stf » Pet Mar 16, 2018 7:02 pm[/url]"
3pj2crg]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524860#p524860:p3pj2crg je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 14 Мар 2018 10:00 pm[/url]"
3pj2crg]@stf
Odlicno se secam da je desna traka bulevara ranije bila parking, kao sto je i danas, dakle nista se nije promenilo. Samo sto je ranije bila bastica sa ivicnjakom koji je fakticki omogucavao zloupotrebu, pa je bilo dovoljno od bastice napraviti klasicnu zutu traku (bez ivicnjaka) cime bi se u potpunosti onemogucile zloupotrebe parkiranja na kolovozu.
Ta teza da žuta traka sprečava parkiranje sa "sva četri" je nešto što si lično izmislio i nema veze sa realnošću. Dole su ti naveli primer Vojislava Ilića, a ja ću dodati i Sarajevsku. Žuta traka ni tamo de fakto ne postoji od količine parkiranih kola.
Potpuno nevezano za to, otežavajuće okonosti za baštice do trotara su blokada tramvajskog saobraćaja zbog uparkiravanja i isparkiravanja, pogrešnog parkiranja i nepropisnog zaustavljanja.
Dodatni problem za brzinu tramvajskog saobraćaja su pešački prelazi zbog kojih tramvajdžije moraju da voze 10 na sat da im neko ne bi iskočio.
Još jedan problem su desna skretanja. Desnih skretanja ima daleko više nego levih, na svakom pravcu i veći su bezbedonosni rizici od sudara.
Srednje baštice ubrzavaju tramvajski saobraćaj što je rekonstrukcija Bulevara i dokazala. Srednjim bašticama se povećava efikasnost tramvajskog podsistema i bezbednost svih učesnika u saobraćaju. U onim ulicama u kojima je opravdano da budu na sredini.