Zdravo svima,
Jedan sam od kupaca stana u Sakura kompleksu, i stvarno ne razumem zelju Mladena da dodje ovde i diskutuje kako je lokacija ovakva i onakva i kako smo maltene mi koji smo se odlucili da tu zivimo budale. Mozda je interes, sto bih razumeo...
Prica o sagorevanju mazuta je poprilicno bezvezna, proverio sam pre odluke o kupovini sa meni bliskim ljudima koji rade u toplani na visokim pozicijama. Sto se tice zracenja dalekovoda, to se veoma lako da izracunati, evo jednog primera: http://www.foti.co.rs/index.php?option= ... &Itemid=90, zracenje opada sa kvadratom rastojanja i distanca od dalekovoda je izuzetno vazan parametar. Meni licno je najveci minus bila autobuska u izgradnji u komsiluku, ali su prevagnuli drugi plusevi. A nadamo se da ce i nova autobuska biti savremena (recimo da ne bih imao nista protiv da u Madridu zivim blizu Atoche ili Chamartin stanice).
Za ljude koji ne razumeju zelju da se zivi na Novom Bgd, kvalitet zivota u mnogome zavisi i od vremena koje covek provede u odlasku i dolasku na posao, a na Novom Beogradu se vec sada nalazi 90% poslovnog prostora A kategorije u Beogradu.
Pitao bih Djordja da li je mozda upoznat sa planovima za produzenje savskog keja od bloka 70a nizvodno. Takodje i o planovima za izgradnju/produzenje ulice Marka Hristica koja bi isla izmedju bloka 58 i 68 i izasla do reke ?
Pozdrav,
igor
Jedan sam od kupaca stana u Sakura kompleksu, i stvarno ne razumem zelju Mladena da dodje ovde i diskutuje kako je lokacija ovakva i onakva i kako smo maltene mi koji smo se odlucili da tu zivimo budale. Mozda je interes, sto bih razumeo...
Prica o sagorevanju mazuta je poprilicno bezvezna, proverio sam pre odluke o kupovini sa meni bliskim ljudima koji rade u toplani na visokim pozicijama. Sto se tice zracenja dalekovoda, to se veoma lako da izracunati, evo jednog primera: http://www.foti.co.rs/index.php?option= ... &Itemid=90, zracenje opada sa kvadratom rastojanja i distanca od dalekovoda je izuzetno vazan parametar. Meni licno je najveci minus bila autobuska u izgradnji u komsiluku, ali su prevagnuli drugi plusevi. A nadamo se da ce i nova autobuska biti savremena (recimo da ne bih imao nista protiv da u Madridu zivim blizu Atoche ili Chamartin stanice).
Za ljude koji ne razumeju zelju da se zivi na Novom Bgd, kvalitet zivota u mnogome zavisi i od vremena koje covek provede u odlasku i dolasku na posao, a na Novom Beogradu se vec sada nalazi 90% poslovnog prostora A kategorije u Beogradu.
Pitao bih Djordja da li je mozda upoznat sa planovima za produzenje savskog keja od bloka 70a nizvodno. Takodje i o planovima za izgradnju/produzenje ulice Marka Hristica koja bi isla izmedju bloka 58 i 68 i izasla do reke ?
Pozdrav,
igor