Izvinjavam se za off, ali samo da se osvrnem na nedavnu situaciju sa polovnjacima. Skoro sam bio u potrazi za manjim gradskim automobilom za rodjaku, budzet oko 4000 evra, i za par meseci smo pogledali vise od 20 automobila, sto od vlasnika sto iz uvoza, ali bukvalno nijedan nije bio normalan. Vecina je bila havarisana, prikriveno farbana, sa losim zazorima, puna korozije na svim mogucim i nemogucim mestima, motorima koji zvuce lose, trapovima koji lupaju, a cesto su se najavljene sitnice ispostavile kao ozbiljni kvarovi. Kilometraze uglavnom vracene, servisne knjizice ili ne postoje ili su ocigledno falsifikovane. Cene potpuno nerealne u odnosu na stanje, traze preko 4000 za auto u koji mora da se ulozi jos pola vrednosti. Na kraju smo jedva nasli jedan koji je bio makar tehnicki ispravan, i opet smo morali da ulozimo oko 800 evra da bi bio u stanju za normalnu voznju.
Trziste je, nazalost, takvo kakvo je, prepuno losih automobila, pa kad se to spoji sa losim odrzavanjem i nasim vecitim opravdanjem besparicom, drzava duradi nesto, potpuno je jasno zasto je odredjeni deo vozila u saobracaju zapravo spreman za presu.