Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

vrachar

Advanced
Učlanjen(a)
09.12.2006.
Poruke
2.637
Pohvaljen
11
Lokacija
Interzone
Preneto sa Vesti:

Objavljen poziv za ucešce u pretkvalifikacionom delu tendera za obnovu dela autoputa kroz Beograd. Obnovice se deo autoputa kroz Beograd i kružnog puta od Vince do Makiša. Javno preduzece Putevi Srbije navodi da je planirana obnova oko 26 kilometara autoputa od Aerodroma "Nikola Tesla" do Bubanj Potoka i oko 26 kilometara kružnog puta, uz obnovu tunela "Stara Straževica" i proširenje regionalnog puta R251.
Deo troškova bice finansiran iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), a zainteresovani ponudaci mogu da dostave pretkvalifikacionu dokumentaciju do 13. marta 2007. godine.
Obnove kružnog puta i autoputa kroz Beograd je zajedno sa izgradnjom oko 11 kilometara autoputa od Batajnice do Dobanovaca deo projekta cija je vrednost procenjena na 80 miliona evra.
Tender za izgradnju deonice Batajnica-Dobanovci bice objavljen kada bude završena projektna dokumentacija, receno je u Putevima Srbije.
Radovi na autoputu kroz Beograd deo su projekta izgradnje obilaznice oko grada i obnove mosta "Gazela", koji je procenjen na oko 290 miliona evra, navodi se na sajtu EBRD-a.
Projekta bi trebalo da se finasira iz kredita EBRD-a i Evropske banke za obnovu i razvoj od po 80 miliona evra, oko 112 miliona evra obezbedice Putevi Srbije, grad Beograd 7,5 miliona evra, a predvidene su i donacije za nadzor radova Evropske agencije za rekonstrukciju.

-------------

Bilo bi krajnje vreme da se i taj posao obavi. Medjutim, sta ce se desiti sa saobracajem kada autoput bude bio zatvoren? Guzve su vec sada deo svakodnevice, a obilaznica oko BGa nece moci da prihvati sav obim saobracaja... Da li nas to ocekuje potpuni haos?
 
haos??? zar postoji nesto osim toga :) salim se naravno.
Bice jako gusto, mislim mogu samo da zamislim. Ali mislim da ce se saobracaj odvijati i tokom rekonstrukcije. Tako ce vozaci da tokom dana voze po osnovi posto skinu onaj habajuci sloj. A asvaltiranje ce verovatno ici nocu i to ce raditi traku po traku.
Ali mislim da je nemoguce asfaltiranje na temperaturama manjim od -5 stepeni. Zamisli da ih u pola posla uhvati hladan talas...e to bi bio haos :)
 
Ono sto je mozda bitnije od utrosenog vremena je kvalitet. Naime, kada je autoput bio otvoren sredinom 70ih, on je u to vreme bio jedan od najboljih u svetu. To potvrdjuje i cinjenica da je uspeo da prezivi 30 godina bez vecih opravki.

Sa druge strane, nasi putari su razocarali tokom proteklih godina i autoputevi koji su izgradjeni (tu pre svega mislim na BG-NS) ne samo da nisu po aktuelnim svetskim standardima, vec ne mogu da se mere ni sa onima od pre 30 godina. Mnogo toga je uznapredovalo u putarstvu pocev od tehnologije asfalta do signalizacije, a opet, to se na nasim putevima ne primecuje. Zato se nadam da ce bar ovaj komad autoputa kroz BG biti uradjen kako jednoj metropoli i dolikuje :)
 
Naravno da je pitanje kvaliteta kljucno. i takodje se moram sloziti da izvedba nekih novih puteva u zemlji nisu na najvisem nivou. Ako ne gresim i sirina autoputa BG-NS nije ista sa recimo BG-NI? Takodje sam video da nije uradjen ni odvod za povrsinske vode itd. Sto se signalizacije tice mislim da je tehnologija novijeg datuma(mislim na horizontalnu), a luksuzna svetleca vertikalna signalizacija je ipak jos cini mi se za toliko evra preskupa da bi je imali svuda.Apgrejd je uvek moguc.
Za ovaj deo mislim da se radi samo o zameni povrsinskog sloja i zaista se nadam da ce kavlitet asfalta biti takav kakav dolikuje ovoj vaznoj deonici i nasem gradu. Nisu valjda ludi da ih razvlace po novinama kako su se pojavile rupe posle prve zime....bila bi to skupa avantura.

Ono sto bi ja pokrenuo jeste razgovor na temu kvaliteta novo izgradjenih petlji na NBGD-u kod Arene.Tu su sahtovi vec upali u ulicu pola metra, asfalt se kruni u mala zrnca, kisa pravi vododerine posto nema odvoda, a o pristupacnosti da ne govorim....Sta sa tim?
 
KiD":3l21rpk0 je napisao(la):
Ono sto bi ja pokrenuo jeste razgovor na temu kvaliteta novo izgradjenih petlji na NBGD-u kod Arene.Tu su sahtovi vec upali u ulicu pola metra, asfalt se kruni u mala zrnca, kisa pravi vododerine posto nema odvoda, a o pristupacnosti da ne govorim....Sta sa tim?
O, da... znam tacno na sta mislis. To je ona traka za iskljucenje sa autoputa. Kako je to izlokano, kao da su je pravili na kraterima. Strasno!
 
^^ Nažalost se slažem sa vama za naše gradjevinare i današnje vreme... obavljaju relativno loš posao barem na autoputevima.

A za autoput kroz grad, ja ne pamtim to vreme kada se gradio, kada su obnavljali zadnji put asfalt? Pošto je on i dalje u dosta dobrom stanju (pogotovu deo od dušanovca do Aerodroma). Mislim nije perfektno ali vidi se da je kvalitet!
 
Gledam nesto, ovom tenderu "istekao rok" jos u martu! Jel cuo neko nesto? Ima li izvodjaca, datuma, rokova itd?
 
Na autoputu kroz Beograd (ulica Čarnojevića) nisu ni potrebne ni moguće neke velike rekonstrukcije osim novog sloja afalta koji treba da bude što kvalitetniji. Greška je napravljena u startu 1969 godine. Tada je bilo planova da autoput celom duzinom od Bezanijske kose do Gazele ide na stubovima a da poprečne ulice idu ispod njega. Time bi se dobilo dosta prostora, voznja autoputem na tom delu bi bila mnogo atraktivnija i prijatnija i ne bi bilo problema sa odvođenjem suvišne vode. Ali, nazalost, pobedila je ova druga varijanta.
Uostalom, i ova sadašnja varijanta nije loša, prvenstveno mi se sviđaju rešenja sa kruznim petljama kod arene. Autoput je u svoje vreme bio fantastična investicija koja se do sada više puta isplatila. Ono što je sada primarno to je uređenje okoline autoputa pogotovu onog dela oko plavog mosta.
 
Sta se desava u vezi prosirivanja autoputa kroz BG ? Zar nisu rekli da ce da se prosiri u 3 linije , znaci zaustavna se pretvara u liniju a ulazno/izlazne trake se pomeraju za jednu traku tj prave se nove . I dali svi mostovi dozvoljavaju prosirenje , dali ima raspon za 3 trake i + zaustavna ? Pozdrav
 
^^ A otkud ti ta informacija?

Zar nije trebalo samo da se put obnovi?
 
Neznam ali pre nekih godinu dana je receno da ce se pretvoriti u 3 linije plus zamena tabli ali mislim da je to vec skoro sve zamenjeno i da ce se rekonstruisati ili zamenjivati zvucni zidovi za koje uopste i ne znam da negde postoje , nisam ih primetio .
 
^^ :lol: Kakvi crni zvucni zidovi... A sto se tice zamenjenih tabli, dobar deo istih je iskrivljen ili razvaljen.
 
Ajde dobro mozda je smesno , ali onda ne treba da navode nesto sto i ne postoji . Strasno ... Prestonica u kojoj vlast nezna ili nemoze ili ima previse problema pa zanemaruje izgled grada koji ostavlja utisak svakom strancu pa i nama trenutno raseljenima .
 
vrachar":2x1d8bry je napisao(la):
^^ :lol: Kakvi crni zvucni zidovi...
.
A šta će nam ti 'zvučni' zidovi?! ...da prave još veću buku.

Nama trebaju anti-zvučni zidovi ( anti-fonski), dok još nismo ogluveli. :)
 
Ovo bi trebalo odmah da pocnu i pre gazele!!! :mad:
Gotovo sav autoput je barem jednom presvucen, ali ovaj kroz BG... komentar suvisan
 
Steva":i1wjs8ik je napisao(la):
Pošto je on i dalje u dosta dobrom stanju (pogotovu deo od dušanovca do Aerodroma). Mislim nije perfektno ali vidi se da je kvalitet!
Ne mogu, a da se ne zapitam da li mislimo na isti auto-put i narocito onaj deo od Sava Centra do druge kruzne petlje... Nije perfektno????? Svaki put molim Boga da ne pukne guma u onim kraterima i "lezecim policajcima" od secovanja asfalta.
 
Vocar":1l2jlrpr je napisao(la):
Steva":1l2jlrpr je napisao(la):
Pošto je on i dalje u dosta dobrom stanju (pogotovu deo od dušanovca do Aerodroma). Mislim nije perfektno ali vidi se da je kvalitet!
Ne mogu, a da se ne zapitam da li mislimo na isti auto-put i narocito onaj deo od Sava Centra do druge kruzne petlje... Nije perfektno????? Svaki put molim Boga da ne pukne guma u onim kraterima i "lezecim policajcima" od secovanja asfalta.
ne ne mislim na taj deo, nego na deo od mokrog luga do gazele.
 
Rekao si "od Dusanovca do Aerodroma" pa sam pomislio....

U pravcu Beograda od petlje za aerodrom postoje veliki kolotrazi, deo od pumpe Zmaj do hotela Nacional je svakih mesec-dva i kraterima...na skretanju za Tosin bunar vecito vreba neka mina, ili u srednjoj ili u levoj traci....deo oko kruznih petlji ( koji je bio zatvoren za saobracaj dok su se radile petlje- dakle mogao se srediti ) da ne pricam.
 
To vam je tzv LOT2, rekonstrukcija autoputa kroz BG. Pošto se finansira iz kredita EBRD, čeka se da se naši političari smiluju i ratifikuju kredit da bi radovi počeli. Tender je završen, izvođač je izabran, samo se pare čekaju.
 
PIGLET":3kdslwch je napisao(la):
To vam je tzv LOT2, rekonstrukcija autoputa kroz BG. Pošto se finansira iz kredita EBRD, čeka se da se naši političari smiluju i ratifikuju kredit da bi radovi počeli. Tender je završen, izvođač je izabran, samo se pare čekaju.
Ko je izvođač?
 
Vlada usvojila proevropske zakone
04. Septembar 2008 | 16: 16

Vlada Srbije usvojila je predloge zakona o davanju garancija za ugovore sa Evropskom investicionom bankom i Evropskom bankom za obnovu i razvoj.

Vlada Srbije usvojila je predloge zakona o davanju garancija za ugovore sa Evropskom investicionom bankom za projekat Obilaznice oko Beograda u iznosu od 60 miliona evra, kao i sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj za projekat Beogradski autoput i obilaznica u iznosu od 80 miliona evra.

Na sednici su utvrđena su i dva predloga zakona o potvrđivanju ugovora o garanciji: prvi između Republike Srbije i Evropske investicione banke za projekat "Obilaznica oko Beograda" u iznosu od 60 miliona evra, drugi između Republike Srbije i Evropske banke za obnovu i razvoj za projekat Beogradski autoput i obilaznica u iznosu od 80 miliona evra.
Izvor: Studio B
Link: http://www.studio-b.co.yu/info/vest.php?id=28599
 
Austrijski PORR dobio dva velika posla u Srbiji
BEČ, 12.novembra (Tanjug) - Austrijski građevinski koncern „PORR" saopštio je danas da je u Srbiji dobio dva velika posla - sanaciju autoputa kroz Beograd vrednu oko 20 miliona evra i sanaciju železničke pruge od Batajnice do Golubinca vrednu 19,5 miliona evra.
Projekat je vredan, a početak radova planiran je za januar iduće godine, dok je vreme izgradnje dve godine, navodi se u saopštenju austrijske korporacije i dodaje će se finansiranje projekta obaviti preko Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) i Evropske investicione banke.
PORR će sanirati kolovoz auto puta kroz Beograd sa po dve trake, pri čemu će biti potrebno oko 160.000 tona asfalta.
Izvor: Tanjug
Link: tanjug.rs
 
Da li neko zna,da li ce biti povecanja broja traka u jednom ili drugom pravcu auto-puta kroz Beograd?
 
Vrh