Ako je to rešenje, onda bi bilo logično potpuno ukinuti tramvajske linije. Zameniti ih autobusima i povećati protočnost.Prosirenje J.Gagarina za po jednu traku u oba smera je odavno neophodno.
Žuta traka za autobuse?
Када је застој у Јурија Гагарина трамваји су буквално једини спас јер јуре између колона аутомобила, да није њих цела Јурија Гагарина би постала потпуно закључана
Uf... Na šta bi ličio prostor ispod šina. Nismo mi za to. Izgledaće ko Bronks sedamdesetih.Pa realno, mogli bi tramvaje da dignu na platformu. Tako će ionako da ide metro kroz dobar deo Novog Beograda, pa da se privikavamo na takav vid transporta.
Pogledajte prilog 166665
Kao što napisah, semofori sada imaju nekoliko intervala u svakom krugu, upravo sa tim ciljem. Nije baš full prioritet, ali bolje je nego što je bilo.Žuta traka za autobuse?
Da bi tramvaji imali smisla morali bi da imaju prioritet na semaforima i da prolaze raskrsnice bez zaustavljanja. Ali nismo stigli do tog tehnološkog nivoa još. Samo žuta farba i udri.
Dodatna traka može da se dobije i ako bi samo autobuse prebacili da voze putem šina. I spojili tramvajske i autobuske stanice. To bi eliminisalo i putnike kamikaze koji sada iskaču iz tram. baštica da bi upali u autobus.
Žuta traka za autobuse?
Da bi tramvaji imali smisla morali bi da imaju prioritet na semaforima i da prolaze raskrsnice bez zaustavljanja. Ali nismo stigli do tog tehnološkog nivoa još. Samo žuta farba i udri.
Dodatna traka može da se dobije i ako bi samo autobuse prebacili da voze putem šina. I spojili tramvajske i autobuske stanice. To bi eliminisalo i putnike kamikaze koji sada iskaču iz tram. baštica da bi upali u autobus.Pružauslovan prioritet vozila tramvajskog podsistema na signalisanim raskrsnicama, naročito u slučaju Jurija Gagarina gde je frekvencija šinskih vozila, uslovno rečeno visoka, bi bilo pogubno po drumski
Implementacija bezuslovnog prioriteta za vozila tramvajskog podsistema u slučaju Jurija Gagarina (ponajviše zbog frekvencija nailaska šinskih vozila) bi bila pogubna po drumski saobraćaj (naročito koordinisani rad signala, a samim tim i kapacitet). Ovakvim merama se mora pristupiti sa izuzetnom pažnjom uzimajući u obzir niz drugih faktora, odnosno stvari se moraju posmatrati i vrednovati sa sistemskog aspekta u skladu sa realnim stanjem. Ja se zalažem za mnogo veće učešće javnog prevoza u vidovnoj raspodeli kretanja s obzirom da je to jedini održiv način razvoja, ali prvo moraju da se definišu jasni ciljevi i rokovi, npr. dostizanje učešća JP u vidovnoj raspodeli od 60% na nivou grada u narednih 7 godina, pa strategija kako postići definisane ciljeve i tako dalje. Kod nas to naravno ne postoji, a i ako postoji, podložno je promenama što mu dođe na isto. Većina stvari se radi stihijski.Žuta traka za autobuse?
Da bi tramvaji imali smisla morali bi da imaju prioritet na semaforima i da prolaze raskrsnice bez zaustavljanja. Ali nismo stigli do tog tehnološkog nivoa još. Samo žuta farba i udri.
Dodatna traka može da se dobije i ako bi samo autobuse prebacili da voze putem šina. I spojili tramvajske i autobuske stanice. To bi eliminisalo i putnike kamikaze koji sada iskaču iz tram. baštica da bi upali u autobus.
mogu ti reci da ni meni nije bilo svejedno par puta kada sam cekao na to skretanje. radi migavac ali sve vreme sam gledao u retrovizor u fazonu ''valjda nece neka bu****...''.Da li su ostale raskrsnice dobro rešene ili ne, ne znam, laik sam, samo kažem da su na isti način nezgodne i te desne trake za levo na prethodnim raskrsnicama, kao i ova jedina za levo. Obe blokiraju taj put za pravo! Za 20+ godina vozačkog staža, jedina čukanja koja sam imao je kad su me u mestu (0 km/h) čukali ti koji se zalete. Bukvalno imam traume. Ja sve ljude savetujem da kad već ne postoji traka u koju se prestrojavaš pri skretanju, nego stojiš na sred otvorenog puta, dobra navika je da uvek uključe migavce dok stoje i čekaju semafor kad su poslednji u redu, nek blinkaju, 'leba ne jedu.
Пре 15 година смо имали управо тих 60% учешћа ЈГП-а у оствареним путовањима у граду а онда се аутомобилски урбанизам захуктао, пола милијарде коју нисмо н иимали смо улупали у неколико километара булевара и моста преко пруге које више ни нема..Implementacija bezuslovnog prioriteta za vozila tramvajskog podsistema u slučaju Jurija Gagarina (ponajviše zbog frekvencija nailaska šinskih vozila) bi bila pogubna po drumski saobraćaj (naročito koordinisani rad signala, a samim tim i kapacitet). Ovakvim merama se mora pristupiti sa izuzetnom pažnjom uzimajući u obzir niz drugih faktora, odnosno stvari se moraju posmatrati i vrednovati sa sistemskog aspekta u skladu sa realnim stanjem. Ja se zalažem za mnogo veće učešće javnog prevoza u vidovnoj raspodeli kretanja s obzirom da je to jedini održiv način razvoja, ali prvo moraju da se definišu jasni ciljevi i rokovi, npr. dostizanje učešća JP u vidovnoj raspodeli od 60% na nivou grada u narednih 7 godina, pa strategija kako postići definisane ciljeve i tako dalje. Kod nas to naravno ne postoji, a i ako postoji, podložno je promenama što mu dođe na isto. Većina stvari se radi stihijski.
Nerazumem post uopste, kakve veze imaju tramvajske linije sa prosirenjem?Ako je to rešenje, onda bi bilo logično potpuno ukinuti tramvajske linije. Zameniti ih autobusima i povećati protočnost.
Tržni centar u Bloku 29, mesecima traje agonija sređivanja stepeništa.
Rasturiše sve, a postavka ide tempom.
Postave tri ploče, pa ih nema danima, pa još 4 ploče, pa ih nema. Pa onda posle par meseci rada završe dva reda ali toliko kriva, da su onda danima razbijali sve i evo sad krenuli jovo nanovo, naravno istim tempom kao i prošli put, samo se nadam ne i istim kvalitetom rada.
Pogledajte prilog 166477
Ovo da je na grčkom napisano više bi razumeo.Секретаријат за урбанизам и грађевинске послове Градске управе града Београда - Сектор за
издавање локацијских услова и грађевинске послове за објекте јавне намене и велике инвестиције у
поступку обједињене процедуре...
Ovo je sigurno nešto što je već bilo na ovoj temi ili nekoj drugoj ali nisam ispratio pa moram da pitam...
Šta je ovo u Bloku 53?
Pogledajte prilog 168969