Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Možda puste neku tramvajsku liniju do Depoa (skretanja za isti).
 
Пре неколико дана сам код Поштанске штедионице видео два човека како посматрају крошње у улици и коментаришу шта ће морати да се окреше због контактне мреже.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790395#p790395:2nojnblc je napisao(la):
Дошљак » 05 Nov 2020 18:12[/url]":2nojnblc]Пре неколико дана сам код Поштанске штедионице видео два човека како посматрају крошње у улици и коментаришу шта ће морати да се окреше због контактне мреже.
Pre će biti šta mora da se okreše zbog fotografisanja svečanog otvaranja rekonstruisane tramvajske mreže i ponovnog puštanja u rad tramvaja Vesićevim bulevarom. :)
 
Uzalud sam se nadao da na trasi radova živi neki sns badza koji će Vesicu da zavrne uši i natera ga da se sve završi u razumnom roku

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
 
Kakva je svrha tog testiranja kad ne mogu da zatvore krug?
 
Cim zavrse sa betoniranjem i asfaltiranjem u Knicaninovoj krug je zapravo zatvoren kroz pogon Dorcol. Za gradski saobracaj nije neko resenje, ali za servis i probe sigrno jeste. Velik je sad posao i samo pregledati citavu trasu koja se nije koristila, sanirati ostecenja, ocistiti sine, proveriti sve skretnice, imaju sta tu da rade.
 
Evo paklene mašine koja glača šine:
20201106_110830.jpg

Juče su (uz masnu kaznu) posklanjali automobile sa šina, ali danas opet po starom:
20201106_110808.jpg

Otvoreno za automobile, bagere i trotinete - kad bih verovao u boga, molio bih mu svakodnevno da čuva učesnike u ovom hororu od saobraćaja po gradilištu 4 maderfaking bulevara:
20201106_110850.jpg

A ovde (gornji deo bivše kritične tačke) se konačno sprema asfaltiranje:
20201106_110937.jpg
 
Evo i od mene par dorcolskih slika. Utisak je da ce ovo biti jako lepo, svidja mi se kombinacija betona, asfalta i svetlog granita.
Screenshot_20201106_131052.jpg

Screenshot_20201106_131014.jpg

Screenshot_20201106_131030.jpg

Screenshot_20201106_130931.jpg

Screenshot_20201106_130956.jpg

Screenshot_20201106_130847.jpg

Screenshot_20201106_130908.jpg
 
Ko rano slika kasnije postavlja - stara narodna.

Posle nekoliko meseci na ovom ćošku je tek postalo zanimljivo.
Francuska 1 by Dark Pale, on Flickr

Biće da je ovo raspremanje šina zbog neke primopredaje, visoke zvanice u obilasku.
Francuska 2 by Dark Pale, on Flickr

Kako li se pravilno kaže, Špankinja ili Španjolka ili je Mira sa NBgd?
Francuska 3 by Dark Pale, on Flickr

Dositijeva dole još bez asfalta, mala rupa bez betona.
Dositejeva 1 by Dark Pale, on Flickr

Veliki šaht pred ulazom je ostao previsok.
Dositejeva 2 by Dark Pale, on Flickr

Ovde su ako se ne varam na Protinim slikama krenuli sa asfaltiranjem.
Dobračina 1 by Dark Pale, on Flickr

Gimnaziji lepo stoji granit.
Dobračina 2 by Dark Pale, on Flickr

U Dobračinoj je ostao beton na trotoaru.
Dobračina 3 by Dark Pale, on Flickr

Još jedna tužna slivnik rupa bez betona.
Dobračina 4 by Dark Pale, on Flickr

Nekad je Cara Dušana imala 4 trake + 2 za šine + 2 za parking + malo za pešake, danas 3 trake + 2 za šine + 2 za parking + malo za pešake.
Dobračina 5 by Dark Pale, on Flickr
 
Šinoglačalo, mašina koja bi mogla da zeseni popularnost vibro žabe. Šala, ništa ne može da zaseni popularnost vibro žabe.
Dobračina 6 by Dark Pale, on Flickr
 
Malo pomalo i sve će da se sjaji.
Kneginje Ljubice 1 by Dark Pale, on Flickr

Misteriozno crevo kroz beton je i dalje tu. I dalje naoko bez ikakve svrhe.
Kneginje Ljubice 2 by Dark Pale, on Flickr

Kneginje Ljubice 3 by Dark Pale, on Flickr

Šine lepo napreduju.
Knićaninova 1 by Dark Pale, on Flickr

Noseći sloj asfalta počeo da nosi.
Višnjićeva 1 by Dark Pale, on Flickr

Višnjićeva 2 by Dark Pale, on Flickr

Od vode ni trage samo suvi pesak.
Gojina voda 1 by Dark Pale, on Flickr

Zidovi su očvrsnuli još krov.
Kralja Petra 1 by Dark Pale, on Flickr

I dosta cevi okolo.
Kralja Petra 2 by Dark Pale, on Flickr

Dubrovačka se priključuje na priču o rekonstrukciji.
Dubrovačka 1 by Dark Pale, on Flickr

Mreža 1.
Braće Baruh 1 by Dark Pale, on Flickr

Mreža 2.
Jevrejska 1 by Dark Pale, on Flickr
 
Šine lepo napreduju. Ali nešto još lepše napreduje po šinama. DAME i GOSPODO - NJEGOVO VELIČANSTVO TRAMVAJ!

20201106_141020.jpg

20201106_141142.jpg
 
Kuda je otišao? Rikverc u Kneginje Ljubice pa nastavio unutrašnjim krugom? Ili u Knićaninovu pa kroz pogon? Ili prosto se u rikverc vratio odakle je i došao?
 
Prošao je kritičnu tačku, pa ispred Galerije podova stao. Dalje nije predviđeno/očišćeno/uglačano. Onda je otišao u rikverc ka depou, tamo kuplovao švajcarca, pa onda izašao na unutrašnji krug ka Bajloniju. Sve je delovalo izuzetno miloklizno, da prostite :)

Inače, moram priznati da sam potpuno slučajno prolazio tuda u tom trenutku, i da mi je trebalo neko vreme da ukapiram šta mi je to tako čudno. Eeeeeej tramvaj!!! Kad je otišao, kao da ga nikad nije ni bilo.... Ostade samo šefica, da posmatra ostale radove na ovoj tački, jer nešto su ubrzali i popločavanje u poslednje vreme.
 
Fun fact

Zamenika gradonačelnika Aleksandra Radojiočića, gospodina Gorana Vesića, užasno su nervirale behaton kocke koje je postavljao gradski sekretar Goran Vesić u poprečnim ulicam duž Vesićevog zelenog bulevara, te je zato naložio njihovo uklanjanje i zamenu sa granitnim pločama, u tolikoj meri da se po bacanju pogleda iz Vesićevog zelenog bulevara vide samo granitne ploče. :D
 
Sve ce trajati oko 18 meseci, a trebalo je da traje 6 meseci.
Vecina je to zaboravila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790685#p790685:jtb26w0q je napisao(la):
MC_ » 06 Nov 2020 03:58 pm[/url]":jtb26w0q]Sve ce trajati oko 18 meseci, a trebalo je da traje 6 meseci.
Vecina je to zaboravila.
Hej, pa ovo je prvi optimističan post. Ako bude 18 meseci, ima da te slavim i poštujem. Pribojavam se, 'pak, da će biti dva'es i neki mesec, kad debela žena zapeva.
 
A kad se sve završava onda imamo na buđave fasade da kukamo.
 
Obicno ovakvi poslovi imaju ugovore sa kluzulomo penalima koje placa izvodjac ako ne moze da izvede radove u roku.
Kako to da nasu javnost, pa i vecinu gradjana ne znaima postoji li u ugovoru ovakva klauzula, ako ne postoji, zasto ne psostoji, a ako postoji, hoce li penali biti placeni.
Mozda se gradjani ne bune jer intuitivno znaju da pare idu "ljudima" koje oni vole i cene.
 
Penale će platiti kao što su ih platili u Karađorđevoj, Trgu Republike, Savskom Trgu, Sklepareli... Ali, to pitanje je zapravo odlično, i trebalo bi insistirati na njemu svaki put.

Evo malo noćnih slika sa deonice koja je puštena u saobraćaj pre 2 nedelje - sam početak deonice nam odmah daje nagoveštaj haosa, i totalnog odsustva osećaja da će trotoar ikada biti završen:
20201106_191951.jpg

U nastavku taj osećaj imamo za parking:
20201106_192007.jpg

A zatim i za parking i za trotoar.
20201106_192037.jpg

Ipak, kada se pređe na kolovoz, i to na deonicu koja je upravo šinoglačana, i to pod novom rasvetom, imamo značajno bolji utisak:
20201106_192219.jpg

No, taj osećaj ne traje dugo - samo do nesrećnog Kapetana Miše, gde imamo mini sajam automobila na sred novog kolovoza:
20201106_193750.jpg


Dalje je mrak :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790685#p790685:1vy8k755 je napisao(la):
MC_ » Pet Nov 06, 2020 4:58 pm[/url]":1vy8k755]Sve ce trajati oko 18 meseci, a trebalo je da traje 6 meseci.
Vecina je to zaboravila.

Ali će zato za manje od 6 meseci pokazati sve slabe tačke fušerske gradnje. Kao što je pokazala i Ruzveltova, Slavija i Kraljice Marije.....
 
Vrh