Šta je novo?

Razvoj novobeogradskih blokova

Posledica nije što svaka suša seda u kola, već što svaka suša ima kola. Ovo prvo ima za posledicu ima kolaps saobraćajnica.​
 
Posledica nije što svaka suša seda u kola, već što svaka suša ima kola. Ovo prvo ima za posledicu ima kolaps saobraćajnica.​
Obe stvari su problem, jedni prave kolaps na putu a drugi opet prave kolaps jer kada ovi prvi nemaju gde da parkiraju onda od dvosmernih ulica nastanu jednosmerne i jos veci kolaps nastaje.

Pravi zacarani krug, jedni uzimaju kola jer im "trebaju" ili da se nadju cisto i prave kolaps na parkingu. Zbog loseg javnog prevoza ili zelje za vecim komforom sve vise ljudi kupuje i vozi kola, sto onda jos vise degradira i javni prevoz i generalno saobracaj pa onda jos vise ljudi koji putuju prevozom uzimaju kola, a onda jos vise zagusen parking pa jos gori prevoz i tako u krug...

Bez sistematskog pristupa tu nema resenja, ali to sistemsko resenje se ne bi svidelo svima naravno :)
 
Gde da se prijavim za presu? Zna li se šta? Šalu na stranu, pre godišta, mora rigoroznije da se pristupi proveri ispravnosti vozila. Ako se to ne promeni, džaba godište, to je samo broj na papiru.
 
Poslednja izmena:
Izvinjavam se za off, ali samo da se osvrnem na nedavnu situaciju sa polovnjacima. Skoro sam bio u potrazi za manjim gradskim automobilom za rodjaku, budzet oko 4000 evra, i za par meseci smo pogledali vise od 20 automobila, sto od vlasnika sto iz uvoza, ali bukvalno nijedan nije bio normalan. Vecina je bila havarisana, prikriveno farbana, sa losim zazorima, puna korozije na svim mogucim i nemogucim mestima, motorima koji zvuce lose, trapovima koji lupaju, a cesto su se najavljene sitnice ispostavile kao ozbiljni kvarovi. Kilometraze uglavnom vracene, servisne knjizice ili ne postoje ili su ocigledno falsifikovane. Cene potpuno nerealne u odnosu na stanje, traze preko 4000 za auto u koji mora da se ulozi jos pola vrednosti. Na kraju smo jedva nasli jedan koji je bio makar tehnicki ispravan, i opet smo morali da ulozimo oko 800 evra da bi bio u stanju za normalnu voznju.
Trziste je, nazalost, takvo kakvo je, prepuno losih automobila, pa kad se to spoji sa losim odrzavanjem i nasim vecitim opravdanjem besparicom, drzava duradi nesto, potpuno je jasno zasto je odredjeni deo vozila u saobracaju zapravo spreman za presu.
 
Poslednja izmena:
Realno, ko živi na potezu Fontana - Opština - Brankov most i radi u centru grada ili tamo ima nekog posla - njemu kola ne trebaju. Gradski prevoz na tom potezu radi sasvim korektno, da ne kažem odlično.

Suprotna situacija - živiš u gradu, a posao ti je na NBG je potpuno drugačija priča, da ne kažem neizdrživa poslednjih meseci naročito (a i prethodnih godina, ali ne toliko i ne svaki dan)
 
ja ne znam ovi sto nemaju gde da parkiraju, da li kada nemaju para da kupe nesto - idu i ukradu
 
Kada bi svi parkirali gde je dozvoljeno više bi pešačili do kola i od kola nego do prevoza. I niko ne kaže da treba svi da idu prevozom stalno, već se naglašava da bi sa boljim prevozom više ljudi birali njega i većem broju slučajeva.
 
Naravno da cemo stici Prag, Bec i Berlin, samo jos da u prevozu nestane jutarnjeg parfema znoja i belog luka, da ljudi prestanu da ulaze kao da je stampedo, da ne pljuckaju semenke po podu i da ne kaslju i kijaju direktno u tudji potiljak. Kad prestane da se siri miris bureka, pljeski, energetskih pica i belog luka uz obaveznu muziku sa necijeg telefona eto nas na evropskom nivou. Do tada, ja bih licno pre vozio bicikl ili trotinet na kraj grada nego ulazio u GSP u toj opstoj nekulturi i nehigijeni.
 
Vrh