Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=779729#p779729:3bb2w0n7 je napisao(la):
GOJE » Čet Okt 01, 2020 8:52 am[/url]":3bb2w0n7]Evo i radnici na ključnoj raskrsnici drže liniju - udaraju novi ivičnjak:
Pogledajte prilog 5

Ovde mislim da nije u pitanju ivičnjak, po radničkim uniformama to je ekipa šine, a i visina nasutog i žabiranog ukazuje da postavljaju oplatu za betoniranje podloge za šine koja se nastavlja na stare šine prema GSP-u.
 
Ha dobro, postoje raskrsnice koje su ključne za rekonstrukciju ulice, i one koje su ključne za saobraćaj da odigra svoju ulogu - koja se ogleda u odvijanju.

Knjeginje Ljubice je najkritičnija za ukupan rok, jer se na njoj neprestano radi već 3 meseca! Ispod prolazi magistralni toplovod koji povezuje centar grada sa toplanom Dorćol, a zatim je tu i poveći vodovodni čvor sa velikom i razgranatom mrežom - većom od svih ostalih raskrsnica. Zatim, izuzetno dubok čvor fekalne i kišne kanalizacije, i na kraju tramvajska raskrsnica da začini stvar.

A u saobraćajnom smislu, kada bi se pustio saobraćaj od Francuske do Kapetan Mišine, zaista bismo dobili mnogo, a realno udarnički to može da se postigne za 2 nedelje. Ipak, mislim da taj film nećemo gledati.

U pravu si - u pitanju je oplata. Šta ćeš, tmurno jutro, a još nisam ni doručkovao. Mislim da je Dostojevski rekao kako je doručak najvažniji i da ništa ne sme posmetati doručku.
 
Mislim da nema šanse za taj scenario da odviju saobraćaj od Francuske do Kapetan Mišine i da jednostavno to nije ni u planu. U Kneginje Ljubice su predviđena ta tramvajska skretanja (kao i u Knićaninovoj) a za to treba vremena. Možda ipak ne toliko koliko je za svako ukrštanje trebalo u Tadeuša Košćuška jer je tamo uzbrdica, ali svakako puno. Možda samo kao slepi krak do Kneginje Ljubice za parking.

Dakle, najbolje što mogu da urade je da okomito puste saobraćaj u Kapetana Miše, a završetak ostalog je zapravo završetak cele deonice.
 
Kazu neki od radnika da do 15.10. se pusta deonica do Knicaninove. Ne znam koliko je to realno da se uradi. Deluje da nece biti vise nikakvog kopanja, ali ima tu dosta posla.
 
Evo, kao što rekoh, tehnički je to apsolutno moguće. Od Francuske do Knićaninove postoji 5 segmenata, od kojih je 4 već asfaltirano nosećim slojem. Ostalo je na njima još:

- Finiširanje betona na tramvajskim bašticama, na malim delovima gde nedostaje
- Habajući sloj asfalta
- Horizontalna i vertikalna signalizacija

Ali postoji još jedan segment i 3 raskrsnice na kojima pre ove tri stvari mora da se uradi sledeće:

- Fiksiranje svih šahtova, kućica, cevi u kojima su kablovi i instalacije
- Postavljanje nosećeg betona za tramvajske baštice (Knićaninova i Knjeginje Ljubice)
- Postavljanje i varenje šina sa izolacijom.
- Priprema podloge za noseći sloj asfalta
- Asfaltiranje nosećeg sloja

Na raskrsnici u Knjeginje Ljubice su upravo u toku neki od ovih radova, i, ako se fokusiraju na taj deo, eto saobraćaja za 15 dana.

Naravno posle saobraćaja i dalje ostaje puno posla na popločavanju trotoara i parking mesta. A to može da se otegneeeeeeeeeee.
 
Ovo parče je asfaltirano pre oko 33 dana, u gornjem desnom uglu beli se kvadrat svežeg betona, valjda je to i poslednji delić.
Francuska 1 by Berislav Opanjković, on Flickr

A Dositejeva izgleda kao da se čeka još neko provlačenje kablova. Iskreno, ja sam to već video kao završeno i asfaltirano pod hitno, ali cvrc život bira bolje ljude.
Dositejeva 1 by Berislav Opanjković, on Flickr
 
Obzirom na jutrošnji propust, rešio sam da obiđem kritičnu tačku još jedared. Pa tu ima toliko ima radnika, i novosti, i napretka iz sata u sat:
20201001_143909.jpg

Sveže žabirana podloga je poslužila da učvrsti novi rov za EE, semaforkse ili tramvajske instalacije:
20201001_143838.jpg

A pogled odozdo nam kaže da je oplata pri kraju, i da će ovaj donji deo biti uskoro ispunjen betonskim bašticama:
20201001_144655.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=779845#p779845:ukux8jzh je napisao(la):
Berislav » Čet Okt 01, 2020 1:33 pm[/url]":ukux8jzh]U Kneginje Ljubice jeste oplata za betoniranje.

Kod Kapetan Miše se oseti jak kanalizacioni miris, rekao bih da je još otvoreno, a tek onda slede ostali vodovi.
Kapetan Mišina 1 by Berislav Opanjković, on Flickr

evo i da se ja ispravim, tek sad sam primetio oboren toi toi, sigurno sam njega namirisao a ne cevi.
 
Једна од последица радова у Душановој улици...
 

Prilozi

  • 01_AГ_Калемегдан_ТК_АГ_2020.jpg
    01_AГ_Калемегдан_ТК_АГ_2020.jpg
    317,7 KB · Pregleda: 1.591
Juče sam "pokrio" deo za koji ima šanse da se pusti u saobraćaj do 15.10. Zato danas da pokrijem malo i deo koji nema šanse da se pusti u saobraćaj uskoro:
Vodovodni rov hita ka kanalizacionom:
20201002_082302.jpg

Ova deonica kod Cara Uroša, žestoko zaostaje za onom od Francuske do Višnjićeve:
20201002_082313.jpg

Možda zato što su tu geometri pravili team building sa orijentiringom:
20201002_082348.jpg
:
Od Kralja Petra je bar taj vodovodni deo malo odmakao:
20201002_082455.jpg

Ali i tramvajski deo takođe:
20201002_082556.jpg

Stare instalacije još služe, dok ne puste nove:
20201002_082607.jpg

I upravo ovde kod Višnjićeve je kraj deonice gde očekujemo saobraćaj za 2 nedelje:
20201002_082637.jpg

Jer, ka Francuskoj je stanje značajno bolje, kako sam već ranije opisao:
20201002_082722.jpg
 
A na deonici od KNJLJ do Francuske se ne radi ništa - evo samo jedne slike:
20201002_091303.jpg

Zato KNJLJ bukvalno iz minuta u minut menja fizionomiju:
20201002_091238.jpg

Evo i, do sada, neviđenog ugla:
20201002_091412.jpg

Dok kod Miše Kapetana i dalje imamo ovakve prizore:
20201002_082828.jpg


Realno, takvi prizori su i jedina prepreka puštanju saobraćaja za dve nedelje. Kolega B. je prijavio smrad kanalizacije, i nije ga prevario oboreni TOI TOI, smrad je "genuine". Niko od nas zaista ne zna situaciju "tamo dole" - naročito oko vodovodnih instalacija.
 
Grešim ja izgleda i u tome da će kod Kneginje Ljubice biti veza unutrašnjeg i spoljašnjeg tramvajskog kruga, a ti si jednom napisao da je skretnica kod Grineta samo odložena do daljneg i sad mislim da si potpuno u pravu. Takvo, spajanje krugova može biti samo kod Knićaninove.


Jutros, 2. oktobra.

Radnici i dalje paze svoju krivinu.
Tadeusa Koscuska 1 by Berislav Opanjković, on Flickr

Rov Rige od Fere - Braće Baruh.
Rige od Fere 1 by Berislav Opanjković, on Flickr

Rov Kralja Petra-Cara Uroša-još malo do Rige od Fere.
Rige od Fere 2 by Berislav Opanjković, on Flickr
 
Kad je pre par dana padala kisa, kroz otvore na vec betoniranim delovima, vod j e izlbijala kao manji gejzir.
To znaci da je odvodna kanalizacija zapusena.

Slusao sam neke babe na ulici kako se dive lepoti rekonstrukcije. Ne smeta im kasnjenje. Vesic je genije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780087#p780087:2x5kldp9 je napisao(la):
GOJE » 02 Okt 2020 09:20[/url]":2x5kldp9]Evo i, do sada, neviđenog ugla:
file.php


file.php
Zašto je skretanje ka Zoo vrtu šire na spoju sa šinama u Cara Dušana, u odnosu na početak skretanja? Takođe, skretanje iz pravca Bajlonijeve pijace je celom dužunom iste širine, kao što se da videti na fotografijama?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780228#p780228:381z3y34 je napisao(la):
Berislav » 02 Okt 2020 15:57[/url]":381z3y34]Da i uglovi su različiti, možda će skretanje iz pravca Bajlonijeve pijace produžiti do unutrašnjeg tramvajskog kruga.
Kneginje Ljubice 1 by Berislav Opanjković, on Flickr
Da li se tako nešto da naslutiti na osnovu radova na terenu? Nisam detaljno pregledavao fotografije kada ste ih ti i Goje postavljali, mislim na svaki detalj, tako da nisam dosta konkretnije upućen u radove, pogotovu što i nisam redovan tamo tokom radova, iako sam prethodnih dva meseca baš češće navraćao u taj kraj poslom.
 
Gledao sam to par puta i nisam uspeo da shvatim, ali valjda će uskoro sve biti jasno (verovatno postoji i nacrtano u projektu ali to je kao varanje dok igrate karte).

G. je proširio zonu delovanja, pa sam i ja morao da pratim. Spustio sam se od Palilulske pijace i svuda sam lako prošao osim na jednom posebnom mestu. Širina ploča je raznolika ali čak i tamo gde su samo tri može da se hoda.

Ovo je fotka za komentarisanje grafita.
Zebu 1 by Berislav Opanjković, on Flickr

Prekoputa je široko, postoji i kafana koja sve to poklapa ali nisam je slikao.
Zebu 2 by Berislav Opanjković, on Flickr

Zebu 3 by Berislav Opanjković, on Flickr

Zebu 4 by Berislav Opanjković, on Flickr

Zebu 5 by Berislav Opanjković, on Flickr

Počinju četvorke.
Zebu 6 by Berislav Opanjković, on Flickr

Ali su ok, dvoja kolica se mogu mimoići.
Zebu 7 by Berislav Opanjković, on Flickr

Zebu 8 by Berislav Opanjković, on Flickr

Zebu 9 by Berislav Opanjković, on Flickr

Ovde je ono teško mesto.
Zebu 10 by Berislav Opanjković, on Flickr

Malo trojki.
Zebu 11 by Berislav Opanjković, on Flickr

Kod pijace široko.
Zebu 12 by Berislav Opanjković, on Flickr

Opet trojke.
Zebu 13 by Berislav Opanjković, on Flickr

i blago na putu.
Zebu 14 by Berislav Opanjković, on Flickr
 
Palmotićeva me uvek zadivi veličinom.
Palmoticeva 1 by Berislav Opanjković, on Flickr

Potpuno neočekivano se stvori ogroman otvoren prostor.

Palmoticeva 2 by Berislav Opanjković, on Flickr

Palmoticeva 3 by Berislav Opanjković, on Flickr

Palmoticeva 4 by Berislav Opanjković, on Flickr

Palmoticeva 5 by Berislav Opanjković, on Flickr

Palmoticeva 6 by Berislav Opanjković, on Flickr

Palmoticeva 7 by Berislav Opanjković, on Flickr

Palmoticeva 8 by Berislav Opanjković, on Flickr

Palmoticeva 9 by Berislav Opanjković, on Flickr
 
Fina šetnja gospodine B. Ali, ne mogu da dopustim pred vikend da ne odradim jedan "final touch". Na ključnoj rasksrnici se razapeo jedan džinovski pauk:
20201002_161123.jpg

U toku je bila uspešna proba - može li pumpa za beton da dohvati najudaljeniji deo baštice ka depou:
20201002_161039.jpg

I odmah iza, na raskrsnici sa Miše Kapetana, vidi se da i tu ima napretka:
20201002_161227.jpg

Ali, ne lezi vraže, u Miše Kapetana još niže, još jedna karakondžula:
20201002_161410.jpg
 
Vrh