Šta je novo?

Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528095#p528095:2j380ijd je napisao(la):
stf » Uto Mar 27, 2018 8:41 am[/url]":2j380ijd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527912#p527912:2j380ijd je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm[/url]":2j380ijd]Svi problemi koji postoje u dusanovoj i na celom tom pravcu apsolutno nemaju nikakve veze sa polozajem bastice, vec sa parking mestima neadekvatnim po velicini i po uglu uparkiravanja
Као што је Соле написао, паркинг места у Душановој су и данас "под углом од 45" и видимо како то дивно функционише. Блокада трамвајског саобраћаја свако мало ... А пешаци немају прописаних 1.6 метара тротоара за које се тако здушно бориш на другој теми где је то далеко мање битно. Баш занимљива недоследност. За већа "прописана" паркинг места једноставно физички нема места у тој улици. Када би изградили паркинг места као у Булевару ослобођења, за пешаке би МОЖДА остало 40 цм ...

На крају Душанова има неупоредиво већи број паркинг места од Булевара ослобођења. Што већи број паркинг места - већи број потенционалних проблема за трамвајски саобраћај.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527912#p527912:2j380ijd je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm[/url]":2j380ijd]
Spoljnim basticama JEDINI problem mogu da prave desna skretanja koja za tu svrhu koriste samu basticu/zutu traku, ali se i to krajnje efikasno moze resiti STALNIM uslovnim signalom za sva desna skretanja na trasi.
Да ли се шалиш? Да ли си свестан колики је ово безбедоносни проблем? Па ниси, али у нашој саобраћајној култури, возачи аутомобила не схватају да трамвај има предност а такође не схватају да не може да укочи у месту грдосија од 20 тона и онда улећу испред па их трамвај лепо покупи (редовна појава на оно мало левих скретања остављених у Булевару). Код десних није ништа боља ситуација. Што више десних скретања - већи број тачака повећаног безбедоносног ризика.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527912#p527912:2j380ijd je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm[/url]":2j380ijd]
Najizrazeniji i NERESIV problem srednjih bastica, je kolizija sa levim skretanjima koja niko apsolutno NEMA PRAVO da ukida u toj meri kao sto je to uradjeno na bulevaru, jer se time DRASTICNO sakati i degradira funkcionalnost ne samo te konkretne ulice, vec se time pravi problem i u svim sporednim
Бумбар и лева скретања .... :lol: Па где су ти лева скретања у твом вољеном Булевару ослобођења? Колико их има? хмммммм ... НУЛА!

Дакле, као што написах, укидање левих скретања нема никаве везе са трамвајским баштицама у средини улице. На Булевару ни пре реконструкције није било левих скретања, само сте ти и теби слични бахато секли пуну линију. Сад имате ивичњак па не можете бити бахати. Ја сам свестан да је то из угла бахатих возача велики проблем. За вас и требају ивичњаци. И жардињере. И зидови.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527912#p527912:2j380ijd je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm[/url]":2j380ijd]znacajno manje propusnim ulicama.
Tramvajski ljubitelji sa glavom u pesku koji sanjaju i mastaju da citav grad treba njima da se prilagodjava, a na stetu skucenog prostora i svih ostalih ucesnika u saobracaju - neka nastave da mastaju...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527912#p527912:2j380ijd je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm[/url]":2j380ijd]Gradsko-sinska vozila i jesu PROMAJNA, u najvecoj meri zahvaljujuci upravo zalosnim srednjim basticama, jer za razliku od mnogih drugih primera i gradova, tramvaj u beogradu je zapravo samo visokokapacitetni autobus na sinama (a ne LRT), i tu nikakav upgrade apsolutno nije moguc, najvise zahvaljujuci samom karakteru beogradskih skucenih ulica i hronicnom nedostatku prostora. Tek kada/ako se prihvati ovaj potpuno jasan karakter bg tramvaja, mozemo ocekivati poboljsanje u funkcionisanju ovog trenutno UBEDLJIVO NAJNEEFIKASNIJEG podsistema gradskog prevoza.

А зашто је трамвајска траса кроз Душанову тренутно најнеефикаснији део изузетно неефикасне трамвајске мреже? Па због баштица до тротоара. Зашто?

Због великог броја паркинг места, што значи и великог броја ускакача и искакача на иста, који ништа не гледају, због великог броја десних скретања и магараца који не гледају кад скрећу, због великог броја несемафоризованмих пешачких прелаза и пешака који очас посла искоче на коловоз између два непрописно паркирана аутомобила - трамвајџије ЗБОГ БЕЗБЕДНОСТИ возе 5-10 км/х.

Из свих тих разлога, да би се повећала ефинаскост трамвајаског система, у овој конкретној улици баштице МОРАЈУ на средину. Да трамвај може безбедно да фукционише.
Neistine, neistine...sve same NEISTINE...

Ko o cemu, baba o ustipcima i stf o desnim skretanjima... :lool:
Desna skretanja potpuno normalno i bez ikakvih zastoja funkcionisu svuda gde dele trasu sa sinama, dok su leva skretanja potpuno neresiv problem sto je krajnje ocigledno u jurija gagarina.

Lobi limenog prevoznika PROMAJE nastavlja da radi punom parom, mastajuci i dalje o tome da, na pravcu vuk-kalemegdan, maksimalnih 20 prevoznih jedinica u toku jednog sata treba da dobije ekskluzivu u vidu zasebnog koridora koji ce zauzeti POLA ulice, a da se svi ostali pate na preostalom delu. E pa nece moci. Takva ucestalost nailaska apsolutno ne opravdava ni uvodjenje zute trake, a posebno ne srednje bastice. Tu je sasvim dovoljno resenje primenjeno u ruzveltovoj, a tako zapravo i izgleda PRIHVACENO resenje rekonstrukcije. Hvala bogu i razumu.

Po rekonstrukciji u dusanovoj ce biti sasvim dovoljno prostora i za pesake i za propisana parking mesta jer ulica vise nece biti 3+3, vec 3+2 kao sto je u delu od bajlonija ka vuku. Dakle, bice dovoljno mesta za sve.

Veliki broj parking mesta apsolutno nema nikakav uticaj na javni prevoz, a dokaz za to je despota stefana gde zuta traka potpuno normalno funkcionise pored jos i veceg broja parking mesta.

Dakle, bastice NECE ici na sredinu i to je potpuno razumno resenje.
 
Ko o čemu , baba o uštipcima a Bumbar o levim skretanjima.

Lobi automobilskog saobraćaja koji prevozi 1.5 putnika u proseku , nastavlja da radi punom parom maštajući da na potezu Kalemegdan - Vuk treba da dobije ekskluzivu u vidu cele ulice za njih , a da se svi ostali pate na preostalom delu. E pa neće moći. Takvo ponašanje apsolutno ne opravdava davanje prednosti njima zarad drugih učesnika u saobraćaju. Sasvim dovoljno i u svakom smislu funkcionalno rešenje je primenjeno u Bulevaru Kralja Aleksandra i Vojvode Stepe. Hvala bogu i razumu.
Veliki broj parking mesta i te kako ima uticaja na javni prevoz , a dokaz za to su Bulevar Kralja Aleksandra , Vojvode Stepe i potez Kalemegdan - Vuk , zato što tamo ili bilo gde drugde , tramvaji ne mogu da zaobiđu vozilo koje im je blokiralo traku , za razliku od autobusa u Bulevaru Despota Stefana koji mogu da zaobiđu kola ili bilo koju drugu prepreku u svojoj traci.
Dakle baštice treba da idu sredinom na potezu Kalemegdan - Vuk i to je potpuno razumno rešenje.
 
Sa propisno obelezenim parking mestima tramvajima niko ne moze da blokira traku, niti se to desava u bul oslobodjenja, a vec USVOJENO resenje za potez kalemegdan-vuk predvidja koloseke spolja bez zute trake, sto je potpuno razumno tj najracionalnije resenje.
 
Ne mogu se prediti Bulevar oslobodjenja i potez Vuk-Kalemegdan gde ima daleko vise bocnih parking mesta i mogucnosti da se neko bas u momentu nailaska tramvaja manevrise oko parking mesta ili jednostavno stoji da skokne do trafike :bg4:
 
Sva bocna parking mesta ce rekonstrukcijom biti pretvorena u kosa, a nepropisno parkiranje nece vise biti ni fizicki moguce jer ce koloseci biti u mesovitoj kolovoznoj traci koju ce i svi drugi koristiti, sto uostalom potpuno normalno funkcionise u ruzveltovoj.
 
Ne bih imala šta dodati a tek ne oduzeti iz stava gospodina Bumbarevo brdo.
3021264613.gif
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528212#p528212:3mxzeylp je napisao(la):
Bumbarevo brdo » March 27th, 2018, 6:34 pm[/url]":3mxzeylp]Sva bocna parking mesta ce rekonstrukcijom biti pretvorena u kosa, a nepropisno parkiranje nece vise biti ni fizicki moguce jer ce koloseci biti u mesovitoj kolovoznoj traci koju ce i svi drugi koristiti, sto uostalom potpuno normalno funkcionise u ruzveltovoj.
Nepropisno parkiranje će i dalje biti fizički moguće , jer se kosim parkiranjem ne rešava problem , zato što se vozila i sada parkiraju ukoso i blokiraju tramvajski saobraćaj , te se tako neće suštinski ništa promeniti , bile tramvajske šine integrisane u saobraćajnicu sa drugim vozilima ili imale spoljne baštice. To što ovaj sistem spoljnih baštica funkcioniše sa dvadesetak paking mesta u Bulevaru Oslobođenja , apsolutno ne implicira da će sistem funkcionisati i na potezu Kalemegdan - Vuk gde imamo 200 parking mesta.
 
Na potezu vuk - beko ima 500 parking mjesta idealno izgradnja srusene garaze plus jedne nove i ova ispod pijace pa da bude tu nekih 600 mjesta da se urade bic staze kroz potez i paralelno parkiranje samim tim dobije normalan trotar i tramvaj u stedinu ako se prezale platani
 
Pojedinci bas ne mogu da prezale i prebole cinjenicu da limeni prevoznici promaje vise nece imati ekskluzivne zasebne bastice, vec ce deliti trasu sa ostalim ucesnicima u saobracaju kao sto predvidja usvojeni plan rekonstrukcije.

Rekonstrukcija ruzveltove je zapravo bila prekretnica, ta odluka da koloseci ostanu spolja je pokazala da je taj model saobracajno najfunkcionalniji i da princip srednjih bastica u potpunosti treba da bude odbacen.

Ne postoji ni teoretska sansa da platani budu prezaljeni, oni u bulevaru su platili cenu ali ce spasiti sve ostale jer nikome vise nikad nece pasti na pamet ni da pomisli na takav urbicid.

Na celom potezu ima sasvim dovoljno mesta za kolovoz 3+2, za kosi parking i za 1.6m trotoar.

Dakle, bastice ostaju spolja.
 
Odluka jos nije donesena a platani su ori kraju zivotnog vjeka mozda cak i odloze rekonstrukciju zbog idtih i jos nekih imovinsko pravnih pitanja
Postoje oba plana tj 2 verzije
U ruzveltovoj tramvaji nisu isli na sredinu zbog vukovog sponenika i nedovoljne sirie samog profila ulice
 
Nakon rekonstrukcije Ruzveltove, neki pametnjakovići su odlučili da zagrade proširenje za prilaz Novom groblju, pa sada taksisti staju na šine kako bi putnici napustili vozilo, zbog čega se blokira tramvajska baštica, problem je izražen pogotovo kad su zadušnice.

Osim prilaza, ceo trotoar je na tom potezu ograđen građevinskom ogradom, prosto me zanima kome je pala takva ideja na pamet? Kome se obratiti da je ukloni? Pisao sam Pogrebnom oni ne odgovaraju, takođe slao prijavu Beokomu? Jel postoji neki mail Sekretarijata za saobraćaj?
 
Da nije zaostala nakon radova ili jednostavno nesto nije uradjeno komunalnoj inspekciji mozes preko e uprave da posaljes ili preko tvitera itdc
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528239#p528239:285yjpzg je napisao(la):
direktor » Uto Mar 27, 2018 6:43 pm[/url]":285yjpzg]Odluka jos nije donesena a platani su ori kraju zivotnog vjeka mozda cak i odloze rekonstrukciju zbog idtih i jos nekih imovinsko pravnih pitanja
Postoje oba plana tj 2 verzije
U ruzveltovoj tramvaji nisu isli na sredinu zbog vukovog sponenika i nedovoljne sirie samog profila ulice
Odluka jeste doneta, koloseci ostaju spolja, platani nisu pri kraju zivotnog veka vec na sredini.

I u vojvode stepe je bila nedovoljna sirina ulice pa su NA SILU posadjene srednje bastice, zato sad u vecem delu i nema normalan trotoar.

U ruzveltovoj nisu prebaceni u sredinu jer je ocigledno da tamo ni zuta traka nije neophodna, a isti je slucaj i na trasi kalemegdan-vuk.
 
U ruzveltovoj nisu jer nema dovoljno sirine i zbog stanice vukov spomenik
Odluka je vec jednom mjenjana pa moze opet platani su pri kraju to kaze zelenilo i studija o tome
Vojvode stepe vrlo brzo dobija adekvatnu sirinu rekonstrukcija je ubrzala uklanjanje kuceraka i izgradnju novih zgrada
 
Vojvode stepe nece dobiti adekvatnu sirinu trotoara jer su uvuceni delovi ispred objekata ili na nekakvom uzvisenju ili na nizbrdici za garazu i sl.
To je sve neka vrsta prostora ispred zgrade, koja najcesce nije funkcionalni trotoar. I tako je u celom gradu.

Koliko su validne studije, koje svako moze da naruci, pokazalo se u bulevaru.

Za ruzveltovu vec rekoh, koloseci su spolja jer frekvencija saobracaja ne opravdava cak ni zutu traku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528249#p528249:3mx5cu9j je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 27 Mar 2018 19:00[/url]":3mx5cu9j]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528239#p528239:3mx5cu9j je napisao(la):
direktor » Uto Mar 27, 2018 6:43 pm[/url]":3mx5cu9j]Odluka jos nije donesena a platani su ori kraju zivotnog vjeka mozda cak i odloze rekonstrukciju zbog idtih i jos nekih imovinsko pravnih pitanja
Postoje oba plana tj 2 verzije
U ruzveltovoj tramvaji nisu isli na sredinu zbog vukovog sponenika i nedovoljne sirie samog profila ulice
Odluka jeste doneta, koloseci ostaju spolja, platani nisu pri kraju zivotnog veka vec na sredini.

I u vojvode stepe je bila nedovoljna sirina ulice pa su NA SILU posadjene srednje bastice, zato sad u vecem delu i nema normalan trotoar.

U ruzveltovoj nisu prebaceni u sredinu jer je ocigledno da tamo ni zuta traka nije neophodna, a isti je slucaj i na trasi kalemegdan-vuk.

Све то може се назвати лењим урбанизмом

Мада олакшавају посао, у Степи ће остати само неке шестоспратне сурунтије од пре ПДРа да се разговају по бољем ПДРу који ће бити допуна садашњем
 
ma aj sto sama bastica siluje prostor ulice, nego stajalista tramvaja, svaki cas krivuda ulica nesto, plus umesto da mozes na trotoaru da cekas tramvaj mora prelazis ulicu sto je najgore kad naidje pa moras da pretrcavas
 
Tako je, bravo. :kk:
Sve je skroz neprirodno, cak ni same stanice nisu mogle da se postave da budu u paru obostrano, zbog totalno skucenog prostora. Sve je uradjeno na silu zbog srednjih bastica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528179#p528179:20ihcfiu je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 27 Мар 2018 03:36 pm[/url]":20ihcfiu]
Ko o cemu, baba o ustipcima i stf o desnim skretanjima... :lool:
Desna skretanja potpuno normalno i bez ikakvih zastoja funkcionisu svuda gde dele trasu sa sinama, dok su leva skretanja potpuno neresiv problem sto je krajnje ocigledno u jurija gagarina.

Да, десна скретања из угла возача аутомобила савршено функционишу, са малим последицама а великом ценом - неефикасним трамвајским системом. Велики број десних скретања директно негативно утичу на квалитет трамвајског система.
Лева скретања јесу нерешив проблем у Јурија Гагарина, и зато тамо баштице морају до тротоара. Али су у Душановој лева скретања решива а десна нерешива и зато у њој трамвајске баштице морају на средину.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528179#p528179:20ihcfiu je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 27 Мар 2018 03:36 pm[/url]":20ihcfiu]Lobi limenog prevoznika PROMAJE nastavlja da radi punom parom
И на жалост, и даље је слабији од лобија бахатих возача аутомобила који и данас заузимају 90% јавног простора и саобраћајних површина а превезу једва 10% становника ...


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528179#p528179:20ihcfiu je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 27 Мар 2018 03:36 pm[/url]":20ihcfiu]Veliki broj parking mesta apsolutno nema nikakav uticaj na javni prevoz, a dokaz za to je despota stefana gde zuta traka potpuno normalno funkcionise pored jos i veceg broja parking mesta.
Да, стим што наравно, испушташ из вида јако важну чињеницу на коју су ти већ указали, али ћу поновити.

Аутобус у Деспота Стефана једноставно заобиђе евентуално бахато паркираног возача аутомобила, или она возила која извирују на коловоз. Најчешће возачи аутобуса возе по жутој линији па им је пола аутобуса у жутој траци а пола у регуларној како би избегли возила која извирују на коловоз. Трамвај то не може. Кад налети на возило које извирује са паркинг места - цео систем стане. А таквих случајева је и у Душановој и у Деспота Стефана велики.

Једнсотавно, и даље настављаш да поредиш неупоредиве ствари. Аутобуска жута трака не може да се пореди са трамвајском баштицом. Једноставно не може.
 
Ма дајте, бре.
Не живимо ми сами на свету, па да треба да измишљамо - трамвај: шине по средини улице су пожељно решење било где да се гради, и не би нико и нигде премештао колосеке из средине на обод коловоза, али обратно би.

Решење је, такође, нашироко познато: смањење фреквенције трамваја на 5, најмање 4 минута по смеру, благодарећи чему му је могуће дати предност на семафорима, без изазивања колапса друмског саобраћаја. Наравно, то подразумева и ангажовање дужих возила (мислим да је комбинација ЦАФ/дупла катица довољна), као и "пеглање" реда вожње чекањем трамваја на почетку регулисане деонице.

У конкретном случају, сматрам неопходном и денивелацију левих друмских скретања из Гандијеве у Јурија Гагарина, као и из Јурија Гагарина у Омладинских бригада, подвожњаком у профилу једне траке са простором за заустављање. Пожељно је и трамвајски колосек кроз Улицу антифашистичке борбе укопати, са подземном станицом код Ж. ст. НБ.

Испуњењем тих услова, добијамо веома, веома употребљив и ефикасан трамвај, и већ на средњи рок остварујемо велику уштеду у издацима за превоз.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528826#p528826:2fwou42e je napisao(la):
stf » Pet Mar 30, 2018 9:14 am[/url]":2fwou42e]
Да, десна скретања из угла возача аутомобила савршено функционишу, са малим последицама а великом ценом - неефикасним трамвајским системом. Велики број десних скретања директно негативно утичу на квалитет трамвајског система.
Лева скретања јесу нерешив проблем у Јурија Гагарина, и зато тамо баштице морају до тротоара. Али су у Душановој лева скретања решива а десна нерешива и зато у њој трамвајске баштице морају на средину.
Pravac kalemegdan-vuk ima UBEDLJIVO NAJVISE levih skretanja, daleko vise nego u gagarinovoj, a ovaj istaknuti predstavnik lobija limenog prevoznika promaje bi da ih sve UKINE, kao u bulevaru, i time OSAKATI jos jedan od najvaznijih pravaca u samom centru grada.
Pri tome pozpuno izvrce cinjenicu da desna skretanja potpuno normalno funkcionisu u npr ruzveltovoj i milentija popovica, bez ikakvih uletanja tj postovanjem jednog od najosnovnijih saob pravila o prestrojavanju gde tramvaj koji ne menja traku svakako UVEK ima prednost.
Dakle, jos jednom, desna skretanja nigde nisu problem, a leva su neresiv, posto apsolutno NIKO NE ZELI da se ona ukidaju. Niko osim pomenutog lobija.

Tamo gde su parking mesta normalne duzine nijedno vozilo ne viri na kolovozu, tako da je to samo jos jedan izgovor.

Ponovicu 4 osnovna i presudna razloga zasto su srednje bastice u beogradu krajnje lose resenje:

1.Gabarit bg ulica je apsolutno neodgovarajuci, zahvaljujuci cemu tramvaj nije dominantan vid prevoza, niti ima kapacitet da to postane

2.Frekvencija od maksimum 20 prevoznih jedinica po satu pa je apsolutno neopravdano da tako nesto zauzima POLOVINU ulice

3.Leva skretanja na trasi kao neresiv problem

4.Svi pravci koje koriste tramvaji (osim neprirodnog izuzetka na bulevaru) su zapravo kombinovani tramvajsko-autobuski pa je i iz ugla putnika i iz ugla sto racionalnijeg koriscenja kapaciteta, apsolutno neophodno da imaju OBJEDINJENU traku, iskustvo nedvosmisleno pokazuje da su tramvaji daleko bolje popunjeni tamo gde imaju zajednicke stanice sa autobusima.

U sagledavanju evidentnog problema loseg funkcionisanja tramvaja moraju se uzeti u obzir sve beogradske specificnosti zbog kojih bas i nije moguca, a ni pozeljna, knjiska primena odredjenih stvari, veca ulaganja ka nekoj 'nezavisna trasa' varijanti nisu ni realna ni izvesna, tramvaj nije dominantan vid prevoza, niti ce to postati, mora imati autobusku podrsku na trasi zbog pouzdanosti...
Ali ce isto tako ostati zalosno iskoriscen sve dok se ne prihvati njegova prava i jedina svrha u beogradu, da je to zapravo samo visokokapacitetni autobus na struju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529471#p529471:hnadvgz1 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » April 1st, 2018, 11:32 pm[/url]":hnadvgz1]Dakle, jos jednom, desna skretanja nigde nisu problem, a leva su neresiv, posto apsolutno NIKO NE ZELI da se ona ukidaju. Niko osim pomenutog lobija.
A pod tim da APSOLUTNO NIKO NE ŽELI DA SE LEVA SKRETANJA UKINU se misli na auto lobi. Baš briga pešaka ili biciklistu što negde nema levo skretanje , kada i jedni i drugi mogu da idu po trotoaru ili preko pešačkog , a i jedni i drugi su učesnici u saobraćaju.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529471#p529471:hnadvgz1 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » April 1st, 2018, 11:32 pm[/url]":hnadvgz1]Tamo gde su parking mesta normalne duzine nijedno vozilo ne viri na kolovozu, tako da je to samo jos jedan izgovor.
Veličina parking mesta apsolutno nema nikakve veze sa time kako se neko parkira. Tol'ko ima primera po gradu gde se ljudi parkiraju tako da zauzmu dva parking mesta ili da im jedan kraj vozila viri preko kolovoza ...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529471#p529471:hnadvgz1 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » April 1st, 2018, 11:32 pm[/url]":hnadvgz1]Ponovicu 4 osnovna i presudna razloga zasto su srednje bastice u beogradu krajnje lose resenje:

1.Gabarit bg ulica je apsolutno neodgovarajuci, zahvaljujuci cemu tramvaj nije dominantan vid prevoza, niti ima kapacitet da to postane

2.Frekvencija od maksimum 20 prevoznih jedinica po satu pa je apsolutno neopravdano da tako nesto zauzima POLOVINU ulice

3.Leva skretanja na trasi kao neresiv problem

4.Svi pravci koje koriste tramvaji (osim neprirodnog izuzetka na bulevaru) su zapravo kombinovani tramvajsko-autobuski pa je i iz ugla putnika i iz ugla sto racionalnijeg koriscenja kapaciteta, apsolutno neophodno da imaju OBJEDINJENU traku, iskustvo nedvosmisleno pokazuje da su tramvaji daleko bolje popunjeni tamo gde imaju zajednicke stanice sa autobusima.
1. Tramvaj ima daleko veći kapacitet od automobila koji su trenutno dominantan vid prevoza a prevoze u proseku 1.5 čoveka po vozilu.
2. Apsolutno je neopravdano da svi drugi ispaštaju zbog automobilskog lobija i bahatih vozača istih
3. Leva skretanja su lako rešiv problem , zato što ne mora da postoji u svakoj ulici i levo i desno skretanje i da svaka ulica bude dvosmerna. Takođe mnoge ulice koje apsolutno mogu da budu dvosmerne , pretvaraju se u jednosmerne zarad izgradnje parking mesta za automobile
4. Vojvode Stepe je odličan primer kako mogu autobusi i tramvaji da funkcionišu zajedno

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529471#p529471:hnadvgz1 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » April 1st, 2018, 11:32 pm[/url]":hnadvgz1]U sagledavanju evidentnog problema loseg funkcionisanja tramvaja moraju se uzeti u obzir sve beogradske specificnosti zbog kojih bas i nije moguca, a ni pozeljna, knjiska primena odredjenih stvari, veca ulaganja ka nekoj 'nezavisna trasa' varijanti nisu ni realna ni izvesna, tramvaj nije dominantan vid prevoza, niti ce to postati, mora imati autobusku podrsku na trasi zbog pouzdanosti...
Ali ce isto tako ostati zalosno iskoriscen sve dok se ne prihvati njegova prava i jedina svrha u beogradu, da je to zapravo samo visokokapacitetni autobus na struju.
Mogu ja odmah da prihvatim da je tramvaj ustvari visokokapacitetni autobus na struju , ali nikako ne mogu da prihvatim kako je moguće da taj isti visokokapacitetni autobus na struju nije u stanju da zaobiđe prepreku na putu kao običan autobus na gorivo. :wink:
 
Clan solekar sada pominje krajnje SPORADICNE pojave kao zauzimanje dva parking mesta ili nepravilno parkirane prepreke u zutoj traci, cime samo potvrdjuje da su u pitanju najobicniji izgovori.

Spoljna bastica POTPUNO NORMALNO funkcionise u ruzveltovoj, bul oslobodjenja i mil popovica, to su svima poznate cinjenice i to su jedina mesta gde se tramvaj ne izbegava od strane putnika.

A vojvode stepe moze samo da bude odlican primer kako su srednje bastice napravljene silovanjem uske ulice i na stetu svih ostalih, pre svega pesaka koji normalan trotoar tamo NEMAJU.
 
Sa autobusima mogu lakse da se predlazu turisticko-obilazne-kolo-kolo-naokolo linije na ovom forumu nego sa tramvajima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529508#p529508:1s4d2gql je napisao(la):
Bumbarevo brdo » April 2nd, 2018, 1:28 am[/url]":1s4d2gql]Clan solekar sada pominje krajnje SPORADICNE pojave kao zauzimanje dva parking mesta ili nepravilno parkirane prepreke u zutoj traci, cime samo potvrdjuje da su u pitanju najobicniji izgovori.
Krajnje sporadične pojave koje se dešavaju u velikom broju na parking mestima , bili oni pored žute trake ili ne , čime dotični član bumbar samo potvrđuje stavove svog auto lobija da automobili treba da imaju prednost , predstavljajući argumente drugih kao obične izgovore koji se dešavaju jednom u milion slučajeva.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529508#p529508:1s4d2gql je napisao(la):
Bumbarevo brdo » April 2nd, 2018, 1:28 am[/url]":1s4d2gql]Spoljna bastica POTPUNO NORMALNO funkcionise u ruzveltovoj, bul oslobodjenja i mil popovica, to su svima poznate cinjenice i to su jedina mesta gde se tramvaj ne izbegava od strane putnika.
Srednja baštica potpuno normalno funkcioniše u Vojvode Stepe i Bulevaru kralja Aleksandra i niko ih ne izbegava tamo.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529508#p529508:1s4d2gql je napisao(la):
Bumbarevo brdo » April 2nd, 2018, 1:28 am[/url]":1s4d2gql]A vojvode stepe moze samo da bude odlican primer kako su srednje bastice napravljene silovanjem uske ulice i na stetu svih ostalih, pre svega pesaka koji normalan trotoar tamo NEMAJU.
U Vojvode Stepe nisam ni pre rekonstrukcije imao normalan trotoar , tako da ništa nije izgubljeno. Pre rekonstrukcije je jedino silovanje bilo od strane vozača automobila koji su se zaustavljali na tramvajskim bašticama na par minuta dok ne obave posao u obližnjoj pekari (pljeskarnici) ili nekoj radnjici.

P.S.
U najavi "silenje" tramvaja sa srednjim bašticama u Žarkovačkoj. :)
 
Vrh