Šta je novo?

Saobraćajna signalizacija

Paradoks hvala
poenta je upravo da vrlo ,,jaka,, cetvoro kraka raskrsnica ima samo dva pesacka prelaza a druga dva kraka nemaju
Te pored gustog saobracaja pesaci su prinudjeni da je prelaze na osnovu ne postojanja drugog pes. prelaza, naricito kada se zeli doci na dijagonalnu stranu

Dobro si razumeo dat primer
Sa 17 na stajaliste 85 u pravcu Backe-Zemuna

Na sastavu ul C. Dusana i Banatske ne samo da je uklonjen sa semafora pesacki signal , vec je izbrisana i zebra
 
Схватио сам поенту али кад смо већ у том крају много више ме нервира раскрсница Цара Душана - Мост Михајла Пупина, а мислим да када би се неки саобраћајни инжењер мало задубио могло би ово много боље да изгледа.
Моја лаичка анализа стварање великих гужви на овој раскрсници за саобраћај из Батајнице ка Земуну или Борчи у поподневном шпицу је следећи. Прво интезитет саобраћаја јесте велики али не толики да је ово нерешиво, поготово знајући да пре градње приступница мосту овде се нису стварале гужве. Гужва се ствара из два разлога:
Прво је што је трака за скретање лево према Борчи јако кратка и довољно је да се појаве пар камиона да закрче целу траку а самим тиме блокирају и оне који би ишли према Земуну тј право. Мислим да су за решавање овог проблема потребна извезна инфраструктурна улагања у проширење улице, али свакако сматрам да се исплати нешто урадити по том питању.
Друго је што и ако за правац ка Земуни и НБГ постоје две траке, једна се слабо користи. Разлог је што се та трака јако брзо улива у прву и многи возачи генерално не воле да се бакћу убацивањем и не користе ту траку. Евективно овде имамо 1 - 1,5 трака. Сматрам да се ова ситуација може значајно побољшати самим исцртавањем нових линија, дакле са минималним улагањем, тако што би се обе траке благо помериле у десно тако да се ускладе са тракама у наставку ЦД према Земуну. Ово би захтевало да се трака из правца Лакат кривине улива у једну од ове две траке, али то није проблем јер они имају различит зелени сигнал за семафору, дакле никад не иду истовремено како возила из Батајнице.
 
Leva skretanja su veliki problem na ovakvim raskrsnicama (kao i na delu od Kvantaša do ovde).

Treba maksimalno povećati dužine levih traka i praviti posebne trake za takva skretanja.

Za početak poslati studente Saobraćajnog fakulteta da snimaju situaciju u špicevima i daju rešenja.
 
Juče dok sam ovde stajao na semaforu u srednjoj traci

https://www.google.com/maps/@44.8190645 ... 312!8i6656

dva autobusa su projurila pored mene u desnoj.

Sad u street viewu vidim da taj semafor ima i dodatne signale, izgledaju poput tramvajskih - da li to znači da je ova traka u tom trenutku bila otvorena? Nisam znao za ovakve semafore u Bg. Isto tako čudi me da ovo nije žuta traka.
 
Pa tu postoji specijalni semofor za autobuse iz desne trake godinama. Inače bi bila katastrofa prestrojavanje za autoput u pravcu grada, tako da iskreno pozdravljam iste, iako je ovde ranije provlačeno da ti semofori nisu u skladu sa zakonom ili nekim pravilnicima.

Za žutu traku generalno u Oml Brigada nema potrebe, pošto može da se provuče ceo sabraćaj i ovako i ista bi bila čist višak za potrebe kažnjavanja građanstva. Usput bi ubila saobraćaj između Milutina Milankovića i UMPa- ovaj deo je već problematičan.
 
Semafori za autobuse su ubaceni u zakon sad su legalni
 
Kakave se to kutije montiraju po svim semaforima po celom gradu?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541240#p541240:1dj7yul4 je napisao(la):
paradox polje » 29 May 2018 12:19 pm[/url]":1dj7yul4]Схватио сам поенту али кад смо већ у том крају много више ме нервира раскрсница Цара Душана - Мост Михајла Пупина, а мислим да када би се неки саобраћајни инжењер мало задубио могло би ово много боље да изгледа.
Моја лаичка анализа стварање великих гужви на овој раскрсници за саобраћај из Батајнице ка Земуну или Борчи у поподневном шпицу је следећи. Прво интезитет саобраћаја јесте велики али не толики да је ово нерешиво, поготово знајући да пре градње приступница мосту овде се нису стварале гужве. Гужва се ствара из два разлога:
Прво је што је трака за скретање лево према Борчи јако кратка и довољно је да се појаве пар камиона да закрче целу траку а самим тиме блокирају и оне који би ишли према Земуну тј право. Мислим да су за решавање овог проблема потребна извезна инфраструктурна улагања у проширење улице, али свакако сматрам да се исплати нешто урадити по том питању.
Друго је што и ако за правац ка Земуни и НБГ постоје две траке, једна се слабо користи. Разлог је што се та трака јако брзо улива у прву и многи возачи генерално не воле да се бакћу убацивањем и не користе ту траку. Евективно овде имамо 1 - 1,5 трака. Сматрам да се ова ситуација може значајно побољшати самим исцртавањем нових линија, дакле са минималним улагањем, тако што би се обе траке благо помериле у десно тако да се ускладе са тракама у наставку ЦД према Земуну. Ово би захтевало да се трака из правца Лакат кривине улива у једну од ове две траке, али то није проблем јер они имају различит зелени сигнал за семафору, дакле никад не иду истовремено како возила из Батајнице.

file.php

Kako se saobracaj povecava iz pravca Borce , ovde se stvaraju sve vece i vece guzve u spicevima . Da li neko uopste vodi racuna o tome i da li ga to zanima , pitanje je ... Naravno , potrebno je odmah prisiriti deo prema Batajnici na 4 trake u duzini od oko 200 metara i veliki deo problema ove raskrsnice bio bi resen . Sto se tice skretanja u levo , vec sam jednom pisao negde o tome , ali cu ponoviti , na svim raskrsnicam gde se moze izvesti , skretanje u levo iz dve trake i kraci interval . Samo jos da ovi strucnjaci sa saobracajnog fakulteta to shvate .
 
Што се тиче саобраћаја из Борче, колико сам приметио ту је критичан јутарњи шпиц, а како имају три траке једини начин је продужење зеленог светла, али то онда утиче наравно на саобраћај из Батаје па треба бити пажљив. Да и скретање лево и овде може да створи проблем.
 
Ипак имају две а не три траке за право као што сам првобитно написао.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541286#p541286:2cz03nmp je napisao(la):
tragac » 29 Мај 2018 04:53 pm[/url]":2cz03nmp]Juče dok sam ovde stajao na semaforu u srednjoj traci

https://www.google.com/maps/@44.8190645 ... 312!8i6656

dva autobusa su projurila pored mene u desnoj.

Sad u street viewu vidim da taj semafor ima i dodatne signale, izgledaju poput tramvajskih - da li to znači da je ova traka u tom trenutku bila otvorena? Nisam znao za ovakve semafore u Bg. Isto tako čudi me da ovo nije žuta traka.
@Трагач, и код тог семфора и семафора пре овог, а код пешачког прелаза где је аутобуско стајалиште https://www.google.com/maps/@44.8201783 ... 312!8i6656 , иначе су оба код блока 33 је исти тип семафора и они, као што @ДушанБГ каже дају предност градским аутобусима .... да даље не преписујем оно што је написао, јер је то тако. Овај први семафор дозвољава нешто ранији пролаз градским аутобусима 611 и 711 даиду на улазну рампу пре аутопута и те две линије иду према Добановцима односно Угриновцима и Шимановцима. Онај други семафор даје предност аутобусу 18 да сиђр на аутопут према граду и наравно осталим градским линија које иду улицом Омладинских бригада.

Оба додатка овим семафорима су постављени пре неких 15 година и изузетно је корисна стварчица.
 
Доказ да имамо (или смо имали) људе који нешто размишљају и на основу тога доносе одлуке, али некад се исти изгубе и нема их годинама.
 
Taj semafor za buseve u Omladinskih brigada je fenomenalna stvar za autobuse.

Svuda gde autobus mora da skrene levo posle stanice treba primeniti ovo rešenje.

Inače, istakao bih još jedan netipičan semafor u Karađorđevoj



Da budem iskren, nije mi jasno za koga je crveno svetlo i zašto.
 
Више сам се пута исто питао. Има ту неко десно скретање али тамо смеју само возила МУП-а, тако да сигурно није црвено због тих 0,01% аутомобила, поготово што је МУП у питању.
Друго што ми пада на памет, у питању је условна стрелица. Дакле ако је којим случајем пешацима у исто време зелено, возачи морају да сачекају и ако иду право, уколико је неко кренуо на пешачки прелаз. Искрено надам се да ово није случај јер већина возача ово не види као условно већ обично зелено и не би ни гледало да ли је неко пошао да пређе пешачки.
У суштини слажем се, ни мени није јасно.
 
A da postavite pitanje nadleznima da to razjasne
 
Ne znam, nisam siguran koliko ljudi ima naviku to da koristi. Cesto na nekim mestima ceka 10ak ljudi da predje(sa obe strane) i tek ja pritisnem dugme. Na nekim mestima ni ne rade, desavalo mi se da na prelazu BKA kod KST ne radi dugme sa strane fakulteta, a da ljudi sa druge strane ne stisnu dugme koje radi i onda cekamo par ciklusa da neko tamo pritisne.
 
Ljudi da li ste primetili u poslednjih nekoliko dana ogromne gužve ujutru u J.Gagarina (od Gandijeve) ka gradu i Zemunskoj (od Gandijeve) ka gradu.

Moj utisak je da se neko igrao sa semaforima i da je zato smanjen protok na tom potezu jer zeleno kraće traje.

Bukvalno se kolone formiraju u nedogled kao da je neki udes ili radovi, a kad prođeš vidiš da nema ničega, samo je ogromna gužva. Ranije nije bilo baš tako.
 
Postoji li neki plan da se signalizacija bar na autoputevima dovede na neki pristojan nivo? Gledao sam putujuci po Evropi da cesto postoje paneli iznad puta koji obavestavaju o stanju na terenu i slicno. Kod nas na celom potezu od BG - Subotica oko 200km postoje koliko ja mislim samo 3(Banovci, Beska i jedan tamo kod Vrbasa cini mi se) koji vrte konstanto jednu te istu poruku ono neko te voli vozi pazljivo. Nema nikakvih olaksica vozacima oko signalizacije. Bar to nije danas problem
 
Pocetkom aprila, na Preljina-Ljig je bilo upozorenje o saobracajnoj nezgodi na panelima i znaci su sumeravali da se ide levom trakom. I stvarno, blizu petlje za Takovo je u zaustavnoj bio autobus hrvatskih registarskih tablica koji je skroz izgoreo. Ta upozorenja su pocela jos pre tunela.
 
Jovan123":2xird79b je napisao(la):
Postoji li neki plan da se signalizacija bar na autoputevima dovede na neki pristojan nivo? Gledao sam putujuci po Evropi da cesto postoje paneli iznad puta koji obavestavaju o stanju na terenu i slicno. Kod nas na celom potezu od BG - Subotica oko 200km postoje koliko ja mislim samo 3(Banovci, Beska i jedan tamo kod Vrbasa cini mi se) koji vrte konstanto jednu te istu poruku ono neko te voli vozi pazljivo. Nema nikakvih olaksica vozacima oko signalizacije. Bar to nije danas problem
Па на њима пише нешто кад има потребе са тим, на Бубањ Потоку су писала обавештења о гужвама и радовима на путу, кад немам никаквих сметњи врти се та порука.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Hvala svima na odgovorima, ali cinjenica je da ih treba biti vise po autoputevima :D
 
Ove godine se zapaža veoma malo radova na obnavljanju horizontalne signalizacije na beogradskim ulicama.

Najverovatnije se radi o istorijskom minimumu potrebnog ljudstva i tehnike u JKP Beograd-put" (kao i u svim ostalim gradskim javnim komunalnim preduzećima)...
 
Vrh