Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Jooooj, stalno neka pomeranja. Doduše, ovo je prihvatljivo jer već imamo raskopanu Karađorđevu i blokiran Trg (koji naravno neće postati prohodni još ko zna koliko).

Mada realno, koliku gužvu prave klinci? Nikakvu vidljivu u saobraćaju jer se voze autobusima.
 
Nema šanse to da se odradi do kraja godine i da krenu danas, a kamoli polovinom juna.
 
Ma radice 200 dana kazu u roku bolje da nerade ovako kako su planirali ....
 
Moša! Ništa od početka rekonstrukcije danas.

Rekonstrukcija nekoliko važnih saobraćajnica kako na Dorćolu, tako i za ceo Beograd neće početi danas, već od sredine juna. Tako su odlučili gradski čelnici, ocenjujući da je bolje da rekonstrukcija ovih, inače zapuštenih ulica, počne kada se završi školska godina. Rekonstrukcije ulica Džordža Vašingtona, 27. marta, kraljice Marije i cara Dušana, trebalo je da počne danas i da ide u fazama. Najavljeno je da će radovi trajati oko 220 dana. Obnova ovih ulica, odnosno potez dug oko tri kilometra, trebalo bi da započne na delu od Takovske do Bulevara despota Stefana i od Bulevara despota Stefana do Francuske. I Džordža Vašingtona i cara Dušana biće kompletno rekonstruisane. Najveće promene biće, naravno, u saobraćaju. Pogotovo što se tiče obustave tramvajskog prevoza, jer je planirana i rekonstrukcija šina. Prema najavama nadležnih, tri najveće i najprometnije raskrsnice na ovoj trasi biće zatvarane na sedam dana, kako bi saobraćaj mogao da funkcioniše. U svakom slučaju, radovi će trajati tokom celog leta.

http://mondo.rs/a1184348/Info/Beograd/R ... rcolu.html
 
Ако будемо имали среће по овом плану реконструкција никада неће ни почети...
 
Ja sam se tako slomio na šinama s bajsa pre nekoliko nedelja, nisam mogao da radim nedelju dana. Od tad izbegavam 27. marta. Zlo od ulice, sve je ozelenelo u gradu jedino ona izgleda sablasno još uvek... Kako god da je rekonstruišu, nadam se da će malo biti bolje od Ruzveltove jer ono je jednako nebezbedno kao što je bilo ranije.
 
Pre neki dan sam prolazio pomenutom trasom , i imam jedno pitanje. Da li zna neko zašto nisu sva stabla orezana? Pri tom ne mislim na ona mlađa i manjeg gabarita. Video sam nekoliko koji su gotovo tik uz kontaktnu mrežu. Jeste da je mali broj u pitanju , ali opet , ako su rekli da će sve da orežu...
 
Po izjavi vecitog zamenika sa 15. juna, pomereno na 1. juli.........

Tanje mazi, tanje mazi......
 
To malo po malo pomjeraju cekaju snjeg da pocnu ko ce na vrucini raditi
 
kako otprilike izgledaju nase pripreme za radove:

moze da se radi 7 dana godisnje*

*ali radovi ne smeju da budu "preseceni" neradnim danima tako da mora da se nadje nacin da se 500 dnaa radova uglavi u 7 bez prekida
 
Sad odjednom uprkos Vesicevoj izjavi da se odlaze do 1. jula, izlece gradski arhitekta kao iznenadna sila koja resava stvar (link):

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1554005

Interesantno je i njegovo tumacenje o naknadnom ``rotiranju`` parking mesta koja ce se u startu raditi upravno , a po izgradnji garaza kod Bajlonija i jos ponegde ce se ta parking mesta rotirati na paralelno u odnosu na kolovoz da bi se dobio prostor za bici-stazu.
 
Rekonstrukcija pravca od Ruzveltove do Zoološkog vrta u punom obimu

Radovi na pravcu Kraljice Marije, 27. marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana po planu će trajati 200 dana ali smo u dogovoru sa izvođačem radova da oni budu gotovi nešto ranije, do 20. decembra, pred Novu godinu, rekao je gradski urbanista Marko Stojčić, gostujući u emisiji „Beograde, dobar dan” na Studiju B.

– Deonica od Ruzveltove do Zoološkog vrta podeljena je u tri faze i svaka od njih traje od 60 do 70 dana, a zamišljeno je tako da dok se radi jedna, ostale i dalje funkcionišu. Sve raskrsnice koje presecaju tu trasu će biti završene do 1. septembra. Smatramo da ćemo već od sutra, zbog početka školskog raspusta, imati 30 odsto manje vozila u saobraćaju, a početkom jula taj broj dostići će i 40 odsto, što je dovoljan razlog da sada počnemo sa radovima. Prva faza radova će trajati 65 dana i kretaće se od Ruzveltove do Takovske, u dve deonice. Kada se završe radovi u prvoj fazi, prelazimo na fazu dva koja će trajati 70 dana i ona će početi 20. avgusta, a 30. oktobra prelazimo u treću fazu, odnosno Ulicu cara Dušana, od Francuske do Zoološkog vrta koja će trajati 65 dana – kazao je Stojčić.

On je apelovao na građane da imaju razumevanja, jer ovaj potez nikada nije bio rekonstruisan u ovom obimu.

– Činjenica je da, osim sitnijih popravki, ovaj pravac nikada nije bio ozbiljno rekonstruisan. Mi smo u obavezi da to uradimo, jer se radi o infrastrukturi koja je u nekim slučajevima stara i do 90 godina i ne funkcioniše kako treba. Pored tog, „nevidljivog” problema, tu je i onaj vidljivi, šine, kolovoz i parkinzi, gde više nema smisla ulagati u tekuće održavanje. Kada se trotoari urede, biće definisane jasne pozicije za parkiranje, sa sličnim brojem parking mesta. Nadamo se da ćemo posle izgradnje dve garaže moći da počnemo sa drugačijim parkiranjem i oslobodimo prostor za biciklističke staze – istakao je gradski urbanista.

On je podsetio da nakon završetka ovih radova, slede i ostali, kako bi se uredila gradska infrastruktura.

– Želimo da nam grad bude lepši i uređeniji i siguran sam da će građani razumeti da je to bio pravi potez. Do 1. septembra otvorićemo i Palilulsku pijacu sa uređenim okolnim ulicama, otvorićemo novu fazu Karađorđeve odnosno deo iznad Save, Topličin venac, park Vojvode Vuka i Trg republike. Voleli bismo da do kraja radova na pravcu Ruzveltova-Cara Dušana, odnosno do 20. decembra u potpunosti bude završena i Karađorđeva, to jest sa kompletno uređenim parkom i obalom – kazao je Marko Stojčić.

izvor: beograd.rs
 
62483691_3312694075423529_169999663183691776_n.jpg
 
Zašto,zašto,prokleti beton za tramvajske baštice????I laiku je jasno ,da beton ne može da izdrži zimsku SO, nije elastičan, i kasnija rehabilitacija je moguća jedino uz miniranje dinamitom.
Ako već vole beton, onda beton ide kao podloga, pa na njega asfalt, koji se kasnije očas posla rehabilituje, a trajaće puno duže, jer je podloga takoreći večna.Druga opcija je,betonska podloga, pa na nju kamena kocka celom trasom, ili tamo gde je opterećenje najveće.

Sent from my HUAWEI MT7-TL10 using Tapatalk
 
Beton se dobro pokazao kao materijal za tramvajske baštice jedino u Nemanjinoj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630017#p630017:3c2477bh je napisao(la):
varos kapija » 14 Jun 2019 08:35 am[/url]":3c2477bh]
62483691_3312694075423529_169999663183691776_n.jpg

Da li je realno???
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630017#p630017:13dg3afl je napisao(la):
varos kapija » Пет Јун 14, 2019 9:35 am[/url]":13dg3afl]
62483691_3312694075423529_169999663183691776_n.jpg
Obratite pažnju na reč MOGUĆEG. Znači još uvek se ne zna da li se počinje. :? Ni meni se uopšte ne sviđa što će tramvajske baštice biti betonirane. Mnogo bi bolje bilo kad ne bi pretvarali baštice u trake i da stave kocku kao u Karađorđevoj, koje trenutno ima, ali samo na nekim deonicama u Dušanovoj. Ipak bi imalo autentičniji izgled koji priliči tom delu grada.
 
Evo svezih fotki za pre i posle.. Inace krenuli su da skidaju znakove i dovezli su barijere za poprecne ulice, kazu da sutra krecu.
 
Upravo si se samoizabrao za zvaničnog pratioca radova. Pored te časti, imaš i obavezu da barem 2 puta nedeljno kačiš slike radova i ,nadamo se, stalnog napretka istih.
 
Kakve veza ima linija 6 i 14 sa radovima ...
Takodje da li ce biti uradjena i kontra skretnica u starine novaka ...
 
Vrh