Ni meni nije jasno zašto napadate čoveka. Sasvim je jasno da u hotelu sa pet zvezdica niko ne želi da dobije nivo usluge hotela sa dve zvezdice. Možda je to snobizam, ali izvinjavam se što moram da vas obavestim da mnogo ljudi na ovoj planeti, pa čak i u našoj zemlji, ide u hotele sa 5 zvezdica i čak zaista očekuje adekvatnu uslugu za svoje pare. To uključuje i svo osoblje koje mora biti reprezentativno, ne može doći na posao sa masnom kosom i ne može biti zaposlen penzioner na recepciji i slično.
Ako se neka usluga plaća više treba i da bude bolja u svakom segmentu, što uključuje i razna pravila za osoblje. Ne znam koliko se plaća održavanje u Sakuri, ali ako je cena slična onoj u Beogradu na vodi i usluga bi trebala da bude na sličnom nivou.
Ako se neka usluga plaća više treba i da bude bolja u svakom segmentu, što uključuje i razna pravila za osoblje. Ne znam koliko se plaća održavanje u Sakuri, ali ako je cena slična onoj u Beogradu na vodi i usluga bi trebala da bude na sličnom nivou.