Šta je novo?

Saobraćajnica T6

Dirk":eq37kigz je napisao(la):
Najbolje bi bilo da se uvede porez na automobile, npr. porez na luksuz i to 1000-2000EUR godisnje, pa bi bile manje guzve u gradu, brzo bi se stizalo s kraja na kraj grada!

Ja bih pre neko rešenje koje ne bi bilo pionirsko u svetu.

Ponogu, hiljadu dve evra poreza na automobil!? Čitaš li ti šta pišeš?
 
gaudi":37hjjntb je napisao(la):
Gaga, jel to pretpostavka ili proverena informacija? Ako sam te dobro razumeo, autobusi bi isli ulicom Nedeljka Gvozdenovica, pa onda preko sadašnje okretnice u Grčku, Norvešku pa na sadašnju trasu. Jel postoji neki plan za ovu pricu ili je jos uvek na dugackom stapu

Гага":37hjjntb je napisao(la):
Dirk":37hjjntb je napisao(la):
Kad budu spojili Grcku ulicu sa Surcinskom da li bi bilo pametno zatvoriti onu malu ulicicu (nije to ni ulica nego asfaltirana nizbrdica) sto spaja Surcnsku i Nedeljke Gvozdenovica?

Mnogo je prometna ulica Nedeljke Gvozdenovic, mislim da bi preusmeravanjem na Grcku ulicu bio pun pogodak.
Дирк, то мало "парченце" улице које наводиш (низбрдица/узбрдица) је у ствари крај улице Недељка Гвозденовића, односно крај ове улице је уливање у Сурчинску.

Планира се да се цео транзитни саобраћај који се обавља преко Б. косе, а сад иде кроз Недељка Гвозденовића, преусмери на Грчку улицу, па зато су и Норвешка и Грчка улице и планиране. Кад једног лепог дана 2013. године ураде/споје Грчку са Сурчинском, још оних 450 метара, улица Недељка Гвозденовића ће постати једносмерна, у правцу од пијаце према Сурчинској.

Линија 72 ће онда из улице Марка Челебоновића ићи Норвешком и Грчком улицом и даље Сурчинском, а линије 74 и 75 би требало овим делом Б. косе да буду "кружне" ! Сва стајалишта садашњих линија 72, 74 и 75 која су у улицама Недељка Гвозденовића и Др. Хуго Клајна, а која су у правцу према граду, се гасе !

Гауди, то је све још на дугачком штапу, а постоји неколико идеја како решити саобраћајне гужве у овом делу Бежанијске косе, посебно у Недељка Гвозденовића. Једна од тих идеја је и ова коју сам написао, и добро си ме разумео, а која је за сад најприкладнија. Из разговора са неким људима сам то сазнао, а опет једна од идеја је и то, да линије 74. и 75. задрже трасе како и сад иду овим делом Б. косе, а да се кроз Грчку и Норвешку уведу неке нове линије (са пребацивањем 72. на ове улице) и да се изгради права окретница са супротне стране садашње привремене окретнице, значи са друге стране улице Недељка Гвозденовића ! То би онда значило да се одустаје од идеје и плана да се Недељка Гвозденовића претвори у једносмерну улицу !

Е сад, тамо где је привремена окретница то је иначе интерна саобраћајница, а паралелно са њом, тамо где је онај део Циганског "насеља" ће бити почетак улице Др. Ивана Рибара и наставиће се право где су сад оне бараке и даље према садашњој кружној раскрсници Војвођанска-Виноградска и даље опет Др. Ивана Рибара.

Тим новим делом Др. Ивана Рибара би ишле и 74. и 75., значи скретале десно из Н.Г. у Др. И.Р. па опет десно у Грчку улицу па даље на Норвешку и опет десно у Марка Челебоновића, итд.
Опет следеће идеја је да улица Н.Г. буде једносмерна да 74. и 75. иду правцем од пијаце како и сад иду, да завршавају на новој окретници, а да онда ново изграђеним делом улице Др. Ивана Рибара изађу на Грчку улицу па даље како сам описао у првој идеји.

Ипак све зависи од завршетка оног парчета Грчке улице !
 
Dirk":362758nt je napisao(la):
Ljudi pa ko ce da pesaci od Grcke ulice(od groblja) pa do zgrada u Nedeljka Gvozdenovica?
To je jedna citava autobuska stanica. Kad god se vracam iz grada morao bi posteno da se napesacim.
Svaki dan bi gledali citave kolone ljudi koje pesace ka stanicama. Mislim da je ovako bolje, autobus ide kroz centar naselja i autobuska stanica je svima blizu.

Najbolje bi bilo da se uvede porez na automobile, npr. porez na luksuz i to 1000-2000EUR godisnje, pa bi bile manje guzve u gradu, brzo bi se stizalo s kraja na kraj grada!
Gledam na Gazeli ogromna guzva a zasto? Zato sto u svakom autu sedi po jedan covek, kolona od 5000 metara moze da stane u jedan dupli autobus!
Naravno uveo bi neke izuzetno komforne autobuse gde bi svako sedeo a ne ko sad, kad udjes u autobus osecas se ko sardina!
Дирк, ниси ме добро разумео и потпуно си обрнуо правац који сам споменуо.
Кад се враћаш из града и ако станујеш у Недељка Гвозденовића (ја исто станујем у тој улици) ти ћеш и онда да силазиш на тој станици где и сад излазиш из аутобуса, били 74. или 75. све једно. Кад идеш у град, ти ћеш опет да улазиш у аутобус на тој истој станици и онда мало кружиш аутобусом, улица Н.Г. , Др. Ивана Рибара, па Грчка, Норвешка, па Марка Челебоновића итд. Значи нема потребе да идеш из Недељка Гвозденовића пешке до Грчке улице и ту на станици чекаш аутобус према граду, зар не. У овој идеји која постоји, не би било крајње станице на Бежанијској коси, него би, као што сам и рекао, ове две линије биле "кружне" у овом делу насеља тј. у трећој месној заједници

Један мали ефе са теме:
Још да ти одговорим за порез на аутомобиле, а видим да ниси "пратио на часу", а ако имаш кола то би требао да знаш. Па тај порез на луксуз постоји од маја 2009. године и уведен је за аутомобиле који имају више од 2000 кубика и мотоцикле који имају више од 750 кубика. Пореска стопа се умањује за сваку годину старости возила/мотоцикла. Ево ти табеле:

free image hosting
 
Da, da sad sam skapirao sta si hteo da kazes. Ne podrzavam tvoju ideju, mnogo bi trebalo da se sidje sa B. Kose do Studenjaka, bas mnogo. Kad sam se tek doselio na B. Kosu trebalo mi je do Studenjaka manje od 5min a sad mi treba vise od 15min a po tvojoj ideji ne bi mogao stici do Studenjaka ni za 25min. Mozda bi resenje bilo da ulica Nedeljke Gvozdenovic i dr Huga Klajna bude rezervisana samo za autobuse i taksije znaci dve zute trake! Automobili bi morali da idu Norveskom i Grckom ulicom Al opet ni to nije resenje jer bi guzva nastala u Marka Celebonovica.

Mozda sam preterao sa porezima ali pogledajte automobili su danas nedopustivo jeftni, parkinga ima na sve strane i opet nije dovoljno, znate li koliko ce samo za 5godina biti automobila u Beogradu?
Stalno se kuka kako je kriza a automobila svakim danom sve vise. Ulice su takve kakve su i nema sanse da se nadje resenje za ovoliko automobila makar imali i najbolje ulice na kugli zemaljskoj, zbog guzvi u saobracaju jos malo pa cemo se do Studenjaka voziti 45min.
Imamo 2automobila po glavi stanovnika :)
 
Ne bi ti trebalo toliko vremena. Ceo taj krug bi se okretao za par minuta. Uostalom Grcka i Nedeljka Gvozdenovića su udaljene oko 250m. To stvarno nije mnogo i prosečnom brzinom se prepešači za cela 3 minuta. E sad ko hoce da pešači, neka pešači. Ko neće, neka se vozi malo duže.
Ja mislim da je ovo dobro rešenje. U svakom slučaju sve je bolje od sadašnjeg stanja.

Dirk":36moruta je napisao(la):
Da, da sad sam skapirao sta si hteo da kazes. Ne podrzavam tvoju ideju, mnogo bi trebalo da se sidje sa B. Kose do Studenjaka, bas mnogo. Kad sam se tek doselio na B. Kosu trebalo mi je do Studenjaka manje od 5min a sad mi treba vise od 15min a po tvojoj ideji ne bi mogao stici do Studenjaka ni za 25min. Mozda bi resenje bilo da ulica Nedeljke Gvozdenovic i dr Huga Klajna bude rezervisana samo za autobuse i taksije znaci dve zute trake! Automobili bi morali da idu Norveskom i Grckom ulicom Al opet ni to nije resenje jer bi guzva nastala u Marka Celebonovica.

Mozda sam preterao sa porezima ali pogledajte automobili su danas nedopustivo jeftni, parkinga ima na sve strane i opet nije dovoljno, znate li koliko ce si ti trebaamo za 5godina biti automobila u Beogradu?
Stalno se kuka kako je kriza a automobila svakim danom sve vise. Ulice su takve kakve su i nema sanse da se nadje resenje za ovoliko automobila makar imali i najbolje ulice na kugli zemaljskoj, zbog guzvi u saobracaju jos malo pa cemo se do Studenjaka voziti 45min.
Imamo 2automobila po glavi stanovnika :)
 
Ja i dalje mislim da je to lose resenje, sigurno postoji neki bolji nacin da se to resi, valjda u gradskoj vladi ima dovoljno inzenjera sobracaja, arhitekata koji imaju iskustva a koji su radili u inostranstvu pa su videli kako se to radi. Ja sam laik za te stvari
 
Dirk":3krqsgyk je napisao(la):
Daleko je 2013ta, daleko
Onda bi cep bio kod 11aprila jer je ona nizbrdica uska a uska je i ona kaldrma posle sto ide ka studenjaku, al ako bi i ovo sredili onda je veliki posao uradjen

Imas na onoj drugoj temi(koju si digao iz mrtvih) kako bi ja to resio. Po meni savim logicno resenje. Ovako se stvarno stvara velika guzva na onoj kaldrmi jer su sve one ulice dole kod studenjaka malog kapaciteta.

Ovako bi sve bilo mnogo lakse.

zbN7c.png



Sto se tice ovog jednosmerna/dvosmerna. 250 i vise metara je nesto sto i sada mozda cak i vecina B. Kose prelazi da dodje do stanice. Pa i tu kod tebe nekima bi stanica bila blize pri odlasku, a dalje pri prolasku. U proseku isto. Onima koji se nalaze tacno izmedju te dve ulice bi bilo potpuno isto. Tacnije tebi stanica ne bi bila udaljena 250 metara u jednom smeru, vec ukupno 250 metara u oba smera.
 
Улици Партизаниске авијације треба права раскрсница са проширеном Студентском улицом и делом Ђинђићевог булевара који је 1+1.

Париске комуне треба, када буде пара, наставити кроз тунел и поред северне ивице ЖС Земун повезати на СМТ, као што је у ГУП-у.
 
Ta saobracajnica po GUP-u bi svakako bila veoma korisna jer bi zahvatala dobar deo Zemuna, Altinu i Plavi Horizont(dal se tako zove?). Tada bi ta ulica morala da bude 2+2 , tj siroka bar 20 metara sa trotoarima. To znaci i rusenje jedno 15-20 objekata, a znas kojm brzinom to ide ovde. 400 metra tunela je takodje trosak u koji ce se tesko uci. Takodje mislim da se ta saobracajnica ne ukljucuje na SMT vec prolazi ispod ili iznad ako sam dobro zapamtio taj deo GUP-a.

Nisam siguran da se Studentska moze prosiriti, a onaj deo sa kaldrmom pogotovo. Onaj 1+1 deo Bulevara Z. Đ. se sigurno ne može prosiriti, pa onda nema ni svrhe prosirivati Studentsku cak i da može.

Tesko mi je da poverujem da je neko isprojektovao onaj nadvoznjak iznad 11. aprila onako, a da mu u glavi nije bila ideja da se to nastavi dalje. Trebalo bi negde naći stare GUP-ove. Ne samo pretposlednji nego i one pre toga pa videti da li je tako.

Pošto je, priznajem, ova saobracajnica koja je u sadasnjem GUP-u u nastavku Pariske Komune, veoma korisna, možda bi se moglo iskombinovati neko resenje gde bi se ove dve sobaracajnice spojile u nekom kruznom toku koji bi bio tamo gde se sad seku Pariske Komune i Tošin bunar.
 
Direkcija odustala od T6, tj povukla zahteve za oduzimanje zemljista. Rvali smo se , rvali, na kraju su odlucili da odustanu. To samo moze da znaci da se pre 2014. godine po ovom pitanju necemo videti. Ova tema moze u aut, nije vise interesantna, bar ne naredne dve-tri godine.
 
Belka, da li je moguce da jedna "institucija" poput Direkcije moze da zavlaci ljude otvoreno 2-3 godine, i da na kraju kaze, odustajemo?? Nije mali period po sredi, a u kome je vrednost zemljista pala za sigurno preko 10%. Mozda idem predaleko, ali da li moze da se ovakvom bahatom ponasanju direkcije stane na put, kroz neki prigovor, tuzbu? Hvala na odgovoru...
 
Belka,da to ne znaci da su grad i direkcija odlucili da grade u drugim krajevima Beograda vise,recimo istocnom delu?
 
Taman za sledecu izbornu kampanju kad se zavrsi i kineski most. Tako se gleda u buducnost! :bash:
 
belka":2utffmkz je napisao(la):
Direkcija odustala od T6, tj povukla zahteve za oduzimanje zemljista. Rvali smo se , rvali, na kraju su odlucili da odustanu. To samo moze da znaci da se pre 2014. godine po ovom pitanju necemo videti. Ova tema moze u aut, nije vise interesantna, bar ne naredne dve-tri godine.
Na koji deo T6 mislis?
 
Seneka, kao sto vidis moze. Sve je u skladu sa zakonom i ne mozemo nista protiv Direkcije u ovom slucaju. Njihovo je pravo da podnesu zahtev za izuzimanjem zemljista kad im ono treba radi izgradnje nekog infrastrukturnog objekta, njihovo pravo i da odustanu od tog zahteva kada hoce. Resenja nisu pravosnazna i po ZUP-u mogu da odustanu od zahteva u ovoj fazi postupka. Nema tu ljutnje. Pad cena je i 20% a bice i 50%, mozda i 70% od danasnjih cena kada dodje do realizacije, i tu se nista ne moze, to diktira trziste. Sto se mene tice barem sam ih za sva vremena isterao iz katastra sa njihovim prigovorima da ne mute vodu tamo. Mozda ce neko smatrati da to nije logicno resenje, da im je trebalo ici uz dlaku, dovijati se njihovim idejama (mnogi se zanose da mogu vezama da ubede nekog u Direkciji da im preko reda oduzme zemljiste i plati, a ja to ne mogu jer sam mlad i slab advokat, trebaju jaci igraci, sto mi ne smeta, neka ljudi zive u svojim zabludama i neka ih raznorazni dziberi zavlace po coskovima pricama: to cu ti ja zavrsiti preko ovog i onog, priznacu da sam los kad mi neko pokaze kako je zavrsio kombinaciju ispod zita), povijati se pred njihovim predlozima i tako dalje, ali ja se sa tim ne slazem. Da igramo cisto, ovako je situacija cista. Reci cete, ali nismo dobili pare. Pa ne bismo ih ni ovako dobili. Ovako imamo cistu igru i sledeci put ce biti sigurno eksproprijacije i stvar ce se brzo zavrsiti. Doduse za mnogo manje para, ali sta da se radi. Neko je ziveo i u Hirosimi kad je bacena atomska bomba.

Lucas, odustaju na delu od Kvantaske pijace do Grand kafe. Sto znaci da nema nista ni od prosirenja tj probijanja Grcke i spajanja sa Surcinskom. U vezi toga, kad vam dodju aktivisti zute stranke da pitaju sta je bitno gradjanima na ovom terenu i pocnu da prodaju maglu o tome kakao ce oni odamh da pocnu radove na spajanju Grcke i Surcinske, slobodno im recite da ne lazu i ne izigravaju budale, jer od toga nece biti nista izgleda jako dugo vremena. Jos usput Lucas to mozes da povezes i sa lokacijom koja tebe zanima sto u prevodu znaci dugo nece biti nista.

Vucko, ko zna gde ce da se gradi u ulazu pare? Onaj ko osvoji vlast i bude na vclasti u narednom mandatu. Verovatno Dragan Djilas. Njega bi trebalo pitati da li nameravaju i kada da grade ovu saobracajnicu. Ja sam vam svima ukazivao na vezu sa grobljem i mislim da je realna procena da cela prica uhvati zamajac 2014. godine. Do tada, adios T6...
 
Ne bih da likujem ali stoji da je NBG najbolje sredjen sto se tice saobracaja,mogla bi direkcija malo da sredi deo kod Vince ili Grocke ili da prosiri Bulevar Revolucije od Cvetkove Pijace do Ustanicke,a tu trasu definitivno koristi vise ljudi nego sto bi koristilo T6.
 
belka":cy0rc5fq je napisao(la):
Seneka, kao sto vidis moze. Sve je u skladu sa zakonom i ne mozemo nista protiv Direkcije u ovom slucaju. Njihovo je pravo da podnesu zahtev za izuzimanjem zemljista kad im ono treba radi izgradnje nekog infrastrukturnog objekta, njihovo pravo i da odustanu od tog zahteva kada hoce. Resenja nisu pravosnazna i po ZUP-u mogu da odustanu od zahteva u ovoj fazi postupka. Nema tu ljutnje. Pad cena je i 20% a bice i 50%, mozda i 70% od danasnjih cena kada dodje do realizacije, i tu se nista ne moze, to diktira trziste. Sto se mene tice barem sam ih za sva vremena isterao iz katastra sa njihovim prigovorima da ne mute vodu tamo. Mozda ce neko smatrati da to nije logicno resenje, da im je trebalo ici uz dlaku, dovijati se njihovim idejama (mnogi se zanose da mogu vezama da ubede nekog u Direkciji da im preko reda oduzme zemljiste i plati, a ja to ne mogu jer sam mlad i slab advokat, trebaju jaci igraci, sto mi ne smeta, neka ljudi zive u svojim zabludama i neka ih raznorazni dziberi zavlace po coskovima pricama: to cu ti ja zavrsiti preko ovog i onog, priznacu da sam los kad mi neko pokaze kako je zavrsio kombinaciju ispod zita), povijati se pred njihovim predlozima i tako dalje, ali ja se sa tim ne slazem. Da igramo cisto, ovako je situacija cista. Reci cete, ali nismo dobili pare. Pa ne bismo ih ni ovako dobili. Ovako imamo cistu igru i sledeci put ce biti sigurno eksproprijacije i stvar ce se brzo zavrsiti. Doduse za mnogo manje para, ali sta da se radi. Neko je ziveo i u Hirosimi kad je bacena atomska bomba.

Lucas, odustaju na delu od Kvantaske pijace do Grand kafe. Sto znaci da nema nista ni od prosirenja tj probijanja Grcke i spajanja sa Surcinskom. U vezi toga, kad vam dodju aktivisti zute stranke da pitaju sta je bitno gradjanima na ovom terenu i pocnu da prodaju maglu o tome kakao ce oni odamh da pocnu radove na spajanju Grcke i Surcinske, slobodno im recite da ne lazu i ne izigravaju budale, jer od toga nece biti nista izgleda jako dugo vremena. Jos usput Lucas to mozes da povezes i sa lokacijom koja tebe zanima sto u prevodu znaci dugo nece biti nista.

Vucko, ko zna gde ce da se gradi u ulazu pare? Onaj ko osvoji vlast i bude na vclasti u narednom mandatu. Verovatno Dragan Djilas. Njega bi trebalo pitati da li nameravaju i kada da grade ovu saobracajnicu. Ja sam vam svima ukazivao na vezu sa grobljem i mislim da je realna procena da cela prica uhvati zamajac 2014. godine. Do tada, adios T6...
Ono jes' da je Grand Kafa daleko odatle, ali verovatno da to ima veze. Mada kad malo bolje razmislim, TBunar - NDobrovica bi trebalo da lici na nesto normalno, a ne na ruglo kako je sada. Pogotovu kad zavrse samo T Bunar sada na prolece. Uzas. Ali ajd' sta je tu je. Samo mi nije jasna izreka, na Zapadu nista novo, kad je Istok taj gde se nista ne menja. Pogotovu ne glupu obicaji napustanja posla i skrnavljenje jednog dela projekta. Onomad, kad sam gledao projekte i kad je stojalo faza I, nista se drugo nije spominjalo osim dela o kom pricam. Ali i ako pogledas novi most, vedeces da se u J Gagarina za sada sve zavrsava i sve ce ti biti jasno. A da ne kazem one nove zgrade oko INEX-a kao i sam INEX koji prkosi svima. Sve sam i tada mogao predpostaviti. Najcrnje je sto ne mozes nista da uradis oko kuce. Ne mislim nista da se nadozidava ili nadogradjuje, nego se niusta ne isplati ulagati jer ne znas sta ce i kako biti.

Elem, ceo projekat, zajedno sa tunelom pa sve do Pancevca?! Ja onda rekoh, ovo je nemoguce da Srbija i Beograd to naprave. Disaster! Kako smo napravili Most i u to u ovom roku to mi nije jasno? Ali sta ces, spolja gladac unutra jadac! :notok: :notok: :notok:
 
pa bolje da ljudi na novom beogradu žive dobro nego svi po malo da se patimo. :D
 
Nisam bas to Milisave najbolje razumeo, ali svako se cese tamo gde ga svrbi. A inace, bar ovde gde zivim, projekat je projekat i nema odstupanja. Ono jeste da je bogata zemlja, ali zato su gde jesu. Sto znaci ako je nastavak metroa kostao $6 milijardi a sada je dostigao vec $18 to nije bitno. Ne zato sto ce to narod platiti kroz taxe, jer na kraju krajeva narod uvek plati, nego ako se ne uradi kako je planirano, prvo postaje ruglo, a drugo gubi svrhu svega sto je uradjeno, a onda ce svi politicari u okolini da sradaju. Jer oni su vrednovani kroz ono sto urade, a ne sta kazu.

Ne hvalim ja ove ovde sto ih volim ili ne volim (jer Beograd volim najvise na svetu) nego neke stvari su jako proste pa i za nas Srbe. Cuj, napustili jedan citav deo jednog projekta? Ali uostalo neko race gore, taman do sledecih izbora, a do tada neka neko drugi briga brige. :shok:
 
Лукас, колико сам схватио Белку, Дирекција није заувек одустала од пројекта Т6, него га само привремено заледила до 2014/2015. Вероватно је то и разлог што на Новом Бежанијском гробљу увелико попуњавају "рупе", односно празне просторе где све може да се ураде нова гробна места. Па без Т6 не може да се изгради ни Ново Ново Бежанијско гробље !

Само као подсећање, слике садашње "лакат" кривине тј. укрштања улице Марка Челебоновића и будуће Т6, које сам снимио 04.12.2011. године, и углавном сада служи као депонија !:


image hosting jpeg

image hosting

image hosting jpeg
 
Ma znam Gago video sam ovog leta. Mozda nemamo para da gradimo, ali da nemamo novca da pokupimo djubre to nemogu da verujem. Koliko mi se cini tu negde ispred je skretanje za Tempo? Pa ako jeste sto se doticni ne ucipi malo? Ili ovi iz Grand Kafe? Neznam, malo je nelogicno.

Da shvatio sam od Belke da je to trenutno, sto je bilo i uocljivo sa terena da ce se tek nesto desavati tek tamo mozda krajem 2013 ili 2014. Jer za sada most sa Ade se zavrsava kod J Gagarina i trebace najmanje neko pristojno vreme da se izgradi put pored pruge na N Beogradu. Uostalom Belka je to mislim, jednom i namirisao pre jedno 6-7 meseci.

Nego jel ovaj semafor za "nigde" radi? Jel' je u funkciji?
 
Семафор ради, али само трепћуће жуто, и за сад служи само као упозорење да је ту кривина. Нема ни сврхе да га укључују док се не изгради цела раскрсница и све саобраћајнице, а то значи 2014. ..., а до тада ће овако да остане или док неко не покраде семафоре (за секундарне сировине) !

Ђубре се ове лакат кривине се односи, за разлику од прекопута "Шевиног поља", где је ђубре у унутрашњости поља и зарасло. "Примерни и одговорни" грађани редовно ову лакат кривину опскрбљују ђубретом, тако да Комуналци не могу да стигну да је очисте.

"Пут поред пруге" или ти УМП почиње да се гради следеће године од петље "Јурија Гагарина" према Тошином бунару.

Чика Мишков "Темпо" јесте ту близу, пре лакат кривине, али што би се он или ови из "Л(иј)епе њихове" или ти "Гранд кафе", "учипили" у изградњу Т6, брига њих за то, они граде нешто друго, а за себе.

Ух, ај сад извини идем на спавањац прилично је касно, а сутра (данас) имам један састана у 9 часовника, треба и спавати мали. Теби је "лако", тек сад ти "пада" мрак" :D
 
jlaki":12bhtmzd je napisao(la):
Gago, poslao sam tvoje fotografije uz opis lokacije na sajt Očistimo Srbiju, nadam se da je to OK

http://i.imgur.com/0biLJ.png
Наравно да је у реду, а имам још слика које сам снимио тада тј. 04.12.о.г , од кванташа па целом трасом до Норвешке улице и мислио сам да поставим све слике и да тек онда пошаљем на "Очистимо Србију". Али ме "време" мало спутава. Поставићу сутра (данас).

Мислим да би ипак требало прво очистити Србију на овај начин ("слику" сам већ поставио пре пар месеци на "Зеленом форуму") :lol:

image hosting gif
 
Stalno sam tupio sa tim grobljem i njegovim prosirenjem, ali da razjasnimo neke stvari ovde do kraja. Prica je vrlo jednostavna. Izgradnja ovog dela soabracajnice T6 je veoma skupa: pribvaljanje zemljista + izgradnja saobracajnice sirine 41 metar (po 3 trake u oba smera po 3,5 metara sirine + razdelno ostrvo sirine 4 metra + sa svake strane trotoar sirien 3 metra i zastitno zelenilo sirine 5 metara) duzine oko 1600 metara sa svom infarsturkturom iznosi barem jos 5 miliona evra, sto celu investiciju cini teskom nekih 25 do 30 miliona evra. To je krupan zalogaj. Da li ekipa koja vrsi vlast ima interes da izgradi ovu saobracajnicu tj koji efekat ce njenom izgradnjom postici kod gradjana? Gledano sire, apropo citavog birackog tela? Gotovo nikakav. Ko ce da reaguje na izgradnju ove saobracajnice izbornim i politickim odusevljenjem u broju da to moze doneti politicke poene i dobit? Realno jako malo ljudi.

Na drugu stranu to sto se izgradnjom ove saobracajnice otvara prostor i veza za formiranje privredne zone paralelno sa Kvantaskom pijacom prema tom novom groblju i sto bi to otvorilo prostor za velike investicije (ali ne na nacin kako to odgovara politckoj vrhuski, jer je zemljiste privatno, pa ga ne mogu oni davati u zakup ili prodavati investitorima, niti domaci tajkuni zele da dozvole da to zemljiste opskrbljeno infrastrukturom bude na trzistu dostupno ozbiljnoj stranoj konkurenciji, na ovo ozbiljno obratite paznju kao znacajan faktor u resavanju ovih pitanja) sto jeste jedan racionalan razlog za realizaciju izgradnje. TO ne donosi politicke poene, a smeta i partnerima iz redova domacih tajkuna, tako da nemamo nikakvu sinergiju politickog-biznis interesa za izgradnju trenutno, jer je velik i skup zahvat.

Zato ostaje jedino teret i obaveza izgradnje Novog bezanijskog groblja naspram postojeceg, koje bez ove saobracajnice ne moze da se realizuje. E zato sam tupio sa tim gorbljem, a najnoviji pregled stanja stvari tu ne radja neku nadu u optimizam brze realizacije. Pre neki dan sam detaljno obisao postojece Novo bezanijsko groblje. Unutar samog groblja u njegovoj sredini ima jos jako mnogo slobodnog neizgradjenog i nepopunjenog prostora. Stvarno ima mnogo, mnogo praznih dzepova velike povrsine. Ocigledna je namera gradske vlasti da se realizacija projekta prosirenja NOvog bezanijskog groblja odlozi sto duze, po mogucstvu za poslednji momenat. A tu ima prostora za jos najmanje 3 godine za popunu postojeceg groblja. TO je minimum procene. Tako da ja tipujem da ce eksproprijaciju za Novo bezanijsko groblje sada kad su odustali od T6 zapoceti negde 2014. godine i pokusati da je zavrse do kraja te godine da bi na prolece 2015. godine eventualno poceli da ga grade. Tada se mozemo nadati i realizaciji iz nuzde trase T6 na ovom delu, kao i probijanju Grcke do spoja sa Surcinskom.
 
Vrh