Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

To je tacno, ali u situaciji kada nasi vozaci slabo stoje sa paralelnim parkiranjem mislim da bi to stvorilo dodatne zastoje.
 
Pre će biti da slabo stoje sa prkiranjem. Kod mene u naselju je česta pojava da dva vozila , tipa Smart i tako neki manji , zauzmu 4 mesta na parkingu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502148#p502148:sr4pzro7 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Sre Dec 20, 2017 2:43 pm[/url]":sr4pzro7]Nece vise biti ivicnjaka izmedju koloseka i kolovoza, svih pet saob traka ce biti nivelisane, a srednje tri trake se mogu i suziti na 2.75, pa ce se dobiti par desetina cm, taman da parking bude propisane duzine i da ne smeta tramvajima i pesacima.
U frekventnoj ulici, zbog brzine uparkiravanja, parking ce verovatno biti dijagonalni, iako bi se poduzni daleko bolje uklopio izmedju drvoreda i ostavio siri trotoar pesacima.

Dakle sve lepo moze da se uklopi kao i u bul oslobodjenja gde parking i spoljna tram bastica potpuno normalno funkcionisu.

Nesrecne srednje bastice su potpuno neprihvatljive, jer ili degradiraju brzinu tramvaja kao u j.gagarina, ili degradiraju saobracajne tokove ukidanjem levih skretanja kao na bulevaru. Od vuka do batutove postoji SAMO JEDNO levo skretanje (trscanska) - pitajte nekoliko hiljada ljudi na tom prostoru koliko im lepo zbog toga.

Da je sam bulevar uradjen po principu 3+3, kao bul oslobodjenja, ostalo bi daleko vise mesta i za parking i za trotoare, jer bi se stajalisna ostrva (sa sve onim trouglovima koji se sa obe strane nadovezuju na njih) uklopila u okviru trotoara. Takodje, sa spoljnim basticama ne bi postojala danasnja anomalija da se spoljna kolovozna traka vise koristi za :bg4: nego za normalno odvijanje saobracaja.

Ljubitelji javnog prevoza moraju konacno da odrastu i da prihvate cinjenicu da gradske ulice pripadaju svima JEDNAKO, i pesacima i privatnim vozilima i javnom prevozu, pa shodno tome trebamo traziti resenja koja su jednako prihvatljiva za sve. A to je, BEZ SUMNJE, model koji je primenjen u bul oslobodjenja.

Takodje, bez obzira koliko iz petnih zila pokusavali, ti isti ljubitelji nikako ne mogu da pobegnu od CINJENICE da su tramvaji NEUPOREDIVO bolje popunjeni na trasama gde dele istu kolovoznu traku sa autobusima. A vi samo nastavite da zivite u oblacima i insistirajte na srednjoj bastici pa ce svi da vam beze na 79. Kao sto beze na 95 i kao sto bi bezali na bulevaru da ima neka autobuska linija. Krajnje produktivno, nema sta... :lool:

ne slazem se sa tobom oko toga sto mislis da svi treba da budu jednaki, ali se potpuno slazem oko sina u desnoj traci, ne zbog levih skretanja, nego zbog prakticnosti za putnike gspa, kao sto si pomenuo 95 i tamosnje tramvaje, ja u bloku cekam 95 na njegovoj stanici, a ako naidje tramvaj onda moram da pretrcavam ulicu, to je suludo i potpuno neprakticno, pogotovo sto se kao sto kazes desna traka koristi za parking, takav je potez bulevara od batutove do cvetka
 
a sto se parkiranja tice, uveo bih u zakon da kad neko blokira tramvaj, oduzima mu se auto i prodaje na aukciji, sve pare naravno u budzet, a bahati vozac plus da plati troskove slepovanja i odrzavanja aukcije
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502148#p502148:1kkh9lkb je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 20 Дец 2017 01:43 pm[/url]":1kkh9lkb]
Nesrecne srednje bastice su potpuno neprihvatljive, jer ili degradiraju brzinu tramvaja kao u j.gagarina, ili degradiraju saobracajne tokove ukidanjem levih skretanja kao na bulevaru.

Није сваки булевар исти и не може се пресликати ситуација. У неком је бржи и смисленији трамвај по средини, а у неким другим је боље да буде до тротоара.

Укидање левих скретања није последица само трамваја, него се тај принцип уводи када улица нема капацитет да то омогући и када због тога лева скретања успоравају целу проточност, и трамваја, али и аутомобилског саобраћаја. Укидање левих скретања у Булевару није убрзало само трамвај, него и друмски саобраћај.

Друга је ствар на НБГ булеварима који имају капацитет да лева скретања функционишу.

У сваком случају, у оним улицама у којима има велики број и трамвајских и аутобуских линија, далеко је практичније да трамвајска баштица буде до тротоара, и слажем се да би у Јурија Гагарина трамвај требао да се премести. Додатни разлог јесте што дуж тротоара у Јурија Гагарина нема паркинг места па нема опасности од блокирања трамвајског саобраћаја.

Међутим, на Дорћолу треба обрнуто. Јер је ситуација у свему супротна од оне у Јурија Гагарина и слична оној у Булевару. А Булевар је продисао од када је трамвај премештен на средину.
 
Ne mozes od centralnih gradskih ulica praviti autoputeve bez iskljucenja. Zato je bulevar i 'prodisao', zbog ukidanja ranijih veza, pa se svi zavlace po sporednim ulicama prema dimitrijali koje su stalno zakrcene. A bulevar koji je, po gabaritu, prakticno ulica najveceg kapaciteta u celom starom gradu, vise sluzi za :bg4: nego za normalno odvijanje sadrzaja. A takvu bismo preslikanu situaciju imali i na na pravcu beko-vuk. Spoljni kolosek u nivou, kao klasicna zuta traka, vrsi najbolju prevenciju toga.
A i putnicima su daleko pristupacniji spoljni koloseci.

Bolje je i zatvoriti po koju sporednu ulicu (kao sto je u vojislava ilica, dimitrijali), radi protocnosti glavne, nego osakatiti najvaznije gradske ulice pravljenjem autoputa.
 
:bg4: Нема ама баш никакве везе са укидањем левих скретања. Та појава је, уколико се сећаш, чак била далеко чешћа пре реконструкција Булевара него данас. Разлог је у недостатку паркинг места за станаре околних зграда који онда паркирају на паркинг местима дуж Булевара који нису намењени њима, него посетиоцима локала у улици. И онда ти посетиоци локала морају да :bg4:

У сваком случају, лева скретања захтевају засебну саобраћајну траку како не би гушила саобраћај. У свим улицама првог приоритета у којима физички није могуе успоставити посебну траку за лева скретања, њих треба укинути.

Постоји још један разлог због кога по трамвајски саобраћај није добра баштица до тротоара. Сем због могућности блокаде трасе због лошег паркирања, трамвајски саобраћај је успорен јер трамвајџије не знају кад ће неко да крене у испаркиравање и нагло се појави на баштици, или пак исто тако пешак може да искочи на баштицу покушавајући да заобиће неки паркирани аутомобил. Баштице до тротара су јако опасне а све због паркинг места. Трамваји не иду преспоро кроз ове улице само због лоших шина, већ и због безбедности.
 
Волео бих да баштице тротоара буду урађене у каменој коцки, какве су и сада у неким деловима. Мислим да лепо изгледају на овом потезу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502369#p502369:x81nhazi je napisao(la):
stf » Čet Dec 21, 2017 12:06 pm[/url]":x81nhazi]:bg4: Нема ама баш никакве везе са укидањем левих скретања. Та појава је, уколико се сећаш, чак била далеко чешћа пре реконструкција Булевара него данас. Разлог је у недостатку паркинг места за станаре околних зграда који онда паркирају на паркинг местима дуж Булевара који нису намењени њима, него посетиоцима локала у улици. И онда ти посетиоци локала морају да :bg4:

У сваком случају, лева скретања захтевају засебну саобраћајну траку како не би гушила саобраћај. У свим улицама првог приоритета у којима физички није могуе успоставити посебну траку за лева скретања, њих треба укинути.

Постоји још један разлог због кога по трамвајски саобраћај није добра баштица до тротоара. Сем због могућности блокаде трасе због лошег паркирања, трамвајски саобраћај је успорен јер трамвајџије не знају кад ће неко да крене у испаркиравање и нагло се појави на баштици, или пак исто тако пешак може да искочи на баштицу покушавајући да заобиће неки паркирани аутомобил. Баштице до тротара су јако опасне а све због паркинг места. Трамваји не иду преспоро кроз ове улице само због лоших шина, већ и због безбедности.
Mnoge zute trake imaju parking pored, pa ih to ne usporava, kada je on adekvatne velicine i propisno obelezen.
U mnogim ulicama (npr dimitrijala) leva skretanja nemaju posebnu traku, pa ih to ne gusi, jer ta leva skretanja nemaju preveliki intenzitet, ali je bitno da postoje.

:bg4: nisam ni povezao sa levim skretanjima, vec posledicno sa srednjim basticama, jeste ta pojava bila ucestala i ranije, ali nista manje nije ni sada. Ranije im je to omogucavao ivicnjak izmedju koloseka i kolovoza, jer je bastica bila samo za tramvaje. Da je bulevar uradjen kao ruzveltova i bul oslobodjenja, tj da je samo od bastice napravljena klasicna zuta traka, to bahacenje tipa :bg4: ne bi bilo moguce.

A parking mesta su namenjena onome ko ih prvi zauzme, ni stanari ni posetioci tu nemaju prioritet, nije bas ni realno poci na bulevar u kupovinu i ocekivati da ti neko obezbedi slobodno parking mesto, za tako nesto ima drugih lokacija. :bg4: i jeste posledica tog bahacenja od strane posetilaca i od jednako bahatih vozila snabdevanja za koje je nekad bilo strogo propisano vreme kad je to moguce.

E posto se kod nas bahacenje ocigledno ne leci (tj ne sankcionise), trebalo je uraditi nesto na njegovoj prevenciji, a to je spoljni kolosek u klasicnoj zutoj traci koja je integrisana sa ostalim trakama.

Bilo koja ulica da se uradi sa srednjim basticama, imace isti problem sa :bg4: To je vise nego jasno, plus problem levih skretanja koja ili ukidas ili njihovo postojanje znacajno usporava tramvaj. Kako god okrenes ne valja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502369#p502369:2uwpah1h je napisao(la):
stf » Čet Dec 21, 2017 1:06 pm[/url]":2uwpah1h]И онда ти посетиоци локала морају да :bg4:

ne moraju da posecuju lokal, to je njihov problem, ako hoce da ga posete, nek se zavlace, a ne da blokiraju jednu traku u jako vaznoj ulici

u goce delcevoj, popularno nazvanoj dolina gladnih, i ne smeta toliko parkiranje, jer taj deo nije preterano prometan, ali je odvratno za gledati kako svako blokira svakog, jednostavno se osecam ko u bangladesu

nek uvedu lepo rigoroznije propise za parkiranje, pa nece biti :bg4:
 
@bumbarevo brdo

potpuno se slazem, pogotovo za bahate dostavljace, ne znam dal je iko sem mene primetio, ali kad su radili bulevar oslobodjenja, stalno su kod fransa :bg4: kombi maloumnici koji su blokirali autobus, pa je autobus morao da se ukljucuje u automobile, mislim da sam to vec negde pisao, tad autobus prosto ne moze da se ukljuci jer niko nece da ga pusti, a kad se auto ukljucuje u autobuse, autobus lepo ne pusti auto

tih dijabolika ima i sada, ali ne prave toliki problem
 
Tako je, ako je vec ocigledno da se ne mogu spreciti, hajde bar fizicki da ih onemogucimo u tome - zutom trakom. A ne da im i ovde pravimo poligon za bahacenje, kao na bulevaru. A bilo bi jos i gore, posebno oko bajlonove, postanske...
 
И даље генерализујеш принцип што није добро и поредиш неупоредиве улице.

Средња баштица се у Булевару показала као далеко боље решење. Убрзан је и трамвај и аутомобилски саобраћај.

Негде треба по средини, негде треба бочно. Зависи од карактера улице. Цара Душана/Џорџа Вашингтона је далеко сличнија Булевару него улици Јурија Гагарина. Не можеш да поредиш те две улице и извлачиш зајкључке. То је као када би поредио аутопут кроз БГ и Кнез Михаилову.
 
Cara Dušana, posebno parkinzi, gde kada se parkirate, morate polako preko šina, gde ima ,,zub,, , pa kada pređete šine, parking je ulegao...velika je šansa da ćete zakaciti pod. Jos ko ima nizak auto...Da ne pricam kada se isparkiravate, morate da milite, jer od do vas parkiranih vozila ne vidite ni da li ide tramvaj koji bi mogao da vas udari.
 
Не само затворити улице као са неким у Војислава Илића, него и тај патрљак обрисати, таман може да послужи као парк
 
mašine za asfaltiranje parkirane ispred crkve aleksandra nevskokg. da li neko zna kada počinju radovi?
 
Ovo je samo krpljenje...uobičajeno posle zime koja nije bila jaka ali dovoljno da se otvore rupe...radi se na više mesta...
 
Izvor: Blic.rs

BLOKIRANI TRAMVAJI Vozila ne mogu da prođu Ulicom 27. marta zbog jednog "GENIJALCA"

RBAk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWW1FN01EQV8vYzc4ODc2OTFlM2MzYjFhODUyMzQxZjIzODdjYTBiYTQuanBlZ5GTAs0C5ACBoTAB

Zbog bahatog parkiranja jednog sugrađanina u Ulici 27. marta tramvaj na liniji broj 10 ne može da prođe, te su putnici primorani da napuste vozilo.

Nesavesno parkiranje pojedinca izazvalo je opšti kolaps u ovoj ulici, nedaleko od autobuske stanice "Takovska". Parkirajući tako da prednji deo auta blokira tramvajske šine, nastao je zastoj, a putnici su primorani da napuste vozilo GSP-a i svoj put nastave peške.

U ovakvoj situaciji vozač je nemoćan, te dok se nesavesni sugrađanin ne pojavi i pomeri svoj auto na ovoj deonici biće obustavljen tramvajski saobraćaj.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/bloki ... ca/jw3epz9
 
Да има система, возач би јавио диспечеру да позове паук, а паук би дежурао улицама где паркирање закрчује шине.
 
Pa valjda im je to dužnost. Valjda je javio dispečeru da ne može da vozi dalje. Šta je dispečer uradio? Kako se u stvari cela priča završila?
 
Vidi se prednost tramvaja sa strane nema sta
 
Vrh