Šta je novo?

Regionalna infrastruktura i autoputevi

Steva

Advanced
Učlanjen(a)
08.12.2006.
Poruke
4.413
Pohvaljen
8.156
Izbačen je izveštaj o stanju izmedju Beograda i Subotice, kako vam se svidja ovo dosada završeno? U žiži je i najavljena izgradnja Autoputa Horgoš-Požega koja donosi dosta polemike za sobom, kakva su vaša mišljenja?
 
Dugo nisam prolazio tom trasom ali mi se cini kao sasvim zadovoljavajuce makar na fotografijama. Most Beska je katastrofalan, posteno sam se nasmejao :D

Svaka cast na fotkama ;)
 
Izgleda sasvim OK, put NS-Subotica je isti kao Route 15 ovde u SAD koji ide od Njujorka do Bostona. Sto se mosta kod Beske tice, trebalo bi da vidis Goethals bridge ovde, mnogo je gori (i veci, doduse). Sasvim sam zadovoljan, ovo je prihvatljivo, mada se nadam da ce se zavrsiti autoput do madj. granice, to je ipak vitalno.
 
Indjija rules!! Super im je ona tabla pa jos i sa internet adresom. Steta sto nisu izlaze sa autoputa oznacili brojevima sto bi bilo mnogo zgodnije. Na takve stvari bi trebalo da se obrati paznja jer je to samo jedan dodatni marker na svakoj tabli za izlaz a puno znaci pogotovo strancima.
Stevo svaka cast za slike!
 
Opste stanje je poboljsano, to je sigurno, no cini mi se da i dalje nismo ni blizu standarda koji se mogu videti sirom Evrope. Nadajmo se da ce biti bolje...
 
Nadam se da ce u sto kracem roku zavrsiti rekonstrukciju stare trake!Interesantno je da nas OMW pumpe potpuno okupiraju,mislim da su sada brojcano na koridorima najcesce,evo gradi se jos jedna pre skretanja za Rumu iz pravca Beograda na autoputu BG-ZG a ima jos jedna pre granice!Posto idem cesto za Sabac videcu da uslikam malo desavanja na putu i oko njega.Poceli su zemljani radovi kod Dobanovaca (danas video :) ),put je vecinom u ok stanju kao i pre ima mesta za napredak ali...Ono sto se sigurno primeti su Simanovci,mnogo se gradi kod i oko naplatne rampe.Jedino mi nije jasno zasto nepocnu stavljanje ograde pored puta!?
 
Moja foto reportaza, prenosim sa ssc

Evo ja danas bio dokon pa resio da overim kako napreduju radovi na autoputu Kragujevac-Batocina. Ne zamerite ako nesto ne valja posto mi je ovo prva foto reportaza, a nemam ni valjan aparat vec sam slike radio telefonom :)


bulevar na izlazu iz Kragujevca

image01bi1.jpg

image02gl9.jpg


ovde bulevar prerasta u autoput

image03zc1.jpg

image04dd1.jpg


nedaleko odatle pocinje novoizgradjena leva traka koja jos nije pustena. na desnoj strani vec postoji polu autoput kojim se saobracaj za sad odvija u oba smera

image05qx7.jpg

image06tr3.jpg

image07ny7.jpg

image08uj8.jpg

image09vr6.jpg


traka se na ovom delu prekida jer mini vijadukt jos nije zavrsen

image10xy1.jpg

image11gc1.jpg


put ide dalje

image12qw3.jpg


tabla uz levu traku je vec postavljena

image13ka6.jpg

image14tz8.jpg


sve je spremno za obelezavanje linija

image15xz6.jpg


naleteo sam na radnike koji postavljaju ogradu

image16fb1.jpg

image17ah0.jpg

image18jp1.jpg

image19jg9.jpg

image20pd0.jpg


odavde pocinje noviji asfalt. jos se oseca miris pa kapiram da je postavljen skoro

image21sc1.jpg

image22dm1.jpg


uz novu traku kopaju i nekakav sanac, ne znam koja mu je namena (odvod vode?)

image23is0.jpg

image24yy2.jpg

image25ex0.jpg


posteno se ovde radilo, secam se da se do pre nekoliko meseci ovo brdo prostiralo sve do desne trake

image26dn1.jpg

image27rv9.jpg


interesantno ukljucenje na autoput - kozja staza ;)

image28kt9.jpg

image29dc6.jpg

image30th6.jpg

image31mn3.jpg

image32xp1.jpg


sa nadvoznjaka

image33un5.jpg

image34yq4.jpg


ovde se asfalt zavrsava, nekih 6-7 km od Kragujevca

image35yv9.jpg

image36fi9.jpg

image37vn7.jpg


radnici asfaltiraju i preostalih stotinak metara na kraju izgradjene deonice

image38bn1.jpg

image39yb2.jpg


na tom istom mestu se zavrsava i polu autoput sa desne strane, dalje do Batocine idu samo 2 trake

image40ke1.jpg


kraj

image41uv7.jpg


ovde ce se nastaviti, ali ocigledno je da je teren mnogo tezi (mozda ce put ici na stubovima) a potrebno je napraviti i trecu traku sa desne strane

image42jf1.jpg



To je to za sad, ostaje jos samo 20 km ;) ovu deonicu kako sam cuo planiraju svecano da puste u promet za dan grada 6. maja na Djurdjevdan, a ostatak ce biti zavrsen za 2 (ako se dobro secam) godine. Taj deo ce biti tezi i skuplji, na mnogim mestima postoje i kuce tik uz cestu, al verujem da to ovim majstorima nece biti problem samo ako budu stizale predvidjene pare iz NIP-a.
 
Milance":2cjwqny8 je napisao(la):
... Steta sto nisu izlaze sa autoputa oznacili brojevima sto bi bilo mnogo zgodnije. Na takve stvari bi trebalo da se obrati paznja jer je to samo jedan dodatni marker na svakoj tabli za izlaz a puno znaci pogotovo strancima.
...
Ovo sam i ja pomislio, medjutim juče sam se prijatno iznenadio kada sam išao autoputem od Gazele ka aerodromu. Na 300m pre svakog izlaza su postavili table sa brojem i nazivom izlaza. Table su identične onim u Nemačkoj, jedino što su zelene boje (u D su plave) i prilčno su manje.

U svakom slučaju, odlična novina na našim AP. :)
 
Hvala na apdejtu Elliot! Konacno ce i Kragujevac da bude 'prikljucen'.
Koliko je onda to puta zavrseno? Jel moguce da je taj preostali deo 20km?
 
KiD":3ba1xvvh je napisao(la):
Hvala na apdejtu Elliot! Konacno ce i Kragujevac da bude 'prikljucen'.
Koliko je onda to puta zavrseno? Jel moguce da je taj preostali deo 20km?
Pa ako KG-Batocina ima 25-30 km, onda da :)
to je skoro pocelo da se gradi iako planovi postoje od kad je veka, posto se izgradnja finansira iz NIP-a
tako da ce sada biti pustena samo ta deonica od nekih 7 km, a ostatak ce nastaviti da se gradi i bice zavrseno u naredne 2 godine.
 
Eliote, hvala za fotke, drago mi je da se tu zaista radi, nadam se da će da rekonstruišu i ove ostale trake :)
 
Milance":3rxxmmuz je napisao(la):
... Steta sto nisu izlaze sa autoputa oznacili brojevima sto bi bilo mnogo zgodnije. Na takve stvari bi trebalo da se obrati paznja jer je to samo jedan dodatni marker na svakoj tabli za izlaz a puno znaci pogotovo strancima.
...
Plave su za magistralne puteve a zelene za auto-puteve...
 
^^A...jesam ja nesto rekao? Verovatno si mislio na post koji je postavio Vracar. ;)
 
^^
Da, mislio je na moj post. :)


dGoran":1afdqzht je napisao(la):
Plave su za magistralne puteve a zelene za auto-puteve...
U Srbiji da, u Nemackoj ne. Tamo su na AP plave table a na magistralnim žute.

Rekao sam da su iste kao nemacke, s tom razlikom sto su tamo plave boje a kod nas zelene (to im je pored veličine jedina razlika). Poenta je da su table iste, a boje naravno različite zbog različitog sistema obeležavanja (mi imamo italijanski sitem, koliko sam primetio).
 
Kod nas je zbunjujuce to da imamo i zute table (kao u Nemackoj), a i plave za magistralne (valjda za magistralne) puteve! Jel zna neko koja je razlika? Primer, izlaz za Sremske Karlovce na AP BG-NS.

Jel bi mogao neko da postavi sliku tih novih tabli sa brojevima izlaza? To je nemacki sistem, a primenjen i u Cro!

Zelene table kao kod nas imaju Svajcarci, do duse, lokalni putevi se obelezavaju plavom bojom.
 
A meni neko da objasni zasto se jedino kod nas ne stavlja ograda sa strane autoputa nego se jos i kozije stazice grade koje sluze da se on prepesaci??
 
Nenad":9rtlmhtx je napisao(la):
Kod nas je zbunjujuce to da imamo i zute table (kao u Nemackoj), a i plave za magistralne (valjda za magistralne) puteve! Jel zna neko koja je razlika? Primer, izlaz za Sremske Karlovce na AP BG-NS.
Plave table kod nas su na magistralnim putevima (M-xx), a žute na regionalnim (R-xxx). U Nemačkoj su i na jednim i na drugim žute, koliko sam primetio.


Milance":9rtlmhtx je napisao(la):
A meni neko da objasni zasto se jedino kod nas ne stavlja ograda sa strane autoputa nego se jos i kozije stazice grade koje sluze da se on prepesaci??
Jocić je obećao da će se ograda za zaštitu od buke vrlo brzo pojaviti na autoputu u Beogradu. Živi bili pa videli.
 
Vračar":2t3ewchc je napisao(la):
Nenad":2t3ewchc je napisao(la):
Kod nas je zbunjujuce to da imamo i zute table (kao u Nemackoj), a i plave za magistralne (valjda za magistralne) puteve! Jel zna neko koja je razlika? Primer, izlaz za Sremske Karlovce na AP BG-NS.
Plave table kod nas su na magistralnim putevima (M-xx), a žute na regionalnim (R-xxx). U Nemačkoj su i na jednim i na drugim žute, koliko sam primetio.
U nemačkoj imaš samo 2 Kategorije regionalnih puteva, imaš "Autobahn" (autoput) i "Bundesstraße" (savezni put), autoputevi su plavi, bundesstraße su žuti. U srbiji imaš Autoputeve, Magistrale i sve ostale (ostali su žuti, uključujući i regionalne puteve)

Milance":2t3ewchc je napisao(la):
A meni neko da objasni zasto se jedino kod nas ne stavlja ograda sa strane autoputa nego se jos i kozije stazice grade koje sluze da se on prepesaci??
Jocić je obećao da će se ograda za zaštitu od buke vrlo brzo pojaviti na autoputu u Beogradu. Živi bili pa videli.
Milanče, ni u nemačkoj nema ograde pored mnogih autoputeva, frapantno ali istinito. Obrati pažnju kada se budeš skoro vozio :D Samo razlika je u tome što oni prosipaju neku tečnost sa strane puta koja odbija životinje (čitao u ADAC :p ). Inače se uskoro raspisati tender za postavljanje ograde od Šida do BGD.a
 
To me cudi Stevo. Moram priznati da nisam jos video autoput u austriji ili nemackoj bez zastitne ograde. Moguce je naravno. Nisam se toliko vozio po severnim krajevima nemacke tako da ti sigurno mozes bolje da kazes. U svakom slucaju mislim da je to isto toliko neophodno koliko i zaustavna traka. Svasta sam vec vidjao na autoputu Beograd-Sid i nesrece kad se dese su strasne tako da put mora da se zastiti kako od zivotinja tako i od seljaka sa traktorima!!!
 
Vrh