Šta je novo?

Regionalna infrastruktura i autoputevi

Bravo komsije, bravo EU. Steta sto u Srbiji nema pameti pa du uz dogovor sa Bosancima Evropa sufinansira autoput do Kotromana i deo do Sarajeva sa BIH strane.
 
Bravo komsije, bravo EU. Steta sto u Srbiji nema pameti pa du uz dogovor sa Bosancima Evropa sufinansira autoput do Kotromana i deo do Sarajeva sa BIH strane.
Сарајлабад саботира апсолутно сваки пројекат који има било какве везе са Србијом.
 
Oni su na svaki mogući način sabotirali i Pelješki most.

Inače ne vidim neki poseban razlog za čestitanje EU, most su izgradili kinezi, a pristupne saobraćajnice koje rade evropske firme još neko vreme neće biti spremne.

Inače, most je stvarno baš lep.
 
EU je platila most (tj >80%).

Sad su stvoreni i uslovi da HR udje u Sengen zonu 2023. Sklanjaju se granice ka SLO i HU.
 
Могу се видети разне фазе у изградњи овог моста!
 
Dva videa sa koridora 5C. Most Počitelj i deonica Tarčin-Bradina.

Prošao sam skoro od Sarajeva do Mostara. Predeo prelep i uživanje za vožnju ali intenzitet saobraćaja je veliki i ne možeš se opustiti.
I naravno, nezaobilazni restorani na jablaničkom jezeru. Vrhunsko pečenje. 👌😋

 
Evo malo da "potpalim" diskusiju😃 Stanje od 01. 07. 22
Kome je malo? Kome nedovoljno itd.
Screenshot_2022-08-27-19-02-02.png
 
Srednja traka u oba smera na auto-putu E-75 od petlje sa auto-putem E-70 pa barem do Inđije prezrela je za obnovu.Na toj deonici ne postoji ni pet metara ravne srednje trake,već celom dužinom ulegnuća i zakrpa do zakrpe (od kojih nijedna nije u nivou sa ostatkom asfalta).
 
Koliko sam ja upućen, ova dionica još nije u potpunosti završena, pa ni u potpunosti puštena u promet. Zbog predstojećih izbora, na brzinu su osposobili jednu traku i pustili su da se vozi dvosmjerno, pod izgovorom da je potrebno rekonstruisati magistralu i da se saobraćaj sa magistrale privremeno preusmjerava na jednu traku autoputa. Druga traka autoputa bi trebala biti završena do kraja godine, i tek tada će ova dionica biti puštena u punom profilu.

U svakom slučaju, i ovo je napredak u odnosu na sadašnju magistralu. Put je skraćen, i uspon je manji.
 
Pa nešto tako. Defakto je puštena jer se vozi u obe trake samo sa ograničenjima i samo voznom trakom. Deonica nije još uvek prošla sve neophodne kontrole i sigurno još ima šminkanja. To je nešto što u Bosni nije strano.

 
Ovo je onih 6-7km što je bilo u radovima ka Konjicu?

Puževim korakom, zaista...
 
Da, da. Tako to ide u Bosni. Sve neke mikrodeonice. Pozitivna stvar je što se prvo odradi eksproprijacija i projekat pa onda evropski fondovi odobre kredit. I što nema sumnjivih potpisivanja bez tendera kao kod nas.
 
Evo malo da "potpalim" diskusiju😃 Stanje od 01. 07. 22
Kome je malo? Kome nedovoljno itd.
Pogledajte prilog 143833

U Srbiji se trenutno aktivno gradi sledeće deonice autoput:

- Preljina - Požega - 31km (Požega - Duga Poljana u pluskvamperfektu)
- Moravski koridor - 110km
- Ruma - Šabac - 21
- Sremska Rača - Kuzmin - 18km
- Obilaznica oko Beograda, sektor B6 - 10km
- Niš - Pločnik - 36km

U zbiru mu to dođe 226km u izgradnji, ukupno 1.188km... Naravoučenije, moramo da povratimo Kosovo da bismo bili autoputni lideri u regionu :)
 
Zaboravio si Fruškogorski koridor.
Pakovraće - Pozega je oko 18-19km
 
Još jedan zanimljiv video izgradne kod susjeda.
@zoranuro će verovatno dobiti osip kad pogleda. Tunel na kome radi Euroasfalt probijen pre roka. Očigledno da im je na nekim projektima poput onoga u CG i tunela Hranjen kod Goražda sve dozvoljeno. A tamo gde nije posao rade odgovorno. Nešto poput Štrabaga.

 
Vrh