Šta je novo?

Razvoj novobeogradskih blokova

Ma nije mi bitno skretanje za njih nego da bi ulica bila protočna I bezbednija.
Ovako zbog tog benogje skretanja uvek bude napet prolazak kroz tu raskrsnicu.
Ima se za stadion, a nema za 20m asfalta u JG.
 
Ruse se poslednji ostaci cvecare. To je ujedno i poslednji objekat na ovoj parceli.
IMG-4914fad225fd4f36152beea2a5fe9cf4-V.jpg
IMG-d0ec2bac1c08e69ee21d27de81ab888b-V.jpg
IMG-412774c46cb39e82b118df906eb8ee96-V.jpg
IMG-12d70015a4f8cfc96ea706bbe1410744-V.jpg
IMG-a17f1b25ed327f1b9ea538bb98b72b96-V.jpg
 
Komunalna već ima prostorije u bloku 45, iznad pošte.
 
Ovo nije komunalna milicija ovo su BELI lični moćni rendžeri kojima postavljaju po najavama kontejnere tek sledeće godine jer tender za objekte a ni lokacije nisu ni poznati. Ceo grad funkcioniše po sistemu da li ti znaš ko sam ja. Zato će i Šapić da sleti brže nego što je i došao. Mogao je da na Novom Beogradu glumi da je sposoban, ali alavost će ga koštati pa će otići na đubrište istorije pre nego što si rekao vaterpolo.
 
Ova cvećara kao da je bunker, s obzirom koliko dana se ruši.
 
Још ако на поду нађу мајицу на којој пише “Ako kaniš pobijediti, ne smiješ izgubiti!”, заиста ћу и поверовати да је била бункер:cool:
 
Zanimljivo je da su jedino ovoj cvecari dali vremenski prostor od nekih 7 dana, gde je vlasnik ili ko vec iznosio mobilijar i skidao sta moze da se iskoristi sa objekta.
 
Hoće li ikada u bloku 45, napraviti posebnu traku za skretanje iz JG prema AC Stojanović?
Trenutno stanje je debilno!
Kome da pišem?
Mislim da je i ovde neko pitao da je tipa skretanje stavljeno zbog Gazproma, mada i meni to ne pije priču. A da je nebezbedno, apsolutno jeste, totalna glupost, morala bi da se dogradi leva traka, a do tada da ga i ukinu.
 
Hoće li ikada u bloku 45, napraviti posebnu traku za skretanje iz JG prema AC Stojanović?
Trenutno stanje je debilno!
Kome da pišem?

Baš sam pre neki dan tu stajao (tu je DDOR i gle nabasam na gos'n Tomislava, kulturno me zaustaviše...i dalje furaju crne Škode), mora se priznati da nije prijatno, tu se baš zaleću, mada bi nova traka umanjila bezbednost za pešake.

Ruku na srce, cela JG ima ta skretanja levo nezgodna i ugl u dve trake, krajnja leva se uliva, ali je desna za levo na otvorenom putu, ali su se ljudi već navikli, zato što se srednja traka posle raskrsnice uliva u krajnju levu. Nama koji smo tu ceo život je normalno, nekome ko slučajno nabasa i nije. Iseče me devojčica pre mesec dana sa LE tablama, trepnula nije, niti je videla šta sporno. Bukvalno me spasio instinkt i ozbiljnije stiskanje kočnice i to tako da nikad tako ne bih uradio racionalno, bukvalno sam osetio da treba.

Ja bih konkretno tu raskrsnicu uradio obrnuto, bar sad kad još relativno nema gužve toliko ka novim blokovima. Krajnju levu bih usmerio u srednju, mislim da bi bilo sigurnije. Ovako nekako...
blvbat.jpg
 
Pa i ovo je rešenje, mada polu pošto i dalje ograničava prolaz za pravo, ali se ne bih složio sa prethodnom konstatacijom da na prethodnim rasksnicama nije dobro rešenje. Prethodne su skroz ok rešene pošto svuda ima toliko saobraćaja da zahteva dve trake za levo i tako je oduvek i svi su toga svesni.
Na ovoj poziciji nikada decenijama nije bilo skretanja i leva traka je za pravo i normalno da svima smeta kako je sada izmenjeno, naročito što je saobraćaj za levo skretanje jedno vozilo po zelenom svetlu. Usporava se ogroman saobraćaj za pravo ka Dr Ivana Ribara, Ledinama, itd, da bi jedno vozilo skrenulo, evenutalno dva.
 
ove što bezobrazno iz leve nastavljaju pravo ili se guraju u srednju ne bih da komentarišem, razumem samo kada vidim nekog sa tablicama van Bg... Lepo je obeleženo i horizontalna i vert signalizacija je na mestu, 99% puta je bezobrazluk.
 
Tržni centar u Bloku 29, mesecima traje agonija sređivanja stepeništa.
Rasturiše sve, a postavka ide tempom.
Postave tri ploče, pa ih nema danima, pa još 4 ploče, pa ih nema. Pa onda posle par meseci rada završe dva reda ali toliko kriva, da su onda danima razbijali sve i evo sad krenuli jovo nanovo, naravno istim tempom kao i prošli put, samo se nadam ne i istim kvalitetom rada.
1688375441225.png
 
Pa i ovo je rešenje, mada polu pošto i dalje ograničava prolaz za pravo, ali se ne bih složio sa prethodnom konstatacijom da na prethodnim rasksnicama nije dobro rešenje. Prethodne su skroz ok rešene pošto svuda ima toliko saobraćaja da zahteva dve trake za levo i tako je oduvek i svi su toga svesni.
Na ovoj poziciji nikada decenijama nije bilo skretanja i leva traka je za pravo i normalno da svima smeta kako je sada izmenjeno, naročito što je saobraćaj za levo skretanje jedno vozilo po zelenom svetlu. Usporava se ogroman saobraćaj za pravo ka Dr Ivana Ribara, Ledinama, itd, da bi jedno vozilo skrenulo, evenutalno dva.

Nikakvo ograničenja (i usporenja) ne bi bilo ako bi se sve trake usmerile za po jednu u desno, a onda bi mogla da se napravi ulivanje krajnje desno koje bi bilo samo za skretanje. Tu ima dosta prostora (metara) da se tako napravi. Ako bi se napravilo ulivanje ovde sa leve strane (kod tramvaja), bilo bi vrlo nezgodno, kao kod Piramide npr, gde na jednom mestu ima bukvalno manje od pola metra od kolske ceste do mesta gde prolazi tramvaj i tu se često nabije 10 pešaka!

Da li su ostale raskrsnice dobro rešene ili ne, ne znam, laik sam, samo kažem da su na isti način nezgodne i te desne trake za levo na prethodnim raskrsnicama, kao i ova jedina za levo. Obe blokiraju taj put za pravo! Za 20+ godina vozačkog staža, jedina čukanja koja sam imao je kad su me u mestu (0 km/h) čukali ti koji se zalete. Bukvalno imam traume. Ja sve ljude savetujem da kad već ne postoji traka u koju se prestrojavaš pri skretanju, nego stojiš na sred otvorenog puta, dobra navika je da uvek uključe migavce dok stoje i čekaju semafor kad su poslednji u redu, nek blinkaju, 'leba ne jedu.
 
Čuo sam, pričaju po blokovima da se cvećara, picerija, Žar i drugi roštilj pomerili zbog proširenja trake Jurija Gagarina, bili su na putu na kom će biti 4.traka.
 
Vrh