Бумбарево брдо
Higher intermediate
Neistine, neistine...sve same NEISTINE...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528095#p528095:2j380ijd je napisao(la):stf » Uto Mar 27, 2018 8:41 am[/url]":2j380ijd]Као што је Соле написао, паркинг места у Душановој су и данас "под углом од 45" и видимо како то дивно функционише. Блокада трамвајског саобраћаја свако мало ... А пешаци немају прописаних 1.6 метара тротоара за које се тако здушно бориш на другој теми где је то далеко мање битно. Баш занимљива недоследност. За већа "прописана" паркинг места једноставно физички нема места у тој улици. Када би изградили паркинг места као у Булевару ослобођења, за пешаке би МОЖДА остало 40 цм ...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527912#p527912:2j380ijd je napisao(la):Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm[/url]":2j380ijd]Svi problemi koji postoje u dusanovoj i na celom tom pravcu apsolutno nemaju nikakve veze sa polozajem bastice, vec sa parking mestima neadekvatnim po velicini i po uglu uparkiravanja
На крају Душанова има неупоредиво већи број паркинг места од Булевара ослобођења. Што већи број паркинг места - већи број потенционалних проблема за трамвајски саобраћај.
Да ли се шалиш? Да ли си свестан колики је ово безбедоносни проблем? Па ниси, али у нашој саобраћајној култури, возачи аутомобила не схватају да трамвај има предност а такође не схватају да не може да укочи у месту грдосија од 20 тона и онда улећу испред па их трамвај лепо покупи (редовна појава на оно мало левих скретања остављених у Булевару). Код десних није ништа боља ситуација. Што више десних скретања - већи број тачака повећаног безбедоносног ризика.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527912#p527912:2j380ijd je napisao(la):Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm[/url]":2j380ijd]
Spoljnim basticama JEDINI problem mogu da prave desna skretanja koja za tu svrhu koriste samu basticu/zutu traku, ali se i to krajnje efikasno moze resiti STALNIM uslovnim signalom za sva desna skretanja na trasi.
Бумбар и лева скретања .... :lol: Па где су ти лева скретања у твом вољеном Булевару ослобођења? Колико их има? хмммммм ... НУЛА![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527912#p527912:2j380ijd je napisao(la):Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm[/url]":2j380ijd]
Najizrazeniji i NERESIV problem srednjih bastica, je kolizija sa levim skretanjima koja niko apsolutno NEMA PRAVO da ukida u toj meri kao sto je to uradjeno na bulevaru, jer se time DRASTICNO sakati i degradira funkcionalnost ne samo te konkretne ulice, vec se time pravi problem i u svim sporednim
Дакле, као што написах, укидање левих скретања нема никаве везе са трамвајским баштицама у средини улице. На Булевару ни пре реконструкције није било левих скретања, само сте ти и теби слични бахато секли пуну линију. Сад имате ивичњак па не можете бити бахати. Ја сам свестан да је то из угла бахатих возача велики проблем. За вас и требају ивичњаци. И жардињере. И зидови.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527912#p527912:2j380ijd je napisao(la):Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm[/url]":2j380ijd]znacajno manje propusnim ulicama.
Tramvajski ljubitelji sa glavom u pesku koji sanjaju i mastaju da citav grad treba njima da se prilagodjava, a na stetu skucenog prostora i svih ostalih ucesnika u saobracaju - neka nastave da mastaju...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527912#p527912:2j380ijd je napisao(la):Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm[/url]":2j380ijd]Gradsko-sinska vozila i jesu PROMAJNA, u najvecoj meri zahvaljujuci upravo zalosnim srednjim basticama, jer za razliku od mnogih drugih primera i gradova, tramvaj u beogradu je zapravo samo visokokapacitetni autobus na sinama (a ne LRT), i tu nikakav upgrade apsolutno nije moguc, najvise zahvaljujuci samom karakteru beogradskih skucenih ulica i hronicnom nedostatku prostora. Tek kada/ako se prihvati ovaj potpuno jasan karakter bg tramvaja, mozemo ocekivati poboljsanje u funkcionisanju ovog trenutno UBEDLJIVO NAJNEEFIKASNIJEG podsistema gradskog prevoza.
А зашто је трамвајска траса кроз Душанову тренутно најнеефикаснији део изузетно неефикасне трамвајске мреже? Па због баштица до тротоара. Зашто?
Због великог броја паркинг места, што значи и великог броја ускакача и искакача на иста, који ништа не гледају, због великог броја десних скретања и магараца који не гледају кад скрећу, због великог броја несемафоризованмих пешачких прелаза и пешака који очас посла искоче на коловоз између два непрописно паркирана аутомобила - трамвајџије ЗБОГ БЕЗБЕДНОСТИ возе 5-10 км/х.
Из свих тих разлога, да би се повећала ефинаскост трамвајаског система, у овој конкретној улици баштице МОРАЈУ на средину. Да трамвај може безбедно да фукционише.
Ko o cemu, baba o ustipcima i stf o desnim skretanjima... :lool:
Desna skretanja potpuno normalno i bez ikakvih zastoja funkcionisu svuda gde dele trasu sa sinama, dok su leva skretanja potpuno neresiv problem sto je krajnje ocigledno u jurija gagarina.
Lobi limenog prevoznika PROMAJE nastavlja da radi punom parom, mastajuci i dalje o tome da, na pravcu vuk-kalemegdan, maksimalnih 20 prevoznih jedinica u toku jednog sata treba da dobije ekskluzivu u vidu zasebnog koridora koji ce zauzeti POLA ulice, a da se svi ostali pate na preostalom delu. E pa nece moci. Takva ucestalost nailaska apsolutno ne opravdava ni uvodjenje zute trake, a posebno ne srednje bastice. Tu je sasvim dovoljno resenje primenjeno u ruzveltovoj, a tako zapravo i izgleda PRIHVACENO resenje rekonstrukcije. Hvala bogu i razumu.
Po rekonstrukciji u dusanovoj ce biti sasvim dovoljno prostora i za pesake i za propisana parking mesta jer ulica vise nece biti 3+3, vec 3+2 kao sto je u delu od bajlonija ka vuku. Dakle, bice dovoljno mesta za sve.
Veliki broj parking mesta apsolutno nema nikakav uticaj na javni prevoz, a dokaz za to je despota stefana gde zuta traka potpuno normalno funkcionise pored jos i veceg broja parking mesta.
Dakle, bastice NECE ici na sredinu i to je potpuno razumno resenje.