Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Мислиш на председнике општина? Они су проточни бојлер централне власти.
Predsednici ili ljudi koji se bave infrastrukturom na nivou opština. To su svakako predstavnici građana u lokalnoj samoupravi i ne znam zbog čega ćute u vezi ove teme. Mogu reći i gde je zapelo, nema para, nema tehničkih mogućnosti itd itd...
 
Svakako su opštine kao takve prilično obesmišljene u današnje vreme. Čak je bilo i prebacivanja pojedinih da opština Stari grad nije rekonstruisala brojne ulice na Dorćolu dok je Basta bio predsednik opštine, a te ulice su bile u nadležnosti grada. Svakako danas ide ona parola ‒ ne talasaj. Ako se bude ova ulica rekonstrulisala, onda će sigurno biti zbog političke „voljeˮ sa vrha, odnosno zato što imaju koristi od iste. Do tad, kud koji, mili moji...
 
Predsednici ili ljudi koji se bave infrastrukturom na nivou opština. To su svakako predstavnici građana u lokalnoj samoupravi i ne znam zbog čega ćute u vezi ove teme. Mogu reći i gde je zapelo, nema para, nema tehničkih mogućnosti itd itd...
Председници општина и сами општински органи немају неке надлежности када је инфраструктура у питању. Ово је пројекат града, и град доноси планове и документа везана за инфраструктуру. Опет, грађани треба да притисну прво своје локалне власти у општинама са питањима.
 
Mnogo je započetih projekata ili bar najavljenih, ali retko koji je završen (ili bar završen u roku). Tako da mi možemo samo da polemišemo, a "onaj gore" sedi i smeje se.
 
Ako na stvari gledamo tako kako je u prethodnim postovima, čitav sistem je obesmišljen, uključujući i sam narod, koji je doveden u stadium da mu je maksimum palamuđenje po društvenim mrežama kako su oni građani trećeg reda, kako nikog nije briga za njih, kako ništa ne može da se promeni... Ako se zaista želi nešto postići, onda se internet, društvene mreže, forumi, portali i sl. mogu iskoristiti u pametne svrhe, da se organizuje građanstvo, pa makar to bilo i davanje potpisa, samo da se čuje glas običnog građanina i da se priča zavrti, da se čuje za nju (nebitno da li je taj problem bio u fokusu ili ne), da se pokuša da se nešto uradi a ne da se slegne ramenima i kaže da ništa ne može da se uradi. Dežurni isfrustrirani kukači koji lamentiraju nad svojom žalosnom sudbinom su mi bili oduvek... , pa ne znam kako bih to adekvatno nazvao, ali ih definitivno mogu staviti u isti rang sa onima koji očekuju da nekod drugi vidi i reši svaki problem koji imaju.​
 
Ako na stvari gledamo tako kako je u prethodnim postovima, čitav sistem je obesmišljen, uključujući i sam narod, koji je doveden u stadium da mu je maksimum palamuđenje po društvenim mrežama kako su oni građani trećeg reda, kako nikog nije briga za njih, kako ništa ne može da se promeni... Ako se zaista želi nešto postići, onda se internet, društvene mreže, forumi, portali i sl. mogu iskoristiti u pametne svrhe, da se organizuje građanstvo, pa makar to bilo i davanje potpisa, samo da se čuje glas običnog građanina i da se priča zavrti, da se čuje za nju (nebitno da li je taj problem bio u fokusu ili ne), da se pokuša da se nešto uradi a ne da se slegne ramenima i kaže da ništa ne može da se uradi. Dežurni isfrustrirani kukači koji lamentiraju nad svojom žalosnom sudbinom su mi bili oduvek... , pa ne znam kako bih to adekvatno nazvao, ali ih definitivno mogu staviti u isti rang sa onima koji očekuju da nekod drugi vidi i reši svaki problem koji imaju.​
Reče čovek koji ima 19900 poruka na forumu...
 
I koji je usput izdejstvovao produženje linije 34 do Senjaka, da se uspostavi stajalište Rudo ka Prokopu za linije 34, 36 i 38L, da se produži rad linije 36, da se linija 34 pojača radnim danom i vikendom, čiji predlog trase linije 602 je usvojen (NBG), pomagao građanima naselja Ključ da se linija 602 preusmeri kroz njihovo naselje, na raznoranim mestima po gradu da se mobilijar na stajalištima i same oznake linija ažuriraju, da se raznorazne stvari u mom naselju poprave, da odbranim naselje od ivestitorskog urbanizma zajedno sa komšijama, usvojen moj predlog za liniju gradskog prevoza kroz ulicu koja spaja Jajince i Kumodraž, par stajališta koja nisu uopšte imala bilo kakvu oznaku da postoji stajalište su dobila istu, redovno prijavljujem komunalne probleme od kojih su neki rešeni, izdejstvovao sadnju stabala u mom kraju, usvojen moj predlog da lija 38 ide kroz celu ulicu Milošev kladenac a ne samo do pola kako je prvobitan plan bio, usvojen predlog da Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića dobije tri trake normalne širine umesto dve široke na delu od Dr Milutina Ivkovića do Ljutice Bogdana čime su prestale da se stvaraju gužve na pomenutoj deonici, uspostavljeno stajalište za liniju 70 kod Plavog mosta... Radio, radim i radiću na ovakvim sitnicama.​
 
Poslednja izmena:

Kako je rekao, projekat gasifikacije će stanovnicima Zvezdare omogućiti kvalitetnije uslove za život i istakao da je siguran da će u narednim godinama biti kompletirana još dva projekta – proširenje Bulevara kralja Aleksandra i završetak mokroluškog kolektora.
 
I koji je usput izdejstvovao produženje linije 34 do Senjaka, da se uspostavi stajalište Rudo ka Prokopu za linije 34, 36 i 38L, da se produži rad linije 36, da se linija 34 pojača radnim danom i vikendom, čiji predlog trase linije 602 je usvojen (NBG), pomagao građanima naselja Ključ da se linija 602 preusmeri kroz njihovo naselje, na raznoranim mestima po gradu da se mobilijar na stajalištima i same oznake linija ažuriraju, da se raznorazne stvari u mom naselju poprave, da odbranim naselje od ivestitorskog urbanizma zajedno sa komšijama, usvojen moj predlog za liniju gradskog prevoza kroz ulicu koja spaja Jajince i Kumodraž, par stajališta koja nisu uopšte imala bilo kakvu oznaku da postoji stajalište su dobila istu, redovno prijavljujem komunalne probleme od kojih su neki rešeni, izdejstvovao sadnju stabala u mom kraju, usvojen moj predlog da lija 38 ide kroz celu ulicu Milošev kladenac a ne samo do pola kako je prvobitan plan bio, usvojen predlog da Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića dobije tri trake normalne širine umesto dve široke na delu od Dr Milutina Ivkovića do Ljutice Bogdana čime su prestale da se stvaraju gužve na pomenutoj deonici, uspostavljeno stajalište za liniju 70 kod Plavog mosta... Radio, radim i radiću na ovakvim sitnicama.​
Мислим да нисте баш у праву. Управо број страница и хиљаде коментара говоре колико је велики проблем реконструкција БКА и уопште проблеми саобраћајне инфраструктуре источно од Цветкове пијаце. Да не понављам сада да се нико од монархије па до тренутне камариле на власти није усудио да забије један будак и нешто учини, осим бесконачних измена планова, као што је и сада једна процедура у току.
Тако да нема никаквог смисла да пишемо о неким иницијативама да се покоси трава, среди расвета, помери неко стајалиште ГСП, oчисти нека депонија, са проблемом који стоји нерешен преко 60 година.
Сви који одлучују добро знају да овај проблем стоји. Да су општинске власти способније и од интегритета, вероватно би вршиле притисак на град Београд. Остаје само да се изврши притисак од стране грађана и ту се слажемо али очигледно је да нисмо довољно сложни и артикулисани па и способни, да направимо неку блокаду. Када би се зауставила пар пута само возила ЈКП на путу у Винчу, мислим да би експресно кренули у реализацију. Али нисмо способни да се организујемо за неку већу акцију, као неки на НБГ нпр. и ту смо где смо....
 
Тако да нема никаквог смисла да пишемо о неким иницијативама да се покоси трава, среди расвета, помери неко стајалиште ГСП, oчисти нека депонија, са проблемом који стоји нерешен преко 60 година.
Da li ima smisla pisati o problemu u Bulevaru koji stoji 60 godina? Isto koliko i o drugim stvarima. Inače, moj odgovor se odnosio na indirektnu konstataciju drugog člana da sam osoba koja samo piše a ništa konkretno nije uradila.​

Сви који одлучују добро знају да овај проблем стоји. Да су општинске власти способније и од интегритета, вероватно би вршиле притисак на град Београд. Остаје само да се изврши притисак од стране грађана и ту се слажемо али очигледно је да нисмо довољно сложни и артикулисани па и способни, да направимо неку блокаду. Када би се зауставила пар пута само возила ЈКП на путу у Винчу, мислим да би експресно кренули у реализацију. Али нисмо способни да се организујемо за неку већу акцију, као неки на НБГ нпр. и ту смо где смо....
Da li je iko ikada pokušao da uradi nešto po pitanu toga da se čuje glas naroda ili se sve završava konstatacijom kako niste složni? Ovo se odnosi na stanovnike samog Bulevara i ulica uz isti. Moj lični utisak je da se sve završilo konstatacijom.​
 
Meni takođe nije jasno kako se mediji nisu nikad pozabavili temom katastrofe u BKA. Pre neki dan sam prolazio trotoarom i prostor između tramvaja i zgrade je toliko uzak da čovek mora da propusti tramvaj na nekim mestima.
 
Širenje Bulevara kralja Aleksandra će biti kada bude i sagrađen most preko Ada Huje, a to je u mesecu limburgu. Ovo nije naša opštinska vlast, ovo su beskičmenjaci koji samo gledaju svoj sitni lični interes i koji ne žele da se zameraju svojim nadređenim partijašima u gradu koji određuju šta se radi od infrastrukture. Njihov najveći domet je farbanje klupa u parku i asfaltiranje lokalnih ulica. Zato i moramo da se sami izborimo za proširenje Bulevara jer su oni imali priliku, a nisu ništa uradili za ovih 10 godina koliko su tu. Đubrište istorije je njihova sledeća partijska pozicija i bogme dobrano su je zaslužili.
 
Постоји документ о рангирању и класификацији улица, односно тачна подела по критеријумима за које улице је надлежна Република, за које Град а за које општине. Наравно, централне општине су ту свакако жестоко повлашћене будући да им је за скоро све улице надлежан град, док је у рубним општинама ситуација супротна.

Смедеревац је у сваком случају у надлежности града а да би дошао на ред, потребно је да локални политичари константно лобирају код градоначелника.
 
Izvinite, Vladan Jeremić predsednik opštine Zvezdara je previše zauzet slikanjem da bi se bavio vašim smrtničkim problemima. Ko vam je kriv kada nemate službenu Škodu i platu o trošku građana Srbije.

170723autokarate1.jpg
 
Izvinite, Vladan Jeremić predsednik opštine Zvezdara je previše zauzet slikanjem da bi se bavio vašim smrtničkim problemima. Ko vam je kriv kada nemate službenu Škodu i platu o trošku građana Srbije.

170723autokarate1.jpg
O.k. ali sta tvoj post ima veze sa rekonstrukcijom ovog bulevara?

Ovo nije politicki formu, mi pricamo o arhitekturi. Tvoje politicko misljenje je tvoja PRIVATNA stvar.
 
Saki_11 u pravu si, forum nije politički, ali političari koji vladaju opštinom Zvezdara i gradom Beograd odlučuju kako se raspoređuje budžet i šta će se graditi. Evo, recimo na Novom Beogradu se sada planira širenje sportskog centra 11. april koji ima zatvoreni bazen i veliku halu dok Zvezdara nema ni montažni zatvoren bazen na Olimpu ili recimo u Mirijevu. Da ne pričamo o tome da 10 godina nije urađen nijedan infrastrukturni projekat na Zvezdari. Opštinska vlast na Zvezdari se dokazala nesposobnom da se bori za interes građana Zvezdare.
 
O.k. ali sta tvoj post ima veze sa rekonstrukcijom ovog bulevara?

Ovo nije politicki formu, mi pricamo o arhitekturi. Tvoje politicko misljenje je tvoja PRIVATNA stvar.
Уствари већина мишљења око било чега данас и јесте политичка. Док се слика не рашчисти, сматрати мишљење о изгледу фасадног осветљења исто политичким.
 
Ja konkretno odnekud znam da je Jeremić predsednik opštine Zvezdara, al ja ne znam ko je taj od ove trojice.
 
Vrh