Šta je novo?

Rekonstrukcija ulice Kneza Miloša

Gde pocinje Srbija, tu prestaje logika. Pre 6 meseci sredise trotoar ispred Fuhrerbunkera da bude ko pista i sad ga bolidi opet rovare :LOL:
_IMG_000000_000000.jpg
 
Зна ли се која је година у питању?

ФОТОГРАФ ВЕЛИКЕ ЕПОХЕ: Монографија (невиђени) Београд у објективу Ристе Марјановића 1936-1946" (ФОТО)​

В.Н. 17. 08. 2021. у 13:08

ГРАДСКИ призори које је Риста Марјановић (1885-1969) својим фото-апаратом "лајка" снимао с необичном љубављу и преданошћу, чак и у врло тешким моментима, крајем тридесетих и почетном четрдесетих година прошлог века, сакупљени су у јединствену монографију "(Невиђени) Београд у објективу Ристе Марјановића 1936-1946"), коју су приредили Бојан Димитријевић, Бранислав Станковић и Бранимир Гајић, а објавио "Службени гласник".​


https://www.novosti.rs/c/kultura/ve...ad-objektivu-riste-marjanovica-1936-1946-foto

Foto: Raskrsnica ulica Miloša Velikog, Kraljice Natalije i Masarikove, na kojoj saobraćajac reguliše redak motorni saobraćaj, Foto: Iz monografije "(Neviđeni) Beograd u objektivu Riste Marjanovića 1936-1946"
 
Taблице ми изгледају као из доба краљевине, али униформа саобраћајца вуче мало на послератни период.
 
U delu Kneza Miloša u visini Durmitorske, ka gradu, krenula zamena asfalta. Po broju kamiona i opreme rekao bih da će verovatno, u kratkom roku, zameniti asfalt u desnoj traci gotovo do Miloša Pocerca
 
Беше овакву регулацију раскрснице са булеваром онемогућила зграда 3ЛД?
 
Ne lipši magarče do zelene trave...

 
Ne mogu ni da zamislim kako bi ovo izgledalo da zaista uzmu da rade kako su planirali. A kamo li na šta će da liči kad završe…
 
Evo malo mašte kako bi rekonstrukcija ulice izgledala iz mog ugla. Manjak prostora bi mogao da se reši tako što stajališa javnog prevoza nikad nisu direktno prekoputa. Takođe stajališta bi bila daleko od raskrsnica pa bi se tu dobilo na prostoru za zasebnu traku za desno skretanje. Naravno u ovom scenariju levih skretanja ne bi bilo. Takođe tramvaj je neki moj san, ali realnije bi bilo prebacivanje svog trolejbuskog i autobuskog saobracaja u žutu traku.
kneza-milosa-2.png
 
Трамвај дуж Кнеза Милоша до Прокопа би био најбоља веза централне железничке са центром града.
 
Vrh