[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527912#p527912:45aovub9 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm[/url]":45aovub9]Svi problemi koji postoje u dusanovoj i na celom tom pravcu apsolutno nemaju nikakve veze sa polozajem bastice, vec sa parking mestima neadekvatnim po velicini i po uglu uparkiravanja
Као што је Соле написао, паркинг места у Душановој су и данас "под углом од 45" и видимо како то дивно функционише. Блокада трамвајског саобраћаја свако мало ... А пешаци немају прописаних 1.6 метара тротоара за које се тако здушно бориш на другој теми где је то далеко мање битно. Баш занимљива недоследност. За већа "прописана" паркинг места једноставно физички нема места у тој улици. Када би изградили паркинг места као у Булевару ослобођења, за пешаке би МОЖДА остало 40 цм ...
На крају Душанова има неупоредиво већи број паркинг места од Булевара ослобођења. Што већи број паркинг места - већи број потенционалних проблема за трамвајски саобраћај.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527912#p527912:45aovub9 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm[/url]":45aovub9]
Spoljnim basticama JEDINI problem mogu da prave desna skretanja koja za tu svrhu koriste samu basticu/zutu traku, ali se i to krajnje efikasno moze resiti STALNIM uslovnim signalom za sva desna skretanja na trasi.
Да ли се шалиш? Да ли си свестан колики је ово безбедоносни проблем? Па ниси, али у нашој саобраћајној култури, возачи аутомобила не схватају да трамвај има предност а такође не схватају да не може да укочи у месту грдосија од 20 тона и онда улећу испред па их трамвај лепо покупи (редовна појава на оно мало левих скретања остављених у Булевару). Код десних није ништа боља ситуација. Што више десних скретања - већи број тачака повећаног безбедоносног ризика.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527912#p527912:45aovub9 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm[/url]":45aovub9]
Najizrazeniji i NERESIV problem srednjih bastica, je kolizija sa levim skretanjima koja niko apsolutno NEMA PRAVO da ukida u toj meri kao sto je to uradjeno na bulevaru, jer se time DRASTICNO sakati i degradira funkcionalnost ne samo te konkretne ulice, vec se time pravi problem i u svim sporednim
Бумбар и лева скретања .... :lol: Па где су ти лева скретања у твом вољеном Булевару ослобођења? Колико их има? хмммммм ... НУЛА!
Дакле, као што написах, укидање левих скретања нема никаве везе са трамвајским баштицама у средини улице. На Булевару ни пре реконструкције није било левих скретања, само сте ти и теби слични бахато секли пуну линију. Сад имате ивичњак па не можете бити бахати. Ја сам свестан да је то из угла бахатих возача велики проблем. За вас и требају ивичњаци. И жардињере. И зидови.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527912#p527912:45aovub9 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm[/url]":45aovub9]znacajno manje propusnim ulicama.
Tramvajski ljubitelji sa glavom u pesku koji sanjaju i mastaju da citav grad treba njima da se prilagodjava, a na stetu skucenog prostora i svih ostalih ucesnika u saobracaju - neka nastave da mastaju...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527912#p527912:45aovub9 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 26 Мар 2018 03:25 pm[/url]":45aovub9]Gradsko-sinska vozila i jesu PROMAJNA, u najvecoj meri zahvaljujuci upravo zalosnim srednjim basticama, jer za razliku od mnogih drugih primera i gradova, tramvaj u beogradu je zapravo samo visokokapacitetni autobus na sinama (a ne LRT), i tu nikakav upgrade apsolutno nije moguc, najvise zahvaljujuci samom karakteru beogradskih skucenih ulica i hronicnom nedostatku prostora. Tek kada/ako se prihvati ovaj potpuno jasan karakter bg tramvaja, mozemo ocekivati poboljsanje u funkcionisanju ovog trenutno UBEDLJIVO NAJNEEFIKASNIJEG podsistema gradskog prevoza.
А зашто је трамвајска траса кроз Душанову тренутно најнеефикаснији део изузетно неефикасне трамвајске мреже? Па због баштица до тротоара. Зашто?
Због великог броја паркинг места, што значи и великог броја ускакача и искакача на иста, који ништа не гледају, због великог броја десних скретања и магараца који не гледају кад скрећу, због великог броја несемафоризованмих пешачких прелаза и пешака који очас посла искоче на коловоз између два непрописно паркирана аутомобила - трамвајџије ЗБОГ БЕЗБЕДНОСТИ возе 5-10 км/х.
Из свих тих разлога, да би се повећала ефинаскост трамвајаског система, у овој конкретној улици баштице МОРАЈУ на средину. Да трамвај може безбедно да фукционише.