Šta je novo?

Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524731#p524731:culej813 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » March 14th, 2018, 12:30 pm[/url]":culej813]:bash: :bash: :bash:
Niko NORMALAN nece ni pomisliti da blokira saobracaj u prometnoj ulici, sve dok ima slobodan trotoar i biciklisticku stazu. Ni na minut ni na tri minuta. Nisu bas ljudi tolike psihopate.
Pa ovde problem i ne prave normalni , nego oni koji misle da je normalno da stanu na par minuta i obave posao. Zbog takvih smo i imali problem u Bulevaru kralja Aleksandra i Vojvode Stepe , dok sada tih problema nema , bez obzira što se tebi rešenje šina na sredini ulice ne sviđa.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524731#p524731:culej813 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » March 14th, 2018, 12:30 pm[/url]":culej813]Voli covek da pise izmisljotine, ne moz se obuzda...
Gle ko mi kaže.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524522#p524522:h92rrlb2 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 13 Мар 2018 04:58 pm[/url]":h92rrlb2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524037#p524037:h92rrlb2 je napisao(la):
stf » Pon Mar 12, 2018 8:28 am[/url]":h92rrlb2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523178#p523178:h92rrlb2 je napisao(la):
nekianonimnilik » 08 Мар 2018 09:01 pm[/url]":h92rrlb2]ne znam bas, iskreno, ne prolazim bas cesto, al nijednom dosad nisam video blokirane sine, za razliku od cara dusana gde bukvalno svaki drugi put kad idem peticom neko zablokira sine, a tuda idem dosta redje

Зато је и план да шине у Цара Душана остану са стране - изузетно лош.

Као што сам раније писао, свака улица има свој карактер и своје потребе. То што је у Рузвелтовој смисленије да шине иду до тротоара, то не значи да је у Цара Душана то такође добро. Напротив.
Iskustvo nam govori da su srednje bastice KATASTROFALNO lose resenje, BILO GDE da ih posade.

Већ сам ти објашњавао да није свака улица иста и да се различита решења примењују на различите улице, зависно од читавог низа фактора.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524522#p524522:h92rrlb2 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 13 Мар 2018 04:58 pm[/url]":h92rrlb2]Na nbg su lose jer je prosecna brzina zapreznog vozila veca od tramvaja,
На НБГ-у треба да буду до тротоара, то сам већ рекао. Зашто? Зато што немају предност на средини улице и отежавају комбинаторику путника који неретко претрчавају са буса на трам и слично. Такође, на НБГ нема паркирања на тротоарима што је отежавајућа околност за бочне баштице. Дакле, слажем се са тобом да су на НБГ-у баштице по средини улице лоше решење. Али не значи да је то решење генерално и свуда лоше.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524522#p524522:h92rrlb2 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 13 Мар 2018 04:58 pm[/url]":h92rrlb2] a na bulevaru je lose jer je jedna ogromna GRADSKA ulica zrtvovana i od nje napravljen autoput bez levih skretanja, zarad srednjih bastica,
Улице булеварског типа не треба да имају лева скретања и то је принцип који нема везе са трамвајима. Кнеза Милоша нема трамваје па су забрањена сва лева скретања. На пример. Зашто? Зато што лева скретања успоравају саобраћај и стварају загушења. Ако нема места за посебну траку за лева скретања, као на НБГ булеварима, где се онда уведе и посебан програм на семафору да пушта само лева скретања, онда не треба да их има.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524522#p524522:h92rrlb2 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 13 Мар 2018 04:58 pm[/url]":h92rrlb2] pri cemu je spoljna kolovozna traka prakticno neupotrebljiva za saobracaj zbog konstantnog nepropisnog zaustavljanja sto se jedino moze efikasno spreciti spoljnom zutom trakom.
Не може се решити. Булевар је пре реконструкције имао те баштице до тротара а непрописно заустављање је било неупоредиво чешће. Толико је било заступљено да је десна трака Булевара од Вуковог споменика до Ђерма била фактички паркинг. Непојмљиво ми је како се тога не сећаш.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524522#p524522:h92rrlb2 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 13 Мар 2018 04:58 pm[/url]":h92rrlb2]Svuda gde postoje srednje bastice putnici beze na autobusku alternativu i MAKSIMALNO izbegavaju tramvaje, a ovde bi neki geniji da jos malo isprazne zalosno prazne tramvaje.
Зато се баштице стављају у средину у оним улицама где су трамваји доминантни. У Булевару нема аутобуских линија на које ће путници да претрчавају. Сличан је случај и са Душанововм/Џ. Вашингтона/Краљице Марије. Ту је трамвај доминантан а аутобуске линије спорадично деле трасу.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524522#p524522:h92rrlb2 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 13 Мар 2018 04:58 pm[/url]":h92rrlb2]Bul oslobodjenja je svetli primer kako kombinovana autobusko-tramvajska zuta traka funkcionise najefikasnije moguce i kako cak ni parking mesta ne predstavljaju nikakav problem. I gde bas niko ne izbegava tramvaj, samo iz razloga sto deli kolovoznu traku sa autobusima.

Булевар ослобођења је пример у коме баштице треба да буду до тротоара због велике фреквенције и трамвајских и аутобуских линија. Као што рекох, негде треба до тротоара, негде у средину. Зависи од карактера улице.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524225#p524225:15hdq3es je napisao(la):
aleksandar.oy » 12 Mar 2018 06:34 pm[/url]":15hdq3es]https://www.blic.rs/vesti/beograd/bruka-biciklisticka-staza-u-ruzveltovoj-ulici-pretvorena-u-parking/c3zptth
Međutim, vozači se nisu obazirali na to, kao i na postojanje parkinga koji je nedaleko odatle...

o kom se parkingu ovde prica?
 
@stf
Odlicno se secam da je desna traka bulevara ranije bila parking, kao sto je i danas, dakle nista se nije promenilo. Samo sto je ranije bila bastica sa ivicnjakom koji je fakticki omogucavao zloupotrebu, pa je bilo dovoljno od bastice napraviti klasicnu zutu traku (bez ivicnjaka) cime bi se u potpunosti onemogucile zloupotrebe parkiranja na kolovozu.

Nepostojanje levih skretanja u kn milosa se ne moze porediti sa bulevarom ili nedaj boze sa pravcem kalemegdan-vuk, iz prostog razloga sto kn milosa ima bajpas u vidu savske i sarajevske koji u potpunosti nadomescuju to nepostojanje.

Mreza ulica u starom gradu je takve propusne moci, gabarita, kapaciteta, da ni na jednom mestu ne bi trebao da postoji luksuz u vidu srednjih bastica po kojima ce proci desetak tramvaja na sat i NISTA VISE. Plus arcenje prostora na stajalista, koje se onda zakida trotoaru ili parkingu. Vojvode stepe je drastican primer zakinutog trotoara zbog srednjih bastica.

Pravac kalemegdan-vuk posebno nije bulevarsko-magistralnog tipa, tamo je svako levo skretanje itekako bitno jer najmanje je onih koji idu pravo od pocetka do kraja.

U bulevaru bi spoljna zuta traka (bez ivicnjaka) jednako efikasno funkcionisala kao sadasnje stanje, plus sto bi pravila prevenciju nepropisnog zaustavljanja na kolovozu i sto bi na delu od lipovog lada do vuka postojalo barem jos jedno levo skretanje bez posebnog signala i trake kao npr u dimitrijali.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524856#p524856:zeyl9efp je napisao(la):
operic » March 14th, 2018, 10:53 pm[/url]":zeyl9efp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524225#p524225:zeyl9efp je napisao(la):
aleksandar.oy » 12 Mar 2018 06:34 pm[/url]":zeyl9efp]https://www.blic.rs/vesti/beograd/bruka-biciklisticka-staza-u-ruzveltovoj-ulici-pretvorena-u-parking/c3zptth
Međutim, vozači se nisu obazirali na to, kao i na postojanje parkinga koji je nedaleko odatle...

o kom se parkingu ovde prica?
Pretpostavljam da misle na one u TC Zira i ŽS Vukov spomenik.
 
Ako je zuta traka nema ulaza kola znaci nema parkinga
Prioritet je javni prevoz ne kola
Srbo stubici novi se postavljaju na mjestu starih bez ulazenja u problematiku
Danas su stavljali nove u beogradskoj iskljucivo na mjestu starih
 
Bul oslobodjenja i despota stefana imaju ceo red parking mesta na koja se ulazi iz zute trake, nije to nikakav problem.
 
@bumbarevo brdo nisam 100% siguranb da si u pravu al generalno se slazem sa tobom da bi na bulevaru bilo bolje spolja sine da su ostavili, ovde u ruzveltovoj definitivno treba da ostave, tu nema price

ali kazes da obelezavanje zute trake sprecava bahato parkiranje????? pa ti divljaci zakon ne sljive 2 posto, ta banda sa audijima mercedesima bemvejima... ionako ima veze po sudovima, apsolutno nista ne bi promenilo za njih, za siromasnije mozda i bi

eno ti primer vojislava ilica od zicke do gospodara vucica, zuta traka sluzi iskljucivo za parking i ni za sta vise, trole cesto cak ni u stajaliste ne mogu da se uvuku pa zablokiraju ceo saobracaj dok ljudi udju/izadju

jedino sto bi sprecilo bahato parkiranje su drakonske kazne, ali da vaze za sve, a ne da za samo 95% gradjana
 
Kao neko ko je nebrojeno puta kasnio na ispit i na posao zato što neko parkira kola na ili pored šina... ma da slažem se niko nikada nije zaustavionsaobraćaj na duže od dva tei minuta.
/sarkazam

Ljudi to je nešto što se dešava redovno i to više puta na svakoj relaciji gde je to moguće.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Ne treba porediti sa bulevarom oslobodjenja u predelu gde su sine ili ti od autokomande do slavije, tu nema nekog zanimljivog sadrzaja da bi se zaustavljali na par minuta, al zato se na sred slavije zaustavljaju bez pardona, takodje i u nemanjinoj od ministarstva do pekare trpkovic cesto vidjam parkirane aute u desnoj traci.

A da je McDonalds u bulevaru oslobodjenja osecam da bi totalno druga prica bila oko zaustavljanja...
 
a da je za bahato parkiranje smrtna kazna osecam da bi totalno druga prica bila oko zaustavljanja...
 
Dovoljno je jedna kamera i da cestitke redovno stizu svima bez izuzetka
 
Најгора су доставна возила, барем у Булевару

Ставити да могу да раде доставу само пре 6 ујутру и после 8 увече
 
@SRBO
U pravu si za dostavu al čoveče aman, promeni avatar da se ne stresiram svaki puta kada pogledam tvoj post.
1369909122.gif
 
VFraćaj čoveče stari avatar. Izbi mi oči ovaj novi. Više nego ona "isprana" Ksenijina slika. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524860#p524860:1280h79q je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 14 Мар 2018 10:00 pm[/url]":1280h79q]@stf
Odlicno se secam da je desna traka bulevara ranije bila parking, kao sto je i danas, dakle nista se nije promenilo. Samo sto je ranije bila bastica sa ivicnjakom koji je fakticki omogucavao zloupotrebu, pa je bilo dovoljno od bastice napraviti klasicnu zutu traku (bez ivicnjaka) cime bi se u potpunosti onemogucile zloupotrebe parkiranja na kolovozu.
Ta teza da žuta traka sprečava parkiranje sa "sva četri" je nešto što si lično izmislio i nema veze sa realnošću. Dole su ti naveli primer Vojislava Ilića, a ja ću dodati i Sarajevsku. Žuta traka ni tamo de fakto ne postoji od količine parkiranih kola.

Potpuno nevezano za to, otežavajuće okonosti za baštice do trotara su blokada tramvajskog saobraćaja zbog uparkiravanja i isparkiravanja, pogrešnog parkiranja i nepropisnog zaustavljanja.

Dodatni problem za brzinu tramvajskog saobraćaja su pešački prelazi zbog kojih tramvajdžije moraju da voze 10 na sat da im neko ne bi iskočio.

Još jedan problem su desna skretanja. Desnih skretanja ima daleko više nego levih, na svakom pravcu i veći su bezbedonosni rizici od sudara.

Srednje baštice ubrzavaju tramvajski saobraćaj što je rekonstrukcija Bulevara i dokazala. Srednjim bašticama se povećava efikasnost tramvajskog podsistema i bezbednost svih učesnika u saobraćaju. U onim ulicama u kojima je opravdano da budu na sredini.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525348#p525348:3eequa7z je napisao(la):
SRBO » Pet Mar 16, 2018 5:15 pm[/url]":3eequa7z]Бошсачувај има ли аватара да ти ваља :lol: :lol:
Ne valja ni ovaj ali ne samo zbog mene već zbog očiju @solecar. Evo ja menjam svoj samo zbog @solecar. Možda mu postanem omiljena forumašica što mi inače nije ambicija. :mrgreen:

Šaljem ti pp čim dobijem inspiraciju. :D

Tema: U potpunosti se slažem sa @Bumbarevo brdo. To pajtos!!! :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525382#p525382:zk07xsxe je napisao(la):
stf » Pet Mar 16, 2018 7:02 pm[/url]":zk07xsxe]Srednje baštice ubrzavaju tramvajski saobraćaj što je rekonstrukcija Bulevara i dokazala. Srednjim bašticama se povećava efikasnost tramvajskog podsistema i bezbednost svih učesnika u saobraćaju. U onim ulicama u kojima je opravdano da budu na sredini.
Tacno tako.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525382#p525382:p3pj2crg je napisao(la):
stf » Pet Mar 16, 2018 7:02 pm[/url]":p3pj2crg]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524860#p524860:p3pj2crg je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 14 Мар 2018 10:00 pm[/url]":p3pj2crg]@stf
Odlicno se secam da je desna traka bulevara ranije bila parking, kao sto je i danas, dakle nista se nije promenilo. Samo sto je ranije bila bastica sa ivicnjakom koji je fakticki omogucavao zloupotrebu, pa je bilo dovoljno od bastice napraviti klasicnu zutu traku (bez ivicnjaka) cime bi se u potpunosti onemogucile zloupotrebe parkiranja na kolovozu.
Ta teza da žuta traka sprečava parkiranje sa "sva četri" je nešto što si lično izmislio i nema veze sa realnošću. Dole su ti naveli primer Vojislava Ilića, a ja ću dodati i Sarajevsku. Žuta traka ni tamo de fakto ne postoji od količine parkiranih kola.

Potpuno nevezano za to, otežavajuće okonosti za baštice do trotara su blokada tramvajskog saobraćaja zbog uparkiravanja i isparkiravanja, pogrešnog parkiranja i nepropisnog zaustavljanja.

Dodatni problem za brzinu tramvajskog saobraćaja su pešački prelazi zbog kojih tramvajdžije moraju da voze 10 na sat da im neko ne bi iskočio.

Još jedan problem su desna skretanja. Desnih skretanja ima daleko više nego levih, na svakom pravcu i veći su bezbedonosni rizici od sudara.

Srednje baštice ubrzavaju tramvajski saobraćaj što je rekonstrukcija Bulevara i dokazala. Srednjim bašticama se povećava efikasnost tramvajskog podsistema i bezbednost svih učesnika u saobraćaju. U onim ulicama u kojima je opravdano da budu na sredini.
I opet veliki broj neistina od strane clana stf...

Tvrdnja da srednje bastice ubrzavaju tramvajski saobracaj je U POTPUNOSTI demantovana od strane zapreznog vozila koje u jurija gagarina redovno pretice tramvaj.

Takodje, u vezi toga da zuta traka sprecava :bg4: , nisam ni poredio zute trake u voj ilica i sarajevskoj, iz mog komentara je potpuno jasno da sam mislio na zutu traku SA SINAMA, gde bi upravo zbog sina bilo apsolutno nemoguce da bilo ko i pomisli da se zaustavi sa :bg4:
Dakle, jos jedno zlonamerno i neuspelo izvrtanje stf-a.

Spoljna bastica sa parkingom pored (u bul oslobodjenja) nema apsolutno NIJEDAN od navodnih problema koje navodi stf, uparkiravanje i isparkiravanje pod 45 stepeni nije nikakav problem, pogresno parkiranje ne postoji kada je parking mesto propisane duzine, pesacki prelazi su regulisani semaforom, a desna skretanja su po prirodi uslovna i NIKADA I NIGDE ne prave bilo kakva zagusenja, sto je i potpuno ocigledno u milentija popovica.
 
Osim sto zbog tih bajnih skretanja u miletuja popovica tramvaji stoje i javni prevoz zbog kola koje skrecu prije hajata redovno oko17 h plus bahata bag** vozi i po zelenilu
A to o zarpreznim vozilima u jg je takva glupost nemam komentar
Vjerovatno su svi oni silin saobracajni ing budale idi reci im da pocjepaju diplome
 
Da da, zbog USLOVNOG desnog tramvaji stoje citave 3 sek.
Tramvajska 'brzina' u blokovima je vise nego ocigledna svima osim zaslepljenim zaljubljenicima, a ista stvar vazi i za spoljne bastice gde SVAKODNEVNO iskustvo pokazuje da su one DALEKO bolje resenje i za brzinu i za putnike (blize trotoaru, spajanje tram i bus linija).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526833#p526833:1oyl65zv je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 22 Мар 2018 08:38 am[/url]":1oyl65zv]
I opet veliki broj neistina od strane clana stf...

Tvrdnja da srednje bastice ubrzavaju tramvajski saobracaj je U POTPUNOSTI demantovana od strane zapreznog vozila koje u jurija gagarina redovno pretice tramvaj.

Više puta sam naveo da se sa tobom slažem po pitanju Jurija Gagarina i obrazložio zašto. Isto tako sam u više navrata napomenuo da je tramvaj ubrzan u Bulevaru BKA od kada su šine pomerene u sredinu. Kao i u V. Stepe. A to svako ko redovno koristi tramvaje na tim potezima to može da potvrdi.

Osim toga, red je da naučiš kako Jurija Gagarina i Bulevar BKA nisu ni slični, a kamoli isti da uopšte možeš da ih porediš.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526833#p526833:1oyl65zv je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 22 Мар 2018 08:38 am[/url]":1oyl65zv]Spoljna bastica sa parkingom pored (u bul oslobodjenja) nema apsolutno NIJEDAN od navodnih problema koje navodi stf, uparkiravanje i isparkiravanje pod 45 stepeni nije nikakav problem, pogresno parkiranje ne postoji kada je parking mesto propisane duzine, pesacki prelazi su regulisani semaforom, a desna skretanja su po prirodi uslovna i NIKADA I NIGDE ne prave bilo kakva zagusenja, sto je i potpuno ocigledno u milentija popovica.

Opet porediš neuporedivo. Milentija Popovića i Dušanovu .... pa to je kao da porediš atarski put u Svrljigu sa auto - putem u Minhenu. Mislim, daj bre dečko, saberi se.

U Bulevaru oslobođenja ima daleko manje parking mesta pa su i problemi sa zaustavljanjem tramvaja ređi. Desna skretanja takođe. A Pešački prelazi su semaforizovani, ali na Dorćolu barem 50% pešačkih nije semaforizovano, niti treba da bude u budućnosti.
 
I ponovo maliciozno izvrtanje mog komentara od strane clana stf, ja nisam ni poredio bulevar sa jurija gagarina, vec sam sve moguce OCIGLEDNE probleme sa srednjim basticama na svim mogucim lokacijama poredio sa bulevarom oslobodjenja gde spoljna bastica NEDVOSMISLENO bolje funkcionise nego bilo koja u sredini.

Osim toga, red je da se presaberes, da prestanes da bulaznis i da naucis da u ovom gradu ne postoji samo tramvajski saobracaj i da NE MOZE apsolutno sve da bude podredjeno njemu, a na ociglednu stetu drugih vidova saobracaja kao sto je slucaj u bulevaru gde je ulica totalno osakacena jer 3km ne postoji levo skretanje ili u vojvode stepe gde je zbog srednjih bastica napravljeno tesko silovanje ionako skucenog prostora.

Vrlo frekventna zuta traka u bul despota stefana potpuno normalno funkcionise sa kilometarskim nizom parking mesta koja su pored, tako da to apsolutno ne moze da bude problem na trasi od vuka do kalemegdana, kao sto ne bi bio problem ni na bulevaru da je tako uradjeno.

Spoljna bastica je daleko bolje resenje i sa stanovista putnika i sa stanovista UKUPNOG funkcionisanja citavog saobracaja, to su cinjenice koje nijedan zaslepljeni ljubitelj, koliko god sebicno forsirao tramvajski saobracaj, ne moze da opovrgne.
 
Na tragu si dobrog zapazanja i dileme koja trazi ozbiljnu diskusiju, pritom kada bi to umeo lepo da pretocis u tekst bez pominjanja drugih clanova foruma bilo bi odlicno ;)
 
Vrh