Zanimljivo kako se odjednom kada se spomene da određeni ljudi koji komentarišu , ne izbijaju iz kola i da na stvari gledaju isključivo iz tog ugla , odjednom se , ili voze non stop gradskim prevozom , ili svakodnevno prepešače po jedan polumaraton.
A ako već hoćemo da nam stvari zaista funkcionišu tako da niko nema problem , onda treba da se neke stvari menjaju , a ne da pričamo kako su to radili stručni ljudi i da ništa ne treba da se menja , jer oni najbolje znaju šta i kako treba , kao i da je nemoguće da je ono što smo opisali zaista tako. Primera ima dosta , ne samo što se tiče signalizacije. Primera radi , suludo je da imamo mesta gde se semafori za pešake aktiviraju jedino kada se pritisne dugme , a da onda čekamo i po 90 sec da bi prešli ulicu , ili da imamo semafore gde pešaci , čim se upali zeleno , zakorače na pešački i pređu 2/3 , pa se aktivira crveno svetlo.
Isto tako , navodim primer koji nema direktno veze sa signalizacijom. Rađena je rekonstrukcija neke ulice u centru , gde ima dosta radnji gde se roba redovno dostavlja kamionima. Umesto asfalta su stavili kocke na trotoar. Nakon godinu dana , više od 70% kocki je bilo polomljeno , rasklimatano ili izvaljeno. Nadležni su objasnili da se to desilo zato što nisu očekivali da će toliki broj kamiona da koristi pomenutu ulicu.
A ako već hoćemo da nam stvari zaista funkcionišu tako da niko nema problem , onda treba da se neke stvari menjaju , a ne da pričamo kako su to radili stručni ljudi i da ništa ne treba da se menja , jer oni najbolje znaju šta i kako treba , kao i da je nemoguće da je ono što smo opisali zaista tako. Primera ima dosta , ne samo što se tiče signalizacije. Primera radi , suludo je da imamo mesta gde se semafori za pešake aktiviraju jedino kada se pritisne dugme , a da onda čekamo i po 90 sec da bi prešli ulicu , ili da imamo semafore gde pešaci , čim se upali zeleno , zakorače na pešački i pređu 2/3 , pa se aktivira crveno svetlo.
Isto tako , navodim primer koji nema direktno veze sa signalizacijom. Rađena je rekonstrukcija neke ulice u centru , gde ima dosta radnji gde se roba redovno dostavlja kamionima. Umesto asfalta su stavili kocke na trotoar. Nakon godinu dana , više od 70% kocki je bilo polomljeno , rasklimatano ili izvaljeno. Nadležni su objasnili da se to desilo zato što nisu očekivali da će toliki broj kamiona da koristi pomenutu ulicu.