Šta je novo?

Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527002#p527002:3rg6ke4r je napisao(la):
Bumbarevo brdo » March 22nd, 2018, 9:36 pm[/url]":3rg6ke4r]Spoljna bastica je daleko bolje resenje i sa stanovista putnika i sa stanovista UKUPNOG funkcionisanja citavog saobracaja, to su cinjenice koje nijedan zaslepljeni ljubitelj, koliko god sebicno forsirao tramvajski saobracaj, ne moze da opovrgne.
To zavisi od lokacije do lokacije. To je moje iskustvo sa stanovišta putnika , a nisam jedini koji tako misli. I to je činjenica koju niko ne može da opovrgne , a da nije zaslepljen isključivo spoljnim bašticama. Čak i sa stanovništva ukupnog funkcionisanja saobraćaja.
Najveći problem je što u pojedinim delovima grada kada imamo spoljnu bašticu , genijalci koji se parkiraju tako da zadnji kraj viri , ili se zaustave da samo na tren obave posao , blokiraju u potpunosti tramvajski saobraćaj , što ume ponekad i da se odrazi na blokiranje poprečne ulice (ako je tramvaj tolko zatvorio izlaz iz ulice da vozilo nikako ne može da prođe pored njega).
Bulevar kralja Aleksandra i Vojvode Stepe , su ulice u kojima je navedeni problem najviše dolazio do izražaja , a ne manjka ni u ulici koja ide od Beka do Vukovog spomenika. Ta stvar me je uvek nervirala i smetala mi , kao što mi smeta što su tramvajske baštice u Jurija Gagarina u sredini , a autobuske linije (kojih nije mali broj) , idu spoljnim delom ulice , pa se tako često dešava da se ljudi opredele za autobuse , zato što ima daleko više linija , a dešava se i da ljudi pretrčavaju ulicu kada vide da dolazi tramvaj (a odgovara im) pre nego bus koji im odgovara. Ja se lično iz isto iz pomenutog razloga opredeljujem tu za autobuse.
Dakle , sistem ne može svugde da funkcioniše na isti način i da bude podjednako uspešan tako da autobusi , tramvaji , kola , komunalne službe , dostavna vozila i pešaci budu zadovoljeni i da niko nikome ne smeta čak i u slučaju kada se neko zaustavi na kratko.
 
A zasto autobusi ne bi delili tramvajske bastice po sredini ulice cime bi se deo tih problematicnih presedanja i pelazaka smanjio.
 
Igor":lazpr1l3 je napisao(la):
Na tragu si dobrog zapazanja i dileme koja trazi ozbiljnu diskusiju, pritom kada bi to umeo lepo da pretocis u tekst bez pominjanja drugih clanova foruma bilo bi odlicno ;)
Odlicno ti je poznato da ce pominjanje drugih clanova prestati kada oni prestanu da etiketiraju mene. Kao sto isto tako odlicno znas da imam krajnje korektnu komunikaciju sa svim pristojnim clanovima foruma :wink:

Svoja zapazanja sam, krajnje dobronamerno, vise puta pretocavao u tekst, ali sam shvatio da ovde, na zalost, vladaju i preovladjuju ostrasceno-neobjektivni ljubitelji javnog prevoza, kojima su bitnije sopstvene sebicne fiks ideje nego stvarna dobrobit za sve gradjane PODJEDNAKO.
To svakako nikakve veze nema sa tobom niti je to na bilo koji nacin tvoja krivica.

Spoljna bastica sa PROPISNO obelezenim parking mestima potpuno normalno funkcionise i daleko je racionalnije resenje po svim pitanjima: povezanost sa trotoarom i bolja pristupacnost putnicima, kombinovanje sa autobuskim linijama, manje tacaka ukrstanja sa ostalim saobracajem, laksa regulacija semaforskih signala-nema ukrstanja sa levim skretanjima a samim tim nema ni kraceg tramvajskog signala, bolja iskoriscenost ukupnog prostora-stajalista su integrisana sa trotoarom, bolja iskoriscenost kolovoznih traka gde jednu traku ne koriste samo tramvaji nego i autobusi, onemogucavanje :bg4: jer je u zutoj traci SA SINAMA to prakticno nemoguce...

Da je u jurija gagarina tramvaj spolja bio bi iste brzine kao 95, pametnom dosta. :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527013#p527013:27ms2vey je napisao(la):
Igor » Čet Mar 22, 2018 10:29 pm[/url]":27ms2vey]A zasto autobusi ne bi delili tramvajske bastice po sredini ulice cime bi se deo tih problematicnih presedanja i pelazaka smanjio.

istanbul. cak ima i bus po sredini autoputa. odlicno funkcionise.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527013#p527013:3w2a1lym je napisao(la):
Igor » March 22nd, 2018, 10:29 pm[/url]":3w2a1lym]A zasto autobusi ne bi delili tramvajske bastice po sredini ulice cime bi se deo tih problematicnih presedanja i pelazaka smanjio.
U Vojvode Stepe to odlično funkcioniše. Nisam primetio da ima neki problem , a često prolazim tuda. U Bulevaru kralja Aleksandra to i ne funkcioniše u potpunosti. Ovde mislim na liniju ADA4. Svake godine redovno prijavljujem problem sa vozači koji samovoljno idu delom ulice koji im odgovara. Jedni poštuju obavezu da idu tramvajskom bašticom i koriste tramvajska stajališta , dok drugi idu krajem ulice i staju duž trotoara gde uopšte nije obeleženo stajalište , pa kome odgovara bus , mora da baca pasulj gde će ovaj da stane.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527014#p527014:1wr2giv2 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » March 22nd, 2018, 10:31 pm[/url]":1wr2giv2]
Odlicno ti je poznato da ce pominjanje drugih clanova prestati kada oni prestanu da etiketiraju mene.
Čim ti prekineš sa etiketiranjem drugih , i drugi će prestati da tebe etiketiraju. Prosto i jednostavno.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527014#p527014:1wr2giv2 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » March 22nd, 2018, 10:31 pm[/url]":1wr2giv2]Kao sto isto tako odlicno znas da imam krajnje korektnu komunikaciju sa svim pristojnim clanovima foruma :wink:
Gotovo svako ko ne deli tvoje mišljenje nije pristojan član.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527014#p527014:1wr2giv2 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » March 22nd, 2018, 10:31 pm[/url]":1wr2giv2]Svoja zapazanja sam, krajnje dobronamerno, vise puta pretocavao u tekst, ali sam shvatio da ovde, na zalost, vladaju i preovladjuju ostrasceno-neobjektivni ljubitelji javnog prevoza, kojima su bitnije sopstvene sebicne fiks ideje nego stvarna dobrobit za sve gradjane PODJEDNAKO.
To svakako nikakve veze nema sa tobom niti je to na bilo koji nacin tvoja krivica.
Ja sam takođe svoja zapažanja i ideje iznosio ovde , i to više puta , ali sam shvatio da ovde nažalost sve više počinju da vladaju i preovladavaju ostrašćene osobe koje bi da ukidaju gradski prevoz u pojedinim delovima grada zato što nije na legalan način uveden , da određuju dokle mogu da idu linije određenog poteza , koje linije smeju da se diraju ili ne u zavisnosti od toga kome savršeno odgovaraju , koje linije prevoze građane a koje seljake (seljobusi)... , nego stvarna dobrobit za sve gradjane PODJEDNAKO.
 
Sole i bumbare vasa problematika mi je poznata tako da necemo o tome u ovoj temi. Usput sam pomenuo kako nepotrebne strasti preuzmu primat u odnosu na osnovnu temu i u ovom slucaju po meni valjano razmatranje problematike sredisnjeg koridora za tramvaje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527014#p527014:s7u27x7d je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 22 Мар 2018 09:31 pm[/url]":s7u27x7d]
Da je u jurija gagarina tramvaj spolja bio bi iste brzine kao 95, pametnom dosta. :wink:
Да био би. Трамвај у Јурија Гагарина и треба да иде до тротоара и баштице да дели са аутобусима.

Али НЕ и на Дорћолу, Булевару, Војводе Степе.

Карактер Јурија Гагарина не може да се пореди са карактером Душанове /Џорџа Вашингтона/Краљице Наталије.
 
Svi problemi koji postoje u dusanovoj i na celom tom pravcu apsolutno nemaju nikakve veze sa polozajem bastice, vec sa parking mestima neadekvatnim po velicini i po uglu uparkiravanja, a imaju veze i sa ivicnjakom koji postoji izmedju bastice i kolovoza, jer zapravo taj ivicnjak u najvecoj meri omogucava nepropisno parkiranje. Kada ivicnjak vise ne bude postojao i kada bastica bude pretvorena u integrisanu kolovoznu zutu traku (sto ce se hvala bogu i RAZUMU desiti nakon rekonstrukcije), nepropisno parkiranje nece biti ni teorijski moguce, sto je isti model koji je trebalo postaviti na bulevaru i vozdovcu, i tada ne bismo imali problem masovnog nepropisnog parkiranja koji postoji sada.

Spoljnim basticama JEDINI problem mogu da prave desna skretanja koja za tu svrhu koriste samu basticu/zutu traku, ali se i to krajnje efikasno moze resiti STALNIM uslovnim signalom za sva desna skretanja na trasi.
Svi ostali parametri su DALEKO I NEUPOREDIVO na strani spoljnih bastica, kada se u obzir uzmu SVI UKUPNI saobracajni faktori i specificnosti kombinovanih bus/tram trasa.

Najizrazeniji i NERESIV problem srednjih bastica, je kolizija sa levim skretanjima koja niko apsolutno NEMA PRAVO da ukida u toj meri kao sto je to uradjeno na bulevaru, jer se time DRASTICNO sakati i degradira funkcionalnost ne samo te konkretne ulice, vec se time pravi problem i u svim sporednim i, po pravilu,
znacajno manje propusnim ulicama.
Tramvajski ljubitelji sa glavom u pesku koji sanjaju i mastaju da citav grad treba njima da se prilagodjava, a na stetu skucenog prostora i svih ostalih ucesnika u saobracaju - neka nastave da mastaju...

Gradsko-sinska vozila i jesu PROMAJNA, u najvecoj meri zahvaljujuci upravo zalosnim srednjim basticama, jer za razliku od mnogih drugih primera i gradova, tramvaj u beogradu je zapravo samo visokokapacitetni autobus na sinama (a ne LRT), i tu nikakav upgrade apsolutno nije moguc, najvise zahvaljujuci samom karakteru beogradskih skucenih ulica i hronicnom nedostatku prostora. Tek kada/ako se prihvati ovaj potpuno jasan karakter bg tramvaja, mozemo ocekivati poboljsanje u funkcionisanju ovog trenutno UBEDLJIVO NAJNEEFIKASNIJEG podsistema gradskog prevoza.
 
Neko vidim ne moze da prezali lijeva skretanja pa to mu najveca mukica kad ide kolima
Da li ce sine biti u sredini ili ostati sa strane najvise zavisi oce ili nece moci da se prezale platani
Postoji i jedno i drugo rijesenje spremno
Moglo bi da se zaustavi pisanje van teme da se predje u adekvatnu
 
Prilagođavanjem tramvaja automobilskom lobiju nećemo povećati efikasnost tramvaja , koliko god se uporno lobisti trudili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527917#p527917:2q5jmjot je napisao(la):
direktor » Pon Mar 26, 2018 3:34 pm[/url]":2q5jmjot]Neko vidim ne moze da prezali lijeva skretanja pa to mu najveca mukica kad ide kolima
Da li ce sine biti u sredini ili ostati sa strane najvise zavisi oce ili nece moci da se prezale platani
Postoji i jedno i drugo rijesenje spremno
Moglo bi da se zaustavi pisanje van teme da se predje u adekvatnu
Ahaha, bas me nasmeja sa ovim 'mukica'...
Od voznje bg tramvajem vece muke definitivno da nema, prosecna brzina mu se nije povecala jos od 1892, od zaprezne brzine ni makac za sto i kusur godina, kao da i danas rade na konjsku vucu. :lool:

I nije istina da postoje dva resenja, razum je preovladao i definitivno je odluceno da na trasi kalemegdan-vuk koloseci idu spolja, tj bice reseno kao u ruzveltovoj i bul oslobodjenja jer je to svakako najracionalnije i najefikasnije resenje ZA SVE ucesnike u saobracaju, pa ce i tramvaji biti jednako efikasni kao na tim pravcima i DALEKO efikasniji nego sto bi bili u zalosnim srednjim basticama. :sesir:
 
Koliko ima lijevih skretanja u bulevaru oslobodjenja koliko u ruzveltovoj
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528038#p528038:3tsb4xbc je napisao(la):
Bumbarevo brdo » March 27th, 2018, 12:44 am[/url]":3tsb4xbc]I nije istina da postoje dva resenja, razum je preovladao i definitivno je odluceno da na trasi kalemegdan-vuk koloseci idu spolja, tj bice reseno kao u ruzveltovoj i bul oslobodjenja jer je to svakako najracionalnije i najefikasnije resenje ZA SVE ucesnike u saobracaju, pa ce i tramvaji biti jednako efikasni kao na tim pravcima i DALEKO efikasniji nego sto bi bili u zalosnim srednjim basticama. :sesir:
Tramvaji će biti efikasni nakon rekonstrukcije pruge na Dorćolu kao što su i sada , jer se neće ništa promeniti što će doneti boljitak. Automobilski lobi će i dalje biti pobednik , jer će se i dalje parkirati kako im odgovara i biće ih apsolutno briga da li su sa svojim kolima delimično ili u potpunosti blokirali prugu načinom na koji se budu parkirali. Sve u svemu , ostaćemo sa žalosnim spoljnim bašticama i dalje na Dorćolu , zato što je preovladao pogrešan razum.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528053#p528053:3762s3fw je napisao(la):
direktor » Uto Mar 27, 2018 1:02 am[/url]":3762s3fw]Koliko ima lijevih skretanja u bulevaru oslobodjenja koliko u ruzveltovoj
Kakve veze imaju leva skretanja u ulicama gde su koloseci svakako spolja? :bash:

U svakom slucaju, UBEDLJIVO najvise levih skretanja ima od vuka do kalemegdana, tako da bi tu srednje bastice bile najgore moguce resenje. Zahvaljujuci razumu ipak nece biti tako.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528061#p528061:htvowme7 je napisao(la):
solecar » Uto Mar 27, 2018 1:53 am[/url]":htvowme7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528038#p528038:htvowme7 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » March 27th, 2018, 12:44 am[/url]":htvowme7]I nije istina da postoje dva resenja, razum je preovladao i definitivno je odluceno da na trasi kalemegdan-vuk koloseci idu spolja, tj bice reseno kao u ruzveltovoj i bul oslobodjenja jer je to svakako najracionalnije i najefikasnije resenje ZA SVE ucesnike u saobracaju, pa ce i tramvaji biti jednako efikasni kao na tim pravcima i DALEKO efikasniji nego sto bi bili u zalosnim srednjim basticama. :sesir:
Tramvaji će biti efikasni nakon rekonstrukcije pruge na Dorćolu kao što su i sada , jer se neće ništa promeniti što će doneti boljitak. Automobilski lobi će i dalje biti pobednik , jer će se i dalje parkirati kako im odgovara i biće ih apsolutno briga da li su sa svojim kolima delimično ili u potpunosti blokirali prugu načinom na koji se budu parkirali. Sve u svemu , ostaćemo sa žalosnim spoljnim bašticama i dalje na Dorćolu , zato što je preovladao pogrešan razum.
Potpuno netacno.

Posto ce ulica biti rekonstruisana po modelu ruzveltove i bul oslobodjenja, nece postojati ni teoretska sansa da se BILO KO zaustavi NA SRED kolovoza, jer ce koloseci biti u traci integrisanoj sa ostalim trakama. Dakle, apsolutno nemoguce.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528065#p528065:102wq6je je napisao(la):
Bumbarevo brdo » March 27th, 2018, 3:05 am[/url]":102wq6je]Posto ce ulica biti rekonstruisana po modelu ruzveltove i bul oslobodjenja, nece postojati ni teoretska sansa da se BILO KO zaustavi NA SRED kolovoza, jer ce koloseci biti u traci integrisanoj sa ostalim trakama. Dakle, apsolutno nemoguce.
Parking mesta neće biti integrisana kao sastavni deo kolovoza , tako da će se i dalje automobili tako parkirati da će jednim svojim delom blokirati kolovoz , a samim tim i tramvajske šine. Tako da , to što tvrdiš je potpuno netačno.
 
Apsolutno netacno.

Posle rekonstrukcije, parking mesta ce biti pod uglom od 45 stepeni i PROPISNIH dimenzija, pa apsolutno NIKO nece blokirati ni kolovoz ni sine. Kao sto se to ne desava ni u bul oslobodjenja. Bice sve kako treba i potpuno funkcionalno.
 
Apsolutno netačno. Vozila se i sada u nerekonstruisanoj ulici parkiraju pod uglom od 45°, pa i te kako blokiraju tramvajske šine.
 
Potpuno netacno.

Parking mesta, na tom pravcu, su obelezena pod pravim uglom i mnoga su neadekvatna po dimenzijama, sto ce sve biti reseno rekonstrukcijom i sve ce odlicno funkcionisati.
 
Kako ce funkcionisati ako postoje parking mesta. MIsli da ce parkiranje pod uglom resiti problem? Cinjenica je da ti problem i ne vidis tj da ti brzina funkcionisanja tramvajskog sistema nije preterano vazna i ako je on sistem sa najvecim kapacitetom koji treba unaprediti a ne unazaditi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527912#p527912:45aovub9 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm[/url]":45aovub9]Svi problemi koji postoje u dusanovoj i na celom tom pravcu apsolutno nemaju nikakve veze sa polozajem bastice, vec sa parking mestima neadekvatnim po velicini i po uglu uparkiravanja
Као што је Соле написао, паркинг места у Душановој су и данас "под углом од 45" и видимо како то дивно функционише. Блокада трамвајског саобраћаја свако мало ... А пешаци немају прописаних 1.6 метара тротоара за које се тако здушно бориш на другој теми где је то далеко мање битно. Баш занимљива недоследност. За већа "прописана" паркинг места једноставно физички нема места у тој улици. Када би изградили паркинг места као у Булевару ослобођења, за пешаке би МОЖДА остало 40 цм ...

На крају Душанова има неупоредиво већи број паркинг места од Булевара ослобођења. Што већи број паркинг места - већи број потенционалних проблема за трамвајски саобраћај.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527912#p527912:45aovub9 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm[/url]":45aovub9]
Spoljnim basticama JEDINI problem mogu da prave desna skretanja koja za tu svrhu koriste samu basticu/zutu traku, ali se i to krajnje efikasno moze resiti STALNIM uslovnim signalom za sva desna skretanja na trasi.
Да ли се шалиш? Да ли си свестан колики је ово безбедоносни проблем? Па ниси, али у нашој саобраћајној култури, возачи аутомобила не схватају да трамвај има предност а такође не схватају да не може да укочи у месту грдосија од 20 тона и онда улећу испред па их трамвај лепо покупи (редовна појава на оно мало левих скретања остављених у Булевару). Код десних није ништа боља ситуација. Што више десних скретања - већи број тачака повећаног безбедоносног ризика.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527912#p527912:45aovub9 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm[/url]":45aovub9]
Najizrazeniji i NERESIV problem srednjih bastica, je kolizija sa levim skretanjima koja niko apsolutno NEMA PRAVO da ukida u toj meri kao sto je to uradjeno na bulevaru, jer se time DRASTICNO sakati i degradira funkcionalnost ne samo te konkretne ulice, vec se time pravi problem i u svim sporednim
Бумбар и лева скретања .... :lol: Па где су ти лева скретања у твом вољеном Булевару ослобођења? Колико их има? хмммммм ... НУЛА!

Дакле, као што написах, укидање левих скретања нема никаве везе са трамвајским баштицама у средини улице. На Булевару ни пре реконструкције није било левих скретања, само сте ти и теби слични бахато секли пуну линију. Сад имате ивичњак па не можете бити бахати. Ја сам свестан да је то из угла бахатих возача велики проблем. За вас и требају ивичњаци. И жардињере. И зидови.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527912#p527912:45aovub9 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm[/url]":45aovub9]znacajno manje propusnim ulicama.
Tramvajski ljubitelji sa glavom u pesku koji sanjaju i mastaju da citav grad treba njima da se prilagodjava, a na stetu skucenog prostora i svih ostalih ucesnika u saobracaju - neka nastave da mastaju...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527912#p527912:45aovub9 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm[/url]":45aovub9]Gradsko-sinska vozila i jesu PROMAJNA, u najvecoj meri zahvaljujuci upravo zalosnim srednjim basticama, jer za razliku od mnogih drugih primera i gradova, tramvaj u beogradu je zapravo samo visokokapacitetni autobus na sinama (a ne LRT), i tu nikakav upgrade apsolutno nije moguc, najvise zahvaljujuci samom karakteru beogradskih skucenih ulica i hronicnom nedostatku prostora. Tek kada/ako se prihvati ovaj potpuno jasan karakter bg tramvaja, mozemo ocekivati poboljsanje u funkcionisanju ovog trenutno UBEDLJIVO NAJNEEFIKASNIJEG podsistema gradskog prevoza.

А зашто је трамвајска траса кроз Душанову тренутно најнеефикаснији део изузетно неефикасне трамвајске мреже? Па због баштица до тротоара. Зашто?

Због великог броја паркинг места, што значи и великог броја ускакача и искакача на иста, који ништа не гледају, због великог броја десних скретања и магараца који не гледају кад скрећу, због великог броја несемафоризованмих пешачких прелаза и пешака који очас посла искоче на коловоз између два непрописно паркирана аутомобила - трамвајџије ЗБОГ БЕЗБЕДНОСТИ возе 5-10 км/х.

Из свих тих разлога, да би се повећала ефинаскост трамвајаског система, у овој конкретној улици баштице МОРАЈУ на средину. Да трамвај може безбедно да фукционише.
 
:kk: Svaka ti ka' u Njegoša.

Samo onaj ko ne želi , ne vidi problem sa parkiranim kolima. A takvi su jedino članovi automobilskog lobija. Te smo tako došli do toga da nam oni sve više drže pridike kako jedino ispravan sistem onaj u kome oni u svakoj prilici i na svakom mestu imaju predmost.
 
Ја видим и кажем да треба боља паркинг места - и већи тротоар. И шири коловоз. На уштрб зграда, како Бог заповеда.
 
a postoji i jeftiniji nacin od izmestanja tramvaja u sredinu da sprecis blokiranje kolima, ko blokira, zaplenis mu auto, onda prodas na aukciji ko banka kad zapleni, i sve pare u budzet za poboljsanje saobracaja, ta kola koja parkiraju tako su obicno jako skupa, tako da bi se brzo pokrili troskovi menjanja sina i kaldrme u normalan asfalt

inace ono sto @bumbarevo brdo prica da su parking mesta nepropisne velicine jeste tacno, al to nije opravdanje za anarhiju, cak i kad naprave normalna mesta, ako nema DUSANOVOG zakona, majmuni ce se izivljavati, kao onaj primer zene sto je pisala po sirotinji tako sto je neki sportski auto lamborgini il neki drugi parkirala nepropisno ispred komunalne policije, jednostavno kad neko oseti da moze on i hoce
 
Vrh