Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Будући да о реконструкцији знамо засигурно да трамвајске трасе остају до тротоара могу одма да кажем да - џаба крече. Реконструкција је без измештања трамваја у средину чисто бацање пара узетих из неповољних кредита јер се највећи проблем улице (блокада трамвајаског саобраћаја због лошег паркирања) неће решити.
 
Ne znam ništa iz tog projekta koji je završen. Pa ni gde će šine.
Znam samo da je završen i da uskoro ide na dalju proceduru.
Kontam da ga spremaju za pred izbore.
 
Ovako velike ulice moraju da se odrade kako treba. Znači sve instalacije pod zemljom i nad zemljom da se menjaju. Drvoredi nisu večni, i njih treba nekada zameniti, pa je ovo prilika da se sve lepo prekopa, organizuju trake, drvoredi, tramvaji, trotoari. Kada bi se tako radilo, sigurno bi bilo mesta i za bici trake / staze.

Sa obzirom da smo dobili uveravanje da se bicilkistička staza neće graditi, nekako sam uveren da će samo asfalt na kolovozu i šine da zamene, i trotare popločati.

Da li tramvaji sada idu brže kroz Vojvode Stepe i rekonstruisani deo Bulevara? Ako je odgovor DA - onda je potpuno jasno šta treba raditi na ovom potezu od Vuka do Kalemegdana.
 
Drvored nije večan, ali nije ni za bacanje još uvek :) a sigurno je među najreprezentativnijima u Beogradu. Svaki dan prolazim tuda, pa ga uzimam zdravo za gotovo i ne obraćam toliko pažnju.

Na projektu Dunavske ulice, planiran je prilično dobar biciklistički koridor, pa mislim da u Cara Dušana nema toliko potrebe za bici stazama.

A što se tiče tramvaja i parkiranja, ispostavlja se da to nije toliko učestao problem, a i inače ova ulica nema neki baš kritičan problem, osim loše semaforske regulacije.
 
Ja sam sve ovo uopšteno rekao. Ne koristim svakodnevno taj potez pa i ne znam koji su problemi. Nadam se da će se u projektu uzeti u obzir sve trenutne okolnosti i probleme.

Kada možemo očekivati sledeću veliku rekonstrukciju? Za 50 godina? Da li postojeće drveće može da izdrži do tada? Ako se menjaju instalacije pod zemljom, sigurno je bolje (i lakše) da se i drveće zameni i postavi u neke kasete da korenje ne smeta instalacijama.
 
.... nekako sam uveren da će samo asfalt na kolovozu i šine da zamene, i trotare popločati...
a što da zamene . da vade stare i bacaju pare (ko u Stepi) ?

Ni jedan autobus nije težak kao tamvaj niti proizvodi takve vibracije.... te kao podloga mogu da ostanu šine :idea:
samo preko šina da lupe novi asfalt
a nove šine postrave na sredinu :)
 
Stabla su pri karju zivotnog vijeka mozda jos 5 do 10 god msks
 
Hvala bogu pa i ovi primitivci imaju toliko saobracajne svesti da tramvaj ostave spolja.

A svi pametnjakovici sa foruma koji sanjaju nesrecne srednje bastice slobodni su da u jurija gagarina turisticki dangube brzinom 5km/h kad god im se ukaze prilika da ispune svoje fantazije.
Bul oslobodjenja je primer kako normalno obelezena parking mesta ne predstavljaju nikakav problem.

A ono silovanje tesne vozdovacke ulice, nazivati boljom varijantom... :bash:
 
silovanje tesne
ključna razlka tesna i široka
a ,,pritisak,, je promenljiva stvar :p

Konkretno sredjivanjem Dunavske ul , bi mogla da odvuce ne mali br. saobrcaja iz C.D. i tako umanji pritisak :D
 
По средини улице Цара Душана иде колектор интерцептор у отвореном ископу, прочитао сам неке Весићеве и Малове изјаве да настављају и тај пројекат, а нигде се не помиње да ће променити трасу или начин градње.
 
Pa ide ispod visnjicke sredinom pa ce gore jednom da prodje tramvaj bitna je dubina na kojoj se nalazi
 
Još samo da vrate kaldrmu uz tramvaj i bilo bi pošteno, naravno i da posao ne dobije Ratko Mitroviće pa da dodato upropaste ulicu.
@DzonTravolta ako saznaš nešto konkretnije oko materijala koje će koristiti javljaj obavezno :kk:

I ja sam za zamenu stabala, u Bulevaru k. Aleksandra su ipak lepo odradili, ovi u bulevaru Oslobodjenja će podići trotoare kad tad.
 
Ni jedna više vlast neće krenuti u seču drvoreda jer je ljudima još uvek svež spin oko platana na Bulevaru. Ali zaista rekonstrukcija bez pomeranja šina na sredinu je uzaludna, i ovako tramvaj stane kod svake bandere, na svakom pešačkom i semaforu pa bi trebao barem da se oslobodi stajanja kod parkiranih automobila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501999#p501999:3euw20rb je napisao(la):
direktor » 19 Dec 2017 06:33 pm[/url]":3euw20rb]Pa ide ispod visnjicke sredinom pa ce gore jednom da prodje tramvaj bitna je dubina na kojoj se nalazi

Ко ће знати шта је пројектанте све мучило, али занимљиво је да почиње реконструкција а јавност је опет слабо обавештена. Све је то детаљно испројектовано уназад десетак година, а ми ни не знамо да ли ће тај пројекат остати. И опет почиње ламентирање о нечему што је одавно дефинисано или можда грешим па ће осванути неки нови пројекат.

Углавном мени је пре свега нејасно однос ове реконструкције са интерцептор колектором у светлу дила са кинезима о коме се причало летос. Ваљда би кинези требало да финансирају и граде све везано за колекторе у Београду, да ли је тај посао потписан и да ли је ова деоница колектора укључена у то?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501939#p501939:1ayk6iaj je napisao(la):
GOJE » 19 Дец 2017 01:57 pm[/url]":1ayk6iaj]
A što se tiče tramvaja i parkiranja, ispostavlja se da to nije toliko učestao problem, a i inače ova ulica nema neki baš kritičan problem, osim loše semaforske regulacije.
Не бих се сложио. Свакодневно сам четири године користио трамвај 5 и превише често је у 27. марта био блокиран паркирањем. Возачи се угурају на паркинг место, али им барем ретровизор остане ван обележене линије и блокира трамвај.

Додатно проблем који прави паркирање јесу преуски тротоари, јер од браника до фасаде једва да остане метар слободно.

Једноставно, улице булеварског типа којима саобраћају трамваји не треба да имају паркинг места. Ако трамвај остаје до тротоара, укидају се паркинг места, ако трамвај иде у средину, паркинг места могу да остану и то опет - подужна а не коса (због ширине тротоара).
 
Da li šine ostaju gde su ili će ih ipak izmestiti na sredinu što je mnogo bolje i protočnije rešenje (bez obzira na seču platana)
 
...јер од браника до фасаде једва да остане метар слободно....

Ovaj predhodni auto-pomodarski talas nam ubi trotoare
svi imaju karavane bez obzira na nj. stvarne potrebe , odjedared svi postadoše pijačari te kobojagi prevoze gajbice i prasice.... :lol:

Pri placanju registracije bitna stavka u ceni ,je kubikaža motora
a za sazivot u gradu, mnogo je važnija i moralo bi biti gabaritna (dužina) vozila :idea:

Gradski auto nikako ne moze biti dugačak pijačarski karavan ...
te gradskom uredbom obogatiti taksu za gabaritnu stavku pri placanju registracije vozila
pa ce od branika do fasade da ostane mnogo više nego metar slobodno :D

a za neuke i bahate
kao sto se ugradjuju parking senzori , tako mogu i mali kameni graničnici za točkove vozila
pa ko predje preko ...vec ulazi u bicikl parking mesto, ( uklapa se u akciju ,,parkiraj i bicikliraj,, )
što mora dodatno da se plati zauzece i korišcenje paking servisu tj. u budjet grada

:sesir:
 
Nece vise biti ivicnjaka izmedju koloseka i kolovoza, svih pet saob traka ce biti nivelisane, a srednje tri trake se mogu i suziti na 2.75, pa ce se dobiti par desetina cm, taman da parking bude propisane duzine i da ne smeta tramvajima i pesacima.
U frekventnoj ulici, zbog brzine uparkiravanja, parking ce verovatno biti dijagonalni, iako bi se poduzni daleko bolje uklopio izmedju drvoreda i ostavio siri trotoar pesacima.

Dakle sve lepo moze da se uklopi kao i u bul oslobodjenja gde parking i spoljna tram bastica potpuno normalno funkcionisu.

Nesrecne srednje bastice su potpuno neprihvatljive, jer ili degradiraju brzinu tramvaja kao u j.gagarina, ili degradiraju saobracajne tokove ukidanjem levih skretanja kao na bulevaru. Od vuka do batutove postoji SAMO JEDNO levo skretanje (trscanska) - pitajte nekoliko hiljada ljudi na tom prostoru koliko im lepo zbog toga.

Da je sam bulevar uradjen po principu 3+3, kao bul oslobodjenja, ostalo bi daleko vise mesta i za parking i za trotoare, jer bi se stajalisna ostrva (sa sve onim trouglovima koji se sa obe strane nadovezuju na njih) uklopila u okviru trotoara. Takodje, sa spoljnim basticama ne bi postojala danasnja anomalija da se spoljna kolovozna traka vise koristi za :bg4: nego za normalno odvijanje saobracaja.

Ljubitelji javnog prevoza moraju konacno da odrastu i da prihvate cinjenicu da gradske ulice pripadaju svima JEDNAKO, i pesacima i privatnim vozilima i javnom prevozu, pa shodno tome trebamo traziti resenja koja su jednako prihvatljiva za sve. A to je, BEZ SUMNJE, model koji je primenjen u bul oslobodjenja.

Takodje, bez obzira koliko iz petnih zila pokusavali, ti isti ljubitelji nikako ne mogu da pobegnu od CINJENICE da su tramvaji NEUPOREDIVO bolje popunjeni na trasama gde dele istu kolovoznu traku sa autobusima. A vi samo nastavite da zivite u oblacima i insistirajte na srednjoj bastici pa ce svi da vam beze na 79. Kao sto beze na 95 i kao sto bi bezali na bulevaru da ima neka autobuska linija. Krajnje produktivno, nema sta... :lool:
 
Ukoso parking ?.... ja im ne bi dao nikako ... samo uzduž
pa duplo da se smanji br. parking mesta , kad su do sada pokazali cestu bezobzirnost i bezobrazluk

Bumbarevo brdo wrote: ...gradske ulice pripadaju svima JEDNAKO, i pesacima i privatnim vozilima....

Kako jednako ?
Da je jednako , pola širine trotoara bi bilo za pešake a pola za vozila

u cara Dušana eto nije jednako na trotoarima
dve trecine širine ide privatnim parkiranom vozilima a jedna tecina pešacima
a prečesto ili uzmu još komad od tecine pešaka ... te se provacimo ko st***
ili
ostave da viri u tramvajskoj baštici pa zaustvi saobracaj tramvaja

eto ne pripada jednako ....da pripada delili bi smo stvarno na pola
:sesir:
 
To 'jednako' se odnosilo na problem srednjih bastica, ne na parking i pesake.

Vec sam gore napisao da je poduzno parkiranje pozeljnije jer ostavlja vise mesta za trotoar.
 
Vrh