[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502148#p502148:sr4pzro7 je napisao(la):Bumbarevo brdo » Sre Dec 20, 2017 2:43 pm[/url]":sr4pzro7]Nece vise biti ivicnjaka izmedju koloseka i kolovoza, svih pet saob traka ce biti nivelisane, a srednje tri trake se mogu i suziti na 2.75, pa ce se dobiti par desetina cm, taman da parking bude propisane duzine i da ne smeta tramvajima i pesacima.
U frekventnoj ulici, zbog brzine uparkiravanja, parking ce verovatno biti dijagonalni, iako bi se poduzni daleko bolje uklopio izmedju drvoreda i ostavio siri trotoar pesacima.
Dakle sve lepo moze da se uklopi kao i u bul oslobodjenja gde parking i spoljna tram bastica potpuno normalno funkcionisu.
Nesrecne srednje bastice su potpuno neprihvatljive, jer ili degradiraju brzinu tramvaja kao u j.gagarina, ili degradiraju saobracajne tokove ukidanjem levih skretanja kao na bulevaru. Od vuka do batutove postoji SAMO JEDNO levo skretanje (trscanska) - pitajte nekoliko hiljada ljudi na tom prostoru koliko im lepo zbog toga.
Da je sam bulevar uradjen po principu 3+3, kao bul oslobodjenja, ostalo bi daleko vise mesta i za parking i za trotoare, jer bi se stajalisna ostrva (sa sve onim trouglovima koji se sa obe strane nadovezuju na njih) uklopila u okviru trotoara. Takodje, sa spoljnim basticama ne bi postojala danasnja anomalija da se spoljna kolovozna traka vise koristi zanego za normalno odvijanje saobracaja.
Ljubitelji javnog prevoza moraju konacno da odrastu i da prihvate cinjenicu da gradske ulice pripadaju svima JEDNAKO, i pesacima i privatnim vozilima i javnom prevozu, pa shodno tome trebamo traziti resenja koja su jednako prihvatljiva za sve. A to je, BEZ SUMNJE, model koji je primenjen u bul oslobodjenja.
Takodje, bez obzira koliko iz petnih zila pokusavali, ti isti ljubitelji nikako ne mogu da pobegnu od CINJENICE da su tramvaji NEUPOREDIVO bolje popunjeni na trasama gde dele istu kolovoznu traku sa autobusima. A vi samo nastavite da zivite u oblacima i insistirajte na srednjoj bastici pa ce svi da vam beze na 79. Kao sto beze na 95 i kao sto bi bezali na bulevaru da ima neka autobuska linija. Krajnje produktivno, nema sta... :lool:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502148#p502148:1kkh9lkb je napisao(la):Bumbarevo brdo » 20 Дец 2017 01:43 pm[/url]":1kkh9lkb]
Nesrecne srednje bastice su potpuno neprihvatljive, jer ili degradiraju brzinu tramvaja kao u j.gagarina, ili degradiraju saobracajne tokove ukidanjem levih skretanja kao na bulevaru.
nego za normalno odvijanje sadrzaja. A takvu bismo preslikanu situaciju imali i na na pravcu beko-vuk. Spoljni kolosek u nivou, kao klasicna zuta traka, vrsi najbolju prevenciju toga.
Нема ама баш никакве везе са укидањем левих скретања. Та појава је, уколико се сећаш, чак била далеко чешћа пре реконструкција Булевара него данас. Разлог је у недостатку паркинг места за станаре околних зграда који онда паркирају на паркинг местима дуж Булевара који нису намењени њима, него посетиоцима локала у улици. И онда ти посетиоци локала морају да
Mnoge zute trake imaju parking pored, pa ih to ne usporava, kada je on adekvatne velicine i propisno obelezen.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502369#p502369:x81nhazi je napisao(la):stf » Čet Dec 21, 2017 12:06 pm[/url]":x81nhazi]Нема ама баш никакве везе са укидањем левих скретања. Та појава је, уколико се сећаш, чак била далеко чешћа пре реконструкција Булевара него данас. Разлог је у недостатку паркинг места за станаре околних зграда који онда паркирају на паркинг местима дуж Булевара који нису намењени њима, него посетиоцима локала у улици. И онда ти посетиоци локала морају да
![]()
У сваком случају, лева скретања захтевају засебну саобраћајну траку како не би гушила саобраћај. У свим улицама првог приоритета у којима физички није могуе успоставити посебну траку за лева скретања, њих треба укинути.
Постоји још један разлог због кога по трамвајски саобраћај није добра баштица до тротоара. Сем због могућности блокаде трасе због лошег паркирања, трамвајски саобраћај је успорен јер трамвајџије не знају кад ће неко да крене у испаркиравање и нагло се појави на баштици, или пак исто тако пешак може да искочи на баштицу покушавајући да заобиће неки паркирани аутомобил. Баштице до тротара су јако опасне а све због паркинг места. Трамваји не иду преспоро кроз ове улице само због лоших шина, већ и због безбедности.
nisam ni povezao sa levim skretanjima, vec posledicno sa srednjim basticama, jeste ta pojava bila ucestala i ranije, ali nista manje nije ni sada. Ranije im je to omogucavao ivicnjak izmedju koloseka i kolovoza, jer je bastica bila samo za tramvaje. Da je bulevar uradjen kao ruzveltova i bul oslobodjenja, tj da je samo od bastice napravljena klasicna zuta traka, to bahacenje tipa
ne bi bilo moguce.
i jeste posledica tog bahacenja od strane posetilaca i od jednako bahatih vozila snabdevanja za koje je nekad bilo strogo propisano vreme kad je to moguce.
To je vise nego jasno, plus problem levih skretanja koja ili ukidas ili njihovo postojanje znacajno usporava tramvaj. Kako god okrenes ne valja.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502369#p502369:2uwpah1h je napisao(la):stf » Čet Dec 21, 2017 1:06 pm[/url]":2uwpah1h]И онда ти посетиоци локала морају да![]()

kombi maloumnici koji su blokirali autobus, pa je autobus morao da se ukljucuje u automobile, mislim da sam to vec negde pisao, tad autobus prosto ne moze da se ukljuci jer niko nece da ga pusti, a kad se auto ukljucuje u autobuse, autobus lepo ne pusti auto
na Bulevaru, Goce Delceva, Bulevaru Milutina Milankovica...