Šta je novo?

Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Раде исто што су урадили у улици Војводе Степе. Мени је то ок решење, али не решава проблем претрчавања.
 
Разлика је што је у В. Степе по средини стављан бели соци ивичњак. Овде су ипак камени који су много бољи по свему а најбоља карактеристика им је што се не види кад су прљави док се на белим баш види. Размишљам нешто, можда ће у деловима улице ближе Вуку радити поплочавње тротоара јер је ближе граду, на пример од раскрснице са Цвијићевом до врха.
 
Ni u površinskom delu betonske podloge nema armature, tu čak nema ni one armature što su stavljali u donjem delu na prelazu između dva segmenta. Koliko će sve ovo da traje ostaje nam da vidimo.

Takođe ovo za postavljanje ivičnjaka na sredinu je potpuna glupost, pa zamislite za 2 godine i par desetina hiljada prelaženja autobusa, kamiona i automobila preko njih na šta će to da izgleda.
 
Nažalost ti oštri ivičnači ka trotoarima prave opasna oštećenja pneumatika, koja kasnije mogu da dovedu do pucanja.

174a5e8705ad34cfb595ae29bf5c96ed.jpg



reifen_jch_%20.jpg
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=JALFxvTRGW4[/youtube]
 
А зашто би се ико при здравој памети пео на тротоар преко ивичњака? Ако неко и пређе и треба да покида гуме.
 
Jedan od razloga



A u Ruzveltovoj bilo kakva havarija na kolovozu (sudar ili pucanje cevi) tera vozila preko oštrih ivičnjaka.
 
То није разлог, то што си ми показао је пример дивљаштва, на челу са Паркинг сервисом.
То што они наплаћују нешто на овај начин, не смемо узети као полазну основу за друге локације, где неће бити паркинг места.

А ако пукне цев, или дође до судара, ни у лудилу се не иде преко ивичњака, а преко тротоара.
Ко то ради, залужио је не само цепање гума, већ и дебеле казне.
Тротоари су искључиво за пешаке.
 
ево најновијих фотки...

2.jpg

3.jpg

5.jpg


надам се да ће и кружни ток доћи на ред...

4.jpg


а ево и дела ка вишњичкој о коме смо причали...

6.jpg
 
Баш ме интересује како ће преусмерити саобраћај у следећој фази.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462749#p462749:1hcit2nc je napisao(la):
Дошљак » Sub Jul 01, 2017 7:35 pm[/url]":1hcit2nc]Баш ме интересује како ће преусмерити саобраћај у следећој фази.

predpostavljam da ce se ici ovim novim delom mije kovacevica,pa desno u carli caplina porom levo zdravka celara do raskrsnice sa cvijicevom,zatim levo u cvijicevu i onda se na nadvoznjaku dalje ukljucuje normalnom trasom ruzveltove...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462817#p462817:zowwya20 je napisao(la):
Гага » Ned Jul 02, 2017 1:53 am[/url]":zowwya20]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462748#p462748:zowwya20 je napisao(la):
And7rey » 01 Јул 2017 07:27 pm[/url]":zowwya20]Može kružni tok sa muzičkom fontanom...
Биће,... са фонтаном

jos bolje da iz sredine fontane izlazi jarbol
 
Човече, које дивљаштво влада око овог кружног тока... Ужас.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462748#p462748:3idkqj34 je napisao(la):
And7rey » 01 Јул 2017 06:27 pm[/url]":3idkqj34]Može kružni tok sa muzičkom fontanom...
Боље би било од спаљене траве у сваком случају ...
 
Jer moguce da trotore rade asvatom.,sta je sa katalogom za ovu zonu?
 
То је и мене зачудило, међутим, не могу никако да разграничим шта је шта на мапи са означеним зонама где се шта примењује, можда неко може боље да препозна у коју зону упада Рузвелтова и Мије ковачевића. Мени некако делује да је на средини између 4. и 5. зоне. Ипак су могли барем од гробља до Вуковог споменика квалитетније то да ураде него овако са асфалтом, некако ми је незамисливо да тако сиротињски уређују тај потез, ипак је то важна тачка у граду, ту је споменик и гробље.

На страни 253 је пример како се уређује улица у 1, 2 и 4. зони, дакле тротоари у камену, коловоз у асфалту, трамвајске баштице у каменој коцки, ивичњаци камени.
Док је за 3,5 и 6. зону предвиђен асфалт и бетон за тротоаре, асфалт за коловоз и асфалт или бетон за трамвајске баштице, док су ивичњаци од бетона.

Ово у Рузвелтовој и Мије Ковачевића делује као комбинација ова два начина, из првог начина смо добили камене ивичњаке, док све остало смо добили по другом примеру.

Ево линк каталога, на страни 14 и 15 имају мапе, па ко успе да разграничи нека јави :)

http://www.beograd.rs/images/file/02469 ... 058288.pdf
 
Ruzveltova do skvera kod AMSS-a pripada 4. zoni dok je odatle pa do Bogoslovije 5. zona.
 
Kako si uspeo da tako precizno odrediš? :D
Meni su one mape toliko nejasne :/


Jesu li sa asfaltiranim trotoarima prešli već u 4. Zonu, ili ima nade da će se ostatak raditi po katalogu?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jasno se vidi. Znači deo koji rade je manje više po standardu za tu zonu. Videćemo da li će od skvera kod AMSS-a do vuka da urade sa kockom i kamenom na trotoarima tj. da li će se pridržavati pravilnika koji su sami doneli.
 
Samo da nekom prepametnom ne padne na pamet da i tu zvekne fontanu i na taj nacin zapecati mogucnost produzetka tramvajske linije do visnjicke jednog dana.I to tik uz piljara favelu koju nikako da poravnaju.
 
Vrh