па да уклопимо време.
 
Ne, neće biti uz Surčinsku ulicu, nego se ovaj kvadrat groblja koji si nacrtao deli na pola: polovina bliža Kvantašu ulazi u sastav privredne zone, a polovina bliža Grand kafi je groblje. Ustvari nisam razumeo šta si pitao, groblje neće ići preko tih kuća, već do njih, između groblja i Surčinske postojaće jedan tampon od nekih 15 hektara u kome je dozvoljena gradnja kao komercijalno-stambena zona. Njegov pojas varira od 150 - 350 metara udaljeno od Surčinske ulice, groblje je najudaljenije u visini okretnice na Ledinama, a najmanje kod Grand kafe. Daću ti plansko rešenje pa ćeš videti.

Obavezno se vidimo na kafi, samo malo vremena da uhvatim da ti dam ovaj urbanizam na usb-u pa da ga nakačiš na ovu ortofoto kartu sa gugla, izgledaće moćno i onda možemo da diskutujemo.
 
Ево сад сам нацртао по додатном објашњењу који си навео, а сасвим добро си ме разумео шта сам питао, јер си ми баш тако и одговорио.
Значи од ограде гробља до Сурчинске и будућег оног парчета Грчке улице, ће бити та тампон зона, где ће бити тај комерцијално-стамбени део, а то је практично онај троугао. Ех, једино ми жао оних људи чије ће сад постојеће куће бити до самог гробља ! Можда се и побуне па буду тражили да се замене парцеле, привредна зона да буде где је планирано гробље, а гробље где је планирана привредна зона ! Предпостављам да ће ту у тој тампон зони, да додатно падне цена земљишта, а ко буде хтео да прода кућу, мало теже !

 
Gago, hvala puno za grafiku, stvarno otvara oci.

Ja bih se samo nadovezao sa par pitanja:

capture.png


Da li je planirana neka vrsta "zapadne tangente" buduceg Novog novog bezanijskog groblja i buduce privredne zone "Autoput"? Ako im je T6 istocna tangenta, ova ulica bi trebalo da otprilike bude paralelna sa T6, i mogla bi lepo saobracajno da se poveze sa kruznim tokom na ledinama, gde se sada okrece autobus 71. Tu danas postoji obican, zemljani put, a voleo bih da znam hoce li biti i prava ulica.

Imam i veliku dilemu - znak "?" oko polozaja buduce Veletrznice kod Kvantasa u odnosu na ovu naemnu zemljista. Hoce li ona biti iza,Kvantasa, ispred njega, ili unutar ove buduce privredne zone?

Sto se tice ovog trougla stambeno-poslovne namene, secam se da je pre par godina tu bilo neke frke, navodno je trebalo rusiti poslednju red kuca do buduceg groblja, pa su stanari pokretali neke inicijative, obracali se medijima... u svakom slucaju, eksproprijacije i rusenja kuca tu nece biti, e a to sto ce komsiluk biti "s onog sveta" - sta da se radi. sigurno nece biti rokade zone groblja za privrednu zonu, jer je poenta lokacije privredne zone to sto se nasljanja na autoput. Drugacije ni ne bi bilo smisla.

S druge strane, groblje moze da bude i potencijalni benefit, koliko god to zvucalo paradoksalno. Sa grobljem ce u taj kraj, koji je inace divlje naselje, doci i ozbiljna infrastruktura, od cega svi mogu da imaju koristi.
 
Бежанинац, предпостављам да је планирана та "западна тангента" која би била паралелна са Т6. Неком здравом логиком би то требало урадити, тако да би се онда "повезали" Сурчинска улица и аутопут. Кад се погледа мало боље, од те "западне тангенте" коју си ти додатно уцртао, право на горе према аутопуту, тачно се излази код оне мале петље где се иде за Икарбус, Грмеч, и остала предузећа која се налазе у том делу. То би било идеално, а мислим, поново наглашавам, да би то требало урадити, и надам се да је у плану.

Твоја дилема где си уцртао "?", то ће се сигурно попунити у догледно време, кад ова привредна зона проради пуном паром, а то значи кад се изгради Т6, па и "западна тангента", а наравно зависиће и од попуштања (хм, хм) ове економске кризе. Онда ће се попуњавати и те „рупе“ између Паркинг сервиса и будуће Велетрговине.

Ја сам мало у шаљивом тону рекао ово „замену“ парцела, а знам да од тога нема ништа, јер ипак је привредна зона та која, као што си и ти рекао, треба да буде увек уз важну саобраћајницу какав је баш ауто пут Београд-Шид.

Наравно све ће нам свима бити јасније кад ми, и твој и мој комшија Белка, буде дао урбанистичке планове тј. планско решење, па ће мо онда сви моћи лепо, као и до сада, да дискутујемо. Вероватно је у њима све лепо уцртано, како и шта ће све бити.
 
Ide ulica paralelno sa T6 na poziciji koju je Gaga nacrtao. Profil ulice 21 metar, 1+1 (po 3,5 metara svaka traka, po 2 metra trotoari sa obe strane i po 5 metara zelenilo za infrastrukturu sa obe strane). Uliva se na okretnicu autobusa na Ledinama.
 
Данас сам био на Бежанијском гробљу и пажњу ми је привукла табла распореда гробница која се налази код садашњег главног улаза у гробље. Приметих да је на табли уцртана будућа саобраћајница Т6, од садашње "лакат кривине" до будуће раскрснице са Грчком улицом, а пажњу ми је привукао будући подземни пролаз испод саобраћајнице Т6, на табли означен са П. Значи биће и подземни пролаз што је за похвалу. Ја сам га само на слици означио црвеним кружићем и натписом. Такође сам на самој слици табле уцртао шта је где, а ради бољег разјашњења и објашњења.


Уцртао сам га и на мапи, означен са жутим кружићем, а по положају како је означен на табли, требао би да буде код будуће привредне зоне.
 
Najgrobarskije mesto u gradu! Podzemnim prolazom ispod groblja.
 
Гага":22uknbf9 je napisao(la):


Privredna zona je groblje.
Ili
Groblje je privredna zona.

Što se tiče mene, kod nas su obe izjave tačne.

Sve je u redu. Slika je ipak tačna.

:)
 
Sada , kada se izgradnja mosta Zemun- Borca privodi kraju , mogli bi nadlezni poceti razmisljati , bar , o izradi projekta za saobracajnicu T6.
Verujem da ce za par godina i te kako imati i potrebu i funkciju , ali kod nas ce se kasniti kao po obicaju...
 
Шта мислите о наставку т6 преко аде ка ибарској магистрали? Или не желе ништа преко аде, али постојећи (изграђени) мост може.
 
Bilo bi lepo da se ta saobracajnica resi. Ruzno je ono onako, a stoji godinama.
 
Vrh