Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Drvored je pri kraju zivotnog vijeka ostalo je maks jos 10 godina svidjalo se to nama ili ne
Uvjek se mogu zasaditi nova stabla 10 godina starosti sa vec kultivisanom krosnjom a ne cackalica sadnice.
Moze rekonstrukcija da saceka
 
Ovo je potpuna neistina koju serviraju vec pomenuti ljubitelji limenog prevoznika promaje.

Drvored NIJE na kraju zivotnog veka, vec na sredini, potpuno je zdrav i trajace jos 50 GODINA. Nijedno stablo nije ni blizu najdebljim primercima sa bulevara (postojecih i posecenih).

Rekonstrukcije ce biti, sa tramvajem spolja, svidelo se to nekom ili ne.
 
A ti si obiso stabla i zavrsio si holtikulturu ili neki drugi smjer na sumarskom faksu .. pa da nam prezentujes stanje stabala
 
Zapravo svi su pomalo u pravu. Drvored u Cara Dušana je već dosta star, stabla su stogodišnja i impozantnog obima. Voleo bih da čujem neko stručno mišljenje o preostalom životnom veku ovog dela.

U Džordža Vašingtona i naročito u Kraljice Marije, stabla su već mlađa i sigurno mogu da žive još 50 godina dok ne dostignu svoj pun potencijal (kako se to moderno kaže).
 
Пристао бих на замену стабала само и искључиво кад би се све фасаде на потезу од Рузвелтове до Калемегдана обновиле истовремено, без клима уређаја и ружних реклама, на најквалитетнији начин, пошто се то код нас још дуго неће догодити, боље овако да сакривају срамоту и да нам пружају дебелу хладовину у врелим данима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544133#p544133:36ipifsh je napisao(la):
direktor » Pon Jun 11, 2018 5:19 pm[/url]":36ipifsh]A ti si obiso stabla i zavrsio si holtikulturu ili neki drugi smjer na sumarskom faksu .. pa da nam prezentujes stanje stabala
Tako je, bravo, naravno da sam strucan i da sam zavrsio, uostalom isto kao i ti sto si strucan na ovoj temi i na svim ostalim na kojima tako strucno dominiras.

Starost i zdr stanje stabala na ovom potezu su potpuno ocigledni, a strucne analize i nisu od posebne koristi ako su (kao po obicaju) politicki narucene tj ako ih radi osoba iz struke kome to bas i nije uza strucnost, kao npr cedomir markovic cija studija je jedino imala za cilj da 'opravda' onaj masakr na bulevaru.
 
У случају да су колосеци у средини, уопште не би морао да се сече читав дрворед, већ само понеко стабло, где су станице. У варијанти да се оба колосека поставе уз једну страну улице, страдало би још мање стабала.

Али, добро, остаће по страни, и не би то било претерано лоше решење, да није паркинг места иза.
 
Mora se raditi i saditi sa nekim planom. @CASTELBIANCO je lepo prikazao kako na malom prostoru imamo 4 vrste (veličine) drveća. To ni na šta ne liči.

Ne verujem da je nemoguće presaditi veliko dveće, ali zaista, nije vredno (koliko god voleli drveće) da se neko preveliko drvo sačuva, i da se sve radi oko njega i žrtvuje funkcionalnost.
 
Тако је. Трамвајске шине до тротоара функционишу нормално ИСКЉУЧИВО ако НЕМА паркинг места на тротоару. Како ће паркинг места у најави остати, јер се шушка да је и бици стаза избачена из пројекта управо због њих - ова реконструкција биће најгоре бацање пара у историји реконструкција инфраструктуре у БГ.
 
Па, да, ако ћемо да обнављамо улице по стандардима који су важили пре 70 година, боље да не бацамо паре.

Београд данас баш поприлично заостаје за европским градовима, богме и за светским, помало је и тужно постало вратити се однекуд и проћи поново кроз ту временску рупу.
 
Zar nije Najevropljanin za 2017. godinu kazao "U Beogradu konačno primenjujemo jednu novu saobraćajnu hijerarhiju, gde je čovek-pešak na prvom mestu, posle toga ide biciklista, pa javni gradski prevoz, pa tek onda automobil."

Ako nije tako da skupljam polako za dzipa onda.

Sent from my Ektra using Tapatalk
 
То су, наравно, фразетине - узгред, у случају Београда јавни превоз свакако мора бити испред бицикала - а на испоруку најјефтинијег аута са издигнутим подвожјем се код нас ионако чека три месеца.

Да не буде да само критикујем, што је став који увек избегавам: на том потезу улица још има приземљуша; могао је град понеку откупити и направити надземну гаражу, чиме би кола била склоњена са улице.
 
Apsolutno se slazem za nadzemne garaze.

Послато са Lenovo K53a48 уз помоћ Тапатока
 
Nije mogao, već morao Grad to da uradi. To bi se isplatilo veoma brzo, ali ne baš za vreme mandata, pa bi onda sledeća vlast imala koristi od toga. To treba raditi širom centra (kao u Baba Višnjinoj).
 
Na mjestu bivse garaze nedeko od palulske pijace u planu je ucrtana garaza .Ta garaza u baba Visnjinoj je na prodaju nije to dobar model jer grad bas nije voljan da da privatniku dio kolaca
 
Мени се чини да су гараже једино решење за хуманизовање центра града и треба видети где год је могуће да се низ страћара откупи и сруши, а ту сагради гаража. Потез дуж Булевара ослобођења до Славије је први који ми пада на памет.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544376#p544376:dtryeatc je napisao(la):
stf » Uto Jun 12, 2018 3:06 pm[/url]":dtryeatc]Тако је. Трамвајске шине до тротоара функционишу нормално ИСКЉУЧИВО ако НЕМА паркинг места на тротоару.
Jos malo dobro poznatog spinovanja...

Tramvajske sine u resavskoj i bul oslobodjenja POTPUNO NORMALNO funkcionisu pored parkinga koji je PROPISNIH dimenzija i pod najoptimalnijim uglom sto ce biti slucaj i na ovom delu posle obnove.

Uzduzno i poprecno parkiranje koje sada imamo na potezu kalemegdan-vuk (pa i u delu resavske) ne bi smelo da postoji odmah do sina ni pored bilo koje druge zute trake.
 
Па није баш да сјајно функционишу трамваји у Ресавској и Булевару ослобођења, али има ту и већих проблема, пре свега десна скретања за аутомобиле и аутобусе у Булевару и постојање само једне траке по смеру у Ресавској.
 
Од трамвајских деоница са колосецима уз ивицу коловоза, изванредно функционише она у Милентија Поповића, где нема паркинга. Једини проблеми настају на парчету код Сава центра, где постоји такси станица на тротоару.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544369#p544369:1l9lhiob je napisao(la):
CASTELBIANCO » Uto Jun 12, 2018 3:42 pm[/url]":1l9lhiob]Evo par primera iz Dušanove.
file.php

file.php

file.php

file.php
Nisam 100% siguran , ali čini mi se da je neko drveće dodatno posađeno (pored onog što je zamenilo stara , oštećena i stabla čiji je životni vek bio pri kraju).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544395#p544395:ds0hiwml je napisao(la):
Дошљак » Uto Jun 12, 2018 5:13 pm[/url]":ds0hiwml]Мени се чини да су гараже једино решење за хуманизовање центра града и треба видети где год је могуће да се низ страћара откупи и сруши, а ту сагради гаража. Потез дуж Булевара ослобођења до Славије је први који ми пада на памет.
Pa baš i nisu način za humanizaciju centra. Time samo prizivamo veći broj ljudi u centar , koji onda posta sve samo ne humanizovan. A o estetici i utisku koji odaju , ne treba trošiti reči.
 
Могу те гараже да имају лепе фасаде. Мој циљ с њиховом изградњом јесте ослобађање улица од мора паркираних аутомобила укидањем тих паркинг места чиме се и ослобађа простор за шире тротоаре, бициклистичке стазе, дрвореде, трамвај у средини, клупе, увучене нише за аутобуска стајалишта...
 
Te garaže treba da služe prvenstveno za stanare. Ko nije iz kraja oko garaže neka plaća 200rsd/h pa da vidimo da li im se isplati da dolaze kolima u centar.
 
Vrh