Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=877985#p877985:34nq7wrq je napisao(la):
milaki990 » Pon Sep 06, 2021 8:30 pm[/url]":34nq7wrq]
astrodule":34nq7wrq je napisao(la):
Ne može da se uvede biciklistička kultura u Srbiji. Iluzorno je porediti Srbe sa Holanđanima. Mentalni sklop se ne može promeniti za desetak godina, pa čak ni za 50.

5% iz gužvi sa slika da pređu na bicikle neće pomoći. Očekivati da 10% ili više posto Beograđana redovno "komutira" je zaista smešno.
I u Srbiji postoji razlika. Biciklistička kultura je koliko toliko razvijena u Vojvodini, za razliku od ostagka Srbije.

Dovoljno je pogledati parking za bicikle na primer na pijacama. Moze to još bolje, ali generalno bicikli se baš dosta koriste po severu drzave.
Upravo tako. Nije Beograd merilo.


NOVI SAD - Gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević sastao se danas sa Markom Trifkovićem, iz udruženja "Novosadska biciklistička inicijativa", sa kojim je razgovarao o budućnosti biciklizma u gradu.
vucevic4444.jpg

"Posle sastanka sa gospodinom Markom Trifkovićem ispred udruženja "Novosadska biciklistička inicijativa" (NSBI) , osećam veliko zadovoljstvo što je trud Grada oko izgradnje biciklističke infrastrukture i subvencije sugrađanima za kupovinu novog dvotočkaša prepoznat i uvažen. Saslušao sam ideje koje novosadski biciklisti imaju za dalji razvoj ove vrste saobraćaja, gde posebno obećavajuće deluje ideja o novoj biciklističkoj stazi preko mosta Sloboda. Predstojeća evropska nedelja mobilnosti biće obeležena zajedničkom vožnjom članova NSBI gradskim ulicama 18.septembra, a 4 dana kasnije okončaćemo uspešni projekat subvencije dodelom 60 bicikala za 60 najboljih đaka u našem gradu. Biciklizam je, bez dileme, budućnost Novog Sada, benefiti ove vrste prevoza su višestruki i učinićemo sve da dobre ideje od strane samih biciklista sprovedemo u delo"
Izvor

Novosadska biciklistička inicijativa

Kraj off-a
 
Шта се гради поред десне траке аутопута од петље код пумпе Змај ка петљи Аеродром? Као да раде неки паралелни пут. Неки дан сам пролазио туда и видим да су радови баш одмакли.
 
Ovo mi deluje kao najbliža tema pa da tu okačim a i kad je već neko pitao za ovo što se gradi pored auto-puta kod Autokomerca.
Rekonstruiše se,bolje rečeno iznova se zida Zmaj izlaz benzinska stanica.







Ujedno je porušen i Mekdonalds restoran,verovatno će biti sazidan veći pošto se celo leto tražilo mesto više.

A evo i puta ka Soko-salašu i novoj fabrici vakcina.






 
Па већ јесте два булевара, Арсентија Чарнојевића и Франша Д'епереа.
 
Тачно, тако да то неће бити ни улица, нити ће се рачунати као једна.
 
Да ли ови више уопште знају шта блебећу, клепећу и тандрчу?
 
Ima da bude ko kad ulaziš u Budimpeštu sa 3 trake. Nego kad to budu radili opet ima da gule asfalt pa da rade nov. A na ulazno izlaznim rampama u najmanju ruku ima da stave Stop znak . Još kad se navadi "Žuta traka" lobi ima da bude veselo. Ima da bude veća gužva nego sada.

A što se tiče petlje Zmaj to tek treba da rade. To bi trebalo da urade kao Orlovaču da su pametni, sa bočnim trakama za isključenje i uključenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=892953#p892953:2dlk4ttr je napisao(la):
Дошљак » 25 Окт 2021 12:13 am[/url]":2dlk4ttr]Па већ јесте два булевара, Арсентија Чарнојевића и Франша Д'епереа.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=892954#p892954:2dlk4ttr je napisao(la):
solecar » 25 Окт 2021 12:18 am[/url]":2dlk4ttr]I Stefana Prvovenčanog.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=892957#p892957:2dlk4ttr je napisao(la):
Дошљак » 25 Окт 2021 12:27 am[/url]":2dlk4ttr]Тачно, тако да то неће бити ни улица, нити ће се рачунати као једна.
Биће и четврти Булевар, „Булевар Ђорђа Балашевића“ уместо садашњег најглупљег и одвратног назива „Ауто-пут за Загреб“. То је део садашњег ауто-пута од петље „Тошин бунар“ код Студењака, па све до петље „Београд“, код обилазнице. Биће дужине неких 11 км.
 
Значи Ђока добија део аутопута сигурно?
 
Arsenija Carnojevica je do Zmaja. Djordja Balasevica moze jedino od Zmaja do petlje Beograd, to je malo manje od 9km.

Pod hitno treba promeniti naziv ulice koja se sad zove Autoput za Novi Sad.
 
Pre bi on mogao da ponese naziv Đorđa Balaševića, a ovih 9 km da bude po Arsenu Dediću (umesto zavučenog sokačeta na granici Mirijeva i Ćalija).
 
Па ако мора да се бира између Аутопут за Загреб и Булевар Ђорђа Балашевића, онда нека остане Аутопут за Загреб.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893538#p893538:1w9uj1cm je napisao(la):
lukakaludjerovic » 26 Окт 2021 11:23 pm[/url]":1w9uj1cm]Arsenija Carnojevica je do Zmaja. Djordja Balasevica moze jedino od Zmaja do petlje Beograd, to je malo manje od 9km.

Pod hitno treba promeniti naziv ulice koja se sad zove Autoput za Novi Sad.
Булевар Арсенија Чарнојевића је ДО ПЕТЉЕ „Тошин бунар“ код Студењака, а од те петље је под тим рогобатним називом "Ауто-пут за Загреб" па све до петље „Београд“, код обилазнице. Значи неких 11 км дужине. Сви пословни објекти од петље Национал па даље су под том адресом и хотел Национал, и бензинска станица НИС поред хотела, Змај 1 и 2, .....

Или још тачније Булевар Арсенија Чарнојевића је ДО ПЕТЉЕ "Национал" код Бежанијске косе.

План Плус https://www.planplus.rs/
ауто-пут кроз београд-план плус.JPG


Јандекс https://yandex.ru/maps/10522/belgrade/? ... uri=~&z=15
ауто-пут кроз београд-јандекс.JPG


Опен Стрит Мап https://www.openstreetmap.org/#map=16/44.8250/20.3911
ауто-пут кроз београд_опен стрит мап.JPG
 
Izvinjavam se onda, google maps kaze drugacije. Negde je greska. :?:

Nebitno dokle je, slazemo se da nazive Autoput za abc treba ukinuti.
 
Нема потребе да се извињаваш. Код мене на гуглу за цео ауто-пут кроз Београд не пише ни једно име Булевара! Али то је ј..... гугл.

Ето погледај на подтеми "Гугл и Београд" данашње поруке, од ове https://beobuild.rs/forum/viewtopic.php ... 75#p893718 па до краја.
 
Гугл је крајње непоуздан за проналажење адреса и улица.
 
Da ponovim od ranije pisano, vezano za te online mape. Imam linkove ka nekoliko njih, zato što svaka od njih ima po neku sitnicu koja koja je ili specifična samo za njih, ili je bolja od ostalih mapa. Pa tako za određene stvari idem i gledam određenu mapu.
 
Novosti: BULEVAR DUG 30 KILOMETARA: Iduće godine, po izgradnji obilaznice, deo auto-puta postaje beogradska ulica
B92: Auto-put kroz Beograd postaje bulevar, da li će se smanjiti gužve?

Ako već nije bilo, "novi" bulevar od 30km. Ljudi se primili. Pročitajte komentare.

Radiofar. Nešto mi ne liči na autoput (mislim legalno IA): https://www.google.com/maps/@44.8343008 ... a=!3m1!1e3

Blok 28/29 profil 26m s ostrvom 4,5m: https://www.google.com/maps/@44.8151969 ... a=!3m1!1e3

Onda imamo Radničku na petlji profila 24m sa dva vijadukta, trakama širine 3m, i žutim trakama za JGP: https://www.google.com/maps/@44.792868, ... a=!3m1!1e3

Profil kolovoza širine 26m na najužem segmentu omogućava obeležavanje 4+4 (3m) sa 2m širokim betonskim separatorom kao na Gazeli, umesto 2+2 sa po dve lateralne zaustavne trake. Odavno je ograničenje smanjeno na 80km/h. I ostale magistrale u nivou mogu polako da denivelišu, recimo Radničku moguće spakovati u usek ili poukidati leva skretanja. Mi već imamo usek u Novom Beogradu, koji je prostorno neefikasan.

I-71 Cincinnati: https://www.google.com/maps/@39.0992874 ... a=!3m1!1e3
I-680 Kansas City: https://www.google.com/maps/@39.0965195 ... a=!3m1!1e3

U oba primera saobraćajnice zauzimaju manje prostora, nevidljive su sa ulice i ulična mreža vrši ulogu lateralnih servisnih saobraćajnica, pri čemu poprečne veze nisu prekinute. Povrh svega iako ovakvo rešenje generiše buku ostavlja mogućnost kasnijeg poklapanja linijskim parkom. Na jeftiniji način se dolazi do sprovođenja intragradskog tranzita denivelisanom gradskom magistralom bez presecanja gradskih četvrti.

Konačno se otvara mogućnost da grad skroji ovu ključnu saobraćajnicu prema svojim potrebama ujedno racionalnije iskoristivši prostor. Jedino što me brine jeste neprepoznatljivost. Na mapi se neće razlikovati od ulica, neće biti obeležen kao ni sada UMP. Krasiće ga veoma dugački i zbunjujući različiti nazivi različitih deonica. Sve bulevari sa dve reči iza, obično duže. Fuj. Sad im se ukazala prilika da donesu propis o označavanju puteva na teritoriji grada pod njegovom nadležnošću. Ostaju neformalni nazivi, ali formalni naziv mora biti broj ili kod. Da se ne bi preklapalo sa državnim mogu ići na 9xx ili Bxx. Umesto Bulevar Arsenija Čarnojevića ili Ulica Stevana Prvovenčanog svih 30km može biti gradska magistrala 910. Umesto UMP-a 920, SMT 930. Na mapama da se označe kao denivelisane saobraćajnice, svi segmenti bilo da je to delimično (UMP) ili potpuno (uskoro bivši autoput).

U svakom slučaju čekalo se na ovo pola veka i eto dočekalo se.
 
Ништа ново, зна се одавно да ће садашњи ауто-пут кроз Београд постати градска магистрална саобраћајница тј. подељена на четири булевара. Овај чланак из Новости и слични, је већ неколико пута био постављан на разним темама.
 
Vrh