Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694773#p694773:2vfokxvo je napisao(la):
Vračarac » 02 Jan 2020 14:21[/url]":2vfokxvo]@Sole, ako nije problem da od sada koristis termin rekonstrukcija 1/3 bul. Kralja Aleksandra, posto je jako odvratno i ljigavo kada kazes samo "rekonstrukcija" bulevara, ulice koji ima 7km a rekonstrusiano je 2 ipo. Hvala
Rekonstruisano je 3.5 km. To je polovina. Odvratno i ljigavo je kada umanjuješ urađeno, i još prigovaraš drugima kako se služe neistinom. A ja sam lepo u daljem delu komentara naveo dokle je rekonstruisano. Dalje, stvari ću nazivati pravim imenom, a ne onako kako to nekome odgovara. Te tako neću ni Kraljice Marije, 27. marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana nazivati bulevarima, već ulicama, niti ću pisati da je rekonstruisana 1/3 Bulevara kralja Aleksandra. :wink:

srdjan":2vfokxvo je napisao(la):
Te “rekonstruisane” ulice koje si naveo imaju ozbiljan problem sa trotoarima, a pošto su trotoari sastavni deo ulice smatram te projekte neuspešnim ili u najmanju ruku nedovršenim. U Ruzveltovoj se trotoari bukvalno raspadaju, u Takovskoj su oduzeti pešacima biciklističkom stazom koja vodi niotkuda ka nigde, u Kraljice Marije suvišno da komentarišem (imaš gore puno pritužbi sa slikama). To sa trotoarima je očigledno ozbiljan i širi problem - imamo identičnu situaciju na Slaviji (plato se raspada), i sada u Karadjordjevoj gde trotoari ne postoje. Došli smo ne samo zbog ovih propusta već generalno zbog nemara, u situaciju da kao pešak ili recimo porodica sa kolicima za decu (da ne pričam duplim za blizance) ne možeš proći mnogim centralnim ulicama.

Nije sve crno belo - ima tu i tamo dobrih projekata i ja uvek podržavam kada se grad unapredjuje bez obzira ko je na vlasti, ali da se radi kako treba i da se znaju prioriteti.
marrecar":2vfokxvo je napisao(la):
Rekonstrukcija Slavije i Bulevara oslobođenja je u bukvalnom smislu šminkanje. Vrlo slično je, ako ne i isto, kao asfaltiranje ulica u prigradskim naseljima, u smislu "evo čisto nešto da smo uradili za vas, sad nam dajte vaše glasove". Slavija nije dobila nikakvo unapređenje, jer je sama poenta rekonstrukcije bila da se unapredi protočnost saobraćaja, a ti nije dobijeno. Fontana svetli, niko je više toliko ni ne gleda, ne peva, plato zvrji prazan. Bulevar oslobođenja kao da nije ni urađen, ne vidi se ništa, a autobusi ponovo lupaju kao i pre rekonstrukcije. Kraljice Marije ništa nije dobijeno, trotoar nije završen, put kao asfaltiran, ali je još uvek rano uopšte reći ista o kvalitetu. A način rada, već je sve rečeno i ovo je katastrofa, da se ulica od 200m ili koliko već, radi 6 meseci, i još nije završeno. Sređivanje fasada je uvek pozitivno, i to je za pohvalu. Što ne spominješ Karađorđevu Vračarac? Trg Republike? Spominješ samo ono što misliš da je urađeno kako treba i bez većih skandala kao ovo što se dešava u poslednjih godinu dana, samo jer ti odgovara da botuješ.
:kk: :sesir:
 
Vračarac":3666hs8s je napisao(la):
@Sole, i ja bi voleo da je 3.5km ali nije.
U pravu si. Izvinjavam se na grešci. Nije 3.5km nego je 3.6km. Trudiću se da mi se takve greške ubuduće ne ponove. :wink:

 
Vračarac, kad već pominješ Bulevara Oslobodjenja... Rekonstruisani deo od Slavije do Franša, gde je ubačeno pomenuto proširenje, je uradjeno korektno i ulica nije bila u potpunosti zatvorena za saobraćaj (uvek je jedan smer bio prohodan). Olakšan je saobraćaj tom dodatnom trakom, to je nesporno. Ovaj deo BO je dakle za pohvalu.

Ali istine radi, i ova rekonstrukcija je nepotpuna jer je inicijalno najavljeno da će BO biti u potpunosti rekonstruisan do Trošarine. Na stranu što je deo od Autokomande do Trošarine završen skoro godinu dana kasnije (što zapravo i podržavam jer su suprotno inicijalnim najavama na kraju ipak odradili fazno), taj deo od Autokomande do Trošarine je uradjen polovično. Uradjena je samo desna strana, iako je najavljivano da će se ulica raditi cela dakle oba smera. Takodje vrednost radova za oba smera je najavljena na 160 miliona, a samo desna strana je koštala 250 miliona. Dakle kada se situacija sagleda u celosti, nije loše ali nije idealno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694801#p694801:1z74iemf je napisao(la):
solecar » Čet Jan 02, 2020 3:51 pm[/url]":1z74iemf]
Vračarac":1z74iemf je napisao(la):
@Sole, i ja bi voleo da je 3.5km ali nije.
U pravu si. Izvinjavam se na grešci. Nije 3.5km nego je 3.6km. Trudiću se da mi se takve greške ubuduće ne ponove. :wink:

Ovako treba Sole.

Srdjane slazem se u 90% onoga sto pises, tvoja kritika je druga dimenzija za neke na forumu.
 
Kuku, da li je moguće da vam trolčina botović ovoliko dragocenog životnog vremena troši?

Izvinjavam se na off-u! :mrgreen:
 
U pravu si Duleja.


Čovek očigledno danas podigao platu na Marakani pa je veseo i pun energije da po***bava. Treba ga samo izignorisati. :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694807#p694807:3hpb0gez je napisao(la):
Vračarac » 02 Jan 2020 16:06[/url]":3hpb0gez]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694801#p694801:3hpb0gez je napisao(la):
solecar » Čet Jan 02, 2020 3:51 pm[/url]":3hpb0gez]
Vračarac":3hpb0gez je napisao(la):
@Sole, i ja bi voleo da je 3.5km ali nije.
U pravu si. Izvinjavam se na grešci. Nije 3.5km nego je 3.6km. Trudiću se da mi se takve greške ubuduće ne ponove. :wink:

Ovako treba Sole.

Srdjane slazem se u 90% onoga sto pises, tvoja kritika je druga dimenzija za neke na forumu.
file.php
Ne nego je ispravno od Batutove do Cvetka da bude rekonstruisano. Da se može lepo reći da nije ni 1% Bulevara rekonstruisan. :D
Ja ne računam na komade, po potrebi, nego onako kako je zaista. I potpuno mi je svejedno ko je šta radio , već kako je radio. A Bulevar i Nemnanjina se drže i izgledaju dobro, imajući u vidu kada su rađeni, za razliku od nekih drugih rekonstrukcija koje su počele da se raspadaju odmah po dobijanju upotrebne dozvole.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694773#p694773:35mafy3i je napisao(la):
Vračarac » 02 Jan 2020 02:21 pm[/url]":35mafy3i]A kad smo kod ove teme pali me to kada vidim da izmedju rekonstruisane Ruzveltove i rekonstruisane Takovske vidim sredjenu ulicu Kraljice Marije. A iznad Kraljice Marije kada vidim sredjenu V gimnaziju i rekonstrusisan Tasmajdasnki stadion. Takodje, pali me i ova nova palilulska pijaca mogu ti reci, a od pre neki dan i sredjena zgrada bazena Tas. I Central garden i nova kula isto pali kod mene kad vidim kako lepo izgleda i onaj park sto se pravi iza doma zdravlja Palilula.
@Sole, ako nije problem da od sada koristis termin rekonstrukcija 1/3 bul. Kralja Aleksandra, posto je jako odvratno i ljigavo kada kazes samo "rekonstrukcija" bulevara, ulice koji ima 7km a rekonstrusiano je 2 ipo. Hvala

Ja sam razumeo da je na ovom tredu tema Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana.
Vračarac, mene recimo zanima, isključivo u vezi sa temom ovog treda, kakav je tvoj utisak o:
1) tome što je prvo najavljivano da će šine biti u sredini, a potom da neće biti u sredini,
2) tome na koji način će infrastrukturno biti unapređen ovaj potez,
3) dosadašnjem kvalitetu radova,
4) rokovima i njihovom poštovanju?
 
Evo ovako:
1. Sto se tice sina, iskreno ne znam dal je receno prvo u sredini pa menjano da te ne lazem, moguce. Znam da je na renderima od pocetka tramvajska basta sa strane. Licno ne volim kada tramvaj ide po sredini i kada moram da prelazim ulicu da bi otisao na stanicu. Uvek mi je bilo logocnije da kada izadjem iz busa ili zgrade tu mogu da cekam i tramvaj kao recimo u Ruzveltovoj. Koliko puta mi se desilo da u bulevaru naidje tramvaj ali mi je crveno na semaforu i ne mogu da predjem ulicu da bi stigao na tramvaj. Ljudi pretrcavaju ne bi li stigli na tramvaj samo cekam da neko pogine.
2. Pa sta znam u kojoj meri ce biti unapredjen, da ima mesta da se ubaci po jos jedna traka onda bi to bilo to ali posto nema onda nece tu biti nekog epohalnog unapredjenja ne vidim drugi nacin osim da se sruse stambene zgrade. Bice unapredjen tako sto ces trotoarom hodati normalno bez da te je sramota i voziti auto bez da ti otpadne trap.
3. Dosadasnji kvalitet radova mi je prosecan za Srbiju, nista spec. Vinjak radnici (imas primer bahatog vozaca bagera). Onako kako se uvek radilo i kako ce se raditi jos sledecih 50 godina. Kvalitet materijala mi je ok, granit je granit. Takodje betonske tramvajske bastice su mi ok. Upali sahtovi klasika u Srbiji koju nikada ali nikada necemo nauciti kako treba.
4. Rokovi su nesto sto je lose i to je nesporno meni jedino smeta to potenciranje rokova kao najbotnija stvar na svetu. Ali ako si pratio forum i ranije znao bi i da su fuge na Kosancicevom vencu 10 puta bitnije od sredjenih fasada. Zasto? Pa zato sto je poenta da pljunes po svemu jer se iza svega krije politicka frustracija zamotana u oblandu neke satro gradjanske savesti i odgovornosti.
Evo u vezi sa onim pod tackom 2. saljem ti sliku trotoara i sina da ti slikovitije prikazem unapredjenje saobracaja. Za mene nije resenje da kao u bulevaru zabranis skretanje od Vuka do Liona, to je silovanje ljudi koji zive na tom potezu. U Cara Dusana recimo ne mogu da zamislim da ukinu skretanja ka gornjem i donjem dorcolu...pozdrav

Pogledajte prilog 1
 
По мени је најспорнија динамика радова, то највише утиче на квалитет живота, привредне активности, па у некој мери и на здравље. Квалитет је негде задовољавајући (тротоари), а негде упитан (трамвајске баштице, асфалт око шина), мени ту највише смета недовршеност. Целом дужином радова су остале недовршене ситнице, послагане целе плоче, а фале да се послажу укројене плоче уз зграде и ивичњаке, шахтове, бандере, жардињере. Ту се највише забушава.
 
Naravno, niko ne spori užasno stanje koje je bilo pre početka rekonstrukcije. Ja sam u Kraljice Marije bio svakodnevno u prethodne 4 i po godine, vrlo često i po ceo dan, tako da znam iz prve ruke kako je realno bilo stanje. Baštice pune rupa, tramvaji se klimali, redovno neko blokira vozilom šine, a najgore bude kada se pokvari autobus na šinama. Trotoar s obe strane je bio, po mom mišljenju, pristojan, nije bilo kratera i slično, ali je širina katastrofa bila, posebno zbog vozila koja se parkiraju. Ali nikada nisam imao utisak da je njihovo stanje katastrofalno. Pre par godina se na jednoj strani nešto sprovodilo ispod trotoara sa leve strane (gledano ka Dorćolu), pa je tada trotoar malo ruiniran, ali je to bilo popunjeno.
Ali sve to gledano, ne možemo da se pravimo da je ova rekonstrukcija nešto epohalno, nešto neviđeno, neverovatno, nešto što menja život. Svi smo upoznati sa tokom radova, dinamikom i sa svime što se realno radi. Na kraju, ali zaista najobjektivnije moguće od mene, dobijamo čisto presvlačenje saobraćajnice. Vreme će pokazati kvalitet radova, a treba raditi na održavanju. I to bih vrlo rado iskomentarisao, u smislu da je žalosno što moramo da se radujemo i da iščekujemo rekonstrukcije samo zarad ovakvih radova koji u realnosti ne menjaju funkcionalni aspekt saobraćajnice. I ovo je krivica svake vlasti, ne samo ove. Ali pošto je ova na vlasti već toliki niz godina, onda stanje i neodržavanje saobraćajnice je njihova krivica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694880#p694880:1nxu0x4x je napisao(la):
Vračarac » 02 Jan 2020 09:07 pm[/url]":1nxu0x4x]Evo ovako:
1. Sto se tice sina, iskreno ne znam dal je receno prvo u sredini pa menjano da te ne lazem, moguce. Znam da je na renderima od pocetka tramvajska basta sa strane. Licno ne volim kada tramvaj ide po sredini i kada moram da prelazim ulicu da bi otisao na stanicu. Uvek mi je bilo logocnije da kada izadjem iz busa ili zgrade tu mogu da cekam i tramvaj kao recimo u Ruzveltovoj. Koliko puta mi se desilo da u bulevaru naidje tramvaj ali mi je crveno na semaforu i ne mogu da predjem ulicu da bi stigao na tramvaj. Ljudi pretrcavaju ne bi li stigli na tramvaj samo cekam da neko pogine.
Više puta sam čitao da je bilo takvih najava, nemam sada mnogo vremena da tražim na netu, ali sam na brzinu uspeo da nađem informaciju koju je preneo RTS: http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... ulice.html
I gle, najavljivana je i biciklistička staza: – Kada se govori o planovima za narednu godinu, obavljaće se radovi na rekonstrukciji Ulice kneza Miloša, nakon čega će i ona dobiti biciklističku stazu, kao i uređivanje gradskog jezgra, pa će tako bicikl moći da se vozi i preko Savskog mosta, kroz Ulicu 27. marta, od Ruzveltove do Zoološkog vrta, zatim Dunavskom ulicom, ceo potez ulica oko Kalemegdana, Brankovom, ali i Knez Mihailovom – objašnjava gradski urbanista.
Izvor: https://www.gradnja.rs/kroz-knez-mihail ... -biciklom/
Priča o ljudima koji pretrčavaju ulicu da bi stigli na tramvaj uz rizik da neko pogine mi deluje veoma bajkovito. Za vreme te bajke, u stvarnosti će nakon završetka ovih radova automobili prelaziti šine ne bi li se parkirali na parkirališta, a mislim da smo svi svedoci šta to u Beogradu znači i koliko je takvo rešenje katastrofalno i kakav će biti efekat na usporavanje tramvaja.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694880#p694880:1nxu0x4x je napisao(la):
Vračarac » 02 Jan 2020 09:07 pm[/url]":1nxu0x4x]Pa sta znam u kojoj meri ce biti unapredjen, da ima mesta da se ubaci po jos jedna traka onda bi to bilo to ali posto nema onda nece tu biti nekog epohalnog unapredjenja ne vidim drugi nacin osim da se sruse stambene zgrade. Bice unapredjen tako sto ces trotoarom hodati normalno bez da te je sramota i voziti auto bez da ti otpadne trap.
Na savremenom srpskom jeziku se to naziva kozmetikom.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694880#p694880:1nxu0x4x je napisao(la):
Vračarac » 02 Jan 2020 09:07 pm[/url]":1nxu0x4x]Dosadasnji kvalitet radova mi je prosecan za Srbiju, nista spec. Vinjak radnici (imas primer bahatog vozaca bagera). Onako kako se uvek radilo i kako ce se raditi jos sledecih 50 godina. Kvalitet materijala mi je ok, granit je granit. Takodje betonske tramvajske bastice su mi ok. Upali sahtovi klasika u Srbiji koju nikada ali nikada necemo nauciti kako treba.
"Prosecan za Srbiju" i "Onako kako se uvek radilo i kako ce se raditi jos sledecih 50 godina" je klasično pravdanje. Loše izvođenje radova je jednostavno loše izvođenje radova, nema razloga pravdati ga, već ga treba kritikovati. Uz pravdanje se neće doći do poboljšanja, uz kritiku se mogućnost poboljšanja povećava.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694880#p694880:1nxu0x4x je napisao(la):
Vračarac » 02 Jan 2020 09:07 pm[/url]":1nxu0x4x]Rokovi su nesto sto je lose i to je nesporno meni jedino smeta to potenciranje rokova kao najbotnija stvar na svetu. Ali ako si pratio forum i ranije znao bi i da su fuge na Kosancicevom vencu 10 puta bitnije od sredjenih fasada. Zasto? Pa zato sto je poenta da pljunes po svemu jer se iza svega krije politicka frustracija zamotana u oblandu neke satro gradjanske savesti i odgovornosti.
Evo u vezi sa onim pod tackom 2. saljem ti sliku trotoara i sina da ti slikovitije prikazem unapredjenje saobracaja. Za mene nije resenje da kao u bulevaru zabranis skretanje od Vuka do Liona, to je silovanje ljudi koji zive na tom potezu. U Cara Dusana recimo ne mogu da zamislim da ukinu skretanja ka gornjem i donjem dorcolu...pozdrav
Pitanje rokova je pitanje odgovornosti. Sva ta pitanja su veoma bitne stvari. Forum pratim od 2007, a vidim da ga ti pratiš od 2018. Redovno ga čitam, ređe se uključujem. I za sve to vreme je moj utisak bio da se ovde uglavnom insistira na tome da se ne pljuje po svemu, već po onome što je loše. To širenje "poente" i generalizacije "poente" se na savremenom srpskom jeziku nazivaju spinom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694788#p694788:o5gei3fy je napisao(la):
marrecar » Čet Jan 02, 2020 3:05 pm[/url]":o5gei3fy]Rekonstrukcija Slavije i Bulevara oslobođenja je u bukvalnom smislu šminkanje. Vrlo slično je, ako ne i isto, kao asfaltiranje ulica u prigradskim naseljima, u smislu "evo čisto nešto da smo uradili za vas, sad nam dajte vaše glasove". Slavija nije dobila nikakvo unapređenje, jer je sama poenta rekonstrukcije bila da se unapredi protočnost saobraćaja, a ti nije dobijeno. Fontana svetli, niko je više toliko ni ne gleda, ne peva, plato zvrji prazan. Bulevar oslobođenja kao da nije ni urađen, ne vidi se ništa, a autobusi ponovo lupaju kao i pre rekonstrukcije. Kraljice Marije ništa nije dobijeno, trotoar nije završen, put kao asfaltiran, ali je još uvek rano uopšte reći ista o kvalitetu. A način rada, već je sve rečeno i ovo je katastrofa, da se ulica od 200m ili koliko već, radi 6 meseci, i još nije završeno. Sređivanje fasada je uvek pozitivno, i to je za pohvalu. Što ne spominješ Karađorđevu Vračarac? Trg Republike? Spominješ samo ono što misliš da je urađeno kako treba i bez većih skandala kao ovo što se dešava u poslednjih godinu dana, samo jer ti odgovara da botuješ.

Bravo!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694880#p694880:10pxk3an je napisao(la):
Vračarac » 02 Jan 2020 09:07 pm[/url]":10pxk3an]Rokovi su nesto sto je lose i to je nesporno meni jedino smeta to potenciranje rokova kao najbotnija stvar na svetu. Ali ako si pratio forum i ranije znao bi i da su fuge na Kosancicevom vencu 10 puta bitnije od sredjenih fasada. Zasto? Pa zato sto je poenta da pljunes po svemu jer se iza svega krije politicka frustracija zamotana u oblandu neke satro gradjanske savesti i odgovornosti.
Evo u vezi sa onim pod tackom 2. saljem ti sliku trotoara i sina da ti slikovitije prikazem unapredjenje saobracaja. Za mene nije resenje da kao u bulevaru zabranis skretanje od Vuka do Liona, to je silovanje ljudi koji zive na tom potezu. U Cara Dusana recimo ne mogu da zamislim da ukinu skretanja ka gornjem i donjem dorcolu...pozdrav
Bolje je biti frustriran i imati nešto lično protiv SNS - a, kako vole neki da prikažu one koji se "usude" da kažu kako je nešto loše odrađeno. Sve te sređene fasade na Kosančićevom vencu ne mogu nikako da izbrišu činjenicu da je kaldrma tu odrađena očajno.
Što se tiče šina, za mene nije rešenje da se na potezu od Zoo vrta do Vukovog spomenika onemogući normalno funkcionisanje tramvajima, zarad skretanja kolima na svakom ćošku. Jadni ljudi koji koriste tramvaj, to je njihovo silovanje.
A kad smo već kod onemogućavanja skretanja zbog tramvajskih baštica po sredini, kako je moguće da je Vojvode Stepe vrh vrhova, a BKA dno dna, a i jedno i drugo je rađeno po istom principu?
 
На овом форуму сам приметио да математика може бити јако занимљива, заправао да 1/3 може бити веће од 4. Видели само да је трећина једног булевара 2,5 км а са друге стране имамо да су завршени/започети радови на 4 булевара укупне дужине 1,6км. Када ове године наставе Цара Душана све до Тадеуша Кошћушка то ће бити око 3км дакле тек нешто мало више од поменуте трећине једног другог булевара. (едит: наравно да то нису булевари али само цитирам надлежне)
Ја сам зато да се увек критукује све што не ваља, без обзира и ако има ствари да је нека власт урадила нешто и да ваља. Нисам био члан овог форума за време претходних власти иначе би свакако и њих критиковао, али сада када већ више година имамо садашњу власт свакако акценат треба да буде на њима, а дају нам много повода, ја бих рекао значајно више него они претходни.
Слажем се, барем ми тако одокативно делује, да је започето више пројеката него што су ови претходни гледано по неком временском интервалу нпр по години, али свакако не 50 пута више, максимално дупло а реалније 50%. Што се тиче квалитета самих радова, мислим да је сада све много лошије него за време бивших. А што се тиче рокова кришили су их и једни и други, али занимљиво је да су ови себи дали стварно невероватно дуге рокове (трг, 4 булевара, Карађорђева), стварно сам се надао да ће их овога пута испоштовати пошто су толико велики (рекао бих нехумано велики) и опет их крше, а ово са 4Б још није ни на видику да се заврши.
Ок, треба нешто времена и издовјити да се похвали нешто што је корисно урађено, а ја бих за ову прилику издвојио фасада у Земуну које је поменуо Врачарац. Земун је то одавно заслужио јер Главана у Земуну је један од драгуља БГ (мада се Земунци неће сложити да је то БГ).
 
ako stanarima ne smeta ovaj Staljingrad posle rata ne smeta ni meni


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
vidi, smeta mi i to ozbiljno mi smeta, samo ne postoji način da se ovi zulumćari nateraju na bilo šta
 
Hteli vi to ili ne, Bulevar kralja Aleksandra je najbolje rekonstruisana ulica od svih ovih do sad. Asfalt se za sve ove godine odlicno drzi, tramvajske bastice , behaton na trotoaru iako nesrecno resenje na vecini mesta i dalje stoji. I zanimljivo, sahtovi ne kloparaju.

Dok npr u Vojvode Stepe svaki saht klopara i presece me kad hodam trotoarom (veci stres- nizi kvalitet zivota), gume sa shina razasute po ulici, a na novootvorenoj deonici kod Masinskog sam prosao kolima preko sahta i naravno - klopara.

A sto se toliko pominju sahtovi? Pa zato sto se projektuje tako da se samo zameni ono sto je bilo, nikom na pamet ne pada u skoro trecoj deceniji 21. veka da pomeri sahtove na stranu ulice. Napretka nema.

Samo do Zagreba da se podje i vidi kako ulica treba da izgleda, i kako se to asfalt drzi 20 godina, i kako kocke ne ispadaju u tramvajskim basticama i trakama, i kako skretnice za tramvaje rade i skoro nikada se ne kvare, i nikada tramvaj ne dozivi cimanje kada rade, i kako ploce stoje na mestu. Jel to stvarno toliko tesko i skupo? Kako to tamo moze, a ovde nikako ne moze, i kako se to iz rekonstrukcije u rekonstrukciju i dalje ponavlja i niko ne odgovara.
Pa ona Vojvode Stepe se raspala za 2 meseca, Ruzveltova se rashodovala za jos krace, i nista, idemo dalje, sad ce i ova nesrecna rekonstrukcija isto tako.

I onda cemo da menjamo teze , da lazemo i obmanjujemo kako je to bilo , kako je to izgledalo, i sad nam kao ne valja. Toliko puta ponavljana zamena teza radnog naziva pacovi zmije narkomani..
 
U 27. Marta sahtovi vec kloparaju.
To je neresiv problem za nase neimare.
 
U Bulevaru KA su korisceni nemacki sahtovi, dok su ovde kao i u Ruzveltovoj, Bul Oslobodjenja i Slaviji ugradjivani turski niskobudzetni sahtovi. Mislim da nije problem u neimarima nego u projektantu i investitoru, kako je moguce da u Beogradu na vodi, koji je drzavni projekat, svaka ploca bude savrseno uklopljena i nijedan saht ne klepece( i tamo su nemacki)? Takodje tamo sam vidjao dosta mladje radnike kojih je bilo 4 puta vise nego ovde.
 
Pa toliko je puta BNV bitniji od Starograđana i Starograđanki. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695390#p695390:e35ap791 je napisao(la):
zoran_m » Sub Jan 04, 2020 3:28 pm[/url]":e35ap791]U Bulevaru KA su korisceni nemacki sahtovi, dok su ovde kao i u Ruzveltovoj, Bul Oslobodjenja i Slaviji ugradjivani turski niskobudzetni sahtovi. Mislim da nije problem u neimarima nego u projektantu i investitoru, kako je moguce da u Beogradu na vodi, koji je drzavni projekat, svaka ploca bude savrseno uklopljena i nijedan saht ne klepece( i tamo su nemacki)? Takodje tamo sam vidjao dosta mladje radnike kojih je bilo 4 puta vise nego ovde.

Da li je moguce da se materijalni i ljudski resursi iz brojnih rekonstrukcija u stvari prelivaju u BGd na vodi?
 
Биће пре да више плате за БнВ него за остале пројекте. Кад се више плати, онда се имају и више радника, и бољи материјал, и бољи надзор радова.
 
Nadzor je tu presudan. Da ga nema, i BNV bi bio poput Karađorđeve , Ruzveltove i poteza Zoo vrt - Vukov spomenik.
 
Vrh